Пошуковий запит: (<.>TJ=ШЛЯХ ОСВІТИ - 2007 - № 1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
|
| | |
|
1. |
Липова Л. Готуємось до профільного навчання / Л. Липова, В. Малишев, П. Замазкіна, О. Перепелиця // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 29-34. - укp.Висвітлено проблему модернізації вищої освіти в напрямі профільного навчання. Проаналізовано причини кризової ситуації в освіті та суспільстві щодо профілізації. Розглянуто й охарактеризовано особливості педагогічної підтримки процесу внутрішнього самовизначення. Констатовано, що в цілому вектор профілізації загальноосвітніх шкіл України визначено правильно. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Лобода С. Дискусія "Яким має бути педагогічний журнал" на сторінках часопису "Шлях освіти" (1920 - 1930 рр.) / С. Лобода // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 45-50. - укp.Досліджено вагомий внесок журналу "Шлях освіти" у визначення якісно-змістових орієнтирів для педагогічних видань в контексті проведеної колективом видання дискусії у 20 - 30-х рр. XX ст. Висвітлено діяльність тогочасної періодики в царині культурно-освітньої та політико-виховної роботи з учительськими кадрами. Виділено три основні типи педжурналів. З'ясовано цілі та завдання даних видань. Констатовано, що перспективи подальших розвідок пов'язані з узагальненням ролі та вивченням впливу на вчительську діяльність окремих педагогічних видань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)6-52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Євсєєва О. До психічного здоров'я через навчальні завдання / О. Євсєєва // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 38-41. - укp.Висвітлено проблему збереження психічного здоров'я кожної людини. Запропоновано варіант вирішення даної проблеми в курсі валеології та вікової фізіології через алгоритм і реалізацію взаємодії викладача та студентів на практично-семінарському занятті з теми "Психічне здоров'я". Розглянуто особливості такого заняття. Доведено, що одержання знань про стрес має велике навчальне та виховне значення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Р124.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Саух П. Експлікативні зміни освітньої парадигми у контексті трансформацій науки / П. Саух // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 2-7. - укp.Розкрито роль соціальних і гуманітарних наук у глобальних змінах фундаментальних засад на всіх рівнях суспільства. Проаналізовано особливості нової постіндустріальної парадигми. Викладено сутність змісту сучасного освітнього процесу. Розглянуто й охарактеризовано проблему емансипації гуманітарних і соціальних наук від соціального тиску. Констатовано, що лише на основі солідарності людство буде здатне подолати ментальну несумісність різних соціальних груп. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Власов В. Контроль навчальних досягнень учнів на уроках історії / В. Власов // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 34-38. - укp.Висвітлено проблему контролю навчальних досягнень учнів на уроках з історії. Розкрито сутність трансформації методики викладання історії протягом існування СРСР і за часів незалежності. Розглянуто й охарактеризовано форми перевірки знань в педагогічній теорії та практиці. Наведено основні зміни щодо оцінювання в національній системі освіти. Констатовано, що нагальним завданням є узгодження засад тематичного та підсумкового контролю. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Павленко А. Культурологічна система координат розвитку сучасної фізичної освіти в Україні / А. Павленко, Т. Попова // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 7-12. - укp.Розкрито роль фізичних знань, методів і технологій у житті суспільства. Акцентовано увагу на забезпеченні культуровідповідності як у фізичній освіті, так і в освіті в цілому. Визначено місце культури у структурі фізичної теорії і фізичного знання в цілому. Обгрунтовано необхідність відображення у змісті фізичної освіти матеріальної та духовної культури людства. Доведено, що гуманістична спрямованість фізичної освіти на засадах культурологічного підходу сприяє формуванню здібностей учнів і студентів до самостійного аналізу досягнень культури, науки, закономірностей, тенденцій їх розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Степашко В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів / В. Степашко // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 24-29. - укp.Досліджено питання державної організації науки. Розглянуто й охарактеризовано етапи становлення та розвитку дисципліни "управління системою наукових досліджень". Розроблено матричну (змішану) модель управління системою науково-дослідної роботи ВНЗ III - IV рівня акредитації. Доведено ефективність даної моделі як засобу управління науково-дослідною роботою ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)73
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Ваховський Л. Наратив у історико-педагогічному дослідженні: методологічний аналіз / Л. Ваховський // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 42-45. - укp.Висвітлено проблему наративу як методологічного конструкту. Акцентовано увагу на співвідношенні наративу з минулим. Визначено причини суб'єктивності наративів. Наведено чинники забезпечення їх об'єктивності. Доведено, що використання наративу створює сприятливі умови для реалізації різних за спрямованістю і змістом дослідницьких програм. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ш
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Топузов О. Проблемна ситуація в теорії проблемного навчання / О. Топузов // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 12-16. - укp.Розкрито поняття "проблемна ситуація" (ПС) у контексті розвитку проблемного навчання. Визначено основні компоненти ПС. Розглянуто застосування ПС в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено кілька основних типів ПС. Доведено, що ПС є передусім психологічним станом суб'єкта. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Локшина О. Розвиток компетентнісного підходу в освіті Європейського Союзу / О. Локшина // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 16-21. - укp.Висвітлено проблему компетентності в європейській освіті. Викладено стратегію спільних дій країн-членів ЄС в освіті до 2010 р. Наведено ключові компетентності, якими мають володіти молоді європейці. Виокремлено сутнісні характеристики освітніх компетентностей. Виділено основні аспекти в становленні компетентнісного підходу в європейській освіті. Аргументовано на актуальності ознайомлення українців з європейськими освітніми досягненнями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
11. |
Сороко Н. Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентностей учителів у країнах Східної Європи / Н. Сороко // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 21-24. - укp.Висвітлено проблему інформатизації освіти в контексті впровадження сучасних новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід навчання вчителів інформаційних та телекомунікаційних технологій. Розглянуто й охарактеризовано напрями підготовки педагогів у країнах Східної Європи в контексті набуття даних компетентностей. Констатовано, що у зв'язку з швидким розвитком інформаційних технологій у сучасній освіті в країнах Східної Європи відбувається активне впровадження ІКТ у навчальний процес. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(45) + Ч421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
12. |
Сявавко Є. Творча лабораторія Федора Івановича Науменка / Є. Сявавко // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 50-54. - укp.Висвітлено творчо-педагогічну діяльність Ф.І. Науменка. Розглянуто особливості проведення вченим педагогічної та наукової роботи. Охарактеризовано його співпрацю з аспірантами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|