Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (14)Реферативна база даних (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>M=Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Волинка, Григорій Іванович.
Філософія і філософські науки [Електронний ресурс] : посібник для підготовки до кандидатських іспитів / Г. І. Волинка, Н. Г. Мозгова, Ю. О. Федів ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : [б. в.], 2006. - 120 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник включає програми з філософії для підготовки до кандидатських іспитів, модульні схеми самопідготовки, перелік першоджерел та допоміжної літератури, вимоги до реферату, критерії його оцінювання, перелік тем рефератів на 2006-2008 роки, конкретні поради щодо опрацювання програмних питань, роботи з джерелами, написання реферату.



Кл.слова:
онтологія -- герменевтика -- гносеологія

   Тип видання:   монографія   
2.

Потильчак, Олександр Валентинович.
Таємниці «західного інтернування» [Електронний ресурс] : японці в радянських таборах для військовополонених в Українській РСР (1946–1949 рр.) : монографія / О. В. Потильчак, В. В. Карпов, Т. Такеучі ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Національний військово-історичний музей України. - К. : Вид-во Акад. праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2010. - 176 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі на основі нещодавно розсекречених унікальних архівних документів Управління у справах військовополонених та інтернованих НКВС (МВС) УРСР, спогадів очевидців і свідчень учасників тих подій вперше в історичній науці зроблено спробу висвітлити трагічну долю тисяч інтернованих вояків японської Квантунської армії, які волею сталінської репресивно-каральної системи опинилися за тисячі кілометрів від рідної землі – в далекій Україні. Багато з них так і не побачили більше своєї батьківщини, знайшовши останній спочинок в українській землі. Наразі ця сторінка історії радянського військового полону часів Другої світової війни залишається «білою плямою» на тлі хоч якоюсь мірою відомих і відносно вивчених його сюжетів, а згадка про японських військовополонених на наших теренах, навіть у спеціалістів-істориків викликає неприховане здивування. Здається, давно настав час розвіяти морок невідомості… Розрахована на науковців, усіх, хто цікавиться вітчизняною та світовою історією ХХ ст. на широке коло читачів. На її появу чекають сьогодні нащадки жертв полону, у надії хоча би щось дізнатися про долю своїх рідних, які не повернулися додому.



Кл.слова:
друга світова війна -- військовополонені -- інтернування -- концтабори

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Фізика   
3.

Січкар, Т. Г.
Електрика і магнетизм. Практичні заняття [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів фізичних спеціальностей / Т. Г. Січкар, А. В. Касперський ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : [б. в.], 2007. - 164 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник призначений для самостійної роботи студентів в умовах модульно-рейтингової системи навчання та оцінювання знань студентів. До посібника включено робочу програму, дидактичну карту навчальної дисципліни, розроблені авторами, перелік основних понять та означень, загальні методичні поради при аналізі та розв’язуванні задач. Основну частину складає путівник по практичним заняттям, які розділені на три модулі: «Електростатика», «Постійний струм», «Електромагнетизм» і містять 105 прикладів розв’язків задач та 144 задач для самостійного розв’язку. Навчальний посібник складено на основі галузевого стандарту вищої освіти затвердженого МОН України та відповідно до діючої програми загального курсу фізики для фізичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів. Для викладачів та студентів фізичних, інженерно-технічних і педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
електричний струм -- електростатика -- електромагнетизм

   Тип видання:   зб. статей   
4.


Сучасні проблеми підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах євроінтеграційного процесу [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції (дистанційної) (Київ, 4 грудня 2013 року) / за заг. ред. І. М. Ковчиної ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Бердянський державний педагогічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Українсько-американський гуманітарний інститут «Вісконсинський міжнародний університет (США) в Україні», Економіко-технологічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 68 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


4 грудня 2013 р. в Інституті соціальної роботи та управління при кафедрі соціально-правового захисту населення відбулася ІІ Міжнародна молодіжна науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах євроінтеграційного процесу». Тематичні напрямки конференції: проблеми теорії та методики підготовки майбутніх фахівців в умовах вищих навчальних закладів, права та обов’язки майбутніх фахівців – практика застосування, соціально-правовий захист населення як педагогічна проблема.



Кл.слова:
педагогіка -- управління освітою -- науковий менеджмент

   Тип видання:   зб. статей   
5.


Професійна підготовка студентів соціально-педагогічної сфери – освітня складова суспільного розвитку [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (дистанційної) (Київ, 1 квітня 2014 року) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Бердянський державний педагогічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Українсько-американський гуманітарний інститут «Вісконсинський міжнародний університет (США) в Україні» ; за заг. ред. І. М. Ковчиної. - Київ : [б. в.], 2014. - 120 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


1 квітня 2014 р. на кафедрі соціально-правового захисту населення Інституту соціальної роботи та управління Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція (дистанційна) «Професійна підготовка студентів соціально-педагогічної сфери – освітня складова суспільного розвитку». Співорганізаторами є Бердянський державний педагогічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Хмельницький національний університет, Українсько-американський гуманітарний інститут «Вісконсинський міжнародний університет (США) в Україні», Економіко-технологічний університет. Основні цілі конференції - залучення педагогів, аспірантів, докторантів, науковців до обговорення проблем професійної підготовки студентів соціально-педагогічної сфери як освітньої складової суспільного розвитку; сприяння обміну науковими поглядами, ідеями та думками в освітній галузі; підтримка науково-методичної діяльності педагогів та учених. Тематичні напрями роботи конференції: 1. Підготовка студентів до роботи у сфері соціально-правового захисту населення 2. Особливості аудиторної роботи зі студентами у процесі професійної підготовки до майбутньої діяльності 3. Позааудиторна робота як складова професійної підготовки студентів до майбутньої професії 4. Виробнича практика як базова основа підготовки студентів до майбутньої діяльності 5. Законодавче забезпечення прав студентів у процесі підготовки до майбутньої професії 6. Професійно-правова основа забезпечення молодого фахівця – випускника ВНЗ 7. Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах модернізації вищої школи



Кл.слова:
педагогіка -- управління освітою -- науковий менеджмент

   Тип видання:   зб. статей   
6.


Ціннісні орієнтації та світоглядні позиції людини у контексті сьогодення [Електронний ресурс] : восьмі Шинкаруківські читання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Національна академія наук України, Відділення історії, філософії та права, Національна академія педагогічних наук України, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України, Товариство "Знання" України, Університет сучасних знань ; під ред. Л. В. Губерського. - Київ : [б. в.], 2013. - 459 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Звернення до філософської спадщини І.Шинкарука в контексті реалій сучасного глобалізованого світу та тих суспільних трансформацій, що мали місце у ХХІ столітті, змушує нас значно уважніше ставитися до тих фундаментальних категоріально-філософських антропологічно- екзистенційних новацій, що були запропоновані цим непересічним філософом та видатним вітчизняним мислителем в частині осмислення та переосмислення соціального буття індивіда. У цьому контексті, особливий інтерес становить аналіз специфіки ідеологічного дискурсу, запропонований І.Шинкаруком у ході вивчення та теоретичного виявлення основних закономірностей і властивостей суспільного буття. З цього погляду, філософія І.Шинкарука апелює не лише до «вічних цінностей істини, добра і краси» та вічних філософських проблем, але й до сучасності, до тих актуальних і нагальних питань існування людини у світі (враховуючи те, що світ, який оточує людину є соціальним світом та є носієм антропологічних та екзистенцій них сенсів), які постають у другій половині ХХ століття і зберігають свою актуальність до сьогоднішнього дня. Одним з таких питань, яке визначає складний та багатовимірний пласт існування людини у світі та у соціумі, є проблематика ідеології. Причому, сьогодні вона пов’язана не лише з проясненням базових філософських понять і категорій, а з виявленням її фундаментальних зв’язків з сучасними глобалізаційними викликами.



Кл.слова:
аксіологія -- філософська антропологія -- екзистенціалізм -- комунікативний простір

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
7.

Тарасун, Валентина.
Основи теорії і практики логодидактики [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Каравела", 2017. - 316 с.

  Текст у форматі PDF 4.49 Мб


У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.

Підручник адресується студентам і аспірантам, а також вчителям, логопедам і психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей як з особливостями в психофізичному розвитку, так і з нейротиповим розвитком. Застосування спеціальних методик, представлених у підручнику, сприятиме запобіганню виникнення у дітей шкільної неуспішності.

Підручник є корисниму підготовці вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.



Кл.слова:
навчання -- розвиток -- освіта -- оцінювання

   Тип видання:   підручник   
8.

Тарасун, Валентина.
Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 10.22 Мб


У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.

Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.

Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.

Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.



Кл.слова:
Аутологія -- Психодіагностика -- корекція
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського