Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=ПОКУПЕЦ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Бєлявцев, М. І. Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] / М. І. Бєлявцев, Л. В. Шестопалова. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 416 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Навчальний посібник складений відповідно до програми дисципліни "Інфраструктура товарного ринку". У посібнику розглянуті суть, призначення і склад інфраструктури товарного ринку, характеризуються складові частини інфраструктурного комплексу товарного ринку. Особлива увага приділена специфічним особливостям роботи оптових посередників в сучасних умовах господарювання. Матеріал викладений логічно і послідовно, представлені основні поняття і терміни. Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований, студентам, аспірантам, викладачам вузів економічного профілю, практичним працівникам, фахівцям у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.
Кл.слова: продавець -- покупець -- асортимент -- конкуренція
| | Тип видання: методичний посібник | | |
2. |
Добротворский, И. Л. Практика продаж [Електронний ресурс] / И. Л. Добротворский. - М. : ПРИОР, 2006. - 748 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Умеете ли вы добиваться желаемого и УБЕЖДАТЬ людей в правильности вашей точки зрения? Часто ли окружающие прислушиваются к вашему мнению? Отвечая на эти вопросы, вы определяете, насколько велико ваше умение продавать не только товары, но и цели, идеи, убеждения другим людям. Эта уникальная книга откроет вам все СЕКРЕТЫ успешной торговли, научит общению с людьми, настроит на достижение успеха, поможет овладеть инициативой в торговле, завершить сделку и стать Великим Мастером своего дела.
Кл.слова: бізнес -- товар -- покупець
| | Тип видання: науково-популярне видання | | |
3. |
Дымшиц, Михаил. Потребительная лояльность [Електронний ресурс] : механизмы повторной покупки / Михаил Дымшиц. - М. : Вершина, 2007. - 27 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Лояльный покупатель – кто он и как сделать остальных потенциальных покупателей «лояльными»? Автор предлагаемой вниманию читателей книги исходит из убеждения, что только конкретное поведение и суммы, потраченные повторно на тот же товар или в том же месте, могут рассматриваться как измеримый и контролируемый параметр потребительского поведения. Заинтересованность только в непосредственном поведении и практически полное игнорирование «потенциальных» клиентов – такой подход автор считает наиболее эффективным. В книге описывается механизм первичной и повторной покупок, приводятся методики по оценке факторов, влияющих на осведомленность покупателя о цене и его мотивацию. Автор также подробно рассматривает способы формирования устойчивого потребительского предпочтения. В первую очередь книга будет полезна специалистам отделов продаж и поможет им вывести свою работу на новый уровень.
Кл.слова: маркетинг -- покупець
| | |
|
|