Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (31)Книжкові видання та компакт-диски (227)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 208
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Екологічна освіта та виховання учнівської молоді : Матеріали Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Кам'янець-Поділ., 25-26 лют. 1998 р.) / ред.: В. Є. Берека; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 1998. - 103 c. - укp.

Висвітлюються теоретичні та методичні аспекти екологічної освіти й виховання молоді, зокрема, екологічні аспекти впровадження нових технологій, застосування дидактичних ігор в екологічному вихованні школярів, елементи експериментальної екології в дошкільних закладах, форми екологічного виховання та освіти на базі природно-заповідного фонду тощо. Особливу увагу приділено головним аспектам екологічної освіти й виховання у початковій, середній та старшій школі, у т.ч. в загальноосвітніх школах і позашкільних установах Хмельниччини. Досліджуються актуальні проблеми загальної екології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21 я431(4УКР) + Ч421.352.27 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузнецова Е. А. 
Исследование отношения детей к окружающему миру / Е. А. Кузнецова // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 106-109. - рус.

Наведено результати експериментального дослідження щодо ставлення дітей до навколишнього світу, проведеного за допомогою аналізу писемних творів, бесід, опитувальників. Завдяки проведеному експерименту з'ясовано відносини та ставлення, що мають місце під час емоційних реакцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошина Г. П. 
Стимулювання екологічної активності молодших школярів / Г. П. Волошина. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 98 c. - Бібліогр.: 58 назв. - укp.

Розкриваються важливі проблеми підвищення рівня екологічної активності молодших школярів через дію на афективний, когнітивний, аксіологічний та праксеологічний компоненти активності особистості. Звертається увага на удосконалення змісту, форм та методів стимулювання екологічної активності, підкреслюється результативність експериментальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4Укр)20-36 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Литовченко Г. О. 
Екологічне виховання та формування здорового способу життя засобами туризму / Г. О. Литовченко, О. М. Буланов, В. В. Рябов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 42-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано стан здоров'я школярів. Розглянуто теоретичні основи формування здорового способу життя та екологічного виховання засобами туризму. Визначено перспективи розвитку туризму в освітніх закладах нашої країни.

Проанализировано состояние здоровья школьников. Рассмотрено теоретические основы формирования здорового образа жизни и экологического воспитания средствами туризма. Предусмотрены перспективы развития туризма в образовательных заведениях нашей страны.

The state of health of schoolboys is analysed. It is considered theoretical bases of forming of healthy way of life and ecological education by facilities of tourism. The prospects of development of tourism in educational establishments in our countryare foreseen.


Ключ. слова: туризм, екологія, спосіб життя, здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пустовіт Г. П. 
Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах / Г. П. Пустовіт; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., Луганськ : Альма-матер, 2004. - 540 c. - Бібліогр.: 395 назв. - укp.

Викладено сучасні проблеми філософської, історико-педагогічної, психолого-педагогічної науки та освітньої практики. Теоретично обгрунтовано підходи та принципи відбору змісту курсу з екологічної освіти, виховання учнів у позашкільних закладах освіти, а також критерії їх ефективності у формуванні екологічної вихованості особистості. Наведено функціональну модель екологічної освіти та виховання учнів у позашкільних навчальних закладах як ефективну педагогічну систему.

Изложены современные проблемы философской, историко-педагогической, психолого-педагогической науки и образовательной практики. Теоретически обоснованы подходы и принципы отбора содержания курса по экологическому образованию, воспитания учеников во внешкольных учреждениях образования, а также критерии их эффективности в формировании экологического воспитания личности. Представлена функциональная модель экологического образования и воспитания учеников во внешкольных учебных заведениях как эффективная педагогическая система.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-3,021 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дяченко Т. В. 
Народно-педагогічні уявлення східних слов'ян у галузі екологічного виховання / Т. В. Дяченко. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. - 114 c. - Бібліогр.: с. 103-112. - укp.

Розглянуто особливості організації екологічного виховання східних слов'ян у ранньому дитинстві (від народження до семи років), в дитячому та підлітковому віці (від семи до чотирнадцяти років). Проаналізовано вплив обрядовості на екологічне виховання дітей. Висвітлено процес формування у них загальних уявлень про природу, а також бережливого ставлення до неї.

Рассмотрены особенности организации экологического воспитания восточных славян в раннем детстве (от рождения до семи лет), в детском и подростковом возрасте (от семи до четырнадцати лет). Проанализировано влияние обрядовости на экологическое воспитание детей. Освещен процесс формирования у них общих представлений о природе, а также бережного отношения к ней.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314(4)я73 + Ч421.352.27я73 + Т595.221я73 + Т597я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Булгаков І. С. 
Проблема екологізації навчальної програми предметів природничого та гуманітарного циклів / І. С. Булгаков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 8. - С. 22-27. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено ступінь екологізації навчальних програм предметів природничого та гуманітарного циклів для середніх і старших класів загальноосвітньої школи. Доведено фрагментарність подачі екологічних знань. Обгрунтовано необхідність підвищення ступеня екологізації програм. Зроблено висновки щодо доцільності створення нової, більш ефективної, системи викладання екологічних знань з використанням міжпредметних зв'язків.


Ключ. слова: екологізація, метод міжпредметних зв'язків, навчальні програми
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1р(4Укр)21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Екологічна освіта і просвіта в сільській школі : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 верес. 2004 р. / ред.: С. С. Костишин; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, "Екологічна освіта і просвіта в сільській школі", міжнародна науково- практична конференція (2004; Чернівці). - Чернівці : Рута, 2004. - 200 c. - укp.

Проаналізовано досвід взаємодії Чернівецького національного університету з сільськими школами з питань екологічної освіти та просвіти, співпраці сільських шкіл України та Росії в екологічному вихованні учнів, діяльність Всеукраїнської екологічної ліги у сфері екологічної освіти та виховання. Висвітлено пріоритетні напрямки та методи екологічної освіти в сільських школах різних країн світу, формування екологічної свідомості в учнівської молоді з використанням народних традицій. Описано форми екологічного виховання школярів сільської місцевості, особливості ставлення до природи учнів сільських шкіл.

Проанализированы опыт взаимодействия Черновицкого национального университета с сельскими школами по вопросам экологического образования и просветительства, сотрудничества сельских школ Украины и России в экологическом воспитании учеников, деятельность Всеукраинской экологической лиги в сфере экологического образования и воспитания. Освещены приоритетные направления и методы экологического образования в сельских школах разных стран, формирование экологического сознания в ученической молодежи с использованием народных традиций. Описаны формы экологического воспитания школьников сельской местности, особенности отношения к природе учеников сельских школ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)21я431(0) + Ч421.352.27я431

Шифр НБУВ: ВА656406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вербицький В. В. 
Актуальні проблеми діяльності позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю / В. В. Вербицький // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено питання щодо розв'язання проблеми екологічного виховання у позашкільних навчальних закладах. Визначено пріоритетні завдання та напрями діяльності закладів еколого-натуралістичного профілю. Обгрунтовано конкретні шляхи розв'язання проблем, які мають вирішити позашкільні навчальні заклади, що є складовою системи безперервної освіти та виконують запобігально-прогностичну функцію у цілісному підході до виховання особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.387

Рубрики:


      
Категорія:    
10.

Еколого-біологічні питання освіти і виховання : матеріали міжнар. заоч. наук.-метод. конф., жовт., 2007 р., Одесса / ред.: О. С. Пелепчук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : РВВ ТОВ "Інвац", 2007. - 148 c. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження технологій виховання екологічної культури та етики у школярів. Проаналізовано роль вільних радикалів кисню у гемолізі еритроцитів під час стресу, термодинаміку ентеросорбції, вплив вітамінного препарату на співвідношення вільних нікотинамідних коферментів у органах щурів у процесі інгібування біосинтезу білка. Визначено кореляційний зв'язок між скупченням дельфінів, риб і птахів у Чорному морі. Наведено результати дослідження розумової працездатності учнів старшого шкільного віку, які проживають на радіаційно забруднених територіях. Розглянуто засоби формування відповідального відношення до навколишнього середовища у молодших школярів.

Освещены проблемы внедрения технологий воспитания экологической культуры и этики у школьников. Проанализированы роль свободных радикалов кислорода в гемолизе эритроцитов при стрессе, термодинамика энтеросорбции, влияние витаминного препарата на соотношение свободных никотинамидных коферментов в органах крыс при ингибировании биосинтеза белка. Определена корреляционная связь между скоплениями дельфинов, рыб и птиц в Черном море. Приведены результаты исследования умственной работоспособности учащихся старшего школьного возраста, проживающих на радиоактивно загрязненных территориях. Рассмотрены средства формирования ответственного отношения к окружающей среде у младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27я431(0) + Е.р(4УКР)я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Майборода І.  
І серце лине до Карпат / І. Майборода // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 31-39. - Бібліогр.: назв. - укp.

Висвітлено враження від поїздки до Закарпаття представників Дніпропетровського екологічного центру з метою участі у конгрес-турі "Педагогам і юннатам про Карпати" та у роботі десятої ювілейної зміни екологічного наметового табору "Ойкос". Значну увагу приділено перебуванню делегації у містах Львові, Ужгороді, Мукачеві, Хусті, Рахові, відвідуванню Ужгородського обласного краєзнавчого музею, Закарпатського музею народної архітектури та побуту, стародавнього Невицького замку, найбільшого гірського озера України Синевир, перебуванню на гостинній базі Карпатського біосферного заповідника, сходженню на Говерлу - найвищу гірську вершину Українських Карпат. Розглянуто спілкування з природою України як один з важливих аспектів екологічного, патріотичного, національного виховання підростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.387

Рубрики:


      
Категорія:    
12.

Скребець В. О. 
Концептуальні засади побудови регіональної моделі екологічної освіти і виховання учнівської молоді / В. О. Скребець; АПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2006. - 183 c. - Бібліогр.: с. 181-183. - укp.

Досліджено питання побудови регіональної моделі екологічної освіти та виховання учнівської молоді. За участю практичних психологів навчальних закладів проведено комплексні психологічні дослідження екологічної свідомості молоді (учнів п'ятих, дев'ятих, одинадцятих класів) з використанням розроблених психологами діагностичних методик, які наведено у повному обсязі.

Изучен вопрос построения региональной модели экологическго образования и воспитания ученической молодежи. С участием практических психологов учебных заведений проведены комплексные психологические исследования экологического сознания молодежи (учеников пятых, девятых, одиннадцатых классов) с использованием диагностических методик, разработанных психологами и приведенных в полном объеме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 с + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пушкарьова Т.  
Виховний потенціал навчального курсу "Навколишній світ" / Т. Пушкарьова // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 15-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему ефективного використання виховного потенціалу навчальних курсів. Вивчено можливості виховання екологічної культури в учнів V - VI класів основної школи, які закладені в основних завданнях інтегрованого курсу "Навколишній світ", розробленого автором в межах науково-педагогічного проекту "Росток". Окреслено завдання курсу та принципи його побудови, які не суперечать загальним принципам дидактики й відображають сучасні тенденції розвитку освіти. Зосереджено увагу на одній з головних тем курсу "Навколишній світ" - темі біосфери, протягом вивчення якої формуються уявлення учнів про глобальні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Наведено приклади, які доводять як на практиці реалізується внутрішня екологізація змісту навчання в інтегрованому курсі природознавства "Навколишній світ". Охарактеризовано наступні методи формування екологічної культури учнів у навчально-виховному процесі: проблемну розповідь, як образно-сюжетний виклад подій та фактів і роз'яснення як розкриття об'єктів пізнання й істотних зв'язків між ними. Сформульовано умови, за яких розповідь на екологічну тематику стає більш ефективним методом навчання. Зазначено, що в інтегрованому курсі природознавства "Навколишній світ" зроблено спробу реалізувати підхід "зміни стереотипів" в організації екологічного виховання.


Ключ. слова: виховний потенціал, екологічне виховання, курс природознавства , проблемна розповідь, розТяснення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1р(4УКР)2-3

Рубрики:


      
Категорія:    
14.

Еколого-біологічні питання освіти і виховання : матеріали міжнар. заоч. наук.-метод. конф., жовт. 2008 р., Одеса / ред.: О. С. Пелепчук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 156 c. - укp.

Висвітлено еколого-біологічні аспекти освіти та виховання. Розглянуто проблеми підвищення рівня здоров'я молодших школярів засобами спортивно-ігрової діяльності, питання формування позитивного відношення дітей до природи. Проаналізовано адаптаційні можливості студентів-першокурсників з урахуванням їх індивідуально-психологічних властивостей, розкрито фізіологічні механізми адаптації баскетболісток за умов підвищеної рухової активності. Наведено результати дослідження звукохімічної дії ультразвуку на речовину.

Освещены эколого-биологические аспекты образования и воспитания. Рассмотрены проблемы повышения уровня здоровья младших школьников средствами спортивно-игровой деятельности, вопросы формирования позитивного отношения детей к природе. Проанализированы адаптационные возможности студентов-первокурсников с учетом их индивидуально-психологических свойств, раскрыты физиологические механизмы адаптации баскетболисток в условиях повышенной двигательной активности. Приведены результаты исследования звукохимического действия ультразвука на вещество.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27я431(0) + Е.р(4УКР)я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови : навч.-метод. посіб. / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 127-131. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів. Увагу приділено проблемі екологічної освіти в дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Охарактеризовано систему підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів у Великій Британії, розкрито можливості творчого використання в системі педагогічної освіти України прогресивних ідей британського досвіду в даній сфері.

Освещены теоретические основы подготовки будущего учителя к экологическому воспитанию учащихся. Уделено внимание проблеме экологического образования в исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Охарактеризована система подготовки будущих учителей к экологическому воспитанию учащихся в Великой Британии, раскрыты возможности творческого использования в системе педагогического образования Украины прогрессивных идей британского опыта в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я73 + Ч421.352.27 я73 + Б1 р(4УКР)2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кушнир Т. Н. 
Технологические аспекты формирования в учащихся ответственного отношения к природе в школьном экологическом объединении / Т. Н. Кушнир // Україна. Здоров'я нації. - 2009. - № 1/2. - С. 66-70. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

На основании эксперимента, проводимого в школьном лесничестве, представлены технологические аспекты формирования ответственного отношения учащихся к природе. Результаты, полученные путем сопоставления эмпирических данных, показали, что у подростков, принимающих участие в работе школьного лесничества, т.е. участников экспериментальной группы, установка на реализацию ответственного отношения к природе изменилась в сторону ответственного отношения ко всем природным субъектам. При этом в экспериментальной группе увеличился процент учащихся, демонстрирующих экологически грамотное поведение в природе. В то время как в контрольной группе установка учащихся на реализацию ответственного отношения к природе сместилась в сторону ответственного отношения к людям, т.е. социально одобряемому ответственному отношению к природе. При этом процент учащихся, у которых наблюдалось безграмотное поведение в природе, возрос.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.385.2:П3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Барліт О. О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. О. Барліт; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Борисенко Н. О. 
Виховання в учнів свідомого ставлення до природи у вітчизняній педагогічній думці (друга половина XIX - початок XX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. О. Борисенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2006. - 22 c. - укp.

Вперше проведено комплексне вивчення проблеми виховання в учнів свідомого ставлення до природи у вітчизняній педагогічній думці в історичному аспекті. Показано внесок видатних педагогів другої половини XIX - початку XX ст. (М.Бунакова, В.Вахтерова, В.Вентцеля, В.Водовозова, Б.Грінченка, П.Каптерєва, М.Корфа, С.Русової, Д.Тихомирова, Л.Толстого, К.Ушинського) щодо вирішення досліджуваного питання. На підставі аналізу історико-педагогічних джерел, а також освітянської політики та громадсько-педагогічних ініціатив даного періоду визначено основні етапи розвитку ідеї виховання в учнів свідомого ставлення до природи. Розкрито роль відомих учених природознавців (А.Бекетова, О.Герда, В.Докучаєва, А.Краснова) у розробці змісту інтегративних курсів природознавчого циклу, спрямованих на формування в учнів потреби у свідомому засвоєнні конкретних знань та розуміння необхідності раціонального природокористування. Узагальнено досвід організації природознавчої та природоохоронної роботи у вітчизняних навчальних закладах, методи та засоби виховання в учнів свідомого ставлення до природи. Розглянуто провідні тенденції розвитку ідеї свідомого ставлення учнів до природи. До наукового обігу введено маловідомі архівні матеріали та окремі історичні факти, пов'язані з досліджуваною проблемою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Колонькова О. О. 
Виховання у старшокласників ціннісного ставлення до природи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Колонькова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Визначено умови виховання у старшокласників ціннісного ставлення до природи з метою їх особистісного розвитку. Розроблено та експериментально перевірено особистісно орієнтовані технології виховання у старшокласників ціннісного ставлення до природи. Доведено, що ефективність процесу виховання забезпечується за умови гармонізації виховного впливу природного та соціального середовища з урахуванням його специфіки, зокрема, відмінностей міської та сільської місцевості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Флешар Е.  
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Е. Флешар; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 41 c. - укp. - рус.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського