Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛАПП$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Михайлов Н. К. 
Матричные модели быстрых алгоритмов линейной обработки вещественных сигналов / Н. К. Михайлов, В. А. Власенко, Ю. М. Лаппа, П. В. Мухин // Пр. УНДІРТ. Нові радіотехнології: досягнення, можливості, перспективи. - О., 2000. - № 3(23). - С. 89-96. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

На основе методов матричного моделирования построены быстрые алгоритмы Хартли и Фурье вещественных сигналов, обеспечивающие существенное повышение эффективности вычислений.


Індекс рубрикатора НБУВ: З94-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисенко Н. В. 
Етнопедагогіка : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. закл. освіти І - ІV акредитації, спец. "Дошк. виховання" / Н. В. Лисенко, В. В. Лаппо; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника, Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав. АПН України". - Івано-Франківськ : Плай, 2003. - 86 c. - Бібліогр.: с. 80-82. - укp.

Висвітлено провідні аспекти української народної педагогіки, а також місце етнопедагогіки в системі педагогічних наук. Здійснено пошук ефективних форм і методів залучення народного виховного потенціалу в роботу сучасних освітніх закладів України. Розглянуто особливості процесу активізації етнопедагогічного досвіду за умов сучасної української системи дошкільного виховання.

Освещены некоторые аспекты украинской народной педагогики, а также место этнопедагогики в системе педагогических наук. Осуществлен поиск эффективных форм и методов привлечения народного воспитательного потенциала в работу современных образовательных заведений Украины. Рассмотрены особенности процесса активизации этнопедагогического опыта в условиях современного украинского дошкольного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаппо В. В. 
Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю засобами етнокультури (на прикладі гуцульського етнорегіону) : автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Лаппо; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Доведено необхідність активного залучення елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю. Виявлено їх педагогічний потенціал й обгрунтовано можливості використання у виховному процесі дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) гуцульського етнорегіону. Встановлено показники прояву та рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю у дітей 5-6-річного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, напрями й етапи формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму формування ціннісного ставлення до рідного краю у старших дошкільників засобами етнокультури за умов ДНЗ гуцульського етнорегіону. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність залучення у виховний процес елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поясик О. І. 
Методика виховної роботи : навч. посіб. / О. І. Поясик, В. В. Лаппо; МОНМС України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 202 c. - Бібліогр.: 72 назв - укp.

Висвітлено проблеми планування, організації та здійснення виховної роботи в загальноосвітній школі, позашкільних навчальних закладах, літніх оздоровчих таборах. Запропоновано ефективні форми та методи залучення виховного потенціалу сім'ї та громадськості в роботу сучасних освітніх закладів України. Розкрито значення культури педагогічного спілкування у виховному процесі. Проаналізовано організаційні аспекти діяльності класного керівника. Увагу приділено особливостям виховної роботи в тимчасових дитячих і молодіжних об'єднаннях, а також в літніх оздоровчих таборах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.32 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гордеев А. С. 
Теплофизические аспекты применения пирометров при исследовании процесса обработки отверстий / А. С. Гордеев, И. Н. Лаппо // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2015. - № 15. - С. 117-123. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Цель работы - сопоставление теплового баланса в зоне резания, оптимальной температуры обрабатываемости и настроек пирометра для адекватного отображения снимаемой информации. Проведенный анализ литературных источников показал, что современный автоматизированный физический эксперимент должен обеспечивать не только снятие показаний с датчиков, но и управление процессом эксперимента, их анализ, обработку и визуальную интерпретацию в удобной экспериментатору форме. В результате исследований влияния температуры на свойства материалов было установлено, что температура, при которой физико-механические характеристики имеют экстремальные значения, с достаточной точностью соответствуют температуре максимальной обрабатываемости материала. Пирометрическое измерение температуры в зоне резания позволяет значительно повысить эффективность обработки, т.е. установить более жесткие режимы обработки, при этом, не опасаясь того, что произойдет перегрев обрабатываемого материала.

Мета роботи - зіставлення теплового балансу в зоні різання, оптимальної температури оброблюваності і налаштувань пірометра для адекватного відображення інформації. Проведений аналіз літературних джерел показав, що сучасний автоматизований фізичний експеримент повинен забезпечувати не тільки зняття показань з датчиків, а й управління процесом експерименту, їх аналіз, обробку та візуальну інтерпретацію в зручній експериментатору формі. В результаті досліджень впливу температури на властивості матеріалів, було встановлено, що температура, за якої фізико-механічні характеристики мають екстремальні значення, з достатньою точністю відповідають температурі максимальної оброблюваності матеріалу. Пірометричне вимірювання температури в зоні різання дозволяє значно підвищити ефективність обробки, тобто встановити більш жорсткі режими обробки, при цьому, не побоюючись того, що станеться перегрів оброблюваного матеріалу.

The aim of the work is to compare the thermal balance in the cutting zone, the optimum temperature workability and setting pyrometer for adequate display of removable media. The analysis of the literature showed. Modern automated physical experiment should provide not only the readings from sensors and process control experiment, analysis, processing and visualization of the experimenter in a convenient form. As a result of studies of the effect of temperature on the properties of the materials, it was found that the temperature at which the physical and mechanical characteristics are extremal values with sufficient accuracy to meet the maximum temperature ofthe workability of the material. Pyrometric temperature measurement in the cutting zone can dramatically enhance the effectiveness of the treatment, i.e. establish more stringent treatment regimens, while not being afraid of what will happen to overheat the material being processed.


Індекс рубрикатора НБУВ: К630.013.4-7 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лаппо В. В. 
Педагогічні чинники розвитку духовно-ціннісної сфери особистості студента / В. В. Лаппо // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 366-370. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто проблему виховання духовних цінностей за умов вищої школи Визначено зміст провідних етапів педагогічного процесу, що сприяють утвердженню системи духовних цінностей особистості. Розкрито педагогічні умови, що спрямовані на підвищення ефективності процесу виховання в освітньому осередку ВНЗ.

Рассмотрена проблема воспитания духовных ценностей в условиях высшей школы. Определено содержание ведущих этапов педагогического процесса, способствующих утверждению системы духовных ценностей личности. Раскрыты педагогические условия повышения эффективности процесса воспитания в образовательной среде ВУЗ.

The problem of education of spiritual values education in terms of high schoolis offered. The content of the leading stages of the educational process that promote spiritual values of the individualis defined. Pedagogical conditions of increase of efficiency of the process of education in the educational environment of universities is revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лаппо І. М. 
Удосконалення нормативної документації забезпечення якості лезової обробки отворів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.02 / І. М. Лаппо; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - 24 c. - укp.

Удосконалено математичну модель розповсюдження тепла у комбінованому осьовому інструменті, що дозволило визначити закон розповсюдження теплових потоків в залежності від геометрії різального інструменту. Вперше одержано модель теплових деформацій деталі в зоні різання, яка дозволила встановити вплив вторинних теплових потоків на точність геометричних розмірів отворів. Вперше одержано математичну модель відхилення радіального профілю отвору з урахуванням нелінійності теплової деформації інструменту та деталі, яка дозволяє забезпечити надійність перебігу технологічних процесів обробки отворів комбінованим осьовим інструментом. Одержала подальший розвиток методика аналітичного призначення режимів різання під час обробки отворів на основі балансу теплових деформацій оброблюваного й інструментального матеріалів, що дозволило забезпечити показники якості обробки отворів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К630.013.4-1 + К630.013.4-642

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дюдюн А. Д. 
Эффективность и переносимость "АЕвита" в комплексном лечении больных атопическим дерматитом / А. Д. Дюдюн, Н. Н. Полион, С. Г. Свирид, Л. В. Лаппа // Укр. журн. дерматології, венерології, косметології. - 2019. - № 2. - С. 81-87. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р601.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23543 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Лаппо В. В. 
Теоретико-методичні засади формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / В. В. Лаппо; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2018. - 39 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагадьнення та наукове вирішення проблеми формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. На основі аналізу наукових джерел з філософії, психології, педагогіки обґрунтовано теоретико-методичні засади формування духовних цінностей особистості. Уточнено сутність поняття "духовні цінності студентської молоді". Окреслено змістову структуру духовних цінностей особистості у взаємозв’язку когнітивного, емоційно-ціннісного, праксичного компонентів. Визначено та обґрунтовано критерії й показники, рівні сформованості духовних цінностей студентів вищих навчальних закладів. Розкрито потенціал суспільно-гуманітарних дисциплін та позааудигорної діяльності вищого навчального закладу щодо формування духовних цінностей студентської молоді. Розроблено, експериментально перевірено та доведено ефективність структурно-функціональної моделі формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу та педагогічних умов її ефективної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лаппо В. В. 
Формування духовних цінностей студентської молоді в умовах закладу вищої освіти : монографія / В. В. Лаппо. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 439 c. - Бібліогр.: с. 328-376 - укp.

Обґрунтовано провідні засади формування духовних цінностей студентів закладів вищої освіти (ЗВО). Визначено критерії та показники, що дозволяють вивчати особливості й динаміку сформованості духовних цінностей як інтегрального утворення особистості студента. Відображено результати експериментальної перевірки моделі формування духовних цінностей студентської молоді в освітньому процесі ЗВО. Охарактеризовано педагогічні умови, форми, методи, засоби, що забезпечують духовну спрямованість освітнього середовища сучасної вищої школи та педагогічної підтримки студентів у їх духовно-ціннісному самовизначенні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Червотока О. В. 
Аналіз систем терморегулювання та способів вимірювання температури / О. В. Червотока, А. О. Подорожняк, О. М. Чередніков, І. М. Лаппо // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2022. - Вип. 4. - С. 45-50. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Актуальним завданням забезпечення бойової готовності зразків військової техніки є розроблення нових і удосконалення відомих методів і засобів вимірювання температури з високими метрологічними характеристиками. Мета статті - дослідження метрологічних характеристик вимірювача температури та розробка пропозицій щодо застосування мікропроцесору для корекції похибок вимірювання температури. Проведено аналіз способів побудови систем терморегулювання космічних апаратів, розглянуто методи вимірювання температури для розробки цифрового вимірювача температури. Отримані результати можуть використовуватись при розробці, проектуванні та виготовлені мікропроцесорних вимірювачів температури, застосовуваних у системах терморегулювання для умов відсутності теплообміну вимірювача з навколишнім середовищем.



Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи : зб. наук. пр. / ред.: Г. Г. Кіт, В. В. Лаппо, Г. Й. Михайлишин, С. З. Романюк, В. І. Тернопільська, І. Б. Червінська; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", Коломийський навчально-науковий інститут, Творча навчально-наукова лабораторія "Гірська школа Українських Карпат", Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Навчально-наукова лабораторія "Теорія і практика розвитку Нової української школи". - Івано-Франківськ : НАІР, 2021. - 227 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Представлено матеріали з проблем історичних, філософських та методологічних питань сучасної педагогіки, соціально-психологічних аспектів становлення та розвитку особистості молодшого школяра, актуальних проблем інклюзії в умовах реформування початкової школи, модернізації початкової школи в етнокультурному контексті. Вміщено матеріали учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи" (м. Коломия, 22 грудня 2020 р.). Розглянуто формування навичок читання в молодших школярів. Окреслено методичні засади формування умінь спільної трудової діяльності молодших школярів, особливості організації здоров’язбережувального середовища в сучасній початковій школі. Визначено роль керівника в організації і діяльності науково-педагогічної школи, педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до взаємодії з учасниками освітнього процесу. Розкрито культурно-історичну ретроспекиву проблеми виховання фізичної культури особистості. Виокремлено організацію освітнього комфортного середовища в початковій школі та ігрові форми організації діяльності у формуванні пізнавальної активності молодших школярів. Наведено можливості впровадження дуальної освіти у підготовку сучасного вчителя, аспекти формування у дітей ціннісного ставлення до держави. Охарактеризовано реформування освіти в незалежній Україні. Обгрунтовано актуальність упровадження медіаосвіти в заклади середньої освіти згідно досвіду штату Техас США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Підготовка майбутніх вчителів до інтеграції гуцульської етнокультури в освітній процес початкової школи : монографія / В. В. Лаппо, О. І. Поясик, О. В. Русакова, М. В. Чепіль. - Івано-Франківськ : НАІР, 2021. - 315 c. - Бібліогр.: с. 292-313 - укp.

Обґрунтовано потребу актуалізації педагогічного потенціалу вітчизняної етнокультури; визначено критерії та показники готовності студентів і педагогів-практиків до етнічної соціалізації молодших школярів; розкрито провідні чинники професійного становлення майбутніх вчителів у царині етнізації освітнього процесу початкової школи. Охарактеризовано педагогічні умови, форми, методи, засоби, що забезпечують інтеграцію елементів гуцульської етнокультури в змістове наповнення Нової української школи. Досліджено виклики багатогранного етнокультурного феномену Гуцульщини у контексті освітнього процесу. Проаналізовано готовність випускників ЗВО та вчителів початкової школи до здійснення етнічної соціалізації. Сформовано зміст та налагоджено організацію підготовки майбутніх вчителів до етнізації освітнього процесу початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313;УКР) + Ч34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід і національна практика : монографія / Л. М. Прокопів, В. В. Стинська, Г. В. Білавич, Б. П. Савчук, І. В. Єгорова, В. М. Ковальчук, Ю. М. Москаленко, О. Гевко, С. Ю. Довбенко, Л. Бандура, І. Завулічна, М. Олексюк, Т. Паска, С. Юрченко, М. Деренюк, В. Лаппо; ред.: Л. М. Прокопів, В. В. Стинська; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2022. - 288 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання науки, освіти та суспільства. Розглянуто такі проблеми педагогічної науки: інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку освіти впродовж життя в Україні та зарубіжжі; науково-методологічні та історико-педагогічні засади дослідження освіти впродовж життя; психофізіологічні особливості, інноваційні моделі та технології організації освіти різних вікових і соціальних груп. Проаналізовано нормативне забезпечення освіти дорослих в Україні та зарубіжжі. Показано роль інноваційних технологій у процесі втілення освіти впродовж життя. Охарактеризовано коучингові моделі розвитку освіти впродовж життя. Досліджено історію становлення центрів розвитку дітей та молоді в Україні. Розкрито науково-педагогічні погляди П. Лосюка на роль регіонального етнографічного компонента у формуванні сучасного освітнього середовища. Увагу приділено методиці формування у студентів готовності до застосовування медіаосвітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866796 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського