Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (132)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Саак, А. Э.
Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данном пособии рассмотрены теоретические основы маркетинга в социально-культурном сервисе и туризме, специфика маркетинга в этой сфере, система маркетинга туристического предприятия и её особенности. Подробно разобраны маркетинговые исследования рынка туристских услуг, организация и деятельность службы маркетинга туристского предприятия, маркетинговый контроль деятельности туристского предприятия, международный маркетинг и его специфика в России. Особое внимание уделено вопросам разработки комплекса маркетинга, политике ценообразования предприятий социально-культурного сервиса и туризма, особенностям продвижения туристских услуг, маркетинговым коммуникациям туристских предприятий. Работа предназначена для студентов, преподавателей и специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
система -- підприємство -- ринок послуг

   Тип видання:   підручник   
2.

Беляев, В. И.
Маркетинг: основы теории и практики [Електронний ресурс] : учебник / В. И. Беляев . - М. : КНОРУС, 2005. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Результаты деятельности больших и малых предприятий в условиях рыночной экономики во многом определяются уровнем организации их маркетинговой деятельности. Поэтому реформирование систем управления российских предприятий в первую очередь следует связывать именно с маркетингом. В учебнике излагаются основные идеи, рассматриваются проблемы, а также методы маркетинга и практика их применения в специфической среде российских предприятий. Для студентов, аспирантов и преподавателей экономических факультетов и вузов, для дистанционного обучения; слушателей системы послевузовского образования; самостоятельного изучения маркетинга, а также для руководителей и специалистов организаций.



Кл.слова:
ринкова економіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Беляевский, И. К.
Маркетинговое исследование [Електронний ресурс] : учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / И. К. Беляевский. - М. : Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2004. - 414 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пособие знакомит учащихся с основными проблемами теории и практики марке- тингового исследования. В пособии изложены вопросы сбора и обработки маркетинговой информации, по- казана методология анализа и прогнозирования рыночной ситуации, отражены вопросы исследования динамики и устойчивости рынка, охарактеризованы методы изучения реак- ции рынка на изменение рыночных условий. Рассмотрены также вопросы конкурентного анализа и изучения покупательского поведения. Пособие имеет глоссарий, включающий более 400 терминов. В пособие включено Руководство по изучению дисциплины «Маркетинговое исследование». К нему прилагается Практикум по маркетинговому исследованию, включающий набор тестов, тренировочные упражнения и набор заданий. Пособие снабжено библиографическим аппаратом.



Кл.слова:
економіка  -- маркетинг  -- ринок

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Петруня, Ю. Є.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга — інформативна. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим. Для студентів, які вивчають дисципліну "Маркетинг". Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.



Кл.слова:
маркетингове середовище -- маркетингова інформація -- сегментування

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Информационный маркетинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее практическое пособие охватывает все прикладные и важнейшие теоретические аспекты информационного маркетинга - экономической дисциплины и технологии, посредством которой осуществляется управление информационными ресурсами компании в целях осуществления и оптимизации сбыта. Пособие содержит множество рекомендаций по интенсификации сбытовой деятельности посредством использования правовой, экономической, социологической и прочей информации. Читатель узнает, каким образом надлежит осуществлять сбор, хранение и использование этой информации в процессе составления и реализации маркетингового плана фирмы. Для маркетологов, рекламистов, PR-менеджеров.



Кл.слова:
інформаційний ресурс -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Норіцина, Н. І.
Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетингова комунікація -- імідж

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.
 


Шканова, О. М.
Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Шканова ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - 2-ге вид., стер.. - К. : [б. в.], 2003. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Наведено загальні поняття товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, послідовність оцінки конкурентоспроможності товару і принципи формування асортименту виробничими-та торговельними підприємствами. Викладено теоретичні основи конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції в умовах чинного законодавства України. Для студентів вузів, практиків, спеціалістів, підприємців та всіх тих, хто цікавиться проблемами товарної політики виробничих і торговельних підприємств.



Кл.слова:
політика -- принципи підприємства

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Куценко, В. М.
Маркетинговий менеджмент [Електронний ресурс] / В. М. Куценко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового менеджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розглянуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, викладено питання управління маркетинговими дослідженнями, оцінки ринкових можливостей підприємства, розробки маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. З позицій системності і взаємозв’язку розглянуто управління інструментами комплексу маркетингу (маркетингу-мікс). Охарактеризовано сучасні методи організації і контролю маркетингової діяльності підприємства. Для студентів і викладачів економічних спеціальностей, керівників підприємств і фахівців із маркетингу, слухачів шкіл бізнесу.



Кл.слова:
сучасний менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Овечкина, Е. А.
Маркетинговое планирование [Електронний ресурс] : конспект лекций / Е. А. Овечкина ; Межрегиональная академия управления персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 264 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В конспекте лекций рассматриваются этапы становления и основные аспекты современной модели маркетинга. Определяется место плановой подсистемы в комплексе маркетинговых взаимодействий фирмы. Особое внимание уделяется особенностям методологии стратегического и тактического планирования маркетинг-микса и его субмиксов. Для студентов гуманитарных и экономических специальностей.



Кл.слова:
плановий маркетинг
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського