Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (74)Книжкові видання та компакт-диски (49)
Пошуковий запит: (<.>U=О245$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ігнатьєва О.В. 
Підвищення безвідмовності вагона електропоїзда прогнозуванням працездатності й удосконалюванням динамічних властивостей екіпажної частини: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.В. Ігнатьєва ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 25 с. — укp.

З метою підвищення безвідмовності екіпажної частини електропоїзда ЕПЛ9Т проведено прогнозування працездатності та удосконалено параметри пружно-дисипативних зв'язків і конструкції ресорного підвішування. Розроблено систему діагностування технічного стану електропоїздів, за допомогою якої визначено несправності екіпажної частини, пов'язані з динамічним впливом. Методом математичного моделювання руху електропоїзда по випадкових нерівностях колії виявлено причини динамічної навантаженості. Удосконалено критерії для визначення динамічних якостей рухомого складу та безпеки руху, зокрема коефіцієнт стійкості від сходу з рейок, кут набігання, зношування гребенів бандажів колісних пар. Експериментально одержано аналітичні залежності для теоретичного визначення динамічних характеристик електропоїзда від зміни конструктивних параметрів ресорного підвішування. Шляхом прогнозування часу безвідмовної роботи екіпажної частини удосконалено пружно-дисипативні зв'язки та конструктивні параметри ресорного підвішування, що забезпечує поліпшення динамічних якостей електропоїзда й зменшення зношування гребенів бандажів колісних пар, що підвищує безвідмовність вагона електропоїзда в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-046-01 +
Шифр НБУВ: РА349680

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Лобойко 
Підвищення ефективності використання пасажирських вагонів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Леонід Михайлович Лобойко ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-08
Шифр НБУВ: РА366133

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Крайнюк А.О. 
Підвищення ефективності повітропостачання й опалення пасажирських залізничних вагонів застосуванням обігрівачів каскадно-теплового стиску: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.О. Крайнюк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності повітропостачання й опалення пасажирських вагонів шляхом використання генератора каскадно-теплового стиску (ГКТС). Розроблено комплекс математичних моделей, методик і програм розрахунку процесів ГКТС. Проведено розрахунково-експериментальні дослідження впливу режимних і конструктивних параметрів ГКТС на показники роботи опалювально-вентиляційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-048.33 +
Шифр НБУВ: РА344889

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Жижко В. В. 
Удосконалення демпфуючих якостей ресорного підвішування візків пасажирських вагонів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. В. Жижко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено математичну модель просторових коливань пасажирського вагона з візками на пневморесорах, яка дозволяє визначати раціональні параметри центрального ресорного підвішування. Вперше розроблено математичну модель пневморесори, яка на відміну від існуючих дозволяє враховувати властивості реального газу за демпфірування. Вдосконалено метод якісної ідентифікації демпферів з використанням теорії фазових траєкторій в частині визначення параметрів жорсткості демпферів. Встановлено жорсткісні та в'язкісні характеристики ресорного підвішування візків, що дозволяє досягти покращання динамічних якостей пасажирських вагонів і збільшення швидкості руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-046.5
Шифр НБУВ: РА381177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Бондаренко В.В. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та діагностування електрообладнання пасажирських вагонів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Бондаренко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Оцінено проектну та експлуатаційну надійність електрообладнання та визначено його найменш надійні групи, види відмов та факторів, що впливають на надійність. Розроблено методи побудови оптимальних контрольних і діагностичних тестів на базі комбінаторного підходу, що дає змогу удосконалити технологію обслуговування та діагностування електрообладнання пасажирських вагонів шляхом скорочення часу його відновлення. Розвинуто методи вирішення комбінаторних задач для скорочення часу проектування оптимальних тестів. Запропоновано оцінювати продовження контрольних і діагностичних тестів з використанням сформульованих та доведених теорем, що дозволяє скоротити час пошуку оптимальних тестів шляхом зменшення області пошуку за допомогою верхніх і нижніх меж. Наведено діагностичні моделі електронних блоків вагона, які дають змогу формалізувати умови працездатності блоків, визначити ознаки несправностей, перелік параметрів, що підлягають контролю, а також розробити алгоритми діагностування та реалізувати їх на програмному рівні. Формалізовано задачу діагностування комплексу електронних пристроїв вагона на підставі науково-обгрунтованого вибору параметрів, що підлягають контролю, та з урахуванням проектної надійності електронних блоків. Створено методику експрес-діагностування електронних блоків пасажирських вагонів, яка базується на використанні розробленого автоматизованого діагностичного пристою. Запропоновано модель оцінки ефективності діагностування комплексу електhонних пристроїв вагона за комплексними показниками надійності, яка базується на теорії масового обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-082.1/9
Шифр НБУВ: РА321376

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Куденко І.О. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів, що вичерпали ресурс: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.О. Куденко ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2006. — 22 с. — укp.

Уперше систематизовано характерні механічні та корозійні пошкодження пасажирських вагонів, що вичерпали свій ресурс. Запропоновано формалізовані описання, що дозволяють оцінювати міцність і стійкість елементів конструкцій вагонів з урахуванням корозійного зношення. Доопрацьовано кінцево-елементну модель для оцінювання фактичного технічного стану кузовів пасажирських вагонів, метод оцінки технічного стану елементів конструкцій кузова пасажирського вагона з використанням інструментальних методів контролю, а також підхід до формування технології технічного обслуговування та ремонту вагонів з врахуванням технічного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-08 +
Шифр НБУВ: РА345171

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського