Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ОЛІМПІАДА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бур'ян М. С. 
Всеукраїнська олімпіада з історії та методики її викладення 2000 р. / М. С. Бур'ян, Г. О. Фрейман // Укр. іст. журн. - 2000. - № 4. - С. 158-159. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Дрюков В. О. 
Принципи організації і проведення підготовки спортсменів високої кваліфікації в чотирирічних циклах до ігор олімпіади / В. О. Дрюков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 16. - С. 28-33. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Ключ. слова: підготовка, олімпіада, спортсмен, тренування.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Моногр. / ред.: Ю. Бріскін; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Львів. держ. ін-т фіз. культури, Вроцлав. акад. фіз. виховання, Нац. ком. спорту інвалідів України. - Л. : Вид. Т.Сорока, 2004. - 127 c. - укp.

Розглянуто загальні проблеми інвалідного спорту, проаналізовано особливості організації, класифікації, методики підготовки та медичного контролю у Паралімпійському і Дефлімпійському спорті та спеціальних олімпіадах. Висвітлено актуальні проблеми оздоровчої роботи з інвалідами.

Рассмотрены общие проблемы инвалидного спорта, проанализированы особенности организации, классификации, методики подготовки и медицинского контроля в Паралимпийском и Дефлимпийском спорте, специальных олимпиадах. Освещены актуальные проблемы оздоровительной работы с инвалидами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.261.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бріскін Ю.  
Побудова програм Спеціальних Олімпіад [Електронний ресурс] / Ю. Бріскін // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2004/

Проаналізовано тенденції формування програм сучасних ігор спеціальних олімпіад, визначено їх структурні особливості й потенційна перспективність розвитку видів спорту в спеціальних олімпіадах України.

Проанализированы тенденции формирования программ современных игр специальных олимпиад, определены их структурные особенности и потенциальная перспективность развития видов спорта в Специальных Олимпиадах Украины.

The given article is devoted to analysis of the tendencies of formation of the programs of modern games of Special Olympiads. Their structural features and potential opportunity of development of kinds of sports in Special Olympiads of Ukraine are determined.


Ключ. слова: побудова, програми, спеціальні олімпіади
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Омельянчик О. А. 
Качественная и статистическая оценка инвариантности элементов и соединений в произвольных упражнениях на бревне / О. А. Омельянчик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 13. - С. 66-76. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проаналізовано виступи на колоді переможців, призерів та інших найсильніших гімнасток, які брали участь в Олімпіадах, Чемпіонатах Світу та Європи, Універсіаді (1996 - 2000 рр.). Виявлено основні тенденції побудови композиційно-врівноважених, художніх, достатньої важкості вільних вправ, які відповідають новим Правилам змагань. Наведено методичні рекомендації щодо побудови композиційної послідовності елементів з урахуванням важкості з'єднань, які включаються у вправу, а також художньої цілісності виконання композиції в цілому.

Исследованы и проанализированы выступления на бревне победителей, призеров и других сильнейших гимнасток, которые участвовали на Олимпиадах, Чемпионатах Мира и Европы, Универсиаде (1996 - 2000гг.). Выявлены основные тенденции построения композиционно-уравновешенных художественных, с достаточной трудностью произвольных упражнений, соответствующих новым Правилам соревнований. Приведены методические рекомендации по построению композиционной последовательности элементов с учетом не только трудности включаемых в упражнение соединений, но и художественный стиль выполнения композиции в целом.

The performances on balance beam, which were executed by winners, prize-winners and other competitors in the Olympic Game, Word and Europe championships, Student Games (1996-2000y.), were explored and analyzed in this article. The main tendencies to making up composition-balanced, artistic, enough complicated free exercises, corresponding to new regulation of competition, were revealed. There are methodical recommendations to making up composition consecution of elements in this article. At the same time the complexity of included exercises and article style of execution composition at all were accounted.


Ключ. слова: гимнастика, бревно, композиционная последовательность, связка, элемент, экспертная оценка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.85 + Ч516.614(0)90/94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Канунніков В. М. 
Видатні олімпійці Донбасу (чемпіони і призери XV - XXVII олімпіад, 1952 - 2000 рр.) / В. М. Канунніков, Р. С. Шаміголов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 127-135. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено олімпійські досягнення спортсменів Донбасу, які виступали у Києві, Львові, Москві, та змагалися на XV - XXVII олімпіадах.

Освещены олимпийские достижения спортсменов Донбасса, соревновавшихся в Киеве, Львове, Москве, выступавших на XV - XXVII олимпиадах.

In article Olympic achievements of sportsmen of Donbass and Donetsk fellow countrymen who spoke on behalf Kiev, Lvov, Moscow since XV and up to XXVII Olympiad inclusive are covered.


Ключ. слова: олімпійські ігри, Донбас, чемпіони, призери
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шевченко С. М. 
Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульного навчання / С. М. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 149-152. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто окремі технологічні компоненти організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу. Запропонована організація самостійної роботи студентів, як свідчить аналіз результатів, дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, активізувати науково-дослідницьку роботу студентів, залучити їх до участі в олімпіадах та науково-технічних конференціях, а головне, надає студентам впевненість в тому, що вони зможуть розв'язати встановлені задачі і в майбутній професійній діяльності.

Рассмотрены отдельные технологические компоненты организации самостоятельной работы студентов в процессе изучения дисциплин математического цикла. Предложенная организация самостоятельной работы студентов, как свидетельствует анализ результатов, дает возможность индивидуализировать учебный процесс, активизировать научно-исследовательскую работу студентов, привлечь их к участию в олимпиадах и научно-технических конференциях, а главное, дает студентам уверенность в том, что они смогут решить установленные задачи и в будущей профессиональной деятельности.

In paper is considered separate technological components of the organization of self-maintained work of students during study of disciplines of a mathematical cycle. The offered organization of self-maintained work of students enables to individualizeeducational process, to activate research work of students, to get them to take part in Olympiads and scientific and technical conferences. Gives students confidence of a problem solving of the future of professional work.


Ключ. слова: самостійна робота, студент, організація, мотивація, математика, посібники, індивідуальний, психологічний, властивості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ярмолюк О.  
Екологічна політика Організаційного комітету Ігор XXVIII Олімпіади [Електронний ресурс] / О. Ярмолюк // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 97-102. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Наведено результати аналізу екологічної політики Ігор XXVIII Олімпіади, а також основні механізми реалізації природоохоронних проектів, зокрема, олімпійської програми перетворення природних зон, підвищення інформованості населення про проблеми навколишнього середовища, переробки відходів і повторного використання природних ресурсів, формування екологічно безпечної транспортної структури; залучення представників бізнесу до реалізації природоохоронних проектів; координації й інформаційного забезпечення екологічної діяльності учасників олімпійського руху; збереження біологічної розмаїтості флори й фауни Греції.

Приведены результаты анализа экологической политики Игр XXVIII Олимпиады, а также основные механизмы реализации природоохранных проектов, в частности, олимпийской программы преобразования природных зон, повышения информированности населения о проблемах окружающей среды, переработки отходов и повторного использования природных ресурсов, формирования экологически безопасной транспортной структуры; привлечения представителей бизнеса к реализации природоохранных проектов; координации и информационного обеспечения экологической деятельности участников олимпийского движения; сохранения биологического разнообразия флоры и фауны Греции.

The results of analysis of the OCOG's environmental policy of the ХХVIII Summer Olympics, and also basic mechanisms of realization of nature protections projects, such as Olympic program of transformation of natural areas, increasing of public awareness about the environmental problems, reuse of natural resources, forming ecologically safe transporting structure; bringing in of business representatives to realization of nature protections projects; coordination and informative providing of ecologicalactivity of participants of Olympic movement; maintenance of biological variety of flora and fauna of Greece, are represented in the article.


Ключ. слова: екологічна, політика, Олімпіада
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(0)л51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бріскін Ю.  
Структура та зміст тренувальних програм Спеціальних Олімпіад [Електронний ресурс] / Ю. Бріскін, А. Передерій, І. Когут // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Подано детальний аналіз тренувальних програм спеціальних олімпіад, визначено доцільні напрямки їх корекції.

Представлен детальный анализ тренировочных программ специальных олимпиад, определены целесообразные направления их коррекции.

The detailed analysis of the training programs of the Special Olympics is given in the article, expedient directions of their correction are outlined.


Ключ. слова: аналіз, програма, Олімпіада
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(0)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Конет І. М. 
Тригонометрія: теорія і практика : Посіб. / І. М. Конет; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка, 2006. - 243 c. - Бібліогр.: с. 241-243. - укp.

Викладено основні поняття та формули тригонометрії, наведено типові приклади перетворень тригонометричних виразів, доведення та розв'язування нерівностей, рівнянь і їх систем. Розглянуто задачі з тригонометричними функціями, які пропонувались на математичних олімпіадах різних рівнів.

Изложены основные понятия и формулы тригонометрии, приведены типовые примеры преобразований тригонометрических выражений, доказательств и решений неравенств, уравнений и их систем. Рассмотрены задачи с тригонометрическими функциями, предлагавшиеся на математических олимпиадах разных уровней.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.12я7

Шифр НБУВ: ВА684376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Омел'янчик О. О. 
Побудова довільних композиційних програм гімнастичних вправ на колоді : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / О. О. Омел'янчик; Держ. наук.-дослід. ін-т фіз. культури і спорту. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Проаналізовано виступи на колоді переможців, призерів та інших найсильніших гімнасток, які брали участь в Олімпіадах, чемпіонатах світу, Європи, Універсіаді (1996 - 2000 рр.). Виявлено основні тенденції побудови художніх, з достатньою складністю довільних вправ на колоді, які відповідають новим правилам змагань. Наведено методичні рекомендації щодо побудови композиційної послідовності елементів з урахуванням складності з'єднань та художньої цілісності виконання композиції. Обгрунтована оцінка інформаційної насиченості композиційної послідовності елементів у вправі дає змогу апріорно визначити певну гімнастичну вправу та рівень розвитку спортивної гімнастики в різних регіонах світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.85

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сучасна хімічна освіта: досвід та перспективи : зб. тез доп. наук.-метод. семінару, 16 берез. 2011 р., Донецьк / ред.: О. М. Шендрик, Ю. В. Канюка, Т. Л. Козлова; Донец. нац. ун-т, Ін-т фіз.-орган. хімії і вуглехімії ім. Л.М. Литвиненка НАН України, Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Донецьк, 2011. - 58 c. - укp. - рус.

Розглянуто організацію проблемно-інтегрованого навчання хімії як чинник забезпечення якісного профільного навчання. Розкрито питання науково-методичного забезпечення та ІКТ-технології у викладанні хімії. Запропоновано викладання навчального матеріалу великими блоками з використанням інформаційно-дидактичних схем, ділову гру як метод розвитку пізнавальної активності учнів. Впроваджено технологію розвитку критичного мислення. Обгрунтовано використання мультимедійних презентацій з хімії у навчанні іноземних студентів на підготовчому факультеті. Висвітлено роботу з обдарованими в хімії учнями. Розкрито формування внутрішньої мотивації учнів ЗНЗ під час підготовки їх до участі в олімпіадах. Розглянуто роботу міжшкільного консультаційного пункту з хімії як одну з форм розвитку інтелектуально-творчих здібностей обдарованих учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жерліцин С. О. 
Олімпіадний рух Луганщини: стан, проблеми та перспективи / С. О. Жерліцин // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 206-217. - укp.

На підставі аналізу результатів виступу учнів на обласних, всеукраїнських та міжнародних олімпіадах за останні 10 років розглянуто проблеми та особливості розвитку олімпіадного руху в регіоні, визначено кращих учителів та навчальні заклади з підготовки учнів до олімпіад. Розглянуто основні напрямки співпраці методистів ЛОІППО та викладачів вищих і ЗНЗ щодо виявлення обдарованих учнів та їх підготовки до інтелектуальних змагань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ЛУГ) м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Разорьонова М. В. 
Факультетська олімпіада з іноземної мови як засіб стимулювання навчальної активності студентів / М. В. Разорьонова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2012. - Вип. 20. - С. 135-141. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі аналізу наукових публікацій і дисертацій визначено поняття "навчальна активність", "олімпіада" та "стимулювання". Представлено результати опитування українських та іноземних студентів і найбільш досвідчених викладачів факультету іноземних мов щодо ставлення до предметних змагань, обгрунтовано значний потенціал факультетських предметних олімпіад щодо підвищення навчальної активності студентів. Виявлено умови реалізації цього потенціалу в практиці роботи ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Базилевич В. 
Олімпіада - ефективна форма реалізації принципів системності, творчості та індивідуалізації / В. Базилевич, М. Садовий // Вища шк.. - 2006. - № 2. - С. 53-75. - укp.

Висвітлено досвід проведення студентських олімпіад на економічному факультеті Київського національного університету ім. Т.Шевченка. Наведено приклад текстових завдань та завдань розрахункового та творчого характеру, які виконували учасники ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Економічна теорія".

Рассмотрен опыт проведения студенческих олимпиад на экономическом факультете Киевского национального университета им. Т.Шевченко. Приведен пример текстовых заданий, заданий расчетного и творческого характера, которые выполняли участники ІІ этапа Всеукраинской студенческой олимпиады по специальности "Экономическая теория".

The article deals with the experience of carrying out of student's Olympiads at economic faculty of the Kiev national university by Taras Shevchenko. The example of text tasks, tasks of settlement and creative character which were carried out by participants ІІ stage of All-Ukrainian student's Olympiad on the speciality "Economic theory " are being furnished


Індекс рубрикатора НБУВ: У01я73-43

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сурма С. 
Рейтингова оцінка навчальної діяльності як необхідна умова активізації роботи з учнями / С. Сурма, М. Бобровський // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 66-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито об'єктивні передумови рейтингової оцінки навчальної діяльності учня, яка несе в собі велику кількість візуальної, емпіричної та аналітичної інформації. Показано методику формування інтегральної формули для визначення сумарного рейтингу учня. Визначено основні складові для підрахунків рейтингового балу, а саме: навчальна діяльність учня, так званий кураторський бал, який включає старанність учня, дисципліну, активну участь в житті класу, ліцею; участь учня в олімпіадах, конкурсах, конференціях тощо. Висвітлено можливості аналізу результатів рейтингу для педагогів, учнів і батьків. Відзначено, що основними перевагами рейтингової оцінки навчальної діяльності учнів є її об'єктивність, яка дає можливість подолати чинник емоційності оцінки роботи учня; індикативність, яка дозволяє простежити тенденції та виявити проблемні ситуації; комплексність, яка дає можливість всебічно оцінити діяльність учня в навчальному закладі; відкритість, що дозволяє доповнювати формулу новими складовими або вводити необхідні коефіцієнти, зважаючи на специфіку навчального закладу. Підкреслено, що дана форма роботи повинна посісти одне з чільних місць в системі навчально-виховного процесу.

Раскрыты объективные предпосылки рейтинговой оценки учебной деятельности учащегося, которая несет в себе большое количество визуальной, эмпирической и аналитической информации. Показана методика формирования интегральной формулы для определения суммарного рейтинга ученика. Определены основные составляющие для подсчетов рейтингового балла, а именно: учебная деятельность школьников; так называемый кураторский балл, который включает усердие ученика, дисциплину, активное участие в жизни класса, лицея, участие учащегося в олимпиадах, конкурсах, конференциях и т.д. Освещены возможности анализа результатов рейтинга для педагогов, учащихся и родителей. Отмечено, что основными преимуществами рейтинговой оценки учебной деятельности учащихся является ее объективность, которая дает возможность преодолеть фактор эмоциональности оценки работы ученика; индикативность, которая дает возможность проследить тенденции и выявить проблемные ситуации; комплексность, которая дает возможность всесторонне оценить деятельность ученика в учебном заведении; открытость, что позволяет дополнять формулу новыми составляющими или вводить необходимые коэффициенты, учитывая специфику учебного заведения. Подчеркнуто, что данная форма работы должна занять одно из ведущих мест в системе учебно-воспитательного процесса.

The article reveals the advantages of rating estimation of studentsТ study. The methodology of creating an integral formula for determining the rating points is shown by the authors. They emphasized the objectivity of ratings, the possibility to analyze the results of the rating for teachers, parents and children. It is said about the stimulating role of this form of work. The authors conclude that the rating of students training activities should take one of the leading places in the system of teaching - educational work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дорошко М. 
Маркетинг в освіті та громадські зв'язки / М. Дорошко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 86-94. - укp.

Розглянуто використання освітнього маркетингу та "паблік рілейшнз" (PR) - зв'язки з громадськістю в Житомирській міській гімназії №3 як один із напрямів управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки. Розкрито питання здійснення маркетингового аналізу і контролю директором навчального закладу. Визначено конкретні групи, на які спрямована діяльність школи щодо зв'язків з громадськістю. Охарактеризовано складові репутації школи, від яких залежить її позитивний імідж: вибір назви школи (гімназія, колегіум, ліцей); ведення документації, ділових паперів, складання листів; організація презентацій; спільна діяльність асоціації батьків та гімназії; участь у виставках; результативність на олімпіадах; імідж керівника школи. Окреслено модель громадсько-активної школи, яка складається з компонентів: демократизації, волонтерства, взаємовигідного партнерства між школою та громадою. Надано рекомендації щодо роботи з пресою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к94 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Валльє О. Е. 
Одеська обласна олімпіада юних математиків 2007/2008 навчального року / О. Е. Валльє, Г. М. Вартанян, І. М. Мітельман, Г. Є. Самкова // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 58-61. - укp.

Вміщено умови задач, запропонованих учасникам Одеської обласної олімпіади юних математиків 2007/2008 навчального року, і наведено відповіді та вказівки до їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дадикіна В. К. 
Деякі орієнтири шкільної географічної освіти / В. К. Дадикіна, І. П. Тертична // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 38-140. - укp.

Висвітлено результати виступів учнів Одеської області на Міжнародних олімпіадах з географії, відзначено, що неодмінною умовою викладання географії на сучасному рівні є реалізація практичної складової предмета, відмічено зміни як у методологічній, так іметодичній основі вивчення географії, а саме: традиційні навчально-виховні цілі доповнюються розвивальною метою, традиційні методи навчання доповнюються проблемними, змінюється характер сучасного уроку, навіть якщо він залишається за своєю структурою комбінованим, актуальною є зміна мотиваційних установок учнів. Домінуючим чинником в реалізації даних завдань є використання краєзнавчого матеріалу та ефективне використання комплексу таких підходів до навчання, як особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний. Наведено приклади реалізації компетентнісного підходу учителями Одеської області. Обгрунтовано практичну спрямованість сучасної шкільної географічної освіти, що орієнтує вчителя на особистісно-діяльнісний підхід до вивчення цієї науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шапірова Н. П. 
Хімічна освіта: сьогодення і майбутнє / Н. П. Шапірова, В. П. Яковенко // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 130-134. - укp. - рус.

Розглянуто підсумки участі загальноосвітніх навчальних закладів районів Одеської області у Всеукраїнській учнівській олімпіаді, конкурсі "Вчитель року" в номінації "Хімія". Відзначено успіхи та досягнення Кислицької ЗОШ Ізмаїльського району Одеської області, а саме: наступність і неперервність в навчанні всіх ланок школи: початкової, основної та старшої, виявлення обдарованих дітей, проведення інтелектуальних змагань, які започаткував Одеський обласний інститут удосконалення вчителів. Ці інтелектуальні змагання проводяться саме для учнів сільських шкіл, період участі учнів в цих змаганнях набагато більший, чим у Всеукраїнських олімпіадах, наступний етап - участь переможців даних змагань в етапах Всеукраїнських олімпіад. Висвітлено організаційні, методичні, теоретичні засади проведення традиційного конкурсу "Вчитель року": відзначено окремі питання фахового діагностування, що складалося з трьох умовних блоків: питання дидактики і методики викладання хімії за сучасних умов, теорія хімії, загальна ерудиція. Названо переможців конкурсу, розвинуто положення щодо підготовки моніторингового дослідження якості природничо-математичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-36

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського