Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічна думка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Українська хартія вільної людини // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 3-9. - укp.

Подано життєві орієнтири сьогоднішнього суспільства й охарактеризовано сьогодення. як добу піднесення демократичних ідей. Визначено ідеї Української хартії вільної людини, основи якої складають самовідповідальність, моральність, діяльність на благо майбутнього. Охарактеризовано поняття «бути вільною людиною», «бути українцем», «бути активним громадянином», «любити», «мислити», «бути господарем», «бути лідером», «бути відкритим суспільством», «бути успішною державою», та «бути учасником демократичної спільноти народів».

Представлены жизненные ориентиры современного общества и охарактеризовано настоящее как время поднятия демократических идей. Определены идеи Украинской хартии свободного человека, основы которого составляют самоотверженность, моральность и деятельность на благо будущего. Охарактеризованы понятия «быть свободным человеком», «быть украинцем», «быть активным гражданином», «любить», «мыслить», «быть хозяином», «быть лидером», «быть открытым обществом», «быть успешным государством» и «быть участником демократического сообщества народов».

Life directions of the modern society are presented. The present is characterized as a time of revitalization of democratic ideas. The ideas of the Ukrainian declaration of a free individual are defined; they include self-responsibility, morality, and working for a good future in their foundation. The concepts of “being a free individual”, “being Ukrainian”, “being an active citizen”, “to love”, “to think”, “being a factotum”, “being a leader”, “being an open society”, “being a successful country” and “participating in a democratic community of nations” are described. Call for action for the sake of Ukraine is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)133.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Костюк І. 
У пошуках виховних орієнтирів (тези для дискусії) / І. Костюк, М. Мудрий // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 10-11. - укp.

Проаналізовано виховання як вплив на свідомість і виховання людини з метою формування власної індивідуальності у поєднанні з індивідуальністю спільноти. Зазначено, що головним у цьому процесі є пошук відношення між індивідуальними, національними та загальнолюдськими цінностями. З’ясовано, що умовою виховання є здатність старшого покоління до самореалізації. Визначено великі можливості школи у формуванні громадської свідомості молодої людини. Висвітлено типи культури: «культура знань», «культура праці», «культура спілкування», носіями яких мають стати вихователі.

Проанализировано воспитание как воздействие на сознание и воспитание человека с целью формирования собственной индивидуальности совместно с индивидуальностью сообщества. Отмечено, что главным в этом процессе является поиск отношений между индивидуальными, национальными и общечеловеческими ценностями. Определено, что главным условием воспитания является способность старшего поколения к самореализации. Выяснены большие возможности школы в формировании гражданского сознания молодого человека. Освещены типы культур: «культура знаний», «культура труда», «культура общения», представителями которых должны стать воспитатели.

The article analyzes upbringing as an effect on conscience and education of a person with the purpose to form self-individuality in combination with the uniqueness of a community. The search of a relationship among individual, national, and human values is defined to be major in this process. It is claimed that the ability of an older generation to fulfill its potential is a precondition of upbringing. School has great possibilities in forming a community conscience of a young person. Teachers are to instill the following types of culture: “the culture of knowledge”, “the culture of work”, and “the culture of communication”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Приходько І. 
«Епістолярій письменника на уроці української літератури» / І. Приходько // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 82-86. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Визначено, що об’єктивність оцінки творчості письменника та правдивість історичних реалій забезпечує певною мірою епістолярій письменника. Наведено для прикладу листи С. Руданського до свого брата, в яких, всупереч застереженням батька, він пише українською мовою. Зазначено, що П. Грабовський в історії української літератури постає співцем класово знедолених, а листи його свідчать, що він – українець-патріот, особистість тверда та несхитна. Аргументовано, що на російському грунті і народництво, і марксизм маскують ідеї імперського гніту поневолених народів. Встановлено, що епістолярна спадщина письменника допоможе вчителеві у його роботі.

Определено, что объективность оценки творчества писателя и правдоподобность исторических событий обеспечивает некоторым образом эпистолярий писателя. Наведены для примера письма С. Руданского к своему брату, в которых, несмотря на предостережения отца, он пишет по-украински. Отмечено, что П. Грабовский в истории украинской литературы изображен певцом классово обездоленных, а письма его свидетельствуют о том, что он – украинец-патриот, личность твердая и непоколебимая. Аргументировано, что на российской почве и народность, и марксизм маскируют идеи имперского гнета порабощенных народов. Определено, что эпистолярное наследие писателя поможет учителю в его работе.

The objectivity of evaluating a writer’s works and genuine nature of historic realia to some extent provide for the writer’s letters. Rudans’kyi’s letters to his brother in which he writes in Ukrainian in spite of his father’s warning are an example of this. In the history of Ukrainian literature PavloHrabovs’kyi is depicted to be an advocate of those oppressed by the higher classes of society, and his letters suggest that he is a Ukrainian patriot who has a strong and unshakable personality. It is argued that both the feelings for one’s own people and marksism on the Russian soil are masking the ideas of imperial oppression of the peoples. The author makes a conclusion that the epistle heritage of a writer will help a teacher in his/her job.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чоповський В. 
Краєзнавство і освіта: витоки і перспективи розвитку / В. Чоповський // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 20-28. - Библиогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто освітньо-виховні функції краєзнавства періоду середини ХІХ ст. і до наших днів. Зазначено, що краєзнавчі знання переплітаються з освітніми пріоритетами, зокрема з вихованням національної свідомості. Відмічено, що вивчення краєзнавства робить освіту національною. Висвітлено роль українських вчених і діячів культури цього періоду у розвитку освітянського краєзнавства на західноукраїнських землях. Акцентовано увагу на теперішньому курсі побудови освіти на культурно-історичних цінностях українського народу. Висвітлено використання освітнього потенціалу краєзнавства у навчальному процесі сучасної школи. Сформовано можливості краєзнавства як складової національної освіти та виховання молоді.

Рассмотрены образовательно-воспитательные функции краеведения периоду от середины ХІХ в. и до наших дней. Указано, что краеведческие знания сочетаются с образовательными приоритетами, в частности с воспитанием национального сознания. Отмечено, что изучение краеведения сопутствует национальному образованию. Освещена роль украинских ученых и деятелей культуры этого периода в развитии образовательного краеведения на западноукраинских землях. Акцентировано внимание на современном курсе построения образования на культурно-исторических ценностях украинского народа. Освещен образовательный потенциал краеведения в учебном процессе современной школы. Сформулированы возможности краеведения как составной части национального образования и воспитания молодежи.

Country Studies and Education: Sources and Perspectives of Development


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кукудз О. 
Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів крізь призму спадщини В. О. Сухомлинського / О. Кукудз // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 29-31. - укp.

На основі творчої спадщини В. О. Сухомлинського висвітлено важливу роль комунікативних умінь та зв’язного мовлення учнів початкових класів. Визначено, що творчість вченого становить невичерпне джерело матеріалу для мовленнєвих вправ дітей. З’ясовано важливу роль вчителя у розвитку усного та писемного мовлення молодших школярів. Акцентовано на тому, що казка становить один із важливих методів творчого мовлення та мислення дітей. Зазначено роль екскурсій у розвитку зв’язного мовлення дітей.

На основе творческого наследия В. А. Сухомлинского продемонстрирована важная роль коммуникативных умений и связной речи учеников начальных классов. Определено, что творчество ученого становит неиссякаемый источник материала для речевых упражнений детей. Выяснена важная роль учителя в развитии устной и письменной речи детей. Акцентировано внимание на том, что важным методом творческой речи и мышления детей является сказка. Определена роль экскурсий в развитии связной речи детей.

Based on Sukhomluns’kyi’s works an important role of communication skills and connected speech of elementary school children is demonstrated. Sukhomyns’kyi’s works is an inexhaustible source of language exercises for children. A teacher plays an important role in the development of oral and written language of elementary school students. It is emphasized that a fairy tale is one of important methods of children’s creative speech and thinking. Excursions are important in the development of children’s connected speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Максимович З. 
Підвищення професійної компетентності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій навчання фізики / З. Максимович // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 31-37. - Библиогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито поняття професійної компетентності вчителя та принципи її формування. Висвітлено основні структурні елементи педагогічної компетентності. Обумовлено, що зміст практичної готовності вчителя виражається у зовнішніх (практичних) уміннях. Розглянуто види організаторських умінь педагога. З’ясовано основні складники професійної компетентності творчого вчителя. Визначено самоосвіту як провідну форму вдосконалення професійної компетентності вчителя.

Раскрыто понятие профессиональной компетентности учителя и принципы ее формирования. Освещены основные структурные элементы педагогической компетентности. Обусловлено, что содержание практической готовности учителя выражается внешними (практическими) умениями. Рассмотрены виды организаторских умений педагога. Сформулированы основные составляющие профессиональной компетентности творческого учителя. Определено, что самообразование является ведущей формой усовершенствования профессиональной компетентности учителя.

The notion of professional development of a teacher and principles of its formation are discussed. The major structural elements of pedagogic competence are defined. The essence of the practical preparedness of a teacher is expressed in external (practical) skills. Types of organizational skills of a teacher are depicted. The main elements of professional competence and creative works of a teacher are defined. Self-education is the main form of professional development.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вольська С. 
Використання тестових завдань на уроках фізики в аспекті підготовки учнів до ЗНО / С. Вольська // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 47-50. - укp.

Охарактеризовано систему єдиного зовнішнього незалежного тестування як один з основних напрямів партнерської інтеграції української системи освіти у загальноєвропейський освітній простір. Зазначено, що підготовку школярів до виконання тестових завдань з фізики слід здійснювати за моделями, запропонованими Українським центром оцінювання якості освіти. Рекомендовано урізноманітнювати види та форми тестових завдань. Обумовлено, що тестові завдання можна використовувати не тільки як інструмент оцінювання, а як самостійну або колективну роботу з підручником.

Охарактеризирована система единого внешнего независимого тестирования как один из основных направлений партнерской интеграции украинской системы образования в общеевропейское образовательное пространство. Указано, что подготовка школьников к исполнению тестовых заданий с физики нужно исполнять за моделями, предлагаемые Украинским центром оценивания качества образования. Рекомендовано разнообразить виды и формы тестовых заданий. Обусловлено, что тестовые задания используются не только как инструмент оценивания, но и как самостоятельная или коллективная работа с учебником.

A system of a single external independent assessment is one of the main directions of partner integration of Ukrainian educational system into the genera European education framework. Students should be prepared to answer test questions on physics by means of models offered by the Ukrainian Center of Education Quality Evaluation. It is recommended to have different types and forms of test questions. Test items can be used not only as an assessment tool, but also as independent and group work with a textbook.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Білоус О. 
Методика вивчення впливу телебачення на формування національно-патріотичних почуттів дітей / О. Білоус // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 51-53. - укp.

Розглянуто принципи та функції засобів масової інформації (ЗМІ) в сучасних наукових дослідженнях. З’ясовано, що в демократичних державах світу ЗМІ пройняті національним духом. Запропоновано методику для вивчення впливу телебачення на формування національно-патріотичних почуттів дітей. Обумовлено, що залучення дітей до перегляду телевізійних передач визначається не лише тематикою матеріалів, а й виховним впливом сім’ї.

Рассмотрены принципы и функции средств массовой информации (СМИ) в современных научных исследованиях. Выяснено, что в демократических странах мира СМИ проникнуты национальным духом. Предложена методика для изучения влияния телевидения на формирование национально-патриотических чувств детей. Обусловлено, что привлечение детей к просмотру телепередач определяется не только тематикой материалов, но и воспитательным влиянием семьи.

Principles and functions of mass media in modern research are discussed. It is explained that mass media in democratic countries of the world are penetrated with national spirit. Methods of studying the influence of mass media on the formation of children’s national patriotic feelings are offered. Involving children in watching television programs is defined not only by topics, but also by family upbringing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білоус О. 
Методичні поради батькам і вчителям щодо формування у дітей культури спілкування з телевізором / О. Білоус // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 53-55. - укp.

Розглянуто важливі психолого-педагогічні умови формування культури спілкування з телебаченням у дітей. Зазначено, що батьки повинні контролювати перегляд телепередач, серйозно ставитись до формування здорових потреб дитини. Рекомендовано батькам разом з дітьми дивитися телепередачі та після перегляду обговорювати їх. Відмічено, що хаотичне спілкування з телевізором негативно впливає на виховання дітей.

Рассмотрены важные психолого-педагогические условия формирования культуры общения с телевизором у детей. Указано, что родители должны контролировать просмотр телепередач, а также со всей серьезностью относиться к формированию здоровых потребностей ребенка. Рекомендовано родителям вместе с детьми смотреть телепередачи и после просмотра обсуждать их. Отмечено, что хаотическое общение с телевизором отрицательно сказывается на воспитании детей.

Important psychological and pedagogic conditions of creating a culture of interaction between children and television are described. Parents should control television programs and treat the formation of healthy needs of children seriously. It is recommended for parents to watch television programs with the children and discuss them after watching. Chaotic interaction with television has a negative effect on children’s upbringing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соколенко В. 
Психолого-педагогічні рекомендації щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими потребами / В. Соколенко // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 55-60. - укp.

З’ясовано, що успішність навчання дитини з особливими освітніми потребами залежить від ранньої діагностики та фахової допомоги спеціаліста. Зазначено, що велика роль у цьому належить спеціалістам психолого-медико-педагогічної консультації. Подано рекомендації, щодо результатів психолого-медико-педагогічних консультацій , які стосуються корекційної роботи з дітьми.

Выяснено, что успешность обучения ребенка с особенными образовательными потребностями зависит от ранней диагностики и профессиональной помощи специалиста. Указано, что большая роль в этом принадлежит специалистам психолого-медико-педагогической консультации. Даны рекомендации, которые излагаются по результатам психолого-медико-педагогических консультаций и касаются коррекционной работы с детьми.

Educational success of a child with special learning needs depends on early diagnosis and professional assistance of a specialist. Specialists who give psychological, medical, and pedagogic consultations play a large role in this. Recommendations are given as a result of psychological, medical, and pedagogic consultations and in regard to correctional work with children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Назарук М. 
Вчення Володимира Вернадського про біосферу та ноосферу і сучасні проблеми географічної науки (до 150-річчя від дня народження) / М. Назарук, О. Турчинська // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 72-75. - Библиогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто внесок В. І. Вернадського у створення засад української науки й освіти ХХ ст. Обумовлено його визначальну роль у заснуванні Української академії наук, національної бібліотеки Української Держави, ряду університетів та інститутів, наукових організацій. Вказано, що вчений першим з істориків і дослідників вважав, що академія має стати потужним національним центром, розбудованим на державних засадах. Зазначено, що розробки вченого були одними з наріжних каменів, що заклали основи формування майбутньої концепції збалансованого розвитку.

Рассмотрен вклад В. И. Вернадского в создание основ украинской науки и образования ХХ в. Обусловлена его большая роль в основании Украинской академии наук, национальной библиотеки Украинской Страны, многих университетов и институтов, научных организаций. Указано, что ученый первым из историков и испытателей считал, что академия должна стать мощным национальным центром, основанном на государственных принципах. Указано, что разработки ученого были одними из основных принципов, которые послужили основой формирования будущей концепции балансированного развития.

Vernads’kyi’s contribution to forming the foundations of Ukrainian research and education in the 20th c. are described. He played a defining role in establishing Ukrainian Academy of Sciences, national library of the state of Ukraine, a number of universities and institutes, and research organizations. The scientist was the first one among historians and researchers to think that the academy is to become a powerful national center, developed on the basis of a state. The scientist’s research was one of the cornerstones that laid the foundation for a future concept of balanced development.


Індекс рубрикатора НБУВ: А733 + Е0*807

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вишневський О. 
Український національний характер та сучасний ідеал виховання української молоді (Тезовий виклад) / О. Вишневський // Пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто національні ознаки українського народу, що вирізняють його серед інших народів. З’ясовано, наскільки наш національний характер з його історичними особливостями відповідає вимогам сучасного життя. Аргументовано, що українці та росіяни не тільки не “спорідненні народи”, але й належать до різних архетипів. Визначено основні аспекти виховання сучасної української молоді.

Рассмотрены национальные особенности украинского народа, что отличают его от других народов. Выяснено, насколько наш национальный характер с его историческими особенностями отвечает требованиям современной жизни. Аргументировано, что украинцы и русские не только не «родственные народы», но и относятся к разным архетипам. Опеределены основные аспекты воспитания современной украинской молодежи.

The author discusses Ukrainian people’s national features that distinguish them from other nations. It is explained how the national character with its historic qualities corresponds to the demands of modern life. It is argued that not only are the Ukrainians and the Russians “non-related nations”, but they also belong to different archetypes. The main aspects of the Ukrainian youth upbringing are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 + Т597.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чоповський В. 
Взаємодія фізичного та духовного розвитку особистості у педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. Чоповський // Пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 8-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено одну з найважливіших у науковій спадщині Г. Ващенка проблему єдності фізичного та духовного компонентів у розвитку особистості. З’ясовано, що у своїх підходах до проблеми навчання і виховання вчений керувався ідеєю про душевно-тілесну цілісність людини. Розглянуто джерела радості та фізичного здоров’я, взаємодію фізичного та духовного чинників у формуванні особистості патріота України.

Исследована важнейшая в научном наследии Г. Ващенка проблема единства физического и духовного компонентов в развитии личности. Отмечено, что в своих подходах к проблеме обучения и воспитания ученый руководствовался идеей о душевно-телесной цельсности человека. Рассмотрены источники радости и физического здоровья, взаимодействие физического и духовного факторов в формировании личности человека.

The unity of physical and spiritual components in the development of a person, one the of the most important issues in Vashchenko’s heritage, is researched. It is found that in approaching the issue of education and upbringing the researcher focused on the unity of a person’s body and spirit. The article dwells on the sources of happiness and physical health, as well as the interaction of physical and spiritual forces in the formation of the Ukrainian patriot’s personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.0

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фялковська О. 
Програма психологічного супроводу обдарованих дітей / О. Фялковська // Пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - укp.

Проаналізовано психологічний супровід навчально-виховного процесу Червоноградської гімназії щодо виявлення індивідуальних особливостей дітей І - VІІ класів. Вказано головні завдання практичного психолога у з’ясуванні навчальних здібностей гімназистів за окремими методиками. Запропоновано корекційну програму вивчення динаміки розвитку розумових здібностей учнів. Наведено рекомендації щодо індивідуального підходу у навчанні гімназистів у профільних класах та особливості профорієнтаційної роботи.

Проанализировано психологическое сопровождение учебно-воспитательного процесса Червоноградской гимназии в выявлении индивидуальных особенностей детей І - VІІ классов. Названы главные задачи практического психолога в определении учебных способностей гимназистов по отдельным методикам. Предложена коррекционная программа изучения динамики развития мыслительных способностей учеников. Приведены рекомендации индивидуального подхода обучения гимназистов в профильных классах и особенности профориентационной работы.

The article focuses on the psychological aspect that accompanied the education process with the purpose of finding students’ (grades I - VII) study skills by means of certain methods at Chervonohrad Gymnasium. A correction program that studies the dynamics of the students’ intelligence development is offered. Recommendations are made as to the individual approach to the education of students in field specific classes and features of career guidance activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зінкевич М. 
Краєзнавчий підхід у вивченні географії в школі / М. Зінкевич // Пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 61-62. - укp.

Розглянуто досвід роботи учителя географії Львівської СЗШ № 44 ім. Т. Г. Шевченка Л. В. Петринки. Наголошено, що сучасному уроку притаманна активна діяльність учнів, зумовлена пізнавальним інтересом. Зосереджено увагу на різних формах і методах навчання, які розвивають пошукові здібності, активність, стимулюють творчість учнів. З’ясовано, що головною умовою формування пізнавального інтересу у вивченні географії становить взаємозв’язок урочної та позаурочної роботи.

Рассмотрен опыт работы учителя географии Львовской СОШ № 41 им. Т. Г. Шевченка Л. В. Петрынки. Подчеркнуто, что современному уроку свойственна активная деятельность учеников, обусловленная познавательным интересом. Сосредоточено внимание на разных формах и методах обучения, которые развивают поисковые способности, активность, стимулируют творчество учеников. Выяснено, что главное условие формирования познавательного интереса в изучении географии составляет взаимосвязь урочной и внеурочной работы.

The author discusses the work experience of Petrynka, L. V, a geography teacher at T. Shevchenko School № 44 in Lviv, Ukraine. It is emphasized that in the present day classroom students participate actively due to the desire to learn. The author discusses various forms and methods of education which develop research and participation and stimulate students’ creativity. It is explained that the main condition of creating the desire to learn geography is the combination of class and out-of-class activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського