Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ТАРАСУН$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Валентинов, Б. Г. Секреты китайской народной медицины [Електронний ресурс] / Б. Г. Валентинов, Э. М. Наумова. - М. : Мир книги, 2007. - 256 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Известно, что в Китае лечение неразрывно связано с принципами здорового питания, а китайская кухня является одной из самых популярных в мире не только из-за вкусовых качеств, но и благодаря ее оздоровительному воздействию на организм. Эта книга даёт представление об одном из наиболее интересных направлений традиционной китайской медицины — здоровом и лечебном питании. В ней описываются различные подходы к питанию для здоровых и больных людей в зависимости от времени года, лечебных свойств пищевых продуктов, а также от природных особенностей организма человека. Особого внимания заслуживает раздел, описывающий рецепты «пищевых» лекарств и полезных блюд традиционной китайской медицины, которые можно приготовить из имеющихся практически в каждой семье продуктов.
Кл.слова: лікування -- профілактика -- рецепт
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : навч. посіб. для вищих навчальних заладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Наук. світ, 2004. - 100 с.
Текст у форматі PDF 1.12 Мб
У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.
Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків.
Кл.слова: дитячий аутизм -- проблеми навчання -- розвиток
| | Тип видання: підручник | | |
3. |
Тарасун, Валентина. Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 10.22 Мб
У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.
Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.
Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.
Кл.слова: Аутологія -- Психодіагностика -- корекція
| | Тип видання: монографія | | |
4. |
Тарасун, Валентина. Морфофункціональна готовність дітей з особливостямиу розвитку до шкільного навчання: діагностика і формування. [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2008. - 294 с.
Текст у форматі PDF 8.29 Мб
У монографії висвітлено в єдності питання: вікових особливостей дітей „на старті” шкільного навчання, методів нейропсихологічної діагностики морфо-функціональної готовності до їх входження у шкільний простір. Узагальнено ма-теріали міждисциплінарної дискусії, що зможуть значною мірою вплинути на уяв-лення педагога про те, як потрібно готувати дитину до школи. Розроблена концепція готовності дітей з відхиленнями у розвитку до школи як феномену неперервної наступності спеціальної освіти. Розкрито напрями (нейробіологічний і нейропсихологічний), моделі (корекційно-синапсична та корекційно-превентивна) і зміст корекційно-розвивального навчання. Розроблено методики підсилення енергетичного потенціалу організму дитини, розвитку просторових уявлень як підгрунтя для переробки інформації та методики формування сукцесивно-симультанної переробки інформації. За результатами нейробіологічних і нейропсихологічних дослі-джень розроблена методика підготовчого етапу корекційно-синапсичного навчання, що забезпечує активізацію зв‘язків між клітинами шляхом представлення од-нієї і тієї ж (від початку складної) інформації.
Монографія адресується вихователям, логопедам,психологам, студентам. Монографія може бути корисноюдля вчителів і батьківмайбутніх першокласників, оскільки допоможе їм краще зорієнтуватися в специфіці роботи вихователя і конструктивно взаємодіяти з ним при вирішенні спільних завдань навчання і виховання дітей.
Кл.слова: нейропсихологічний підхід -- діагностика -- розвиток
| | Тип видання: підручник | | |
5. |
Тарасун, Валентина. Основи теорії і практики логодидактики [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Каравела", 2017. - 316 с.
Текст у форматі PDF 4.49 Мб
У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.
Підручник адресується студентам і аспірантам, а також вчителям, логопедам і психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей як з особливостями в психофізичному розвитку, так і з нейротиповим розвитком. Застосування спеціальних методик, представлених у підручнику, сприятиме запобіганню виникнення у дітей шкільної неуспішності.
Підручник є корисниму підготовці вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
Кл.слова: навчання -- розвиток -- освіта -- оцінювання
| | Тип видання: монографія | | |
6. |
Тарасун, Валентина. Превентивне навчання дошкiльникiв з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Iнститут дефектології АПН України. - Київ : Iнститут дефектології АПН України, 1998. - 257 с.
Текст у форматі PDF 1.52 Мб
У монографiї розкриваються змiст, цілі, принципи превентивного навчання дiтей дошкiльного та молодшого шкiльного вiку. Детально висвiтлено перший етап превентивного навчання, мета якого розвинути у дошкiльникiв з вадами мовлення основнi види синтетичної дiяльностi i на цiй основi сформувати у них спецiальнi цiлiснi способи оволодiння читанням, малюванням, письмом, математикою.
Книга адресується аспiрантам, студентам, дефектологам i психологам.
Кл.слова: труднощi у дошкiльному навчаннi -- концепцiя превентивного навчання -- аналiз -- навчання та розвиток
| | Тип видання: монографія | | |
7. |
Тарасун, Валентина. Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку: напрями реалізації [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Інститутут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2012. - 412 с.
Текст у форматі PDF 2.41 Мб
У монографії проаналізовано стан і перспективи розвитку системи психолого-педагогічної допомоги дітям переддошкільного віку з обмеженими можливостями здоров’я; узагальнено досвід сучасної практики діагностики стану психічного і фізичного розвитку дітей раннього віку; представлено критерії оцінювання емоційного комунікативно-пізнавального розвитку дитини переддошкільного віку та її поведінкових симптомокомплексів; розкрито диференційoвані ознаки психофізичних розладів малюка раннього віку; представлено методичну реалізацію основних положень авторської Концепції становлення і розвитку особистості дитини переддошкільного віку з особливостями в розвитку (стимулювання енергетичного потенціалу організму; формування самосвідомості; підсилення процесів взаємодії з навколишнім середовищем). У додатках представлено шляхи реалізації провідних ідей монографії в проектах програм соціально-емоційного розвитку дітей з особливостями мовленнєвого розвитку і дітей з аутизмом.
Монографія адресується вихователям, логопедам, психологам, студентам, аспірантам. Водночас може бути корисною членам родини, в якій виховується малюк з особливостями в розвитку.
Кл.слова: особливостів розвитку -- діагностика -- формування самосвідомості
| | | | | | |
|
|