Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (39)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.021$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Черниш Н.Ю. 
Вибір раціональних параметрів каналів вантажопотоків при удосконаленні маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Н.Ю. Черниш ; Харк. держ. акад. залізн.трансп. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення системи організації вагонопотоків шляхом вибору раціональних параметрів каналів вантажопотоків у процесі удосконалення маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом. Розроблено загальну математичну модель функціонування виробничо-транспортного ланцюга перевезення масових вантажів маршрутами. Розглянуто методику визначення економічного ефекту для магістрального залізничного транспорту і виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення й оптимізації експлуатаційної роботи залізничного транспорту, створення єдиного технологічного процесу функціонування всього виробничо-транспортного ланцюга, розробки графіків взаємодіє виробництва, транспорту та споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кириченко Г.І. 
Оперативне розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Кириченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Наведено комплекс математико-технологічних моделей, призначених для розв'язання задачі оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень. Виконано експериментальні дослідження вагонопотоків з урахуванням їх добової та внутрішньодобової нерівномірності. Запропоновано систему удосконалених математичних моделей на базі часових рядів щодо аналізу та прогнозування параметрів вагонопотоків. Досліджено задачу оперативного розподілення вагонопотоків з урахуванням стохастичних властивостей і необхідності коригування планів, а також пріоритетів станцій навантаження. Вперше задачу оперативного розподілення вагонопотоку сформульовано як двоетапну задачу стохастичного програмування, а забезпечення вимог станцій навантаження представлено за допомогою векторної моделі оперативного оптимального планування. Показано, що двоетапна модель планування дозволяє знизити експлуатаційні витрати на 10 %. Створено інформаційно-керувальну систему оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів та розроблено її структуру та функції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА320674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Мозолевич Г. Я. 
Підвищення ефективності процесу перевезень за рахунок визначення раціональних параметрів поїздопотоків: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Г. Я. Мозолевич ; Дніпропетр. нац. ун-т заліз. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Удосконалено пропускну спроможність потоків поїздів на залізничних напрямках за рахунок оптимізації параметрів поїздопотоків з метою визначення раціональної маси та довжини поїздів. Вперше встановлено функціональний зв'язок між зустрічними поїздопотоками по станціям обороту поїзних локомотивів та одержано його математичні характеристики. Виявлено, що на технічних станціях залізниць частина операцій припадає на кількість поїздів, що обслуговуються, а частина - на їх довжину, і не врахування цього фактора призводить до похибок у разі оптимізації параметрів поїздопотоків. Удосконалено модель залізничного напрямку, що дозволяє досліджувати роботу залізничних станцій і дільниць як єдину синергетичну систему. Удосконалено метод визначення раціональних параметрів маси та довжини поїздів у логічному ланцюгу вантажопотоків, який враховує витрати клієнтів залізниць на закупівлю та зберігання вантажів, витрати, пов'язані з параметрами поїздопотоків, а також зміну їх обсягів і структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА384936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Білогурова О.В. 
Технологія достовірного обліку операцій про стан та використання вагонів в центрах сервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.В. Білогурова ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Установлено особливості обліку вагонів за умов функціонування оператора перевезень, наведено критерії оцінки стану вагону та вантажу, наголошено на необхідності автоматизованої обробки даної інформації. Запропоновано методи удосконалення механізму обліку вагонопотоків і поновлення застарілих даних шляхом дослідження стану вагону, необхідного для простеження за просуванням вагону та вантажу. На підставі отриманих результатів встановлено технологічну послідовність руху вагонів. Створено комплексну методику достовірного обліку операцій (даних) з засобами транспорту (вагонами) й автоматизації форм звітності, яка передбачає розробку доповнень до нормативно-правових актів та інструкцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Андрющенко В.О. 
Удосконалення процесів експлуатації вагонних парків з урахуванням особливостей їх обліку і використання: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / В.О. Андрющенко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 20 с. : рис. — укp.

Досліджено проблему підвищення економічної ефективності використання вантажного вагонного парку з урахуванням особливостей обліку та використання вагонів, зокрема вагонів власності країн СНД і Балтії. Запропоновано метод оптимального планування перевезень з використанням іновагонів і вагонів інвентарного парку, що передбачає врахування технологічних і економічних особливостей експлуатації вагонних парків. Для прогнозування параметрів руху вагонопотоків з урахуванням плану формування удосконалено ГЕРТ-метод аналізу потоків у мережах за рахунок використання статистичних і нечітких представлень даних. Для автоматизації системи управління вагонними парками розроблено методи побудови баз знань про процеси перевезень у формі нечітких правил продукцій. Запропоновані моделі та методи використано в автоматизованій системі оперативного прийняття рішень про навантаження іновагонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА358993

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Калашнікова Т.Ю. 
Формування адаптивної технології поїздоутворення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Т.Ю. Калашнікова ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено комплекс моделей, що дають змогу визначити в оперативному режимі оптимальну масу та час накопичення одиниць рухомого складу для виконання вимоги "доставка вантажу в строк", забезпечити безперервну взаємодію станції та прилеглих дільниць щодо колійного розвитку станції, кількості локомотивів та локомотивних бригад, а також визначити найбільш пріоритетну стратегію залізниці за умов взаємодії станції та вантажовласника та надати оцінку ефективності функціонування системи за рахунок формалізації критерію якості управління. Запропоновано інтеграцію цих моделей до комплексної системи електронного обміну даними, як додаткових функціональних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА326906

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського