Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (6)Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=АВАНГАРДИЗМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

   Тип видання:   енциклопедія   
1.


Мировое искусство [Електронний ресурс] : направления и течения от импрессионизма до наших дней. - СПб. : Кристалл ; М. : Оникс, 2006. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Энциклопедия посвящена искусству Новейшего времени - от конца XIX до начала XXI века. В ней представлены 77 художественных течений и направлений, дающие широкую картину развития искусства от импрессионизма и символизма до авангардизма и постмодернизма. Издание богато иллюстрировано, снабжено предисловием и именным указателем художников. Алфавитный принцип, положенный в основу данного справочного издания, делает работу с ней максимально удобной. Книга адресована всем, кто интересуется историей искусства и культуры.



Кл.слова:
мистецтво -- імпресіонізм -- символізм -- авангард -- постмодернізм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Bassie, Ashley.
Expressionism [Electronic resource] / Ashley Bassie. - New York : Parkstone Press Ltd, 2008. - 200 p. - (Art of Century)
Переклад назви: Експресіонізм

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Max Beckmann, Otto Dix, George Grosz, Emil Nolde, E. L. Kirchner, Paul Klee, Franz Marc as well as the Austrians Oskar Kokoschka and Egon Schiele were among the generation of highly individual artists who contributed to the vivid and often controversial new movement in early twentieth-century Germany and Austria: Expressionism. This publication introduces their work and places it within the cultural contexts and wider movements of the period. The author, independent art historian Ashley Bassie, explains how Expressionist art led the way to a new, intense, evocative treatment of psychological, emotional and social themes in the early twentieth century. The book examines the developments of Expressionism and its key works, highlighting the often intensely subjective imagery and the aspirations and conflicts from which it emerged while focusing precisely on the artists of the movement.



Кл.слова:
мистецтво -- авангардизм -- культура

   Тип видання:   наукове видання   
3.

Kentgens-Craig, Margret.
The Bauhaus and America : first contacts, 1919-1936 [Electronic resource] / M. Kentgens-Craig. - Cambridge : The MIT Press, 1999. - 304 p.
Переклад назви: Баухаус та Америка: перші контакти, 1919-1936

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The Bauhaus school was founded in Weimar in 1919 by the German architect Walter Gropius, moved to Dessau in 1925 and to Berlin in 1932, and was dissolved in 1933 by Ludwig Mies van der Rohe under political duress. Although it existed for a mere fourteen years and boasted fewer than 1,300 students, its influence is felt throughout the world in numerous buildings, artworks, objects, concepts, and curricula.After the Bauhaus's closing in 1933, many of its protagonists moved to the United States, where their acceptance had to be cultivated. The key to understanding the American reception of the Bauhaus is to be found not in the émigré success stories or the famous 1938 Bauhaus exhibition at the Museum of Modern Art, but in the course of America's early contact with the Bauhaus. In this book Margret Kentgens-Craig shows that the fame of the Bauhaus in America was the result not only of the inherent qualities of its concepts and products, but also of a unique congruence of cultural supply and demand, of a consistent flow of information, and of fine-tuned marketing. Thus the history of the American reception of the Bauhaus in the 1920s and 1930s foreshadows the patterns of fame-making that became typical of the post-World War II art world. The transfer of artistic, intellectual, and pedagogical concepts from one cultural context to another is a process of transformation and integration. In presenting a case study of this process, the book also provides fresh insights into the German-American cultural history of the period from 1919 to 1936.



Кл.слова:
архітектура -- авангардизм -- баухаус -- індустріальний дизайн -- культурні зв'язки

   Тип видання:   монографія   
4.

Гурьянова, Н. А.
Ольга Розанова и ранний русский авангард [Електронний ресурс] / Н. А. Гурьянова. - М. : Гилея, 2002. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первое монографическое исследование жизни и творчества оригинального живописца, поэта и теоретика русского авангарда О.В. Розановой (1886-1918). Ее искусство рассматривается в неразрывной связи с литературно-художественной средой, куда входили М.Матюшин и Е.Гуро, К.Малевич и А.Крученых, Н.Кульбин, П.Филонов, Н.Гончарова и А.Экстер, И.Пуни и А.Родченко.



Кл.слова:
мистецтвознавство -- авангардизм -- футуризм

   Тип видання:   підручник   
5.

Кондрацька, Людмила Анатоліївна.
Музична антропологія. Практичне моделювання [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2016. - 256 с.

  Текст у форматі PDF 8.34 Мб


Пропонований підручник є результатом цілком самостійного дослідження проблеми сутності і стильової еволюції інтонуючої свідомості homo musicus (в контексті синергійної антропології). В пошуках вίдання «живої духовності» авторка послідовно відстоює основотвірні положення про: ієрофанічну сутність музики у сакральному просторі (Тема 1); стратегічну зумовленість традиційного й історичного типів homo musicus (Тема 2); феноменологію інтонуючої свідомості як знаково-символічної і синкретичної функції людської психіки, що реалізується на рівнях ейдетики музичного буття (Тема 3); індивідуальний образ молитви як чинник еволюції композиторської практики (Тема 4); музично-риторичну антиномічність як метафоричну лексику барокового композитора-проповідника (Тема 5); музичні диспозиції класицистів як картезіансько-кантіанські пошуки канону природної людини (Тема 6); суб’єктивно інтоновані рефлексування- творення буття «деміургом естетичних тіней» як вияв «антропологічного вистигання» композитора-романтика (Тема 7); «подорож» кафкіанського виробника-споживача музичним «задзеркаллям» авангардизму як спроба повернення до ритуалу (Тема 8). Пропонується для студентів музичних факультетів, а також вчителів музики і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Музичне мистецтво».



Кл.слова:
феноменологія музики -- музична свідомість -- ієрофанічна сутність музики
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського