Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=БЄЛЯВЦЕВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Бєлявцев, М. І.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] / М. І. Бєлявцев, Л. В. Шестопалова. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 416 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник складений відповідно до програми дисципліни "Інфраструктура товарного ринку". У посібнику розглянуті суть, призначення і склад інфраструктури товарного ринку, характеризуються складові частини інфраструктурного комплексу товарного ринку. Особлива увага приділена специфічним особливостям роботи оптових посередників в сучасних умовах господарювання. Матеріал викладений логічно і послідовно, представлені основні поняття і терміни. Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований, студентам, аспірантам, викладачам вузів економічного профілю, практичним працівникам, фахівцям у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.



Кл.слова:
продавець -- покупець -- асортимент -- конкуренція

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Брітченко, І. Г.
Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2008. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.45 Мб


У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банків-ської системи.



Кл.слова:
банківські послуги -- маркетингова стратегія -- ціноутворення
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського