Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=ОБРИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   підручник   
1.

Обри, Ж.
Секреты китайской системы До-Ин [Електронний ресурс] : исцеление кончиками пальцев / Ж. Обри, Х. -х. Чан. - К. : София, 1999. - 272 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У нас есть древняя крестьянская поговорка: `У коровы молоко - на языке`. Это вначале непонятно, поэтому запоминается. А позже становится важным хозяйственным правилом. `Ваше здоровье - на кончиках ваших пальцев`. Это тоже не сразу воспринимается. И этой истине тоже тысячи лет. Имя ей - До-Ин (этимологически связано с Дао Инь). К сложнейшим, фундаментальным процессам в человеческом организме китайцы подобрали столь простые и безопасные ключи, что пользоваться ими с успехом может каждый. Авторы не только прекрасно знают традиционную китайскую медицину, но свыше 15 лет преподают и практикуют ее в нашем `цивилизованном` западном мире и, следовательно, хорошо знают те его слабости и болезни, о которых древние китайцы подозревать не могли. Поэтому книга получилась компетентная и очень удобная в практике.



Кл.слова:
китайська медицина -- хвороба -- зцілення дотиком

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Обритько, Борис Абрамович.
Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу — від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії і практиці рекламних комунікацій. Висвітлено місце й роль реклами в системі маркетингу. Дія студентів, викладачів і менеджерів, які працюють у сфері маркетингових комунікацій і рекламного бізнесу.



Кл.слова:
маркетинг -- історія реклами -- психологія реклами -- рекламне законодавство
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського