Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (137)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч510.912.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Бичук О.І. 
Біомеханічний контроль постави учнів у процесі фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фізичного виховання та спорту: 24.00.02 / О.І. Бичук ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2001. — 20 с. — укp.

Вивчено закономірності формування геометрії мас тіла школярів, досліджено динаміку зміни біодинамічних характеристик їх тіла та пружно-в'язких властивостей скелетних м'язів, які беруть участь у регуляції ортоградного положення тіла, вивчено біомеханічні особливості формування вертикальної пози. Запропоновано методи біомеханічного контролю постави школярів, розроблено дидактичну програму профілактики порушень постави, перевірено їх ефективність у процесі профілактики порушень постави. Наведено таблиці оцінок фізичного розвитку учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч510.912.1
Шифр НБУВ: РА314867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Лишевська В.М. 
Внутрішньосімейний генетичний прогноз розвитку рухових здібностей людини: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.М. Лишевська ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше комплексно розглянуто генетичні особливості розвитку рухових здібностей людини з використанням внутрішньосімейного методу дослідження генетики (вивчені батьки та діти, а також сібси). Вперше визначено взаємозв'язок у розвитку даних здібностей між сібсами (рідними братами та сестрами) у різному віці. Розроблено методологічне підгрунтя індивідуального генетичного прогнозування рухових здібностей у дітей. Розширено існуюче уявлення про механізм передачі спадкової інформації у розвитку основних рухових здібностей дітей та підлітків у разі використання внутрішньосімейного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 +
Шифр НБУВ: РА324037

Рубрики:

      
3.

Шрим 
Вплив кінезітерапії на серцево- судинну систему та функціональні можливості опірно- рухового апарату дітей зі сколіотичною хворобою: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Мурад Алі Шрим ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Р733.458.250.533-541
Шифр НБУВ: РА306187

Рубрики:

      
4.

Сергієнко К.М. 
Контроль та профілактика порушень опорно-ресорної функції стопи школярів у процесі фізичного виховання: Автореф. дис. канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / К.М. Сергієнко ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто вікові закономірності формування геометрії мас нижніх кінцівок школярів, досліджено динаміку зміни пружнов'язких властивостей кістякових м'язів і опорно-ресорних властивостей стопи, вивчено біомеханічні особливості формування рухової функції нижніх кінцівок дітей молодшого шкільного віку. Запропоновано технологію біомеханічного контролю опорно-ресорної функції стопи школярів, розроблено методику профілактики порушень її рухової функції, ефективність якої перевірено у процесі фізичного виховання. Розроблено та впроваджено у навчальний процес технологію поетапного біомеханічного контролю опорно-ресорної функції стопи школярів з застосуванням відеокомп'ютерного аналізу і спеціального програмового забезпечення, оціночних шкал та морфофункціональних моделей стопи дітей віком 7 - 10 років. Апробовано методику профілактики порушень опорно-ресорної функції стопи молодших школярів з урахуванням геометрії мас і біомеханічних властивостей кістякових м'язів нижніх кінцівок дітей, яку можна використовувати у процесі організованих занять з фізичної культури у школі та самостійно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА328197

Рубрики:

      
5.

Приймак С.Г. 
Моделювання параметрів фізичної підготовленності підлітків у процесі фізичного виховання: Автореф. дис. канд. наук фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.Г. Приймак ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено різні функціональні характеристики стабільного рівня фізичного здоров'я підлітків, які мешкають за різних територіально-адміністративних та екологічних умов, що може бути результатом адаптації організму до умов зовнішнього середовища. Доведено, що модель функціональних характеристик належних норм фізичного стану підлітків віком 12 - 15 років, яка відповідає високому рівню, має однакові параметри незалежно від місця проживання, що свідчить про незмінність загальних закономірностей фізіологічних норм функціонування здорового організму. Розроблено уніфіковані нормативи фізичної підготовленості і модельно-цільові характеристики фізичного стану підлітків віком 12 - 15 років як форми кількісної конкретизації завдань, що вирішуються у фізичному вихованні. Наведено методичні рекомендації для вчителів фізичної культури щодо рейтингової 12-бальної системи оцінки рухових тестів підлітків вказаного віку, надано математичні моделі розрахунку загальної оцінки фізичної підготовленості та належні норми фізичного стану, що дозволяє уточнювати завдання фізичного виховання, визначати зміст та співвідношення адекватних засобів фізичного виховання в урочних та позаурочних формах занять зі школярами. Доповнено систему рейтингового оцінювання фізичної підготовленості, яка дає змогу простежити динаміку навчальних досягнень учнів і підвищити мотивацію школярів до рухової активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч510.41 + Ч510.912.1 +
Шифр НБУВ: РА327865

Рубрики:

      
6.

Ковальчук Л.В. 
Психофізичний розвиток як фактор готовності шестилітніх дітей до навчання в школі: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.В. Ковальчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації психофізичного розвитку шляхом використання народних рухливих ігор різної спрямованості. Проаналізовано стан "шкільної зрілості", який є інтегральним показником фізичного розвитку, психосоматичного здоров'я, фізичної та розумової працездатності. Вивчено причини та чинники, що впливають на зазначені показники. Розроблено програму фізичного виховання першокласників з метою підвищення рівня їх соматичного здоров'я, фізичної та розумової працездатності, які визначають "шкільну зрілість". Досліджено процес психофізичної підготовки 6-річних дітей за умов загальноосвітньої школи. Розглянуто відповідний розвиток особистості школяра даного віку. Наведено новий підхід до розв'язання наукових завдань, що передбачає покращення психофізичного розвитку як чинника готовності 6-річних дітей до навчання у школі. За результатами тестування фізичних і психічних якостей виявлено, що рання соціалізація (навчання з 6-ти років) за умов низького рівня дослідженого розвитку негативно впливає на фізичну та розумову працездатність, функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, спричинює зростання захворюваності дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ю984.3 + Ю984.010.1 +
Шифр НБУВ: РА348685

Рубрики:

      
7.

Тупчій Н.О. 
Режими рухової активності дітей 5 - 6 років із різним рівнем фізичного стану: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.О. Тупчій ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

На базі комплексних біологічних і педагогічних досліджень дітей віком 5 - 6 років обгрунтовано раціональну спрямованість і зміст режимів рухової активності за умов дошкільних закладів відповідно до структури та рівня фізичного стану й обгрунтовано функціональні характеристики різних його рівнів як основу раціональної регламентації режимів рухової активності. Обгрунтовано систему оцінки фізичного стану дітей 5 - 6 років для використання в регламентації та контролі ефективності режимів рухової активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА315283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Мисів 
Технологія оптимізації фізичного стану учнів ліцею з посиленою військово- фізичною підготовкою: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Володимир Михайлович Мисів ; Львівський держ. ін-т фізичної культури. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч421.354 + Ц4,8(4УКР)915.14
Шифр НБУВ: РА348951

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Гурінович Х.Є. 
Фізичний стан глухих дітей молодшого шкільного віку та його корекція засобами фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Х.Є. Гурінович ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено й апробовано програму корекції фізичного стану глухих дітей молодшого шкільного віку засобами фізичного виховання. Обгрунтовано доцільність застосування рухливих ігор у комплексі засобів фізичного виховання для корекції фізичного стану глухих дітей молодшого шкільного віку. Доповнено наукові дані щодо особливостей їх фізичного та морфофункціонального розвитку, а також фізичної працездатності. Охарактеризовано стан симпато-адреналової системи глухих дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Уточнено уявлення про фізіологічний механізм дії фізичних вправ на організм глухих дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Встановлено кореляційні зв'язки між показниками, що характеризують фізичний розвиток, фізичну працездатність, стан дихальної, серцево-судинної та симпато-адреналової систем глухих дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА345405

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського