Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (58)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-13-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Хамініч С.Ю. 
Методологія управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах освітнього потенціалу: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / С.Ю. Хамініч ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2007. — 31 с. — укp.

Досліджено методологічні засади управління підприємствами, визначено залежність управлінської діяльності й конкурентоспроможності від рівня освіти за сучасних умов господарювання. Розглянуто концепцію побудови управлінської моделі на засадах людського капіталу. Обгрунтовано напрями трансформації економічної цивілізації, розкрито сутність категорії "якість освіти". Досліджено актуальні проблеми економіки знань та їх вплив на якість освіти. Розглянуто конкурентоспроможність та освітній потенціал як об'єкти управління. Охарактеризовано складові механізму взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу підприємств. Визначено передумови та недоліки взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу. З урахуванням даних чинників обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств на засадах освітнього потенціалу з метою підвищення ефективності процесу управління їх функціонуванням. Запропоновано концептуальні підходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств на базі розвитку їх освітнього потенціалу. Створено методичний апарат оцінки впливу на конкурентоспроможність освітнього потенціалу. Розроблено модель формування освітнього потенціалу підприємств, адекватні умовам їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методику оцінки ефективності освітнього потенціалу підприємств з метою забезпечення їх конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 в +
Шифр НБУВ: РА354882

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кирчата І.М. 
Оцінка конкурентного потенціалу в системі управління конкурентоспроможністю підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.М. Кирчата ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів системного управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть, обгрунтовано характер взаємозв'язку та запропоновано визначення понять "конкурентний потенціал", "конкурентоспроможність", "конкурентна стійкість", "конкурентна позиція", "конкурентний статус". Обгрунтовано логіко-структурну схему концепції управління конкурентоспроможністю підприємства, яка базується на положеннях комплексного та системного підходів і грунтується на оцінці конкурентного потенціалу та конкурентної стійкості як складових інтегрального показника оцінки конкурентоспроможності підприємства. Наведено методичний підхід до комплексної оцінки конкурентного потенціалу підприємства та розроблено рекомендації щодо виявлення його резервів, що зумовлено використанням ієрархічної системи показників з виділенням одиничних і групових у складі кожного локального потенціалу. Удосконалено методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства, який грунтується на комплексній оцінці конкурентного потенціалу та конкурентної стійкості підприємства. За цього використано модель конкурентної стійкості підприємства, яка дозволяє враховувати вплив факторів зовнішнього середовища шляхом оцінки рівня загрози, зумовленої конкурентними силами, а також постачальниками та споживачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА353339

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Вєчорковскі Р.З. 
Управління знаннями при формуванні конкурентних переваг підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р.З. Вєчорковскі ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність конкурентних переваг підприємства, визначено та систематизовано джерела їх походження. Показано, що нематеріальні ресурси є джерелом конкурентних переваг підприємства. Розглянуто нематеріальні ресурси підприємства як сукупність його знань. Досліджено сутність категорії "знання підприємства" та охарактеризовано індивідуальні, колективні й синтетичні знання підприємства. Визначено групи чинників, що впливають на виникнення знань підприємства. Запропоновано принципову схему проведення діагностики використання знань у різних сферах діяльності підприємства. Встановлено тенденції використання знань на підприємствах машинобудування, легкої та харчової промисловості України та Польщі. Обгрунтовано необхідність управління знаннями як окремим специфічним об'єктом. Розроблено модель управління знаннями, дія якої спрямована на перетворення знань у конкурентні переваги підприємства. Побудовано картину динамічного ресурсу, метою якої є виявлення найбільш важливих та цінних співробітників, що є носіями знань підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА335662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Полтавська Є.О. 
Управління конкурентними перевагами підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Є.О. Полтавська ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено категоріальний базис і розкрито суть основних понять управління конкурентними перевагами підприємства, створено систему принципів і основні положення управління зазначеними перевагами. Розроблено схему формування концептуальної моделі та модель управління конкурентними перевагами підприємства. Наведено методичні рекомендації щодо дослідження процесів їх формування та розвитку. Запропоновано технологію оцінки конкурентних переваг, яка забезпечує механізм зворотного зв'язку для коригування стратегії управління ними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА329511

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Балабанова 
Управління конкурентною раціональністю: теорія і методологія: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Ірина Василівна Балабанова ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган- Барановського. — Донецьк, 2009. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5 + У9(4УКР)290-13-21
Шифр НБУВ: РА365996

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кондрацька Л.П. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.П. Кондрацька ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2005. — 23 с. — укp.

Представлено та вирішено нове в управлінській теорії та практиці завдання - формування системи управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку робочої сили з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Розкрито суть економічної категорії "конкурентоспроможність підприємства на ринку робочої сили". Запропоновано показники оцінювання та методологію побудови системи управління цією конкурентоспроможністю. Проаналізовано можливості підприємств стосовно створення передумов і засад їх привабливості для наявних і можливих працівників, а також визначено рейтинг підприємств на ринку робочої сили. Сформульовано концепцію управління даною конкурентоспроможністю, що передбачає використання маркетингового та логістичного підходів. Розроблено математичну модель для оптимізації розрахунку потреби у персоналі, а також рекомендації щодо перебудови організаційного забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3 + У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА339099

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Дикий О.В. 
Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві в умовах глобалізації бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Дикий ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Висвітлено існуючі підходи стосовно розвитку процесу глобалізації бізнесу та визначено особливості його прояву на сучасному етапі. Вивчено основні ознаки бізнесу, розглянуто категорії його відмінності від підприємництва: самостійність, відповідальність, ініціативність, ризик, динамічність, а також активний пошук ефективних рішень. Проаналізовано підходи до поняття "глобалізація", зокрема виділено ментальну, або ідеологічно-культурну глобалізацію, а також територіальну, інформаційно-комунікаційну, етнічну та економічну. Зроблено висновок, що підприємство, яке формує свою маркетингову стратегію за умов глобалізації бізнесу та враховує за цього особливості глобалізації на макроекономічному рівні, має змогу підвищити ефективність свого маркетингового комплексу. Розкрито суть поняття стратегії, а також конкурентної боротьби за умов глобалізації бізнесу. Визначено ієрархічність у системі побудови конкурентної маркетингової стратегії, систематизовано класичні підходи до класифікації конкурентних маркетингових стратегій (КМС). З'ясовано переваги та недоліки певних підходів щодо формування підприємства та запропоновано власну теоретико-гіпотетичну модель формування конкурентної маркетингової стратегії "Стратегія циклічного нелінійного управління маркетингом". Вивчено особливості галузевого формування маркетингових стратегій на підприємстві та фактори впливу на конкурентні маркетингові стратегії українських підприємств. Виявлено роль маркетингу у господарській діяльності вітчизняного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336654

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського