Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.4 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Калашникова Л. В. 
Психологія розвитку : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. закл. освіти / Л. В. Калашникова, О. М. Гурова, В. Г. Зубченко, І. Л. Уличний; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 1999. - 332 c. - укp.

Науково обгрунтовано питання організації навчальної діяльності та самостійної роботи студентів над курсом психології розвитку. Подано проблемні, діагностичні, прикладні та програмовані завдання, рішення яких потребує знаходження серед наведених варіантів найбільш правильної відповіді. Наведено конкретні прийоми та методи розвитку різноманітних психічних явищ на різних етапах онтогенетичного розвитку особистості. Проаналізовано пізнавальну, регулятивну, інструментальну функції психіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03-211.3 я73 + Ю983.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська. - 2-е вид., доповн. - К. : Каравела, 2007. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з вікової та педагогічної психології. Викладено питання її розвитку в Україні, проаналізовано внесок у дану галузь викладачів кафедри психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, яка створювалась і розвивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Ніколенком, О.В.Скрипченком та іншими корифеями вітчизняної психології. Проаналізовано особливості психології дорослих. Наведено загальну характеристику педагогічної діяльності, розкрито зміст поняття про навчання й описано його психологічні механізми.

На основе достижений психологической науки приведены новейшие сведения о возрастной и педагогической психологии. Изложены вопросы ее развития в Украине, проанализирован вклад в данную отрасль преподавателей кафедры психологии Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, которая создавалась и развивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Николаенком, О.В.Скприпченком и другими корифеями отечественной психологии. Проанализированы особенности психологии взрослых. Приведена общая характеристика педагогической деятельности, раскрыто содержание понятия об обучении и описаны его психологические механизмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологія сексуального розвитку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: Н. П. Максимчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2006. - 144 c. - Бібліогр.: с. 140-142. - укp.

Розкрито суть основних понять психології сексуального розвитку (СР), розглянуто психологічну сутність, механізми, засоби, вікові та індивідуальні особливості СР. Викладено історію психосексуального розвитку та статевого виховання, показано вклад З.Фрейда в сексологічну теорію. Охарактеризовано принципи статевої диференціації в онтогенезі, описано особливості психосексуального розвитку дитини дошкільного віку, формування статевої свідомості в підлітковому віці, сексуального розвитку чоловіка та жінки.

Раскрыта сущность основных понятий психологии сексуального развития (СР), рассмотрены психологическая сущность, механизмы, средства, возрастные и индивидуальные особенности СР. Изложена история психосексуального развития и полового воспитания, показан вклад З.Фрейда в сексологическую теорию. Охарактеризованы принципы половой дифференциации в онтогенезисе, описаны особенности психосексуального развития ребенка дошкольного возраста, формирования полового сознания в подростковом возрасте, сексуального развития мужчины и женщины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 я73 + Ю983.4 я73 + Ч311.358 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дуткевич Т. В. 
Вікова і педагогічна психологія : навч. посіб. / Т. В. Дуткевич, В. А. Яцюк; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т, Ін-т соц. реабілітації і розв. дитини, каф. психології освіти і упр. - Кам'янець-Поділ. : [ФОП Сисин О.В.], 2007. - 207 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку, вітчизняні та зарубіжні теорії, основні завдання, принципи та методи вікової та педагогічної психології. Розкрито сутність понять, що характеризують онтогенез людини (дозрівання, розвиток, формування, становлення, навчання, виховання), наведено рекомендації щодо проведення спостереження й експерименту. Визначено психологічні особливості розвитку дитини від народження до закінчення школи. Описано пізнавальні психічні процеси молодшого школяра, розглянуто етапи становлення особистості у підлітковому віці, наведено загальну характеристику раннього юнацького віку. Висвітлено психологічні засади навчання та виховання. Розкрито психологічні закономірності засвоєння знань, формування понять, навичок і умінь, а також розвитку та спрямованості особистості. Наведено характеристику складових педагогічної компетентності, визначено якості особистості учителя, необхідні для його успішної професійної реалізації. Показано значення педагогічного спілкування у діяльності вчителя.

Рассмотрены история развития, отечественные и зарубежные теории, принципы и методы возрастной и педагогической психологии. Раскрыта сущность понятий, характеризующих онтогенез человека (дозревание, развитие, формирование, становление, обучение, воспитание), даны рекомендации по проведению наблюдения и эксперимента. Определены психологические особенности развития ребенка от рождения до окончания школы. Описаны познавательные психические процессы дошкольника и младшего школьника, рассмотрены этапы становления личности в подростковом возрасте, дана общая характеристика раннего юношеского возраста. Освещены психологические основы обучения и воспитания. Раскрыты психологические закономерности усвоения знаний, формирования понятий, навыков и умений, а также развития и направленности личности. Дана характеристика составляющих педагогической компетентности, определены качества личности учителя, необходимые для его успешной профессиональной реализации. Показано значение педагогического общения в деятельности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савчин М. В. 
Вікова психологія : навч. посіб. / М. В. Савчин, Л. П. Василенко; ред.: Т. А. Дічевська. - 2-ге вид., доповн. - К. : Академвидав, 2011. - 382 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 378-382 - укp.

Висвітлено загальні засади та теоретичні основи, історію розвитку вікової психології (ВП), особливості психічного буття людини. Розкрито структуру, функції та завдання ВП, визначено напрями, концепції та теорії ВП, психічний і особистісний розвиток людини, детермінанти та чинники психічного розвитку, загальні закономірності розвитку особистості, показники та порушення психічного й особистісного розвитку. Наведено загальні характеристики психології дитини, підлітка, дорослої людини та літнього віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю983.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павелків Р. В. 
Вікова психологія : підручник / Р. В. Павелків. - К. : Кондор, 2011. - 468 c. - укp.

Розкрито сутність, предмет, теоретичні засади та методи дослідження вікової психології. Розглянуто критерії періодизації психічного розвитку особистості. Висвітлено питання психології дошкільного віку, шкільного, підліткового, юнацького, дорослого віку та старості. Подано інформацію про особливості спілкування в ранньому віці, соціальну ситуацію розвитку молодшого школяра, кризу підліткового віку, проблеми періодизації дорослості, теорії старіння та старості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73-1 + Ю937.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кутішенко В. П. 
Вікова та педагогічна психологія : курс лекцій / В. П. Кутішенко. - 2-ге вид. - К. : Центр учб. л-ри, 2010. - 128 c. - Бібліогр.: с. 122-125. - укp.

Розкрито питання вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку особистості в онтогенезі, розвитку дитини до вступу в школу, особливості підліткового періоду, психологію важкої дитини. Розглянуто психологію навчання, психологію педагогічної діяльності й особистості вчителя.

Раскрыты вопросы вековой и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития личности в онтогенезе, развития ребенка к вступлению в школу, особенности подросткового периода, психологии тяжелого ребенка. Рассмотрены психология учебы, психология педагогической деятельности и личности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73-2 + Ю940 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуцало Е. У. 
Психологія вікового розвитку особистості / Е. У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2010. - 216 c. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку психічних пізнавальних процесів (відчуття, сприймання, мислення, мовлення, пам'ять, уява та ін.), емоційно-вольової та мотиваційної сфери дитини, особливостей формування особистості та її спілкування з дорослими й однолітками на різних етапах онтогенетичного розвитку (немовля, ранній, дошкільний, молодший та старший шкільний вік, вік дорослості).

Рассмотены проблемы развития психических познавательных процессов (ощущения, восприятие, мышление, речь, память, воображение и др.), эмоционально-волевой и мотивационной сферы ребенка, особенностей формирования личности и ее общение со взрослыми и ровесниками на разных этапах онтогенетического развития (младенец, ранний, дошкольный, младший и старший школьный возраст, возраст созревания взрослости).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Терлецька Л. Г. 
Психологія і психодіагностика : підруч. для студ. ВНЗ / Л. Г. Терлецька. - К. : Слово, 2013. - 605 c. - Бібліогр.: с. 601-603 - укp.

Розглянуто вікову психологію як галузь психологічного знання, розкрито поняття "вік" і "онтогенез". Простежено типологічний (віковий) розвиток людини від раннього віку до старості. Увагу приділено змісту та розвитку психодіагностики, класифікації психодіагностичних методик. Проаналізовано психодіагностичну роботу як засіб психологічної допомоги особистості, етапи психодіагностичного обстеження. Надано загальну психологічну характеристику особистості, досліджено її когнітивну, афективну та соціально-психологічну сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73-1 + Ю983.4 я73-1 + Ю9 с.я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764836 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського