Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (89)Книжкові видання та компакт-диски (72)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Грицюк В.І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.І. Грицюк ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від нормально розвинутих, аномальні діти потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Нізевич О.В. 
Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О.В. Нізевич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено корекційний вплив системи розвивального навчання Д.Б. Ельконіна - В.В. Давидова на подолання вад і подальший розвиток мислення розумово відсталих учнів молодших уласів. Доведено можливість викладення теоретичних знань способом від абстрактного до конкретного, навчання за принципами провідної ролі теоретичних знань, проходження матеріалу швидким темпом. Обгрунтовано методику впровадження розвивального навчання за системою Д.Б. Ельконіна - В.В. Давидова на уроках української мови за умов допоміжної школи та доведено її ефективну роль у корекції мислення розумово відсталих учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ш141.14-917
Шифр НБУВ: РА374871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Коштур Я.Є. 
Корекція психофізичного розвитку розумово відсталих підлітків засобами плавання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Я.Є. Коштур ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Здійснено науковий аналіз проблеми корекції порушень у психофізичному розвитку розумово відсталих підлітків із застосуванням засобів плавання. Розроблено комплекс тестових вправ для з'ясування рівня психофізичного розвитку учнів. Обгрунтовано структуру, зміст та методичне забезпечення корекційних занять із плавання для психофізичного розвитку підлітків з розумовою відсталістю. Методика корекційної роботи з розумово відсталими підлітками включала шість розділів (теоретичний, загальна фізична підготовка, початкове навчання плавання, навчання техніки спортивних способів плавання, ігри і розваги у воді, стрибки у воду) та передбачала застосування музики. Доведено ефективність запропонової методики занять із плавання, що дозволяє підвищити рівень корекційно-розвивальної і навчально-виховної роботи з розумово відсталими підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Р354.11 +
Шифр НБУВ: РА367639

Рубрики:

      
4.

Лесько О.М. 
Організаційно-методичні основи використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.М. Лесько ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційні та методичні підходи щодо використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів з затримкою психічного розвитку, встановлено їх ефективність. Вперше вивчено стан симпато-адреналової системи у дітей з затримкою психічного розвитку та розроблено програму використанян рухливих ігор у процесі їх фізичного виховання. Доповнено дані про особливості фізичної підготовленості, морфофункціонального розвитку, фізичної працездатності та психічних функцій молодших школярів з затримкою психічного розвитку Львівської області. Обгрунтовано можливості здійснення фізкультурно-педагогічного та оздоровчого впливу на психофізичний і функціональний розвиток учнів засобами фізичної культури, зокрема рухливими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 +
Шифр НБУВ: РА334332

Рубрики:

      
5.

Татьянчикова І.В. 
Особливості формування життєвих орієнтацій в учнів допоміжної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.В. Татьянчикова ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування у розумово відсталих учнів життєвих орієнтацій. З'ясовано психологічний зміст життєвих орієнтацій, визначено їх види, складові і механізми становлення, показники сформованості; виявлено особливості життєвих орієнтацій у розумово відсталих школярів стосовно професійної діяльності, матеріально-побутового добробуту, міжособистісних стосунків, непрофесійної сфери життєдіяльності; розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування вміння планувати життєві перспективи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

      
6.

Шептицький Д.В. 
Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Д.В. Шептицький ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Проаналізовано та розкрито специфіку процесу фізичного виховання дітей з вадами розумового розвитку засобами спортивних ігор. Запропоновано класифікацію комплексів рухових дій, що дає змогу оптимізувати процес засвоєння навчального матеріалу щодо спортивних ігор у спеціалізованій загальноосвітній школі. Розроблено та науково обгрунтовано систему засобів поєднання рухових дій і завдань з предметів загальноосвітього циклу, яка має назвуREABALL. Розвинуто положення корекційного навчання та виховання у спеціальній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 +
Шифр НБУВ: РА347929

Рубрики:

      
7.

Омельянович 
Розвиток просторового орієнтування в молодших школярів допоміжної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ірина Миколаївна Омельянович ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ю948.25
Шифр НБУВ: РА359293

Рубрики:

      
8.

Харченко Л.Л. 
Теоретико-методичні аспекти застосування ігрового методу фізичного виховання у розвитку психомоторики розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання: 24.00.02 / Л.Л. Харченко ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше з застосуванням інтегрованих психологічних тестів розроблено систему оцінки рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості. Запропоновано програму з переважним застосуванням ігрового методу для покращення рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості у процесі фізичного виховання. Поглиблено уявлення про особливості їх психомоторного розвитку та обгрунтовано провідну роль ігрового методу у фізичному вихованні учнів допоміжних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 +
Шифр НБУВ: РА333466

Рубрики:

      
9.

Шевченко О.В. 
Фізичний розвиток учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.В. Шевченко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано результати теоретичного й експериментального дослідження фізичного розвитку учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики. Висвітлено специфічні особливості розвитку дітей з психофізичними вадами. Зазначено, що художня гімнастика відповідає особливостям жіночої моторики, здатності до виконання м'яких, гнучких рухів, широкий діапазон яких дозволяє застосовувати їх у роботі з дітьми. На підставі проведеного обстеження фізичного розвитку дівчаток допоміжної школи здійснено їх відбір для занять з художньої гімнастики. Доведено високу ефективність запропонованої педагогічної системи формування гімнастичних дій у позакласній гуртковій роботі. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та запровадження цього виду діяльності у допоміжній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА315549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського