Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (14)Реферативна база даних (266)Книжкові видання та компакт-диски (242)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕДОРЧЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Федорченко, Г. Л.
Шампиньоны (Agaricus bisporum) [Електронний ресурс] / Г. Л. Федорченко. - М. : Армада-пресс, 2001. - 33 с.. - (Посади сам)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
розведення грибів

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Захожай, Валерій Борисович.
Правова статистика [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів ВНЗ / В. Б. Захожай, В. С. Федорченко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику висвітлино основні питання правової статистики, зокрема методи збору, обробки та аналізу статистичної інформації. Детально описно методи вибіркових досліджень, взаємозв'язків, індексного аналізу, а також методи групувань, середніх, абсолютних і відносних показників, рядів динаміки. У доступному формі наведено приклади використання цих методів, тести, задачі. Для студентів і викладачів правових спеціальностей вищих навчальних закладів та коледжів.



Кл.слова:
право -- методи права

   Тип видання:   монографія   
3.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського