Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (211)Журнали та продовжувані видання (365)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.244$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 190
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Козубовська І. В. 
Соціально-правові основи діяльності психологічної служби в системі освіти / І. В. Козубовська, В. В. Сагарда, О. В. Дорогіна, М. М. Дідик, Н. А. Зобенько, В. Ю. Керецман, Ю. А. Прокопович; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 2000. - 392 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Проаналізовано основні аспекти діяльності психологічної служби в школі як складової системи соціально-психологічних служб України. Наведено додатки, які містять поради, рекомендації, психологічні ситуації для аналізу, тести, нормативно-правові положення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 я7 + Ю984.92 я7 + Ч34(4УКР)7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Особистісні кризи студентського віку : Зб. наук. ст. / ред.: Т. М. Титаренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. Соц.-психол. служба. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2001. - 110 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення особистісних криз студентів. Описано методики психологічної роботи - консультативні, діагностичні, тренінгові. Висвітлено типологію особистісних криз студентів. Охарактеризовано роль наслідування в житті студентської молоді. Акцентовано увагу на проблемі криз особистісної самопрезентації практичних психологів у контексті професійного самовизначення. Проаналізовано критерії успішного та неуспішного подолання криз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244я43 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Емоційний розвиток дитини / упоряд.: С. Максименко. - К. : ГЛАВНИК, 2004. - 112 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 106-108. - укp.

Наведено матеріали для психологічного дослідження емоційного розвитку дитини, зокрема, психологічні тести, програму тренінгу емоційної зрілості, тренувальні вправи, нестандартні та оригінальні завдання для дітей дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку.

Приведены материалы для психологического исследования эмоционального развития ребенка, в частности, психологические тесты, программа тренинга эмоциональной зрелости, тренировочные упражнения, нестандартные и оригинальные задания для детей дошкольного, младшего школьного и подросткового возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52 + Ю949.244 с + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бойко Є.  
З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України: Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівненська, Чернігівська, Чернівецька області / Є. Бойко, С. Дабагян, Л. Ковальчук, Ю. Мельник, Г. Пилявець; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 204 c. - укp.

Розглянуто організаційно-управлінські питання функціонування психологічної служби освіти, підвищення кваліфікації практичних психологів, а також готовності дітей шестилітнього віку до шкільного навчання. Проаналізовано особливості корекції розвитку та соціальної адаптації дітей з особливими потребами. Наведено глосарій основних понять з даного питання.

Рассмотрены организационно-управленческие вопросы функционирования психологической службы образования, повышения квалификации практических психологов, а также готовности к адаптации детей шестилетнего возраста к школьному обучению. Проанализированы особенности коррекции развития и социальной адаптации детей с особенными потребностями. Приведен глоссарий основных понятий по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Баб'як Т.  
Психолого-педагогічна реабілітація дітей, вилучених із праці на вулиці / Т. Баб'як, Н. Єгонська, Н. Максимова, Т. Міненко, В. Панок; ред.: О. П. Петращук, І. І. Цушко; Міжнар. прогр. з викоренення найгірших форм дит. праці в Україні, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Громад. орг. "Донец. молодіж. дебат. центр". - К. : Ніка-Центр, 2003. - 232 c. - Бібліогр.: с. 226-230. - укp.

Розкрито сутність явища "діти вулиці", проаналізовано причини та масштаби праці дітей, визначено мотиви пошуку роботи на вулиці. Розглянуто медичні та психолого-педагогічні наслідки праці дітей на вулиці. Висвітлено особливості підліткової психології та психології девіантної поведінки, а також специфіку їх врахування у роботі з працюючими дітьми вулиці.

Раскрыта сущность явления "дети улицы", проанализированы причины и масштабы труда детей, определены мотивы поиска работы на улице. Рассмотрены медицинские и психолого-педагогические последствия труда детей на улице. Освещены особенности подростковой психологии и психологии девиантного поведения, а также специфика их учета в работе с "работающими детьми".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.620.2-81 + С5*665.249.2 + Ч312 + Ч421.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гриценок Л. І. 
Психолого-педагогічна реабілітація дітей, вилучених із секс-бізнесу / Л. І. Гриценок, Т. В. Говорун, Т. С. Гурлєва, В. М. Далечина, Е. І. Драніщева; Міжнар. прогр. з викоренення найгірших форм дитячої праці в Україні, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Громад. орг. "Успішна жінка". - К. : Ніка-Центр, 2003. - 248 c. - Бібліогр.: с. 243-246. - укp.

Розкрито феномен дитячого повійства, його зовнішні (соціально-економічні) та внутрішні чинники. Розглянуто питання сексуального насильства над дітьми як одну з причин статевої деморалізації та проституції. Висвітлено психологічні особливості розвитку дівчаток, які займались наданням сексуальних послуг. Описано механізм проведення психологічних реабілітаційних програм, викладено деякі підходи допомоги дітям, що зазнали сексуальних знущань, з метою профілактики їх подальшого залучення до секс-бізнесу.

Раскрыты феномен детской проституции, его внешние (социально-экономические) и внутренние факторы. Рассмотрен вопрос сексуального насилия над детьми как одна из причин половой деморализации и проституции. Освещены психологические особенности развития девочек, занимавшихся оказанием сексуальных услуг. Описан механизм проведения психологических реабилитационных программ, изложены некоторые подходы помощи детям, подвергшихся сексуальным издевательствам, для профилактики их дальнейшего привлечения к секс-бизнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.620.2-81 + С5*364 + С5*423.121 + Ч312 691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карамушка Л. М. 
Формування конкурентноздатної управлінської команди освітньої організації як інноваційний напрям практичної психології управління / Л. М. Карамушка, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології, Упр. освіти Рівнен. міськвиконкому. Лаб. психології освіт. менедж., Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум; Рівне, 2003. - 38 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Проаналізовано стан розвитку практичної психології управління в системі середньої освіти. Відзначено, що формування управлінських команд - один з інноваційних напрямів у діяльності освітніх організацій за сучасних умов. Наведено характеристики феномену "команда", описано рольову структуру, принципи взаємодії членів команди. Розкрито специфіку конкурентоспроможної управлінської команди як вищого рівня її розвитку.

Проанализировано состояние развития практической психологии управления в системе среднего образования. Отмечено, что формирование управленческих команд - одно из инновационных направлений в деятельности управленческих команд образовательных организаций в современных условиях. Приведены характеристики феномена "команда", принципы взаимодействия членов команды. Освещена специфика конкурентноспособной управленческой команды как высшего уровня развития команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю954.0 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р102446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузнєцов А. М. 
Дитячий оздоровчий табір: психологічний аспект діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / А. М. Кузнєцов. - Кіровоград, 2004. - 128 c. - укp.

На підставі узагальнення психолого-педагогічного досвіду в дитячих оздоровчих таборах України розглянуто сутність і зміст основних напрямів роботи практичного психолога в дитячому тимчасовому колективі. Проаналізовано проблеми розвитку та динаміки дитячого колективу, запропоновано критерії його стабільності, розкрито психологічні засади діяльності дитячих оздоровчих таборів, комплексів, центрів.

На основе обобщения психолого-педагогического опыта в детских оздоровительных лагерях Украины рассмотрены сущность и содержание основных направлений работы практического психолога в детском временном коллективе. Проанализированы проблемы развития и динамики детского коллектива, предложены критерии его стабильности, раскрыты психологические основы деятельности детских оздоровительных лагерей, комплексов, центров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)113.8 я73 + Ю984.030.2-994 я73 + Ю949.244 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волошко Н. І. 
Діагностика і формування психопрофілактичної культури практичних психологів професійно-технічних навчальних закладів : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Волошко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Наук. світ, 2007. - 76 c. - Бібліогр.: с.: 74-76. - укp.

Розглянуто основні аспекти психопрофілактичної культури працівників професійно-технічних навчальних закладів, зокрема, психодіагностику здоров'я та психопрофілактику. Висвітлено питання психологічної культури здоров'я з урахуванням темпераменту, характеру, мислення, внутрішньоособистісних конфліктів. Запропоновано програму формування психопрофілактичної культури для запобігання психосоматичних захворювань.

Рассмотрены основные аспекты психопрофилактической культуры сотрудников профессионально-технических учебных заведений, в частности, психодиагностика здоровья и психопрофилактика. Освещены вопросы психологической культуры здоровья с учетом темперамента, характера, мышления, внутриличностных конфликтов. Предложена программа формирования психопрофилактической культуры для предупреждения психосоматических заболеваний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2с.я73 + Ю949.244я73

Шифр НБУВ: ВА684753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сироватко О. М. 
З досвіду роботи регіональних психологічних служб із формування здорового способу життя в учнівської молоді : метод. посіб. / О. М. Сироватко, Л. І. Гриценок, Н. М. Городнова, Л. С. Мальцева, І. В. Говсієвич, О. І. Житова; Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи АПН України. - К. : Ніка-Центр, 2008. - 124 c. - укp.

Висвітлено методологічні питання формування здорового способу життя дітей і підлітків. Розглянуто особливості діяльності психологічної служби щодо збереження психічного здоров'я, профілактики "шкільної тривожності" та суїцидальної поведнінки учнівської молоді. Запропоновано методологічний супровід психологічного здоров'я педагога.

Освещены методологические вопросы формирования здорового способа жизни детей и подростков. Рассмотрены особенности деятельности психологической службы по сохранению психического здоровья, профилактики "школьной тревожности" и суицидального поведения ученической молодежи. Предложено методологическое сопровождение психологического здоровья педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244р + Ч421.354.5р

Шифр НБУВ: ВА701252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Двіжона О. В. 
Засоби корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей та підлітків із дистантних сімей : Навч.-метод. посіб. / О. В. Двіжона, М. І. Тютюнник; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 95-110. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей і підлітків з дистантних сімей. Розглянуто проблеми оптимізації міжособистісної взаємодії, сприяння розумінню себе й інших, формування та корекції регулятивних, комунікативних, вольових якостей. Описано творчі ігри-комплекси, нестандартні методи малювання, комплекси психокорекційних вправ, спрямованих на удосконалення та подальший розвиток емоційно-почуттєвої сфери даної категорії дітей.

Освещены теоретические и методические основы коррекции эмоционально-чувственной сферы детей и подростков из дистантных семей. Рассмотрены проблемы оптимизации межличностного взаимодействия, понимания себя и других, формирования и коррекции регулятивных, коммуникативных, волевых качеств. Описаны творческие игры-комплексы, нестандартные методы рисования, комплексы психокоррекционных упражнений, направленных на усовершенствование и дальнейшее развитие эмоционально-чувственной сферы данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52я7 + Ю949.244с.я7 + Ч421.334я7 + Ч491.09я7

Шифр НБУВ: ВА678881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бітянова М. Р. 
Психолог у школі: зміст діяльності й технології : навч. посіб. / М. Р. Бітянова. - К. : Главник, 2007. - 159 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 157-158. - укp.

Запропоновано авторську модель організації психологічної служби у школі. Розглянуто психолого-педагогічний супровід як метод практичної роботи. Визначено психолого-педагогічний статус учня. Викладено схему планування й основні напрямки в роботі практичного психолога. Наведено технологію його взаємодії з учнями, батьками, педагогами й адміністрацією. Охарактеризовано принципи планування діяльності практичного психолога в школі, описано найважливіші форми звітності.

Предложена авторская модель организации психологической службы в школе. Рассмотрено психолого-педагогическое сопровождение как метод практической работы. Определен психолого-педагогический статус ученика. Изложены схема планирования и основные направления в работе практического психолога. Приведена технология его взаимодействия с учениками, родителями, педагогами и администрацией. Охарактеризованы принципы планирования деятельности практического психолога, описаны важнейшие формы отчетности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Седих К. В. 
Психологія взаємодії систем: "сім`я" та освітні інституції : монографія / К. В. Седих; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Полтава : Довкілля-К, 2008. - 228 c. - Бібліогр.: с. 249-259. - укp.

Висвітлено питання, пов'язані з різними аспектами систем "сім'я" та "освітні інституції". Розглянуто сім'ю як джерело виховання у контексті культури, групу власного досвіду як засіб підвищення кваліфікації психолога-консультанта закладів освіти. Розкрито культурно-історичний аспект становлення батьків і дітей. Висвітлено шляхи подолання кризи у сім'ї. Визначено чинники психологічної взаємодії у системі сім'я - школа. Розкрито роль психологічної служби у закладах освіти у створенні умов для продуктивної системної взаємодії.

Освещены вопросы, связанные с различными аспектами систем "семья" и "образовательные институции". Рассмотрены семья как источник воспитания в контексте культуры, группа личного опыта как средство повышения квалификации психолога-консультанта заведений образования. Раскрыт культурно-исторический аспект становления родителей и детей. Освещены пути преодоления кризиса в семье. Определены факторы психологического взаимодействия в системе семья - школа. Раскрыта роль психологической службы в заведениях образования в создании условий для продуктивного системного взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 + Ю949.244 + Ч311.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соколова И. М. 
Психофизиологические механизмы адаптации студентов : моногр. / И. М. Соколова; Харьк. гос. мед. ун-т. - Х., 2007. - 412 c. - Библиогр.: с. 357-407 - рус.

Изложены теоретико-методологические основы психофизиологических механизмов возникновения и предупреждения дезадаптации студентов в начале их обучения. С позиций системного подхода определен характер структурно-функциональных взаимосвязей психофизиологических, психических, социально-психологических факторов риска дезадаптации студентов с учетом их пола и периода обучения. Предложена система ее коррекции и профилактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю952.14 + Ю949.244 + Р124.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сергиенко И. М. 
Интерактивный психологический театр: метод профилактики негативных явлений в среде молодежи : учеб. пособие / И. М. Сергиенко. - Черкассы : ЧНУ, 2009. - 100 c. - Библиогр.: с. 97-100 - рус.

Рассмотрены цели, задачи, формы и методы работы интерактивного психологического театра в контексте профилактического просвещения и профилактики негативных явлений в молодежной среде. Уделено внимание вербальным и невербальным способам общения, психологическим правилам ведения диалога, типам построения отношений между взрослыми и подростками, формам и направлениям психологической помощи в работе с группой. Предложены психологические упражнения для подготовки актеров интерактивного психологического театра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244с.я7 + Ю953я7

Шифр НБУВ: ВА709921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Галустян Ю. М. 
Проблеми дітей трудових мігрантів: аналіз ситуації : монографія / Ю. М. Галустян, І. А. Шваб, Т. О. Дорошок, К. Б. Левченко, І. М. Трубавіна; Міжнар. жіноч. правозахис. центр "Ла Страда-Україна", Укр. ін-т соц. дослідж. ім. О.Яременка, Кіровогр. юрид. ін-т Харк. нац. ун-ту внутр. справ. - К., 2006. - 64 c. - укp.

Висвітлено основні проблеми дітей трудових мігрантів. Проаналізовано вплив від'їзду батьків на психоемоційний стан і поведінку дітей, скоєння ними вчинків девіантного характеру. Увагу приділено ролі опікунів, учителів, практичних психологів і соціальних педагогів у запобіганні бездоглядності дітей трудових мігрантів.

Освещены основные проблемы детей трудовых мигрантов. Проанализировано влияние отъезда родителей на психоэмоциональное состояние и поведение детей, совершение ими поступков девиантного характера. Уделено внимание роли опекунов, учителей, практических психологов и социальных педагогов в предупреждении безпризорности детей трудовых мигрантов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ю949.244 + Х809(4УКР)342 + Ч312(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бохонкова Ю.  
Можливості корекції особистісних чинників соціально-психологічної адаптації / Ю. Бохонкова // Соц. психологія. - 2005. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано методологічні основи та процедуру психокорекційної роботи з підвищення рівня соціально-психологічної адаптованості першокурсників вищих навчальних закладів. Репрезентовано й проаналізовано результати дослідження з проблем подолання соціальної дезадаптації у студентів-першокурсників.


Ключ. слова: особистість, студентство, соціально-психологічна адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.244 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Помиткіна Л.  
Взаємодія педагогів і шкільних психологів у навчально-виховному процесі / Л. Помиткіна // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 138-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання професійної взаємодії психолога з вчителем як однієї з найважливіших умов успішної психологізації навчально-виховного процесу. Скоординованість дій психолога і вчителя забезпечує єдність, цілісність психолого-педагогічного впливу як на особистість учня, так і на батьків, що, зрештою, сприяє підвищенню рейтингу закладу шкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Панок В. Г. 
Змістовні та організаційно-управлінські моделі діяльності психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Надано аналіз розвитку психологічної служби системи освіти, її основні завдання та види діяльності, рівні функціонування та головні напрямки роботи в системі освіти. Розглянуто роль практичних психологів у вирішенні актуальних завдань сучасної освітянської галузі: оновлення змісту та форм навчально-виховного процесу, психологічний супровід педагогічних новацій, пошук і робота з обдарованими дітьми, захист психічного здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу, підвищення психологічної культури учнів і всіх працівників освітніх закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Марінушкіна О. Є. 
Науково-методичний супровід психологічної служби у становленні шкіл сприяння здоров'ю на прикладі Харківського регіону / О. Є. Марінушкіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 21-25. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Розглянуто роботу психологічної служби в системі освіти як складової частини державної системи охорони психічного здоров'я молодих громадян України. Наведено визначення змісту, форм і методів роботи практичного психолога в системі освіти. Розглянуто питання становлення та функціонування шкіл сприяння здоров'ю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.4(4УКР) + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського