Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ADVANCED EDUCATION - 2015 - ВИП. 4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Lisetskyi K. A. 
Blended learning model in the system of higher education = Модель змішаного навчання в системі вищої освіти / K. A. Lisetskyi // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Розглянуто запровадження моделі змішаного навчання в системі вищої освіти. Проаналізовано основні тенденції в використанні системи змішаного навчання, яке в різних пропорціях поєднує елементи традиційного і дистанційного навчання. Детально охарактеризовано організацію курсу он-лайн навчання, складові змішаного навчання. Наведено визначення терміну "змішане навчання". Розглянуто можливості та переваги використання змішаного навчання у навчальному процесі. Ретельно визначено завдання, які стоять перед викладачем і розглянуто різні моделі змішаного навчання. Показано, що використання різних форм он-лайн навчання з поєднанням з традиційною формою навчання надає змогу досягти високої ефективності у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Voronina H. R. 
Career learning and development in city technology colleges of England = Формування професійної перспективи в міських технологічних коледжах Англії / H. R. Voronina // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Одним з найбільш важливих питань сучасної школи є формування всебічно розвиненої особистості. Оскільки професійна перспектива починає формуватися у шкільні роки, надзвичайно відповідальним є питання забезпечення відповідних умов для практичного ознайомлення з широким спектром спеціальностей, що надасть змогу учням правильно обрати професію в майбутньому. Саме тому, у центрі уваги даного дослідження постала система професійної освіти в Англії, що постійно контролюється з боку уряду з метою підвищення стандартів і покращання рівня працевлаштування випускників. Розглянуто особливості профільного навчання у спеціалізованих школах Англії, окреме місце серед яких займають міські технологічні коледжі. Такі середні навчальні заклади, що почали відкриватися в англійських міських регіонах у період з 1988 по 1993 рр., становлять певний науковий інтерес з точки зору інноваційного підходу до інтегрування академічного та профільного навчання. Зазначений підхід забезпечує значне наближення процесу оволодіння майбутньою професією до реальних робочих умов, з якими стикаються випускники шкіл, і трансформує навчання у практичну площину. Увагу приділено продуктивній співпраці міських технологічних коледжів з місцевими підприємствами, які у майбутньому надають випускникам певну кількість робочих місць та безпосередньо зацікавлені в одержанні висококваліфікованих спеціалістів. Також наведено аналіз характерних рис процесу формування професійної перспективи у міських технологічних коледжах Англії, які за вимогою часу один за одним отримали статус академій. Подальше вивчення запропонованої теми сприятиме ефективній модернізації організації профільної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Antonenko I. I. 
Content of teaching professionally oriented written communication = Зміст навчання професійно орієнтованого писемного мовлення / I. I. Antonenko // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 1-4. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Висвітлено проблему навчання іноземним мовам студентів немовних вузів і проблему професійної освіти фахівця, досліджено мету і зміст оволодіння англомовним писемним мовленням під час навчання студентів англійської мови. Увагу приділено навчанню професійно-орієнтованого писемного спілкування іноземною мовою та формуванню у студентів іншомовної професійно-спрямованої комунікативної компетенції, компонентам системи навчання іноземної мови професійного спрямування, визначенню змісту і мети навчання іноземної мови у немовному вузі, процесу професійної підготовки спеціалістів видавничо-поліграфічної галузі спрямовано на підготовку інтелектуального та кваліфікованого фахівця. Досліджено жанровий підхід як різновид когнітивно-комунікативного підходу, такі поняття жанрового підходу як жанр та жанрова компетенція, визначено їх місце у методиці навчання писемного мовлення. Обгрунтовано доцільність використання жанрового підходу у навчанні студентів та у відборі матеріалів для навчання писемного мовлення англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Chugai O. Yu. 
Defining, assessing and improving teacher quality in the USA = Визначення, проведення оцінювання та підвищення якості навчання в США / O. Yu. Chugai // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 60-65. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Проведено аналіз ефективних стратегій оцінювання та підвищення якості навчання в США. "Висококваліфікований вчитель" має ступінь бакалавра, державну ліцензію, володіє предметною компетентністю; характеристиками "зразкових" вчителів є визнання їх майстерності адміністрацією і колегами, внесок у професійний розвиток інших вчителів, розробка навчальних програм, створення такого навчального середовища, що підвищує досягнення студентів. Підкреслено, що існує тенденція орієнтації на результати навчання студентів під час розробки стандартів для викладачів. Наставництво, постійне професійне зростання, спостереження та оцінювання ефективності практики викладання є важливими передумовами досягнення бажаної якості навчання. Наведено причини низького статусу вчителів у США, пов'язані з еволюцією педагогічних училищ в університети, соціальним становищем викладача в суспільстві і специфікою професії. Визначено такі стратегії оцінювання та підвищення якості викладання як загальнонаціональні дослідження, спостереження, письмові іспити для викладачів, досягнення студентів. Враховуючи вимоги підзвітності, зростає значення поточного оцінювання, що надає змогу вдосконалювати навчальні університетські програми. Викладачі університету, внутрішні та зовнішні експерти грають ключову роль у визначенні й оцінюванні якості навчання. Запропоновано приділяти увагу ліцензуванню як необхідної умови забезпечення якості навчання, а також розробці тестів, що включають оцінювання практики викладання. Підвищення вимог до вступу, зменшення відмінностей між одержанням ліцензій в різних штатах, врахування практики викладання під час ліцензування необхідні для покращання якості викладання в США. Перспективою подальших досліджень окреслено особливості тестів, що враховують практику викладання та їх вплив на якість навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Synekop O. S. 
Effective writing of students of technical specialties = Ефективне писемне мовлення студентів технічних спеціальностей / O. S. Synekop // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Ovadiuk O. V. 
Innovative methods as an important part of learning foreign languages = Інноваційні методи, як важлива частина навчання іноземній мові / O. V. Ovadiuk // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 45-50. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Розглянуто роль інформаційних технологій (ІТ) у вивченні іноземних мов. Підкреслено велику важливість ІТ в навчальному процесі так само як і у процесі підвищення рівня мотивації студентів. Наведено описи різних мультимедійних методів, серед яких схема відео-уроків, рольові ігри і проектне навчання грають основну роль. Наголошено, що завдяки застосуванню мультимедійних технологій можливості сучасних методів вивчення іноземної мови значно розширюються і стають більш різноманітними. Вміст уроків за допомогою ІТ стає багатше, темп роботи на уроці прискорюється і викладач одержує можливість використовувати учбовий час ефективніше, щоб створити оригінальні методи навчання і збільшити об'єм освітнього матеріалу для засвоєння і використання студентами. Проаналізовано різні види мовленнєвої діяльності за допомогою сучасних технологій і вивчено їх позитивний вплив на ефективність навчання іноземній мові. Підкреслено, що застосування мультимедійних матеріалів і комп'ютерних мереж скорочує час, необхідний на навчання майже утричі і рівень запам'ятовування, завдяки одночасному використанню зображень, звуку і текстів збільшується на 30 - 40 відсотків. Це надає змогу вдосконалювати мовленнєві навички і здібності ефективніше і швидше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Kononenko S. A. 
Special features of individual learning systems from the worldview perspective = Світоглядні особливості індивідуальних систем научіння / S. A. Kononenko // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

На сьогоднішній день в науках, що вивчають навчальну поведінку людини, нагромадилась величезна кількість різноманітних теоретичних підходів, які по-різному пояснюють, як відбувається процес научіння, які фактори і якою мірою на нього впливають. Тим не менш, серед науковців існує загальний консенсус щодо ідеї про те, що різним індивідам притаманні різні типи научіння, і що освітній процес є більш ефективним, якщо педагог адаптує свої методи і прийоми роботи до індивідуального стилю научіння (англ. learning style) або його типу (англ. type of learning). Сучасному педагогу важко зорієнтуватися у такому теоретичному різноманітті і вирішити, який вид научіння є найбільш притаманний конкретному студенту або групі, і які методи навчання обрати у роботі з ними. Психологічний конструкт "світогляд" надає змогу розробити дієвий підхід до визначення орієнтирів і критеріїв такого вибору. Надано стислий огляд сучасних парадигм і теорій навчання та відповідних видів научінння; розглянуто концептуальні основи сучасних підходів до вивчення світоглядів; описано основні положення світоглядної теорії емергентних циклічних рівнів існування К. Грейвза; на її основі запропоновано світоглядний підхід до систематизації видів научіння та їх практичного застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Doronkina N. E. 
Students' individual characteristics consideration in teaching English = Врахування індивідуальних особливостей студентів у викладанні англійської мови / N. E. Doronkina, O. V. Ivasiuk // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Висвітлено шляхи розв'язання проблеми об'єднання студентів з різними здібностями в одному процесі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі технічного спрямування. Для того, щоб виокремити різні типи інтелекту студентів, використовується теорія множинного інтелекту Гарднера. Як критерій такого розподілу розглядається домінувальний перцептивний канал або перцептивна модальність, відповідно до якого розрізняють візуалів, аудіалів та кінестетиків, що збігається з трьома видами інтелекту. Теорія множинного інтелекту додає до цієї класифікації такі типи, як: вербальний, логічний, інтерперсональний або внутрішньоособистісний, інтраперсональний або міжособистісний та натуралістичний. Описано особливості кожного з типів і відповідні методи навчання. З метою ефективного залучення названих типів студентів до навчального процесу запропоновано такі шляхи його побудови, як проектно-орієнтовне навчання та проблемно-орієнтоване навчання. У першому випадку розглянуто два підходи, а саме: заняття, у центрі яких знаходиться викладач, і заняття, у центрі яких знаходиться студент. З погляду проблемно-орієнтованого навчання розглянуто метод побудови індивідуальної освітньої траєкторії та метод занурення студентів у штучно створену проблемну ситуацію. Згадано та порівняно методи проблемно-орієнтованого навчання у різних класифікаціях. Обговорено три стадії побудови індивідуальної освітньої траєкторії, які відповідають трьом фазам когнітивного акту. Висвітлено елементи згаданих вище підходів, які широко використовуються викладачами іноземної мови у сучасний вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Dushenok M. S. 
System of higher education in Switzerland = Система вищої освіти в Швейцарії / M. S. Dushenok // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розглянуто систему вищої освіти в Швейцарії. Університети співпрацюють з приватними підприємцями. Фінансування вищої освіти у Швейцарії відбувається переважно за рахунок приватного сектору. В освітній системі, яку розглянуто у дослідженні, є трирівнева структура: бакалавр, магістр і докторант (PhD). Університети розподіляються на технологічні, кантоніальні, університети для підготовки вчителів та університети прикладних наук. Програма навчання залежить від університету. Майже за всіма напрямками підготовки навчаються 8 - 9 семестрів. Післядипломна освіта викладається виключно англійською мовою. Система вищої освіти у Швейцарії глибоко інтегрована в європейську. Вона надає університетам можливості співпрацювати з іншими провідними університетами по всьому світу. Зазначено переваги такої системи вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ШВА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Lubianova O. V. 
Teaching technical writing as part of ESP = Навчання написання технічної документації майбутніх фахівців з інформаційних технологій / O. V. Lubianova // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Запропоновано теоретичні та практичні перспективи та напрями майбутніх досліджень у технічній документації з посиланням на галузеві стандарти вищої освіти в Україні (освітня кваліфікаційна характеристика для освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр"), вимоги типової програми АМПС (англійська мова професійного спрямування) і Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти. Наведено навички, уміння та компетентності, необхідні для оволодіння технічною документацією у вищих навчальних технічних закладах. Відображено основні етапи, зміст, форми і методи викладання професійно орієнтованого писемного мовлення. Основна мета - це підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку ІТ, шо має включати найбільш оптимальні шляхи навчання. Наведено поняття "технічна документація". Наведено композиційно-смислову структуру технічної документації (методи професійного подання інформації); графічний рівень представлення інформації; лексико-граматичні особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Marchenko V. V. 
The peculiarities of speech and music interaction in speech-and-music works = Особливості взаємодії мови і музики у мовленнєво-музичних творах / V. V. Marchenko // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 39-43. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Виявлено особливості інтегрованого функціонування мовлення і музики у процесі породження мовленнєво-музичного твору. Розглянуто різні види взаємодії мовлення і музики, серед яких найефективнішим убачається синхронне породження мовленнєвої та музичної складової, а мовленнєво-музичний твір, утворений шляхом додавання музичного компоненту до поетичного тексту, є найбільш суперечливим та проблемним. Наголошено на важливості розуміння того, які саме компоненти поетичного твору допомагають композитору передати задум автора музичними засобами. Показано, що до чинників, які забезпечують адекватність мовленнєво-музичного синтезу, доцільно відносити елементи інтонаційної системи мовлення, насамперед, ритм і метр. На вибір темпу у мовленнєво-музичному творі впливають й особливості розміру поетичного тексту: багатостопні розміри, пов'язані з повільним і сповільненим різновидами темпу, а короткостопні - з прискореним. Підкреслено, що характер мовленнєво-музичного твору зумовлюють і засоби лексичного і синтаксичного рівнів мови: лексичне забарвлення впливає на вибір мажорної або ж мінорної тональності, у той час як синтаксична будова поетичного твору впливає на загальний мелодійний контур мовленнєво-музичного твору. Акцентовано увагу на особливій ролі емоційно-прагматичного потенціалу, який акумулює задум автора поетичного тексту та забезпечує інтегровану взаємодію засобів усіх рівнів мови. Вказано на перспективність подальшого вивчення взаємозв'язку мовлення і музики шляхом зіставлення емоційно-прагматичних потенціалів поетичного і мовленнєво-музичного творів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1в2:Щ31 + Щ910.17

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Shevchenko M. V. 
The role of authentic videos in teaching English at technical universities = Роль автентичних відео в навчанні англійської мови в технічних університетах / M. V. Shevchenko // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 66-70. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Висвітлено ролі автентичних відео в навчанні англійської мови в технічних університетах. Розглянуто позитивні особливості впливу аудіовізуальних засобів, які задіюють обидві (ліву та праву) півкулі людського мозку. Увагу приділено перевагам використання автентичних відеоматеріалів для навчання й вивчення іноземної мови, а також позитивним сторонам використання відеозаписів на заняттях з англійської мови в технічних університетах. Праця містить список цілей, яких можна досягнути завдяки використанню відео на заняттях із англійської мови. Пояснено значення поняття "управління аудиторією" ("classroom management"). Розглянуто передумови для створення позитивного середовища навчання іноземної мови в університетській аудиторії. Надано перелік найбільш підходящих джерел, з яких можна вибирати ціле відео або фрагменти. Запропоновано критерії відбору відеозаписів, які треба враховувати під час підготовки процесу навчання-вивчення англійської мови. Оскільки більшість технічних університетів не мають обширної бази для навчання іноземної мови з використанням автентичних відеоматеріалів, викладачу необхідно самостійно шукати й готувати аудіовізуальні засоби для роботи на занятті, таким чином, наведено основні варіанти використання відео на заняттях із технічної англійської мови у немовних вищих навчальних закладах. Для того, щоб досягти поставленої мети, необхідно створити послідовність взаємопов'язаних видів роботи на різних етапах заняття. Ними є початок, основний етап і заключна частина. Проаналізовано рекомендації стосовно роботи на кожному з них із використанням відео.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Golub T. P. 
The role of education in sustainable development = Роль освіти в концепції сталого розвитку суспільства / T. P. Golub // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 13-17. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.

Досліджено явища освіти як фактор та засіб сталого розвитку сучасного суспільства. За сучасних реалій постійного виникнення суспільних проблем і криз концепція сталого розвитку вивчається та визначається багатьма вченими з усього світу як чи не єдина реальна перспектива стабільного розвитку людства. Спільною рисою розроблених підходів до визначення та впровадження у практику концепції сталого розвитку суспільства є теорія, яка стверджує, що всі нагальні глобальні проблеми можуть бути розв'язані за допомогою застосування інноваційних технологій у галузі економіки, менеджменту, екології, промисловості та ін. Криза освіти і зміни в соціальному і культурному житті людства тісно взаємопов'язані, вони є взаємозалежними. В цьому аспекті провідну роль відіграє соціально-філософська ідея про те, що система освіти не лише віддзеркалює економічне та соціально-політичне життя суспільства, але й може бути важливим або навіть вирішальним фактором його удосконалення, що надасть змогу здійснити еволюційний перехід у напряму сталого розвитку суспільства. Визнання освіти як основного фактору та засобу адаптації суспільства до сталого розвитку м бути головним методологічним принципом стратегії відродження в глобальному масштабі. Глобальна освіта є спеціалізованою метасистемою, в якій цілі політики формування та діяльності світового освітнього простору у питаннях розв'язання глобальних проблем визначають і створюють конкретні зв'язки між державами та їх освітніми системами, що спрямовані на всебічне розширення прав і можливостей найбільш ефективних форм реалізації діяльності, спрямованої на гармонізацію технологічного розвитку людства, суспільства та природи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Chmel V. V. 
Use of video materials in teaching English for specific purposes = Використання відео матеріалів у навчанні англійської мови професійного спрямування / V. V. Chmel // Advanced education : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 4. - С. 56-59. - Бібліогр.: 4 назв. - англ.

Розглянуто різні методи та підходи до навчання англійської мови професійного спрямування. Обгрунтовавно необхідність формування соціокультурної та професійної комунікативної компетентностей у студентів інженерних спеціальностей. Комунікативний підхід визначено як пріоритетний у викладанні англійської мови професійного спрямування у світі стрімкого розвитку інформаційних технологій та розширення міжнародного співробітництва в галузі науки і техніки. Визначено роль викладача у навчальному процесі, описано його роботу під час підбору відео матеріалів та розробці вправ до відео. Надано зразки завдань, рекомендованих для використання під час роботи з відео матеріалами. Також обгрунтовано переваги використання технічних засобів для навчання майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського