Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (27)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=О42-082.022.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Транспорт   
1.

Широков В.М. 
Вдосконалення методів проводки судна в стислих умовах плавання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / В.М. Широков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 24 с. — укp.

На підставі результатів проведеного наукового дослідження підтверджено гіпотезу про можливість забезпечення високоточної обсервації судна за стислих умов плавання у разі сумісного використання інформаційних даних радіолокаційної станції та електронної карти. Вперше формалізовано кореляційний метод обсервації шляхом поєднання радіолокаційного зображення з зображенням електронної карти. Розроблено інтегральний спосіб уточнення закону розподілу вірогідності похибок радіолокаційних вимірювань у процесі плавання судна. З урахуванням специфіки кореляційного методу обсервацій удосконалено процедуру визначення ефективних координат судна та спосіб їх обчислення методом максимальної правдоподібності для нормального та змішаних законів розподілу вірогідності погрішностей вимірювань радіолокацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА337115

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Мельник Є.Ф. 
Вдосконалення способів інтегральної оцінки навігаційної безпеки для підвищення ефективності судноводіння: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / Є.Ф. Мельник ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано можливість забезпечення безпеки судноводіння шляхом зниження аварійності суден за умов плавання у стислих водах. Розроблено метод кількісної оцінки безпеки судноводіння. Для опису процесу управління судном використано модель ієрархічної системи прийняття рішень з трьома рівнями та розглянуто систему навігаційної інформації з основними функціональними характеристиками. Здійснено опис переміщення судна щодо програмної траєкторії руху за допомогою стохастичного процесу з дискретним часом. Для характеристики точності використано коваріаційну матрицю траєкторної похибки. Показано доцільність та універсальність застосування ортогонального розкладання одновимірної щільності під час формування двовимірної щільності розподілу траєкторної похибки, що підтверджено експериментальними результатами. За допомогою імітаційного моделювання доведено коректність нового методу кількісної оцінки безпеки судноводіння за обмежених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА343104

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Олійник Т.В. 
Забезпечення безпеки плавання суден в гирлах рівнинних рік: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / Т.В. Олійник ; Одес. держ. мор. акад. — О., 2000. — 23 с. — укp.

Викладено результати теоретичних і експериментальних досліджень, спрямованих на підвищення безпеки судноводіння в гирлах рівнинних рік, під час плавання та маневрування у вузьких і складних для плавання ділянках рік. Основні дослідження виконано на прикладі Херсонського морського каналу та гирла ріки Дніпро. За отриманими результатами зроблено аналіз стану навігаційних об'єктів. Систематизовано дані та розроблено пропозиції щодо забезпечення безаварійного плавання в гирлових ділянках рівнинних рік. Наведено практичні рекомендації щодо плавання в порт Херсон і застосування методу траверсних відстаней, які забезпечують постійний контроль за місцем розташування судна під час плавання у вузьких місцях з використанням суднової РЛС. Доведено необхідність врахування елементів циркуляції під час маневрування у щільних водах і швартувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 + О42-082.03
Шифр НБУВ: РА312834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Степаненко А.Г. 
Підвищення ефективності керування судном у портових водах: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / А.Г. Степаненко ; Одес. нац. морськ. акад. — О., 2009. — 19 с. — укp.

Запропоновано цільову функцію та виконано оптимізацію руху судна в акваторії порту за мінімумом відхилення його фактичної траєкторії від еталонної траєкторії загальної форми. Визначено та математично виражено декілька критеріїв обмеження, зокрема, припустимої швидкості судна та сили на швартові, балансу дистанцій, еталонного часу буксирувально-кантувальних операцій (БКО). Розроблено комплект типових технологічних карт БКО й імітаційну модель БКО, методику кількісного комп'ютерного тестування теоретичних знань і практичних навичок операторів за її проведення шляхом використання відповідних тренажерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА369692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Стебновський О. В. 
Розробка методу безпечного повороту судна з використанням експериментальних даних його поворотності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / О. В. Стебновський ; Одес. нац. мор. акад. (ОНМА). — О., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Запропоновано спосіб перевірки безпеки повороту на черговий програмний курс і вибору нового програмного курсу у випадку, якщо поворот на початковий курс призводить до небезпечного зближення хоча б з одним з навколишніх суден. Зазначено, що у разі вибору нового програмного курсу необхідно враховувати навколишні навігаційні небезпеки з тим, щоб запобігти небезпечному зближенню з ними. Проведено аналіз можливостей використовування для планування поворотів експериментальних даних натурних спостережень, що містять інформацію про циркуляції судна за різних кутів кладки керма та траєкторій одержування за тих самих кутів кладки керма. Наведено опис методики натуральних спостережень поворотів судна "Euro Squall" та результати проведеного експерименту. Оприлюднено результати експериментальної перевірки коректності методу виконання високоточного повороту судна. Для кожного повороту обчислено модуль неув'язки між розрахунковими й обсервованими координатами судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5
Шифр НБУВ: РА381760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Алексішин В.Г. 
Розробка методу синтезу локальних систем навігаційного обладнання стислого району: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / В.Г. Алексішин ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 24 с. — укp.

Створено алгоритм формування оптимальної системи навігаційного обладнання для стислих районів плавання суден. Запропоновано новий спосіб оптимального синтезу системи навігаційного обладання обмежених районів, який дозволяє поетапно формувати її фрагменти з урахуванням формалізованих характеристик стислого району, а також зсуву осьової лінії та рівня інформаційного навігаційного потенціалу даної території. Розроблено метод обчислення кількісної оцінки ефективності системи навігаційного обладнання стислого району та частотний спосіб його формалізації. Створено процедуру визначення характеристик точності бічного відхилення судна залежно від структури системи навігаційного обладнання стислого району та показників точності її компонентів. Запропоновано новий спосіб послідовного синтезу оптимальної за вартістю системи навігаційного обладнання стислого району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 + О471-5 +
Шифр НБУВ: РА333655

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Алексішин А.В. 
Розробка методу формування зони безпечного руху судна: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / А.В. Алексішин ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему забезпечення безпеки судноводіння за стислих умов плавання. Розроблено метод формування зони безпечного руху судна. Обгрунтовано основні чинники, які визначають форму та розміри зони безпечного руху судна, а саме: точність контролю місця судна та навколишніх цілей, його габарити й інерційно-гальмівні характеристики. Одержано відображення зони безпечного руху судна з простору відносного руху в простір істинного руху. Розглянуто суднові безпечні області, що мають форми круга, еліпса та прямокутника, для яких одержано аналітичні вирази перетворення в простір істинного руху. Розроблено процедуру врахування поворотності судна у разі формування його безпечної зони, що враховує математичну модель обертального руху судна, представлену диференціальними рівняннями зміни курсу залежно від кута перекладання керма (від першого до третього порядку). Запропоновано процедуру забезпечення безпечного плавання в обмежених водах з використанням зони безпечного руху судна. Процедура дозволяє розрахувати межові пеленги, а також курси судна, які забезпечують безаварійне ухилення судна за різних форм і розмірів безпечної суднової зони. Проведено імітаційне моделювання, завдяки якому підтверджено коректність і вірогідність результатів теоретичних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА356797

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Інфімовський С.Ю. 
Удосконалення методики оцінки точності навігаційного забезпечення у зонах підвищенної обережності плавання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / С.Ю. Інфімовський ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано статистичні дані навігаційної аварійності у морських водах України та встановлено залежність між причинно-наслідковими зв'язками та похідними факторів впливу на навігаційну аварійність. Запропоновано для широкого впровадження розроблені алгоритм та методику оцінки точності визначення місця судна у робочій зоні систем навігаційного супроводження суден (СНСС). Узагальнено та структуровано якісні показники функціонування СНСС у зонах підвищеної обережності плавання, способи їх розрахунку для навігаційного супроводження за морськими шляхами у цих зонах. На базі формалізованої оцінки безпеки (FSA) розроблено алгоритми оцінки навігаційної безпеки мореплавства, дослідження якої здійснено для зони української частини Керченської протоки Азовського моря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА337536

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Ткаченко О.С. 
Удосконалення методів контролю і прогнозу місця судна: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / О.С. Ткаченко ; Одес. нац. мор. акад. (ОНМА). — О., 2009. — 21 с. — укp.

Описано розподіл похибок навігаційних вимірювань використано модель змішаних розподілів. Досліджено щільність розподілу середнього квадратичного відхилення в змішаних законах похибок навігаційних вимірювань і властивості, яким вони повинні відповідати. Одержано три сімейства щільності розподілу середнього квадратичного відхилення, що породжують явну щільність розподілу похибок вимірювання навігаційних параметрів. Показано, що ефективні оцінки обсервованих координат місця судна і їх коваріаційну матрицю можна одержати за допомогою двомірної щільності вектора похибки визначення місця судна. Вивчено можливість розробки моделі формування похибок, навігаційних вимірювань з використанням узагальненого розподілу Пуассона, яка може застосовуватися для опису системи незалежних і залежних похибок. Зроблено висновок, що похибки навігаційних вимірювань можуть бути розподілені не тільки за законом Гауса, але і по першому і другому типу змішаного розподілу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА368180

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського