Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.4-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лімонт А. С. 
Прогнозування трудомісткості технічного обслуговування вантажних автомобілів / А. С. Лімонт // Вісн. Житомир. інж.-технол. ін-ту. Техн. науки. - 2002. - № 4. - С. 50-53: іл., табл. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69027/Тех Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бандрівський М. І. 
Технічна експлуатація вантажних автомобілів : навч. посіб. / М. І. Бандрівський, С. В. Нікіпчук, Я. П. Яворський. - Л. : Укр. технології, 2006. - 136 c. - укp.

Розглянуто питання технічного обслуговування автомобілів. Викладено засоби технічної експлуатації найпоширеніших у народному господарстві України вантажних автомобілів. Наведено методи усунення несправності двигунів, ходової частини, електрообладнання вантажних автомобілів. Проаналізовано вплив майстерності керування автомобілем на паливну ощадливість і кількість шкідливих викидів в атмосферу. Особливу увагу приділено регулюванню гальмових механізмів коліс, демонтажу та монтажу шин.

Рассмотрены вопросы технического обслуживания автомобилей. Изложены средства технической эксплуатации наиболее распространенных в народном хозяйстве Украины грузовых автомобилей. Приведены методы устранения неисправностей двигателя, ходовой части, электрооборудования грузовых автомобилей. Проанализировано влияние мастерства вождения автомобиля на топливную экономичность и количество вредных выбросов в атмосферу. Особое внимание уделено регулированию тормозных механизмов колес, демонтажу и монтажу колес.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ишин Н. Н. 
Диагностика технического состояния приводных зубчатых механизмов на основе анализа ударных процессов в зубчатых передачах / Н. Н. Ишин, А. М. Гоман, А. С. Скороходов, С. А. Гаврилов // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2012. - № 4. - С. 43-45. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Предложена методология оценки технического состояния редукторных систем большегрузных самосвалов с электротрансмиссией, базирующаяся на мониторинге их вибрационных характеристик в процессе эксплуатации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Губар Є. Я. 
Вимірювання залишкових напружень у відновлювальному покритті колінчастого вала автомобіля / Є. Я. Губар, А. М. Пономаренко, В. Ю. Шматков, Г. В. Канашевич // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2012. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано спосіб вимірювання залишкових напружень у покриттях відновлених колінчатих валів автомобілів моделі ЗИЛ-162. Одержано порівняльну характеристику значень залишкових напружень у відновлених і нових колінчастих валах автомобілів моделі ЗИЛ-162.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Naumenko M. O. 
The emergency support made of thermoplastic polymer composite for safe operation of pneumatic-tired wheel of cargo vehicle = Аварійна опора з екологічного термопластичного полімерного композита для безпечної експлуатації колісного рушія вантажних транспортних засобів / M. O. Naumenko // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 2. - С. 52-59. - Библиогр.: 9 назв. - англ.

Мета роботи - розробка засобів створення термопластичного полімерного композита з довготривалими конструкційними властивостями для безпечної експлуатації шинних виробів та екологічних умов їх виробництва. Для досягнення поставленої мети використано наступні методи дослідження: стандартні та модельні фізико-механічні випробування композита у випадку довготривалого статичного та динамічного навантаження за стиснення в лабораторіях ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" і ВАТ "Дніпрошина" (Україна), мікроскопічні дослідження в лабораторіях "Національного технічного університету Франції" (м. Сент-Етьен). Розглянуто функціональну доцільність дооснащення традиційного колісного рушія спеціальною аварійною опорою для забезпечення безпеки руху вантажних транспортних засобів у разі пошкодження пневматичної шини. Відповідно до сучасних вимог ресурсозбереження та екологічності під час створення новітніх виробів, а тим більш додаткових елементів для вже поширених конструкцій, окрім безумовної потреби прийнятного відтворення експлуатаційних властивостей у стані аварійного кочення колісного рушія, він повинен зберігати ремонтопридатність пошкодженої шини та здатність, за можливості, до необмеженого рециклінгу. Матеріалознавчі дослідження надали змогу обгрунтувати застосування спеціально створеного термопластичного полімерного композита під час розробки аварійної опори, на відміну від неприйнятного для цього традиційного реактопластичного полімерного композита шинних виробів - гуми. Особливий перелік конструкційно-технологічних властивостей надає можливість уникнути багатьох проблем виробництва, експлуатації та переробки,

однак потребує конструкційних рішень аварійної опори, що уникають застосування армуючих елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.9 + О335.4-082.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тімков О. М. 
Статистичне дослідження сходження коліс вантажних автомобілів в умовах експлуатації / О. М. Тімков, М. І. Файчук // Автомоб. трансп.. - 2011. - Вып. 29. - С. 216-219. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано статистичні дані про технічний стан підвіски вантажних автомобілів і автопоїздів за умов експлуатації. Розраховано характеристики розподілу випадкових величин і побудовано їх графічні характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дубицький О. С. 
Методика оцінки міцності та залишкової довговічності ресори за наявності тріщин : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / О. С. Дубицький; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2012. - 20 c. - укp.

Встановлено, що причиною зародження втомних тріщин у матеріалі є піттингова корозія. Визначено вплив деградування матеріалу ресори на зміну характеристик міцності та тріщиностійкості. Показано, що найчутливіше на деградацію матеріалу ресорного листа реагує нижнє порогове значення коефіцієнта інтенсивності напружень, що випливає із побудованих експериментально кінетичних діаграм поширення в ньому втомних тріщин. Запропоновано модель технологічного циклу інтенсивної експлуатації вантажного автомобіля, фізичну описову модель розрахунку залишкової довговічності ресорного листа з наявними поверхневими тріщинами, а також математичну модель розрахунку кінетики поширення поверхневих втомних тріщин за циклічного навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.640.1 + О335.4-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сакно О. П. 
Управління ресурсом шин засобів транспорту за рахунок удосконалення контролю зносу протектора : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. П. Сакно; Харк. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Увагу приділено вирішенню проблеми ефективного використання ресурсу шин вантажних автомобілів за рахунок постійного контролю залишкової висоти рисунка протектора й обслуговування за фактичним технічним станом. Вдосконалено динамічну модель подолання перешкоди автомобілем, що враховує характеристики функціональних елементів підвіски. Запропоновано методику призначення нормативного ресурсу шин з урахуванням вагомих експлуатаційних чинників. Удосконалено систему технічного обслуговування елементів ходової частини автомобілів на підставі даних контролю залишкової висоти рисунка протектора. Розроблено засоби прогнозування ресурсу шин: γ-відсотковий за статистичними даними обгрунтованої вибірки та за результатами контролю процесу зношування, що дозволяє ефективно використовувати ресурс, планувати потреби в шинах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сакно О. П. 
Покращання управління ресурсом шин вантажних автомобілів на основі його нормування і прогнозування / О. П. Сакно // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2013. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кравченко О. П. 
Прогнозування фактичного терміну експлуатації та призначення нормативного ресурсу шин вантажних автомобілів / О. П. Кравченко, О. П. Сакно, О. В. Лукічов // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2011. - № 4. - С. 89-95. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено розроблені методики визначення нормативного ресурсу шин вантажних автомобілів за статистичними даними щодо їх фактичного ресурсу на АТП та прогнозування їх фактичного терміну експлуатації на підставі постійного контролю залишкової висоти рисунка протектора.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наглюк И. С. 
Оценка свойств моторных масел при эксплуатации большегрузных самосвалов / И. С. Наглюк // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2014. - № 4. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлены результаты изменения основных показателей качества и относительной диэлектрической проницаемости моторных масел при их эксплуатации в двигателе. Установлена корреляционная зависимость между диэлектрической проницаемостью и некоторыми физико-химическими показателями качества масел.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082-326.1 + Л543.2-106.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Аулін В. В. 
Методика вибору діагностичних параметрів технічного стану транспортних засобів на основі теорії сенситивів / В. В. Аулін, А. В. Гриньків // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2016. - № 5. - С. 109-116. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Системи, агрегати і транспортні засоби в цілому розглянуто, як функціональні системи, що мають вхідні внутрішні параметри, що контролюються підчас діагностики і зовнішні параметри експлуатації, що характеризуються технічним обслуговуванням та на вихідні функціональні параметри їх надійності. Для таких складних систем запропоновано використовувати теорію сенситивів, яка дозволяє оцінити міру відносної чутливості функції діагностичного параметру по відношенню до функції надійності досліджуваного технічного об'єкта. В якості прикладу взято коробку перемикання передач автомобіля КамАЗ-4310. Показано, що сенситиви діагностичних параметрів технічного стану агрегату відображають їх інформативність та значимість підчас, що і рекомендується використовувати підчас вибору та контролю систем і агрегатів транспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кривошапов С. И. 
Определение нормы расхода топлива грузовых автомобилей статистическим методом / С. И. Кривошапов // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2017. - Вип. 184. - С. 143-149. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены недостатки методики нормирования расхода топлива транспортных машин, действующей на Украине. Обоснован объект исследования, ориентированный на потребности лесной промышленности. Проведен статистический анализ базовых норм расхода топлива бортовых автомобилей и седельных тягачей с дизельными двигателями. Выделены основные технические параметры машин, влияющие на топливную экономичность. Получены значения эмпирических коэффициентов для регрессионной модели и оценена точность моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082-320.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сахно В. П. 
Аналіз умов забезпечення працездатності автотранспортних засобів на основі удосконалення системи технічного обслуговування / В. П. Сахно, О. П. Сакно, О. В. Лисий // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 158. - С. 144-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто систему експлуатації вантажних автомобілів. Проаналізовано фактори, що забезпечують ефективне застосування вантажних автомобілів для перевезення вантажів. На основі проаналізованих факторів, що впливають на зміну технічного стану автомобілів, запропоновано комплекс заходів забезпечення їх працездатності на основі вдосконалення системи технічного обслуговування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кравченко О. П. 
Призначення нормативного ресурсу шин вантажних автомобілів за статистичними базами даних автотранспортних підприємств / О. П. Кравченко, О. П. Сакно, О. В. Лукічов // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Призначення нормативного ресурсу шин вантажних автомобілів є важливим технічним та економічним фактором, що впливає на ефективність перевезень в цілому. Запропоновано призначати нормативний ресурс шин за власними статистичними даними підприємства, що надає змогу врахувати особливості експлуатації шин за реальних умов. Ефект досягається у разі наближення нормативних і фактичних значень шляхом періодичного уточнення нормативу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.66 + О335.4-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Aulin V. 
Studying truck transmission oils using the method of thermal-oxidative stability during vehicle operation / V. Aulin, A. Hrynkiv, S. Lysenko, I. Rohovskii, M. Chernovol, O. Lyashuk, T. Zamota // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 1/6. - С. 6-12. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розвиток технічної експлуатації засобів транспорту полягає в забезпеченні технічного стану на значному рівні функціональної справності для яких використання якісних мастильних матеріалів є ключовим напрямком. Тому визначення технічного стану трансмісійних олив автомобілів методом термоокиснювальної стабільності під час їх експлуатації є актуальною проблемою. Вирішення проблеми та дослідження технічного стану трансмісійної оливи виконувалось на підставі експлуатаційних завдань і результатів їх хіммотологічних досліджень. Вони можуть бути використані під час розробки системи технічного обслуговування транспортних засобів та обгрунтування доцільності використання відповідних марок олив під час експлуатації. Розроблено методику для дослідження, визначення стану та відповідність умовам експлуатації робочих олив за термоокиснювальною стабільністю під час експлуатації транспортних засобів. Дослідження стану трансмісійних олив реалізовано в процесі їх експлуатації на коробках переключення передач вантажних автомобілів марок КамАЗ 6520, MAN TGA 6-4. Проведено дослідження робочої трансмісійної оливи за наступними параметрами: пропускання світлового потоку, випаровуваності, в'язкості. В графічних та аналітичних відображеннях коефіцієнта термоокиснювальної стабільності використано результати досліджень пропускання світлового потоку через пробу оливи та її випаровуваності після температурних режимів випробування робочих олив. Визначено зміну коефіцієнта термоокиснювальної стабільності олив відповідної марки від їх відносної в'язкості, аналіз отриманих функції надасть змогу розробляти рекомендації щодо відповідності робочих олив до умов їх експлуатації. Виявлено, що трансмісійна олива Tedex Gear GL-4 80W90, що експлуатується на автомобілях MAN TGA 6-4, за характеристикою її термоокиснювальної стабільності відповідає експлуатаційним умовам. В той час дослідження трансмісійної оливи YUKO TO-4 80W-85 на автомобілях КамАЗ 6520, показало, що дана олива не забезпечує свої функціональні можливості на 8 - 30 і 45 тис. км. пробігу. Це підтверджується аналізом отриманої математичної моделі зміни термоокиснювальної стабільності оливи від відносної в'язкості, а саме виходом її деяких числових значень функції за рівень 0,85 од. на досліджуваному інтервалі пробігу автомобілів. Встановлено, що дані дослідження є необхідними для обгрунтування подальшої експлуатації та підбору трансмісійних олив для досліджуваних марок транспортних засобів під час виконання транспортної роботи на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: о335.4-082-326

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мигаль В. Д. 
Критерии выбора грузовых автомобилей и повышение эффективности технической эксплуатации автомобилей / В. Д. Мигаль, А. Т. Лебедев, М. Л. Шуляк, Е. И. Калинин // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 198. - С. 334-343. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Цель исследований - разработка критериев выбора грузовых автомобилей путем анализа, систематизации, обобщения проектных качеств и условий эксплуатации автомобильного транспорта, которые позволят повысить эффективность эксплуатации автомобильного транспорта. Проанализировано и обобщено современное состояние качества создаваемых автомобилей, состояние условий их эксплуатации, классификации русловий технической эксплуатации автомобилей. Результаты проведенного анализа показали, что высокие эксплуатационные свойства современных интеллектуальных автомобилей не всегда могут быть реализованы из-за недостаточных транспортной инфраструктуры и дорожно-транспортных условий. Существующая классификация условий эксплуатации отражает не все факторы, которые необходимо учитывать при выборе и назначении автомобилей. Предложена классификация, которая учитывает дорожные, климатические, социально-экономические и экологические условия эксплуатации автомобилей. Показано, что для эффективной эксплуатации грузовых автомобилей необходимо при их выборе учитывать дорожные, транспортные и природно-климатические условия, технико-экологическую безопасность автомобиля, топливную экономичность, скоростные и нагрузочные качества, требования высокого уровня технической эксплуатации. При этом максимальная эффективность эксплуатации грузовых автомобилей определяется их проектным уровнем интеллектуализации, дорожно-транспортными условиями и уровнем технической эксплуатации. Оптимальная реализация проектных эксплуатационных и интеллектуальных свойств автомобиля может быть получена при выборе автомобиля для конкретного вида и объема работ при соответствующих условиях технической эксплуатации автомобиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Щурский Д. С. 
Упрочнение новых и восстановление изношенных деталей автотракторной и сельскохозяйственной техники / Д. С. Щурский, Д. Е. Афанасенко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2020. - Вип. 209. - С. 93-94. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Упрочнение новых и восстановление изношенных деталей в условиях предприятий ремонтного производства является актуальной задачей. В первую очередь это относится к крупногабаритным деталям сложной сельскохозяйственной техники, крупнотоннажных автомобилей и энергонасыщенных тракторов, например, валов коробок перемены передач тракторов К-701, К-744, "Беларус-2522", "Беларус-3522", ХТЗ-150К, ХТЗ-242К, автомобилей КамАЗ, МАЗ и плоских деталей почвообрабатывающих агрегатов (диски сошников сеялок СЗП, СПУ и др.).


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-98 + О335.4-083 + О34-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Український Є. О. 
Підвищення паливної економічності транспортних засобів категорії N3 : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Є. О. Український; Державний університет "Житомирська політехніка". - Житомир, 2021. - 20 c. - укp.

Досліджено підвищення паливної економічності транспортних засобів категорії N3 шляхом використання оперативного контролю витрати палива і засобів інтелектуальних транспортних систем, а також засобів її реалізації. Для вирішення вказаної задачі досліджено і сформовано метод забезпечення паливної економічності вантажного транспортного засобу в змінних умовах експлуатації за допомогою оперативного контролю витрати палива і засобів інтелектуальних транспортних систем. Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці рекомендацій щодо застосування методу забезпечення паливної економічності вантажного транспоргаого засобу категорії N3, який у змінних умовах експлуатації дозволяє врахувати інформацію засобів оперативного контролю на основі інтелектуальних транспортних систем. Результати експериментальних досліджень оперативного контролю витрати палива, технічного стану ТЗ категорії N3 і інших парамеїрів дослідної системи в умовах експлуатації дозволяє оцінювати значення середніх витрат палива та підвищувати паливну економічність вантажних транспортних засобів за окремими критеріями на основі інформації, отриманої з бортового інформаційного комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082-320.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сумец А. М. 
Результаты исследования технического состояния деталей коробки передач автомобилей ГАЗ-3909 / А. М. Сумец, П. С. Сыромятников // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2012. - Вип. 122. - С. 146-156. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлены результаты исследования эксплуатационной надежности деталей коробок передач автомобилей семейства ГАЗ. Проведена сравнительная оценка технического состояния деталей коробок передач автомобилей ГАЗ-53 и ГАЗ-3909.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського