Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=REV. OF TRANSPORT ECON. AND MANAGEMENT - 2019 - ВИП. 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Павлов Р. А. 
Декомпозиция изменений избыточной доходности фондового индекса ПФТС: определение каналов влияния экономических информационных сигналов / Р. А. Павлов, Т. С. Павлова, О. В. Левкович // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-20. - Библиогр.: 30 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Андрушків Б. М. 
Фейки, чутки та плітки як засіб суспільної дезінформації і послаблення безпекової компоненти управління державою / Б. М. Андрушків, О. І. Вівчар, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 21-34. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розв'язано проблему поширення пліток, чуток та фейків як одного з інструментів навіювання передчуттів великої антиукраїнської змови в умовах гібридної війни. Для вирішення даної наукової проблематики застосовано: структурний метод; порівняльного аналізу емпіричних даних; абстрактно-логічного узагальнення. На основі аналізу літературних джерел та існуючого досвіду безпекової роботи виявлено проблеми з їх попередження. Визначено напрями посилення і розвитку національної безпеки в умовах суспільної дезінформації. Запропоновано шляхи підвищення ефективності безпекових заходів та попередження негативного впливу дезінформаціїї за рахунок державних ідеологічно-виховних та інноваційно-управлінських чинників. Основні положення наукової статті нададуть можливість за рахунок згаданих чинників, забезпечити спокій у суспільстві та стабільне функціонування національної економіки України, що власне і може зробити їх конкурентоздатною в умовах ЄС. Оскільки, дослідження здійснено в умовах трансформаційного посттоталітарного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР).30 + У9(4УКР)21,01 + Х819(4УКР)112

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бобиль В. В. 
Оподаткування малого бізнесу: нормативно-організаційний аспект / В. В. Бобиль, О. А. Топоркова // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 35-47. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Надано огляд векторів розвитку малого бізнесу в Україні в контексті гармонізації законодавчих вимог відносно режимів оподаткування та державної підтримки підприємницької діяльності. Для вирішення задач такого класу в роботі запропоновано застосувати системний підхід, узагальнення та порівняння. Наведено аналіз діючої нормативної бази щодо класифікації суб'єктів малого бізнесу та режимів їх оподаткування. Узагальнено зарубіжний досвід щодо застосування пільгових умов оподаткування та інших засобів державної підтримки даного сектору економіки. Встановлено, що на шляху до гармонізації вітчизняного законодавства відповідно до європейських вимог потребують уточнення критерії віднесення суб'єктів господарювання до відповідної категорії, також потребують конкретизації напрямки фінансової державної підтримки малого бізнесу. Запропоновано компонентну модель оподаткування малого бізнесу в Україні, яка складається з таких компонент: нормативної - на рівні якої відбувається формування спеціальних податкових режимів та способів державної підтримки малого бізнесу; фіскальної - де формуються напрямки податкової роботи у сфері спрощення справляння податків; організаційно-функціональної - яка являє собою організований облік розрахунків за податками на рівні певного суб'єкта підприємництва. Впровадження запропонованої моделі оподаткування малого бізнесу має на меті розробку на рівні законодавства вимог щодо спрощення системи справляння і обліку податків, що дозволить підприємцям зосередити фінансові та трудові ресурси безпосередньо на виконання своїх функціональних цілей. Такий вектор розвитку малого бізнесу сприятиме покращенню економічної ситуації в країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Меліхова Т. О. 
Аналіз фінансового стану та виявлення загроз як засіб прогнозування ймовірності банкрутства промислового підприємства / Т. О. Меліхова // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 48-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз фінансового стану та виявлено загрози як засіб прогнозування ймовірності банкрутства промислового підприємства. Для вирішення поставлених задач запропоновано застосувати методику прогнозування ймовірності банкрутства підприємств. Розглянуто діючі показники фінансового аналізу промислового підприємства, які найчастіше використовуються на практиці. Вони мають певні недоліки, оскільки складно вибрати зручну методику для проведення фінансового аналізу через їх різноманітність, крім того наявні методики не враховують галузеві відмінності, деякі методики побудовані із закордонних методик та не враховують особливості роботи вітчизняних промислових підприємств, використання деяких нормативних значень недостатньо обгрунтоване, присутня певна суб'єктивність при виборі показників та важливості їх впливу на загальний фінансовий стан підприємства. Проведено аналіз фінансового стану ТОВ "ЗТМК" з метою виявлення загроз ймовірності банкрутства за 2013 - 2017 роки, а саме проведено аналіз: ліквідності, платоспроможності, ділової активності, рентабельності. Аналіз ймовірності банкрутства ТОВ "ЗТМК" проведено за моделями Альтмана, Спрингейта, Таффлера і Тішоу, Сайфуліна-Кадикова, Ліса, Конана і Гольдера, Бівера за 2013 - 2017 роки. Для оцінювання фінансового стану промислового підприємства запропоновано використовувати ряд методів: коефіцієнтний, комплексний, інтегральний, беззбитковий, рівноважений, оцінки фінансової стійкості підприємства. У процесі оцінювання ймовірності банкрутства підприємства, і відповідно, його кредитоспроможності рекомендовано розрахувати такі основні блоки показників: показники рентабельності та прибутковості; показники ліквідності; показники фінансової стійкості; показники оборотності. Серед представлених моделей дослідження ймовірності банкрутства немає методики з достовірними результатами діагностики. Оскільки при використанні зазначених методик прогнозування ймовірності банкрутства було отримано суперечливі результати про загрозу банкрутства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-932.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гриньох Н. В. 
Національний бренд як індикатор соціально-економічного розвитку України / Н. В. Гриньох // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 58-68. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито сутність національного бренда як одного з індикаторів соціально-економічного розвитку України. Визначено основні засади, що сприятимуть формуванню вищого рівня ефективності національної економіки та популяризації України на міжнародному туристичному ринку. Для вирішення поставлених завдань обгрунтовано важливість участі України у виставково-ярмаркових заходах, а також запропоновано розробити промоційний туристичний квиток. Це дозволить краще популяризувати національний бренд України, як туристичної країни, забезпечить вищий рівень поінформованості зарубіжних споживачів щодо пропозицій учасників ринку туристичних послуг. Досліджено основні параметри та елементи національного бренда, його індикатори, що впливають на соціально-економічний розвиток України. Виявлено низку чинників, які можуть створювати проблеми при побудові національного бренда України. Принципово новим, чого раніше не було, автором пропонується розробити промоційний туристичний квиток та впровадити пілотний проект з його практичного використання. Це забезпечить більші обсяги в'їзду іноземних туристів в Україну та зумовить придбання ними туристичних послуг. Впровадження пілотного проекту, щодо використання промоційного туристичного квитка, підвищить попит на туристичні послуги також на внутрішньому ринку України. Розробка промоційного туристичного квитка, визначення його типів, узгодження формування цінової політики та форм оплати, складення переліку туристичних об'єктів для показу позитивно вплине на формування національного бренда України та зумовить вищий рівень її соціально-економічного розвитку. Впровадження запропонованих практичних заходів та побудова скоординованих маркетингових комунікаційних процесів між учасниками ринку туристичних послуг та урядовими структурами забезпечить вищий рівень привабливості національного бренда України. Це дозволить отримувати нові конкурентні переваги у соціально-економічному розвитку України та формуванні більш сприятливого її туристичного іміджу в світі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дяченко Л. А. 
Формування систем лояльності споживачів на ринку туристичних послуг у контексті тотального управління якістю / Л. А. Дяченко // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 69-78. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито сутність системи лояльності споживачів, як складової управлінських технологій. Визначено концептуальні засади побудови більш збалансованої системи лояльності споживачів на ринку туристичних послуг у контексті тотального управління якістю. Методичною основою наукового дослідження формування системи лояльності споживачів на ринку туристичних послуг у контексті тотального управління якістю, є наукові праці зарубіжних авторів, статистичні дані Державної служби статистики України, а також доступна інформація з офіційних сайтів компаній транспортних перевізників. Автор вважає, що існує потреба в нових наукових дослідженнях щодо формуванні системи лояльності споживачів у контексті тотального управління якості. Це визначає потребу здійснювати аналіз діючих програм лояльності споживачів учасників ринку транспортних перевезень туристів, враховуючи різні чинники впливу, зокрема внутрігалузеву та міжгалузеву конкуренцію. Для дослідження програм лояльності споживачів на ринку туристичних послуг, які здійснюють перевезення туристів, було проаналізовано деякі з них, що пропонують учасники ринку автобусних перевезень, авіаперевезень і АТ "Укрзалізниця". В результаті дослідження автором визначено деякі важливі випадки, коли компанії можуть втратити лояльність споживачів на ринку туристичних послуг. Запропоновано загальні концептуальні засади, впровадження яких підвищить рівень лояльності споживачів послуг цих компаній при перевезенні пасажирів. Принципово новим, чого раніше не було впроваджено у практичну діяльність АТ "Укрзалізниця" автором пропонується, здійснити пілотний проект з випуск пробної партії "Туристичної картки АТ "Укрзалізниця". Реалізація пілотного проекту і вивчення попиту споживачів на "Туристичну картку АТ "Укрзалізниця", а також отримання інших отриманих результатів, створить нові можливості краще збалансувати взаємні цілі учасників ринку перевезень туристів залізничним транспортом. Це забезпечить вищий рівень індивідуалізації відносин АТ "Укрзалізниця" зі споживачами послуг, що неодмінно підвищить рівень лояльності їх споживачів. Запропоновані концептуальні засади, для усіх учасників ринку транспортних перевезень туристів, будуть сприяти кращому формуваню систем лояльності споживачів на ринку туристичних послуг у контексті тотального управління якістю. Впровадження спеціальних персоналізованих пропозицій, у вигляді "Туристичної картки АТ "Укрзалізниця" забезпечить новий рівень їх взаємовідносин, вищий рівень ефективності діяльності АТ "Укрзалізниця" та інші переваги. Це більш вигідно об'єднає економічну поведінку учасників ринку туристичних послуг, перевізників, зменшить ризики, забезпечить для АТ "Укрзалізниця" новий етап розвитку. Впровадження у практичну діяльність "Туристичної карток АТ "Укрзалізниця" і персоналізованих "Програм лояльності споживачів", з визначенням умов їх придбання та використання, забезпечить інноваційний рівень розвитку взаємовідносин споживачів послуг АТ "Укрзалізниця" у більш довгостроковій перспективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Каира З. С. 
Оптимизация объёмов продаж на международных рынках / З. С. Каира, А. П. Ващенко, В. М. Шамшин // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 79-88. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Разработан научно-методический подход к оптимизации объемов продажи беспреферентных товаров на международных рынках, обеспечивающих максимальную прибыль оференту. Проанализирована система экспортной деятельности оферентов в различных рыночных ситуациях. Для достижения поставленной цели использованы экономико-математические методы и разработаны соответствующие модели. В работе приведен методический подход, который рассматривает проблему оптимизации объемов продаж товара на внешних рынках с учетом максимизации прибыли и повышения доходности оферента по четырем исходным сценариям, включая спекулянта, производителя экспортной компании, производителя импортирующей компании и, транснациональную корпорацию. Предложен усовершенствованный методический подход для сравнения различных вариантов развития, который, в отличие от существующих базируется на экономических результатах рыночной деятельности компаний. Рассмотрены теоретические аспекты реализации товаров на зарубежных рынках. Предложен методический подход к оптимизации объемов продажи товаров на зарубежных рынках, обеспечивающий оференту максимальную прибыль. Использование приведенного методического подхода позволит хозяйствующим субъектам принимать научно обоснованные решения для оптимизации экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вівчар О. І. 
Формування логістичної стратегії системи економічної безпеки підприємств транспорту із застосуванням апарату економіко-математичного моделювання / О. І. Вівчар // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 89-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Мета статті - обгрунтування логістичної стратегії системи економічної безпеки підприємств транспорту із застосуванням апарату економіко-математичного моделювання в сучасних умовах функціонування. Для вирішення даної наукової проблематики застосовано: структурний метод; порівняльного аналізу емпіричних даних; абстрактно-логічного узагальнення; економіко-математичного моделювання. В роботі на основі методологічного підходу обгрунтовано модель формування логістичної стратегії дорожньо-ремонтних та експлуатаційних робіт. Запропонована економіко-математична модель формування логістичної стратегії підприємств транспорту в контексті економічної безпеки, що на відміну від існуючих, дала змогу зафіксувати сценарії реалізації з урахуванням інформаційної ситуації та критерії прийняття рішень, необхідних для розв'язання певних проблематичних завдань. Основні положення наукової статті нададуть можливість вітчизняним транспортним підприємствам застосовувати алгоритм формування логістичної стратегії системи економічної безпеки підприємств транспорту із використанням принципу ресурсних обмежень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)371-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Матусевич О. О. 
Підходи та функції до управління змінами підприємств залізниці в сфері пасажирських перевезень / О. О. Матусевич, Т. Ю. Чаркіна, Л. Д. Галушко // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 96-107. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мета роботи - формулювання та характеристика основних етапів управління змінами на підприємстві, визначення стратегій управління змінами, визначення напрямів досліджень управління змінами на підприємствах залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень, визначення наукових підходів щодо управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень, визначення функцій управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень. Для рішення задач такого класу у роботі запропоновано застосувати системний, комплексний підходи та методи раціонального рішення проблем. У роботі визначено зв'язок наукових підходів та функцій до управління змінами з факторами, які впливають на конкурентоспроможність пасажирських поїздів. Визначений зв'язок наукових підходів та функцій до управління змінами з факторами, які впливають на конкурентоспроможність пасажирських поїздів, дасть можливість у подальшому сформулювати принципи та механізми управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень та взагалі визначити цільове призначення управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дятлова В. В. 
Автотранспортний комплекс України: управління розвитком на засадах стандартизації і сертифікації / В. В. Дятлова, Б. В. Дзюба // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 108-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено підхід і побудовано модель використання стандартизації й сертифікації в управлінні розвитком автотранспортного комплексу на засадах систематизації зарубіжного досвіду та їх стану в Україні. Для вирішення завдань в роботі застосовано системний підхід, методи порівняльного аналізу і узагальнення для вивчення досвіду та стану систем, системний аналіз і синтез для формулювання підходів і розробки моделі управління. Сформульовано підхід до побудові моделі використання стандартизації й сертифікації в управлінні розвитком автотранспортного комплексу, а саме обов'язкової їх компоненти в механізмі державного управління та добровільної - в ринковому механізмі. Запропоновано удосконалену модель використання стандартизації та сертифікації в управлінні розвитком автотранспортного комплексу України на принципах розподілу обов'язкової і добровільної компонент. Обов'язкова компонента виходить з вимог у технічних регламентах, добровільна - з модульної системи підтвердження відповідності. Використання підходу до виділення обов'язкової та добровільної компонент у механізмі державного управління й ринковому дозволить приймати науково обгрунтовані управлінські рішення щодо розвитку автотранспортного комплексу на перспективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дмитрук В. І. 
Паблік рилейшнз як інструмент формування репутаційного капіталу підприємств сфери туризму / В. І. Дмитрук // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 115-126. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито сутність "паблік рилейшнз" як однієї зі складових управлінських технологій у підприємствах сфери туризму, а також як важливого інструменту формування їх репутаційного капіталу. Методичною основою цього наукового дослідження є праці зарубіжних авторів, доступна інформація деяких урядових структур, а також інших інтернет-ресурсів. Для вирішення поставлених завдань було проаналізовано низку чинників, які варто враховувати при впровадженні "паблік рилейшнз" у діяльність підприємств сфери туризму, проаналізовано обсяги туристичних потоків за 2013 - 2017 роки та узагальнено отримані результати. Автор вважає, що є потреба у побудові оновленої структурної моделі програми"паблік рилейшнз" для підприємств сфери туризму. У роботі запропоновано розроблену автором оновлену структурну модель програми "паблік рилейшнз" для підприємств сфери туризму, впровадження якої у практичну діяльність сприятиме формуванню вищого рівня їх репутаційного капіталу та індивідуалізації відносин зі споживачами. Особливою відмінністю при побудові програм "паблік рилейшнз" для підприємств сфери туризму, в сучасних умовах їх функціонування та розвитку, автор вважає необхідним використовувати індивідуальний підхід при визначенні цільової аудиторії, на яку ця програма розрахована. Така потреба зумовлена тим, що визначальні повідомлення, які передаються конкретним цільовим аудиторіям у програмах "паблік рилейшнз" не можуть бути однаковими для всіх аудиторій споживачів. Такі програми повинні враховувати не лише наміри та цілі туристичного підприємства, а також бути збалансованими відповідно цілей конкретної аудиторії споживачів, якій зазначена програма адресована. Упровадження у практичну діяльність підприємств сфери туризму запропонованої автором оновленої структурної моделі програми "паблік рилейшнз" сприятиме формуванню їх репутаційного капіталу на ринку туристичних послуг, забезпечить вищий рівень індивідуалізації відносин зі споживачами та іншими зацікавленими аудиторіями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гармідер Л. Д. 
Мотиваційні фактори результативності персоналу підприємства / Л. Д. Гармідер, Л. А. Гончар // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 127-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено вплив мотивації працівників на результативність їх діяльності. Для обгрунтування заходів щодо підвищення рівня результативності працівників використано методи індивідуальної (персональної) експертної оцінки: інтерв'ю та анкетування; запропоновано до використання матричний метод аналізу результативності (Performance Analysis Quadrant, PAQ). Наведено методичний підхід, який базується на використанні матричних методів стратегічного аналізу, що дозволяє забезпечити швидку адаптацію до зовнішніх умов, зменшити невизначеність і ризик у господарській діяльності та забезпечити концентрацію трудових ресурсів на обраних пріоритетних напрямах. Практична значимість полягає у демонструванні використання матричних методів для аналізу результативності персоналу підприємств, коли використання лише одного класичного діагностичного методу неможливо через велику кількість факторів, що безпосередньо впливають на результативність працівників та розробка заходів щодо підвищенню рівня результативності працівників досліджуваних торговельних підприємств, яка залежить від впливу мотиваційних факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Головкова Л. С. 
Психологічне забезпечення розвитку соціотехнічних систем професійної діяльності / Л. С. Головкова, О. В. Шевяков, А. Е. Головкова // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 133-140. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - теоретичне узагальнення та нове рішення проблеми психологічного забезпечення розвитку соціотехнічних систем діяльності (СТСД) з позицій поведінкової економіки. Обгрунтовано вибір СТСД в якості об'єкта заходів психологічного забезпечення та вдосконалення як концептуального різновиду впливу на можливості розвитку таких систем. Запропоновано концепцію психологічного забезпечення розвитку СТСД, яка детермінирована об'єктивною залученістю інженерних психологів та психологів праці до процесу проектування таких систем. Створено структурну модель, яка складається із чотирьох підсистем: спонтанної відображально-моделюючої поведінкової активності проектувальника, зовнішньої поведінкової взаємодії з соціумом, психологічного забезпечення розвитку СТСД та інтегральної регуляції розвитку. Новим є узагальнення поглядів на психологічне забезпечення розвитку та супровід СТСД с точки зору проведення та використання результатів дослідницьких, проектувальних та експертних робіт на всіх стадіях життєвого циклу таких систем. Нові уявлення про значущі якості персоналу містять навички роботи потоками неперервної поведінкової інформації про фахівця. Трактування змістовної, процедурної та результативної інформації доведено до рівня методики теоретичної та експериментальної оцінки надійності професійної діяльності фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-64 + У010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бакалінський О. В. 
Цілісне управління споживчою цінністю залізничних пасажирських перевезень: практика запровадження методологічного підходу / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 141-150. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано новий підхід до управління споживчою цінністю послуг, удосконалено методи маркетингових досліджень та проаналізовано їх результати. Цільові завдання роботи: визначення величини та змісту споживчої цінності послуги з перевезень пасажирів залізницею України в далекому сполученні; порівняння результатів двох підходів до дослідження ставлення клієнтів до послуги (традиційного та запропонованого - цілісного); визначення напрямів управлінського впливу на споживчу цінність перевезень пасажирів у далекому сполученні залізницею України. У трьох фокус-групах проведено дискусії щодо поїздки денними і нічними потягами, за результатами якої сформовано перелік ущемлень і переваг, що утворюють споживчу цінність такої транспортної послуги. Перелік з 19 позитивних та негативних тверджень відображав усі етапи поїздки залізницею, до нього застосовано шкалу Лікерта та розроблено відповідну форму для проведення інтерв'ю, на цій основі проведено опитування всередині випадкової вибірки респондентів. Використано два підходи до вимірювання споживчої цінності транспортної послуги, які відповідають традиційному і цілісному управлінню нею. Результати показали, що упереджене ставлення пасажирів до денних швидкісних перевезень за сім років їх існування подолано, ставлення клієнтів залізниці України до денних перевезень у далекому сполученні є кращим, ніж до нічних, а рівні переваг та ущемлень повною мірою влаштовують лише п'яту частину подорожуючих удень і вночі. При цьому вектори пошуку способів збільшення споживчої цінності послуги для представників різних сегментів пасажирів є різноспрямованими. Доведено, що традиційний підхід до невпорядкованого точкового впливу на елементи споживчої цінності не дає очікуваних результатів, не підвищує задоволення клієнтів і не дозволяє їх надійно закріпити за залізничним транспортом; якщо кілька сегментів клієнтів з різними уподобаннями, запитами та очікуваннями обслуговуються одночасно у спільному просторі, результативним може бути тільки цілісне управління споживчою цінністю послуг, яке спирається на відповідні методи проведення маркетингових досліджень. Надано розвиток методології маркетингових досліджень в частині основоположних принципів - загальних і специфічних, які є необхідними для реалізації нової концепції цілісного управління споживчою цінністю послуг. Під час маркетингового дослідження було запропоновано та випробувано новий підхід, а також розроблена послідовність аналізу прагнень сегментів, що дало змогу визначити напрями та параметри управлінського впливу на створення передумов споживчої цінності послуги певного рівня та змісту; представлення структури ставлення клієнтів до ущемлень і переваг у вигляді пелюсткових діаграм дає змогу визначити вектори споживчої цінності послуг, які конкурують між собою, що є основою розробки управлінських рішень щодо конструювання споживчої цінності послуг залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Квасній Л. Г. 
Еволюція промислових змін у контексті цифрової та поведінкової економіки / Л. Г. Квасній, Л. В. Цубов, О. Я. Щербан // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 151-157. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження процесів промислової еволюції під впливом глобальних змін з урахуванням особливостей поведінкової економіки. Методичною основою дослідження питання еволюції поведінки індивідуальних споживачів на ринку під впливом цифровізації є наукові праці зарубіжних авторів із зазначених вище питань. Автори вважають, що існує потреба в нових наукових пошуках по еволюції поведінки споживачів на глобальному ринку товарів і послуг в контексті поведінкової економіки. Наведені конкретні можливості, які відкривають нові технології, революції і глобальний світ, змінюючи сучасне суспільство і обумовлюючи 4-ю промислову революцію. Доведено, що ключова ідея полягає в тому, щоб заново переосмислити споживчі навички від "взяти, використовувати і викинути" до моделі, коли продукти виготовляють і просувають за допомогою цифрових механізмів таким чином, щоб їх матеріали і складові можна було б використовувати багаторазово. Доведено, що еволюція поведінки споживачів на вітчизняному ринку товарів і послуг є безперервним процесом, який змінюється відповідно до впливом факторів зовнішнього середовища і індивідуальної поведінки споживачів, що знаходяться в певному взаємозв'язку і взаємозалежності. У статті визначено основні концептуальні засади для поліпшення взаємодії індивідуальних споживачів і підприємств сфери економіки, а також відпрацьовані практичні рекомендації, впровадження яких дасть можливість оцінки ефективності нових бізнес-моделей, специфіки формування доданої вартості, створення "цінності", особливостей нового механізму капіталізації вартості компаній на основі прийняття більш ефективних управлінських рішень, забезпечуючи при цьому високий рівень їх економічної ефективності, що буде сприяти зростанню рівня задоволення споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.22 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дебунов Л. М. 
Формування датасету та вибір параметрів для побудови штучної нейронної мережі класифікації підприємств за фінансовою стійкістю / Л. М. Дебунов, О. Г. Яковенко // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 158-169. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Роботу присвячено підготовчим діям, що передують побудові повнозв'язної тришарової штучної нейронної мережі прямого розповсюдження, котра має класифікувати підприємства за фінансовою стійкістю. Для підготовки побудови штучної нейронної мережі в роботі висувається ряд аргументованих суджень та приводяться рішення, котрі базуються на результатах експериментів з побудови нейронної мережі фінансової стійкості. Наведено шляхи отримання набору даних для навчання штучної нейронної мережі фінансової стійкості. Представлено оптимальні параметри архітектури та рекомендації щодо навчання нейронної мережі, що слід застосовувати при її створенні. Приділено увагу таким параметрам штучної нейронної мережі як тип нейронної мережі, функція помилки, функція активації на прихованому та вихідному шарах, алгоритм навчання, параметри первинної ініціалізації ваг. Застосування рекомендацій, котрі наведено в статті, дозволяє побудувати штучну нейронну мережу, що класифікує підприємства за фінансовою стійкістю з достатньо високою точністю. Увагу приділено вибору функцій активації нейронів та розподілу набору спостережень на підвибірки для навчання, тестування та контролю побудови зазначеної нейронної мережі. Запропоновано використання 17-ти фінансових показників в якості факторів для моделювання фінансової стійкості, що має найбільш повно описувати це складне поняття та дозволить отримати максимальну точність класифікації. В статті обгрунтовано застосування параметрів побудови та навчання нейронної мережі, що найкраще підходять при використанні саме цих факторів. Використання матеріалу статті допоможе побудові штучної нейронної мережі фінансової стійкості, котра може бути використана для класифікації підприємств на "фінансово стійкі" та "потенційні банкрути" й може використовуватись фінансово-кредитними установами, інвестиційними фондами та державними органами при оцінці ризику банкрутства підприємства. Така нейронна мережа покликана автоматизувати працю досвідченого фінансового аналітика при перевірці підприємства на фінансову стійкість.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.356 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семенова С. М. 
Особливості оподаткування та економічний розвиток Монако / С. М. Семенова, О. М. Шпирко // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 170-179. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Передумови економічного розвитку будь-якої країни є індивідуальними, проте застосування бенчмаркінгу і запозичення позитивного досвіду інших країн є актуальним завданням для кожного уряду, особливо вітчизняного на шляху активних реформ. Монако, як всесвітньо відома маленька країна, демонструє успішну динаміку економічного розвитку, зростання ВВП, забезпечення високого рівня життя населення. Однією з передумов є гнучка система оподаткування та сприяння розвитку бізнесу, підтримка економічних та інноваційних ініціатив, покращення інвестиційної привабливості. Визначення динаміки економічного розвитку Монако протягом 2008 - 2017 рр., структури галузей економіки, що формують ВВП, особливостей оподаткування, вимог до започаткування бізнесу та напрямів державної підтримки його розвитку. Визначено передумови та показники економічного розвитку Монако, провідних галузей економіки, динаміки зовнішньоекономічної діяльності, факторів в оподаткування, які сприяють інвестиційній привабливості країни. Охарактеризовано показники економічного розвитку Монако, динаміки ВВП, основних галузевих особливостей. Встановлено базові податкові преференції, які сприяють започаткуванню бізнесу та його розвитку в Монако (вимога забезпечення обсягів діяльності понад 75 % у князівстві). Створення сприятливого податкового клімату для закордонних інвестицій і одночасне узгодження фінансової політики з Францією та Європейським Союзом дозволило привабити до Монако безперервний потік зарубіжних інвестицій, тому окремі елементи монакського досвіду заслуговують на те, щоб бути використаними українським суспільством на шляху реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4МОН-2М)261.413

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цимбал О. І. 
Інституціоналізація механізмів мінімізації ризиків економічної актуалізації людського потенціалу / О. І. Цимбал // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 180-192. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Досліджено шляхи мінімізації ризиків зниження людського потенціалу Україні в середовищі посилення глобальної конкуренції за нього та нової рекомбінації вимог до людського капіталу. Для вирішення задач дослідження було застосовано історичний та ризикологічний підходи, індексний аналіз, системне моделювання та інституційний аналіз. Розкрито можливий варіант мінімізації ризиків зниження людського потенціалу Україні на основі його економічної актуалізації засобами антиризикової публічної політики та інституціоналізації механізмів капіталізації людського потенціалу на користь його носію. Інструментами формування та реалізації такої політики мають стати інститути конструктивного балансування інтересів різних категорій населення та інституційних суб'єктів; територіально-ієрархічні системи публічних процедур закріплення основних параметрів розвитку людського потенціалу та його суспільної капіталізації; механізми мінімізації ризиків національної публічної політики економічної актуалізації людського потенціалу тощо. Запропоновано логіко-описову модель інституціоналізації механізмів мінімізації ризиків економічної актуалізації людського потенціалу. Впровадження антиризикової публічної політики та інституціоналізації механізмів капіталізації людського потенціалу дозволить його носіям досягти бажаної самореалізації, посилить схильність населення до сприйняття нових та підприємницьких стратегій сталого зростання, забезпечить інклюзивний характер трансформації української економічної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01,111 + У010.271.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського