Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОПЕДЕВТИК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
| | Тип видання: методичний посібник | | |
1. |
Сучков, Б. П. Гігієна та екологія людини [Електронний ресурс] : підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів / Б. П. Сучков. - К. : [б. в.], 2005. - 719 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У навчальному посібнику викладені теоретичні основи, методи і засоби вивчення факторів навколишнього середовища та їх впливу на здоров’я людини та умови побуту, праці, відпочинку, навчання, харчування, виховання, лікування тощо. Навчальний посібник включає: пропедевтику гігієни, комунальну гігієну, гігієну харчування, гігієну праці, гігієну дітей та підлітків, гігієну лікувально-профілактичних закладів, радіаційну гігієну, гігієну екстремальних умов з військовою гігієною, особисту гігієну, психогігієну, екологію людини.
Кл.слова: методи -- засоби -- навколишнє середовище
| | Тип видання: підручник | | |
2. |
Педіатрія [Електронний ресурс] / ред. О. В. Тяжка. - К. : Медицина, 2005. - 552 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В учебнике представлены материалы по пропедевтики педиатрии (раздел I), наиболее распространенных детских соматических болезней (раздел II), детских инфекционных болезней (раздел III) и детского туберкулеза (раздел IV). Тематика учебника изложена в рамках учебной программы для студентов медицинского факультета, изучающие педиатрию на III-VI курсах. К каждой представленной темы представлены вопросы, которые должны быть усвоены студентом при изучении данного материала, и тестовые задания с их решением для контроля усвоения темы. Учебник рекомендуется для студентов высших медицинских заведений III-IV уровней аккредитации, а также для интернов и врачей.
Кл.слова: медицина -- дитяча хвороба -- лікування
| | Тип видання: підручник | | |
3. | |
Педіатрія [Електронний ресурс] : підручник для студентів вищих медичних закладів іv рівня акредитації / за ред. О. В. Тяжкої. - 2-е вид.. - Вінниця : Нова книга, 2008. - 1096 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У підручнику представлено матеріали з пропедевтики педіатрії (розділ І), найбільш поширених дитячих соматичних хвороб (розділ II), дитячих інфекційних хвороб (розділ III) та дитячого туберкульозу (розділ IV). Тематика підручника викладена у межах навчальної програми для студентів медичного факультету, які вивчають педіатрію на III— VI курсах. До кожної представленої теми подані питання, які мають бути засвоєні студентом при вивченні даного матеріалу, і тестові завдання з їх вирішенням для контролю засвоєння теми. Підручник рекомендується для студентів вищих медичних закладів III-ІV рівнів акредитації, а також для інтернів і лікарів.
Кл.слова: медицина -- педіатрія -- дитяча хвороба
| | Тип видання: наукове видання | | |
4. |
Дерріда, Ж. Позиції [Електронний ресурс] / Ж. Дерріда. - К. : [б. в.], 1994. - 160 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Эта книга видного мыслителя XX в., мэтра постструктурализма Жака Деррида является знаковой. По мысли самого философа, именно с этого сборника интервью стоит начать изучение проблематики, которой посвящены его работы. Не являясь пропедевтикой, текст позволяет читателю погрузиться в процессе активной интерпретации в практику деконструкции. Здесь получают краткую и ясную характеристику ключевые концепты философии Деррида: "деконструкция", "difference", "письмо", "преодоление метафизики". Стилистика непринужденной беседы делает доступным текст не только специалисту, но и читателю, не знакомому с постструктуралистскими стратегиями философствования. При этом важно не обманываться радостью поспешного понимания, поскольку существуют специфические трудности и парадоксы интерпретации, связанные с различием между отправленным и полученным сообщением.
Кл.слова: деконструктивізм -- постструктуралізм
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
5. |
Деррида, Жак. Позиции [Електронний ресурс] / Ж. Деррида. - М. : Академический Проект, 2007. - 160 с.. - (Философские технологии)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Эта книга видного мыслителя XX в., мэтра постструктурализма Жака Деррида (1930-2004) является знаковой. По мысли самого философа, именно с этого сборника интервью стоит начать изучение проблематики, которой посвящены его работы. Не являясь пропедевтикой, текст позволяет читателю погрузиться в процессе активной интерпретации в практику деконструкции. Здесь получают краткую и ясную характеристику ключевые концепты философии Деррида: "деконструкция", "differanee", "письмо", "преодоление метафизики". Стилистика непринужденной беседы делает доступным текст не только специалисту, но и читателю, не знакомому с постструктуралистскими стратегиями философствования. При этом важно не обманываться радостью поспешного понимания, поскольку существуют специфические трудности и парадоксы интерпретации, связанные с различием между отправленным и полученным сообщением. Ведь значение, являющееся результатом контекстуальных сил, никогда не может быть строго определенным, и "изъясняться на своем языке значит требовать перевода, взывать о переводе". Для студентов и всех интересующихся современной философией.
Кл.слова: деконструкція -- сучасна філософія
| | Тип видання: підручник | | |
6. |
Пропедевтика внутрішніх хвороб [Електронний ресурс] / за ред. Ю. І. Децика. - К. : Здоров'я, 2000. - 499 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Підручник складається із загальної і спеціальної частин. У загальній частині викладено основні клінічні, інструментально-функціональні й лабораторні методи діагностики внутрішніх хвороб, а також висвітлено питання медичної етики, деонтології та загальної методології постановки діагнозу. У спеціальній частині детально описано методи обстеження хворих із різною патологією внутрішніх органів (зокрема, захворювання органів дихання, кровообігу, травлення, тощо).Викладено симптоматику, синдроми та принципи лікування основних внутрішніх хвороб. Підручник містить додатки в яких подано нормальні величини основних лабораторних показників та схему історії хвороби. Для студентів вищих медичних навчальних закладів.
Кл.слова: медицина -- внутрішня хвороба -- діагностика
| | Тип видання: підручник | | |
7. |
Пропедевтика внутрішніх хвороб [Електронний ресурс] / ред. М. С. Расін. - Полтава : Форміка, 2004. - 419 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У підручнику викладені сучасні методи клінічного, лабораторного та інструментального обстеження хворих на патологію внутрішніх органів з особливою увагою до змін зовнішнього обліку та стану ротової порожнини. Надані алгоритми дій лікаря при обстеженні хворих у непритомному стані та екстримальних умовах. Для студентів стоматологічних факультетів ВМЗ освіти.
Кл.слова: здоров'я -- хвороба -- лікування -- діагностика
| | Тип видання: підручник | | |
8. |
Березов, В. М. Пропедевтика внутрішніх хвороб [Електронний ресурс] / В. М. Березов. - Полтава : Форміка, 2004. - 415 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Підручник складається із загальної і спеціальної частин. У загальній частині викладено основні клінічні, інструментально-функціональні й лабораторні методи діагностики внутрішніх хвороб, а також висвітлено питання медичної етики, деонтології та загальної методології постановки діагнозу. У спеціальній частині детально описано методи обстеження хворих із різною патологією внутрішніх органів (зокрема, захворювання органів дихання, кровообігу, травлення, тощо).Викладено симптоматику, синдроми та принципи лікування основних внутрішніх хвороб. Підручник містить додатки в яких подано нормальні величини основних лабораторних показників та схему історії хвороби. Для студентів вищих медичних навчальних закладів.
Кл.слова: медицина -- внутрішня хвороба -- діагностика
| | Тип видання: методичний посібник | | |
9. |
Капітан, Т. В. Пропедевтика внутрішніх хвороб з доглядом за дітьми [Електронний ресурс] / Т. В. Капітан. - 3-е вид., доп.. - Вінниця : ДП ДКФ, 2006. - 798 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Підручник укладений на підставі "Програми з пропедевтичної, факультетскої та госпітальної педіатрії для студентів вищих медичних закладів III-ІV рівнів акредитації", затвердженій МОЗ України. Підручник призначений студентам II-III курсів вищих медичних закладів для підготовки до практичних занять з курсу пропедевтики дитячих хвороб та догляду за дітьми.
Кл.слова: хвороба -- медицина -- лікування
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
10. | |
Щуліпенко, І. М. Пропедевтика внутрішньої медицини: Загальна семіотика і діагностика [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. М. Щуліпенко . - К. : Медицина, 2008. - 304 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У навчальному посібнику висвітлено загальні положення й етапи формування клінічної медицини, методологію і методику встановлення діагнозу, питання семіотики, медичної етики і деонтології, історію розвитку національних кафедр пропедевтики внутрішніх хвороб, а також основні методи клінічного обстеження хворих. Питання загальної пропедевтики висвітлено ширше порівняно з попередніми виданнями, особливо щодо семіотичних та історичних аспектів формування клінічної медицини і клінічної діагностики, етапів формування у національній вищій медичній школі спеціальної клінічної навчальної дисципліни — пропедевтики внутрішньої медицини, ролі вітчизняних учених-клініцистів у впровадженні пропедевтичного напрямку в клінічну підготовку лікарських кадрів.
Кл.слова: медицина -- діагностика -- внутрішня хвороба
| | Тип видання: підручник | | |
11. |
Мухин, Н. А. Пропедевтика внутренних болезней [Електронний ресурс] : учебник / Н. А. Мухин, В. С. Моисеев. - М. : ГЭОТАР-МЕД, 2004. - 768 с.. - (XXI век)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Настоящее издание учебника содержит сведения по клинической диагностике внутренних болезней. Основное внимание уделяется традиционным и современным методам выявления симптомов и синдромов болезней. Подчёркивается значимость знания этиологии и механизмов возникновения выявляемых признаков, что позволяет затем диагностировать конкретную нозологическую форму. Приводится краткое описание основных заболеваний внутренних органов.
Кл.слова: діагностика -- метод обстеження
| | Тип видання: підручник | | |
12. |
Мазурин, А. В. Пропедевтика детских болезней [Електронний ресурс] / А. В. Мазурин, И. М. Воронцов. - М. : Медицина, 1985. - 432 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В учебнике кратко излагается история развития педиатрии. Особое внимание отводится анатомно физиологическим особенностям детей разного возраста проблеме современного физического нервно-психического развития детей в связи с акселерацией. Рассматриваются вопросы питания в зависимости от возраста ребенка. Семиотика болезненных состояний ребенка излагается в виде синдромов особенно проявления декомпенсации различных систем организма.
Кл.слова: охорона матері та дитини -- фізичний розвиток дитини
| | Тип видання: методичний посібник | | |
13. |
Осипова, О. Пропедевтика детских болезней [Електронний ресурс] : полный курс за 3 дня / О. Осипова. - М. : Эксмо, 2007. - 352 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Представленное вашему вниманию учебное пособие предназначено для подготовки студентов медицинских вузов к сдаче экзаменов. Книга включает в себя полный курс лекций по пропедевтике детских заболеваний, написана доступным языком и будет незаменимым помощником для тех, кто желает быстро подготовиться к экзамену и успешно его сдать.
Кл.слова: здоров’я
| | Тип видання: методичний посібник | | |
14. |
Дядя, Г. И. Пропедевтика детских болезней [Електронний ресурс] : шпаргалка / Г. И. Дядя, О. В. Осипова. - М. : Эксмо, 2007. - 32 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Ответы на все экзаменационные вопросы ведущих вузов России.
Кл.слова: педіатрія
| | Тип видання: підручник | | |
15. |
Капітан, Т. В. Пропедевтика дитячих хвороб: з доглядом за дітьми [Електронний ресурс] / Т. В. Капітан. - Вінниця : ДП ДКФ, 2006. - 798 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Підручник укладений на підставі "Програми з пропедевтичної, факультетскої та госпітальної педіатрії для студентів вищих медичних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації", затвердженій МОЗ України. Підручник призначений студентам ІІ-ІІІ курсів вищих медичних закладів для підготовки до практичних занять з курсу пропедевтики дитячих хвороб та догляду за дітьми.
Кл.слова: педіатрія -- факультетська педіатрія -- госпітальна педіатрія
| | Тип видання: методичний посібник | | |
16. |
Анохина, Виктория Валентиновна. Пропедевтика. Исторические типы классической философии [Електронний ресурс] : учеб.-метод. комплекс для студентов фак. философии и социальных наук / В. В. Анохина. - Минск : БГУ, 2005. - 232 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Учебно-методический комплекс включает в себя лекционный курс, ориентированный на усвоение предмета и специфики исторических типов классической философии в рамках программы базового курса «Философия», предназначенного для подготовки бакалавров по специальности «Философия». В нем представлены различные варианты практикумов, семинарских занятий, коллоквиумов, заданий для самостоятельной работы, тестов, позволяющих активизировать творческое мышление студентов и контролировать степень освоения ими учебного материала, а также тематика рефератов и обширный список оригинальных источников, основной и дополнительной литературы по разделам курса. Адресуется студентам отделения философии факультета философии и социальных наук БГУ, может быть полезным студентам гуманитарных факультетов.
Кл.слова: класична філософія
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
17. |
Анохина, Виктория Валентиновна. Пропедевтика. Исторические типы классической философии [Електронний ресурс] : учебно-методический комплекс / В. В. Анохина. - Минск : Изд-во БГУ, 2005. - 231 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Учебно-методический комплекс включает в себя лекционный курс, ориентированный на усвоение предмета и специфики исторических типов классической философии в рамках программы базового курса «Философия», предназначенного для подготовки бакалавров по специальности «Философия». В нем представлены различные варианты практикумов, семинарских занятий, коллоквиумов, заданий для самостоятельной работы, тестов, позволяющих активизировать творческое мышление студентов и контролировать степень освоения ими учебного материала, а также тематика рефератов и обширный список оригинальных источников, основной и дополнительной литературы по разделам курса. Адресуется студентам отделения философии факультета философии и социальных наук БГУ, может быть полезным студентам гуманитарных факультетов.
Кл.слова: творче мислення -- учбовий матеріал
| | Тип видання: методичний посібник | | |
18. |
Гуткина, Н. И. Психологическая готовность к школе [Електронний ресурс] / Н. И. Гуткина. - СПб. : Питер, 2004. - 208 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В этом издании, адресованном в первую очередь психологам, автор описывает концептуальные подходы к понятию «готовность к школе». По мнению автора, у ребенка должна иметься учебная мотивация. Исходя из этого, Н.И. Гуткина предлагает диагностико-коррекционную программу, состоящую в основном из авторских методик, направленных на диагностику доминирующих мотивов в поведении ребенка, произвольности поведения, развития интеллектуальной и речевой сферы.
Кл.слова: педагогіка -- пропедевтика -- навчання -- мотивація -- стимулювання
| | Тип видання: наукове видання | | |
19. |
Свасьян, К. А. Феноменологическое познание. Пропедевтика и критика [Електронний ресурс] / К. А. Свасьян. - Ереван : Изд-во АН Армянской ССР, 1987. - 101 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Цель настоящей книги не сужена рамками историко-философского очерка. Скорее, напротив, ее историко-философский пласт должен рассматриваться как некая подспудная эластичная опора, отталкивающая содержание в непосредственную атмосферу общефилософских рефлексий. Сказанное относится не только к отдельным фрагментарным экскурсам в область истории, но и, в первую очередь, к самому названию книги. "Феноменологическое познание" отнюдь не означает новой библиографической единицы в растущем каталоге "гуссерлианы"; феноменология Гуссерля взята здесь как средство (при всей его первостепенной значимости) к прорыву в иные перспективы. Разумеется, средство есть средство, но при желании можно было бы локализовать его в некую искусственную и временно изолированную самоцель, т.е. вычитывать из книги контекст, прямо связанный с проблематикой гуссерлевских работ. В этом случае следовало бы предупредить читателя о двоякой опасности: во-первых, такой ракурс прочтения вряд ли удовлетворит мысль, настроившуюся на сколько-нибудь полноценное "информационное" насыщение; феноменология Гуссерля представлена здесь в той мере, в какой она могла способствовать основной теме книги, и во-вторых, стабилизация этого ракурса грозит обиднейшим искажением авторского замысла и приведением его к дважды плачевному результату: неудовлетворенность историко-философской фрагментарностью книги и недоумение в связи с ее общей структурой. Во избежание этой опасности позволительно было бы предварить нижеследующие страницы кратким словесным портретом их композиционного построения.
Кл.слова: філософія
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|