Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Витковски Т.  
Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III / Т. Витковски, Г. Витковски // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 6. - С. 66-78. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто основні етапи прийняття рішень у процесі купівлі-продажу за умов торгів. Наведено моделі та алгоритми упорядкування альтернатив такі, що за неповної і нечіткої інформації оптимізують поведінку суб'єкта-учасника торгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Джонс Р.  
Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения / Р. Джонс, Д. Мерфи. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 278 c. - рус.

Рассмотрены особенности розничной торговли в контексте эффективной коммерческой деятельности в целом. Освещены вопросы об устранении противоречия между различными целями, стоящими перед предприятием, планировании стратегических взаимоотношений. Определены недостатки в работе специалиста по закупке, причины изменений в покупательской среде. Проанализированы особенности управления нематериальными активами и стоимостью, описан механизм, благодаря которому ценность играет ведущую роль в создании бренда. Предложен воображаемый сценарий беседы розничного торговца с поставщиком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Закалюжна Л. В. 
Торгова марка як носій інформації на упаковці / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 318-321. - укp.

Зазначено, що репутація торгової марки, її образ формують певне ставлення і до продукції фірми, довіра широкого кола споживачів до торгової марки - мета кожного підприємства, кожної фірми.

Указано, что репутация торговой марки, ее образ формируют определенное отношение и к продукции фирмы, доверие широких кругов потребителей к торговой марке - цель каждого предприятия, каждой фирмы.

Reputation of the trade mark, its image shape the defined ration and to production of the corporation. Confidence of wide circles of customers to the trade mark - purpose of each firm, each corporation.


Ключ. слова: торгова марка, упаковка
Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шумський О. В. 
Товарознавство непродовольчих товарів : Опор. конспект лекцій. Ч. 5 - 6. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6) / О. В. Шумський, М. С. Беднарчук, І. С. Полікарпов; Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во ЛКА, 2003. - 122 c. - Бібліогр.: с. 117-120. - укp.

Розкрито суть понять інформації, визначено її джерела та рівні інформаційних комунікацій. Охарактеризовано товарну документацію як складову частину товарної інформації. Описано види спеціальної літератури, запропоновано класифікаційний перелік інформаційних знаків. Розглянуто сутність штрихового кодування як вид інформаційних знаків.

Раскрыта сущность понятия информации, определены ее источники и уровни информационных коммуникаций. Охарактеризована товарная документация как составная часть товарной информации. Описаны виды специальной литературы, предложен классификационный перечень информационных знаков. Рассмотрена сущность штрихового кодирования как вид информационных знаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8 я73-2 + У542.120-803.43 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воркут Т. А. 
Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : Автореф. дис... д-ра техн. наук / Т. А. Воркут; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 39 c. - укp.

Грунтуючись на розвитку методології управління проектами, сформульовано теоретичні та методичні засади управління логістичними системами у проектах розвитку ланцюгів постачань. Запропоновано концепцію управління логістичними системами у проектах розвитку даних ланцюгів, якою передбачається комплексне вирішення на базі критеріїв загальносистемної ефективності задач управління логістичними системами виробничих (торговельних) підприємств, які формують ланцюги постачань, і задач управління виробничо-технологічними системами підприємств (власних підрозділів) логістичних провайдерів, які залучаються до надання логістичних послуг у ланцюгах постачань. У межах зазначеної концепції здійснено постановку задач, ідентифікованих як такі, що потребують подальшого наукового обгрунтування, запропоновано систему моделей щодо їх вирішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.1 + У9(4УКР)421.20-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безрукова Н. В. 
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Н. В. Безрукова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано досвід створення та просування торгових марок провідними транснаціональними корпораціями світу. На підставі результатів дослідження функціональної диверсифікації марки за умов сучасної світової економіки виділено основні переваги, які вона створює для компанії, споживача та економіки країни в цілому. На підставі аналізу торгових марок ряду спільних й українських підприємств доведено їх важливе значення у разі виходу компаній на ринки інших країн. Виділено специфічні риси українського ринку, які впливають на політику керування торговими марками вітчизняних підприємств у процесі формування та реалізації зовнішньоекономічної стратегії. Показано, як трансформуються види торгових марок та підходи до їх створення залежно від етапу інтернаціоналізації та корпоративної орієнтації компанії. Висвітлено особливості системи управління торговою маркою на міжнародному рівні. Виявлено основні етапи керування торговою маркою на зовнішньому ринку. Запропоновано структуру аналізу зовнішнього макро- та мікросередовища та внутрішньофірмового аналізу з урахуванням особливостей марки як нематеріального активу компанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.916-21 + У542.120-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мельник І. М. 
Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Розкрито особливості організації внутрішнього простору магазину, наведено рекомендації щодо зонування та розподілу площі торговельного залу. Розглянуто технології мерчендайзингу на торговельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу шляхом привернення уваги покупців до товарів за допомогою найвигіднішого розміщення у торговельному залі та на прилавках магазинів. Показано значення реклами як засобу управління поведінкою людей.

Освщены теоретичекие основы марчендайзинга в розничной торговле. Раскрыты особенности организации внутреннего пространства магазина, даны рекомендации по зонированию и распределению площади торгового зала. Рассмотрены технологии марчендайзинга на торговых предприятиях, направленные на стимулирование розничных продаж путем привлечения внимания покупателей к товарам с помощью наиболее выгодного размещения в торговом зале и на прилавках магазинов. Показано значение рекламы как средства управления поведением людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-21 я73 + У9(4УКР)421.20-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пекар В. О. 
Основи виставкової діяльності : навч. посіб. / В. О. Пекар; Ін-т рекл. - К. : Євроіндекс, 2009. - 346 c. - Бібліогр.: с. 333-338. - укp.

Висвітлено історію розвитку, предмет, суб'єкти, кадрове забезпечення, особливості планування виставкової діяльності. Охарактеризовано систему маркетингових комунікацій. Розглянуто структуру, основні елементи, економіку виставкової індустрії. Увагу приділено виставковому маркетингу, класифікації виставкових заходів, аналізу виставкового ринку, стендовому персоналу, бюджетуванню виставкого обладнання, оформленню експозиції, підготовці рекламно-інформаційних матеріалів, питанням крос-культурної комунікації.

Освещены история развития, предмет, субъекты, кадровое обеспечение, особенности планирования выставочной деятельности. Охарактеризована система маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены структура, основные элементы, экономика выставочной индустрии. Уделено внимание выставочному маркетингу, классификации выставочных мероприятий, анализу выставочного рынка, стендовому персоналу, бюджетированию выставочного оборудования, оформлению экспозиции, подготовке рекламно-информационных материалов, вопросам кросс-культурной коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.457 я73 + У9(4УКР)421.0-803.457 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Роца Б.  
Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле / Б. Роца, А. В. Дорохов // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 150-154. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы обслуживания очередей покупателей на торговых предприятиях. Проведен анализ видов и средств компьютерного моделирования систем массового обслуживания. Обоснована целесообразность использования для моделирования очередей пакета имитационного моделирования Arena.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.4 ф + У9(4УКР)421.20-803.4 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Азарян О. М. 
Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія / О. М. Азарян, Б. Халлір, Е. М. Локтєв, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 387 c. - Бібліогр.: с. 368-380. - укp.

Розглянуто теорію організації роздрібної торгівлі, висвітлено її досвід у зарубіжних країнах. Проаналізовано особливості розвитку ритейла (retailing - роздрібна торгівля) в Україні, розвиток вітчизняних торговельних марок. Досліджено еволюцію та розвиток форматів роздрібної торговельної мережі. Увагу приділено питанням, що стосуються формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства. Показано, що український ринок ритейла представлено продуктовими та не продуктовими торговими мережами, а найактивніше розвивається сегмент продуктового ритейла. Запропоновано розташування магазинів у вузлах з розбивкою території на рівносторонні шестикутники, в результаті чого одержано раціональну "стільникову" систему обслуговування торговельної місцевості. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють розрахувати площі, завантаження й асортимент товарів для запропонованих магазинів. Надано відомості про технологічні інновації для роздрібних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-55 + У9(4УКР)421.20-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кавун О. О. 
Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу / О. О. Кавун // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 66-72. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні тенденції розвитку міжнародних торговельних мереж протягом 2002 - 2012 рр. і визначено, що переважна більшість із них збільшувала свою присутність на зарубіжних ринках. Проаналізовано особливості прояву політики експансії торговельними структурами залежно від регіону їх походження. Досліджено мотиви, що спонукають провідних роздрібних торговців до виходу за межі національних ринків. Основними з них є загострення конкуренції на внутрішніх, більш зрілих ринках внаслідок збільшення концентрації мережевих структур, а також застосування державної політики обмежувальних заходів щодо ведення торговельної діяльності. Розглянуто способи, які було обрано найбільшими торговельними мережами у 2011 - 2012 рр. для виходу на зарубіжні ринки. Встановлено, що перевага надано франчайзингу. Визначено напрями прояву регуляторних бар'єрів, з якими стикаються найбільші торговельні мережі світу при виході на ринки країн, що розвиваються. Встановлено, що на ринках окремих країн, зокрема, в Азії та Південній Африці, представлено потужні національні структури, які складають суттєву конкуренцію міжнародним торговельним мережам та змушують їх більш виважено підходити до прийняття рішення щодо виходу на новий ринок і коригування існуючих стратегій розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кавун О. О. 
Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі / О. О. Кавун // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 101-106. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто організаційні засади, на яких грунтується формування підприємницьких об'єднань у роздрібній торгівлі, визначено пріоритетні напрями інтеграції учасників конкурентного середовища у країнах світу з розвинутою ринковою економікою, доведено найбільшу перспективність розвитку в Україні корпоративних та договірних торговельних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-13 + У9(4УКР)421.20-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Yong-Fu Chang 
Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy / Yong-Fu Chang // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 566-576. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.

Предложен новый метод оценки клиентского отклика относительно параметра "значения-ценности" у клиентов торговых центров. Проведен опрос 192 покупателей в торговых центрах. Результаты анализа показали, что кроме традиционного метода конкурирующих цен, такие факторы, как разнообразие услуг, частота рекламных мероприятий и привлекательность товаров стали ключевыми факторами повышения воспринимаемой потребительской ценности и тем самым улучшили конкурентоспособность торгового центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Галик І. 
Зарубіжний досвід екомаркування товарів / І. Галик, Б. Семак // Товари і ринки. - 2013. - № 1. - С. 159-164. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість і доцільність використання зарубіжного досвіду екомаркування товарів в Україні. Описано особливості екомаркування в Німеччині, США, Росії, країнах Скандинавії та Європейського Союзу. Показано напрями вдосконалення екомаркування товарів і послуг в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8 + У542.120-803.43 + У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Колпакова Т. А. 
Моделирование процесса принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 2. - С. 228-232. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрен способ представления процесса проведения тендера от постановки задания до принятия окончательного решения в виде математической модели, которая обеспечивает четкую декомпозицию задачи, позволяет выделить этапы тендера и определить наборы данных, используемые на каждом из этих этапов. Благодаря разработанной модели весь процесс возможно представить в виде набора подпроцессов и в дальнейшем оптимизировать каждый из них независимо. Разработанную модель предполагается использовать как основу для архитектуры системы поддержки принятия решений, поскольку она позволяет реализовать гибкую модульную структуру приложения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-212.131 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Карабаза І. А. 
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів у разі виходу на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ткаченко Т. І. 
Виставковий бізнес : монографія / Т. І. Ткаченко, Т. П. Дупляк; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 243 c. - Бібліогр.: с. 182-196 - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні та практичні питання управління виставковим бізнесом. Розглянуто термінологічний інструментарій у цій сфері. Виявлено особливості організаційно-економічного механізму управління суб'єктами виставкого бізнесу. Досліджено сучасний стан і тенденції розвитку цього бізнесу в Україні. Визначено особливості правового регулювання в зазначеній сфері. Надано методичні та практичні рекомендації щодо вдосконалення механізму управління суб'єктами виставкого бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.457 + У542.120-803.457

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мазаракі А. 
Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі / А. Мазаракі // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - № 4. - С. 5-21. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Досліджено здатність сучасного мережевого рітейлу до інститутотворення у трьох площинах: відносинах з покупцями, конкурентами та постачальниками. У межах кожної з них проаналізовано основні способи інститутотворення та їх здатність забезпечити мережам гіпер-, супермаркетів таку ринкову ситуацію, при якій вони одержують і зміцнюють своє інституційне домінування. З'ясовано, що джерелом інституційного домінування в торгівлі є інформаційна асиметрія.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120 + У9(4УКР)421.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Макаричев А. В. 
Распределение сумм максимумов за время обслуживания заявок на периоде занятости в процессах аукционной торговли / А. В. Макаричев, А. А. Кудь, А. Б. Щукин // Електрон. моделювання. - 2018. - 40, № 3. - С. 77-86. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Для входящего простейшего пуассоновского потока в систему массового обслуживания без ожидания и с постоянным временем обслуживания найдены в терминах характеристических функций вероятностные распределения и числовые характеристики сумм максимумов экспоненциальных приращений цен, поступивших и обслуженных на периоде занятости заявок клиентов о продажах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-212.131в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вдовічен А. А. 
Організація виставкової діяльності : навч. посіб. / А. А. Вдовічен, О. Г. Вдовічена; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Чернівці : Технодрук, 2018. - 263 c. - Бібліогр.: с. 236-247 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи виставкової діяльності (ВД). Визначено роль реальних і віртуальних виставок у комерційній діяльності підприємства. Розглянуто особливості розвитку та становлення виставкового бізнесу в Україні та світі. Увагу приділено питанню державного регулювання та нормативно-правового забезпечення ВД. Розкрито питання планування й організації участі підприємств у виставкових заходах. Розглянуто напрями комерційної роботи у виставковому середовищі. Визначено сутність маркетингових комунікацій у контексті ВД, запропоновано показники оцінки її ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.457 я73 + У542.120-803.457 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829951 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського