Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ДС82003
Безрукова, Наталія Валеріївна. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. - арк. 210-222
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | РА328656
Безрукова, Наталія Валеріївна. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | РА351718
Воркут, Тетяна Анатоліївна. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань [Текст] : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / Воркут Тетяна Анатоліївна ; Національний транспортний ун-т. - К., 2007. - 39 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | С10281/Ч. 7
Продажи. Базовый курс [Текст] : тренинг профессиональных продаж / пер. с нем. Е. Г. Студенова, В. Т. Могилевский. - М. : Интерэксперт, 2002 . Ч. 7 : Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. - ISBN 3-89486-109-6 (Германия). - ISBN 5-85523-007-4 (Россия)
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ВА642834
Эльбрюнн, Бенуа. Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а). - Библиогр.: 123-127. - ISBN 5-7654-2376-0. - ISBN 2-13-050426-4 (франц.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВС38527
ЛеПла, Джозеф Ф.. Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес). - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7654-2531-3. - ISBN 0-7494-3720-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА644404
Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность). - ISBN 5-98119-030-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
|
| | |
|
8. | ВС38616
Шульц, Дон. Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА645429
Рэнделл, Джеффри. Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА646332
Хейг, Мэт. Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА647717
Траут, Джек. Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-318-00798-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА648211
Эллвуд, Ян. 100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА648203
Д'Алессандро, Дэвид Ф.. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА654249
Тимм, Пол Р.. 50 идей, необходимых для удержания клиентов [Текст] : человек, который не прочитал эту книгу, не должен открывать магазин / П. Р. Тимм ; пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова. - 3.изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 208 с.: ил., табл. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-630-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВА654189
Анхолт, Симон. Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА654195
Варлей, Розмари. Управление розничными продажами [Текст] : мерчандайзинг: Учебник: [Пер. с англ.] / Р. Варлей. - М. : Проспект, 2004. - 271 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7986-0088-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА654194
Мерчандайзинг в розничной торговле [Текст] : пособие / С. Эстерлинг [и др.] ; пер. с англ. С. Лукин. - 3.изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 299 с.: табл. - ISBN 5-94723-617-6. - ISBN 0-13-048421-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВС39648
Салливан, Малкольм. Маркетинг в розничной торговле [Текст] : секреты успеха магазина XXI века / М. Салливан, Д. Эдкок ; пер. с англ. А. А. Романов ; науч. ред. пер. Л. Л. Никитина. - СПб. : Издательский дом "Нева", 2004. - 381 с.: рис., табл. - (Серия "Современный бизнес"). - ISBN 5-7654-3564-5. - ISBN 1-8615602-4 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | В347780/Ч. 5-6
Товарознавство непродовольчих товарів [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад. І. С. Полікарпов [та ін.] ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво ЛКА, 2002 . Ч. 5-6 : Товарна інформація (Ч. 5) ; Біржові товари (Ч.6) / О. В. Шумський [и др.] ; . - [Б. м.] : [б.в.], 2003. - 122 с.: іл. - Бібліогр.: с. 117-120
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА689009
Сидоров, Дмитрий Владимирович. Розничные сети [Текст] : секреты эффективности и типичные ошибки при работе с ними / Д. В. Сидоров. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 318 с. - Библиогр.: с. 318. - ISBN 5-9626-0309-5
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |