Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (91)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ЯНЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Яненко, Я. В.
Заказ и размещение рекламы [Електронний ресурс] : как это правильно сделать / Я. В. Яненко. - СПб. : Питер, 2005. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Итак, свершилось! Вас взяли на должность менеджера по рекламе. Возможно, вы вначале даже обрадовались: чего уж тут сложного?! Предположим, что по дороге домой вы обзавелись толстенным томом о маркетинге и рекламе. Не расстраивайтесь, если по прочтении десятка страниц вас начало клонить в сон, – не вы первый, не вы последний. Однако за чтением этой книги вы вряд ли уснете. Здесь нет места скучному теоретизированию – практика, практика и еще раз практика! Умения придут с опытом, сейчас же для вас важно не делать ошибок, чему и научит вас предлагаемая книга, написанная человеком, проработавшим десять с лишним лет в рекламном агентстве



Кл.слова:
реклама

   Тип видання:   монографія   
Категорія: Математика   
2.

Яненко, Н. Н.
Метод дробных шагов решения многомерных задач математической физики [Електронний ресурс] / Н. Н. Яненко. - Новосибирск : Наука, 1967. - 197 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
диференціальне рівняння -- задача -- математична фізика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Яненко, Ярослав Васильевич.
Война за локальные рынки: примеры маркетинговых стратегий [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 42 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Конкуренция торговых марок с каждым днем становится все жестче. Битва за покупателя ведется не только в столице – она уже разворачивается в регионах. Но легко ли осваивать новые рынки сбыта? Допустим, владельцы сильного бренда отправляют своего белого ферзя в уверенный рейд по «чужим» регионам. Казалось бы, местным торговым маркам грозит шах и мат, однако не тут-то было – в регионах совсем другие правила игры. Грозного ферзя принимают за простую шашку, и на следующем же ходу его «съедает» региональная дамка! Данная книга – не что иное, как практическое пособие для менеджеров компаний, которых коснулась проблема экспансии на региональные рынки. Все вопросы рассматриваются здесь с двух точек зрения: как с позиции «атакующих», так и со стороны «обороняющихся». Книга содержит массу примеров, характеризующих особенности соперничества региональных брендов и «чужаков» (национальных или международных торговых марок) с учетом реалий отечественного бизнеса.



Кл.слова:
торгова марка -- бренд -- бізнес

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.

Яненко, Ярослав Васильевич.
Настольная книга менеджера по рекламе [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 619 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Итак, свершилось! Вас взяли на должность менеджера по рекламе. Возможно, вы вначале даже обрадовались: чего уж тут сложного?! Предположим, что по дороге домой вы обзавелись толстенным томом о маркетинге и рекламе. Не расстраивайтесь, если по прочтении десятка страниц вас начало клонить в сон, – не вы первый, не вы последний. Однако за чтением этой книги вы вряд ли уснете. Здесь нет места скучному теоретизированию – практика, практика и еще раз практика! Умения придут с опытом, сейчас же для вас важно не делать ошибок, чему и научит вас предлагаемая книга, написанная человеком, проработавшим десять с лишним лет в рекламном агентстве.



Кл.слова:
рекламний бізнес -- рекламний менеджмент

   Тип видання:   наукове видання   
5.


Розвиток промисловості для забезпечення зростання та оновлення української економіки [Електронний ресурс] : науково-аналітична доповідь / К. В. Ануфрієва [и др.] ; Національна академія наук України, ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України". - Київ : ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України", 2018. - 158 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.05 Мб


У науковій доповіді представлено базу для конструктивного діалогу всіх зацікавлених сторін задля формування системного бачення розвитку української промисловості та обґрунтування її спроможності стати ключовим елементом стратегії економічного розвитку. Оцінено перспективи розвитку галузевих ринків, які є важливими для здійснення реформ у переробній промисловості, з урахуванням специфічних проблем їх функціонування та обґрунтуванням механізмів та інструментів для розвитку потенціалу ключових ринків. Запропоновано шляхи нарощування технологічної та ресурсної бази для модернізації промисловості, які зумовлені інноваційним розвитком та переходом до цифровізації промислового виробництва, доступом до фінансових ресурсів та ринків капіталу, можливостями розвитку кадрового потенціалу галузі. Обґрунтовано напрями посилення глобальних зв’язків у міжнародній торгівлі промисловими товарами та запропоновано механізми сприяння інтеграції України у глобальний ринок.



Кл.слова:
стратегії розвитку -- сприяння інвестиціям -- капітал
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського