Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.513.01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ікункіна З. І. 
До питання про кореляційний зв’язок інтелекту та афекту у старших дошкільників / З. І. Ікункіна // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2). - С. 71-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати теоретичного та практичного вивчення кореляційного зв’язку інтелекту та афекту у дітей старшого дошкільного віку. Уточнено сутність понять «інтелект» та «афект». Наведено навчальну методику, спрямовану на розвиток інтелектуальної й емоційної сфери дітей у процесі підготовки до навчання в школі та аналіз результатів контрольних зрізів психокорекційної роботи з дітьми з метою навчання дітей робити умовиводи, регулювати свої почуття та емоції. Використано методи дослідження: спостереження, експерименти, тестування дітей за стандартизованими методиками, бесіди з дітьми, соціально-рольовий (ігровий) тренінг, аналіз літератури. Для встановлення рівня інтелектуального та емоційного розвитку дітей застосовано ранжування показників інтелекту та емоцій за Спірменом. Встановлено, що не всі діти емоційно й інтелектуально готові до навчання у школі. Особливе значення для формування соціальних мотивів та емоцій займає взаєморозуміння між дітьми та дорослими. Зафіксовано, що позитивні емоції щодо до навчальної діяльності у дітей виникають залежно від їх пізнавальних інтересів, а основним видом діяльності, який визначає розвиток дитячих почуттів, є практична, чуттєво-мовленнєва діяльність, яка виконується дитиною сумісно в процесі спілкування з іншими людьми. Зазначено, що почуття відіграють велику роль у формуванні особистості дитини у підготовці до навчального процесу.

Представлены результаты теоретического и практического изучения корреляционной связи интеллекта и аффекта у детей старшего дошкольного возраста. Уточнено сущность понятий «интелект» и «афект». Охарактеризована учебная методика, направленная на развитие интеллектуальной и эмоциональной сферы детей, и представлен анализ результатов контрольных срезов. Использован ряд методов исследования: наблюдения, эксперименты, тестирования детей по стандартизованым методикам, беседы с детьми, социально-ролевый (игровый) тренинг, анализ литературы. С целью установления уровня интелектуального и эмоционального развития детей использовано ранжирование показателей интелекта и эмоций по Спирмену. Результаты исследований показали, что не все дети эмоционально и интелектуально готовы к учебе в школе. Особенное значение для формирования социальных мотивов и эмоций имеет взаимопонимание между детьми и взрослыми. Зафиксировано, что позитивные эмоции к учебе в детей возникают в зависимости от их познавательных интересов, а основным видом деятельности, который определяет развитие детских чувств является практическая чувствено-разговорная деятельность, которая выполняется ребенком вместе в процесе общения с другими людьми. Установлено, что чувства играют большую роль в формировании личности ребенка при подготовке к учебному процесу.

He results of theoretical and practical study of correlation of intelligence and passion for children under school age. Clarified the essence of the concepts of "intellect" and "afekt." Characterized by the method of training designed to develop the intellectual and emotional children, and an analysis of the results of the control sections. We used several methods: observations, experiments, testing children for standartizovanymi techniques, interviews with children, social and role (play), training,analysis of the literature. In order to establish the level of Intellectual and emotional development of children used the ranking indicators for the intellect and emotions of Spearman. The results showed that not all children are emotionally and intellectually ready for school. Of particular importance for the formation of social motives and emotions is the mutual understanding between children and adults. Documented that positive emotion to learning arise in children regardless of their cognitive interests, and the main activity, which determines the development of children's feelings are practical sense, conversational activities, which holds a child together in a pattern during communication with other people. Found that feelings play a large role in shaping the personality of the child, while preparing for the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.01 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бачинський П. П. 
Питання інтелектуального здоров'я нації і способи його вирішення / П. П. Бачинський // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 3. - С. 80-89. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Исследовано влияние факторов речевой системы на развитие естественных задатков интеллекта детей в период раннего детства. Предложены пути для решения проблемы интеллектуального здоровья нации как одного из наиболее важных стратегических ресурсов государства в XXI в.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.01 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пасічник А. В. 
Розвиток етичних уявлень дітей дошкільного віку засобами художньої літератури : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Пасічник; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . - К., 2013. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку етичних уявлень (ЕУ) дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури (ХЛ). Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати експериментального вирішення зазначеної проблеми. Уточнено дефініцію поняття "етичні уявлення". З’ясовано, що повноцінне формування ЕУ дітей дошкільного віку зумовлюється поєднанням зовнішніх і внутрішніх чинників. Ефективність розвитку ЕУ дітей старшого дошкільного віку засобами ХЛ залежить від активності всіх складових сенсорної системи в процесі формування у них образу, що забезпечує його цілісність, точність, стійкість, емоційну наповненість, яскравість і підвищує дієвість реалізації етичних уявлень у поведінці. Розкрито особливості ЕУ дітей старшого дошкільного віку про базові моральні якості, охарактеризовано рівні розвитку цих уявлень. Розроблено й апробовано психолого-педагогічну технологію розвитку ЕУ дітей старшого дошкільного віку засобами ХЛ, ключовим аспектом якої став мультисенсорний підхід; запропоновано її модель. Розкрито психолого-педагогічні умови підвищення ефективності розвитку ЕУ старших дошкільників за допомогою засобів ХЛ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю771.22 + Ю983.513.01 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402638 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського