Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Економіка транспортного комплексу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Верещака Ю. А. 
Роль контейнерных перевозок в условиях новой экономики / Ю. А. Верещака // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 150-158. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Проанализирован современный этап развития контейнеризации, выявлены его особенности, а также отличительные признаки предприятий, функционирующих на рынке контейнерных перевозок в условиях новой экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.461-813.924 + У9(4УКР)374.61-813.924

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стогул О. И. 
Формирование финансовой стратегии на пассажирских автобусных станциях (ПАС) / О. И. Стогул, К. А. Щеблыкина // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 141-149. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Обоснована последовательность работ по формированию и реализации финансовой стратегии на пассажирских автобусных станциях (ПАС). Ее формирование предлагается проводить в три стадии: оценка возможностей финансового развития ПАС; разработка стратегических финансовых решений на ПАС; реализация финансовой стратегии на ПАС. Предложен алгоритм формирования финансовой стратегии на ПАС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федорова В. А. 
Оценка имиджа автотранспортного предприятия / В. А. Федорова // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 130-141. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Предложен методический подход к оценке имиджа автотранспортного предприятия на основе групп показателей, выделенных по элементам комплекса маркетинга, который, в отличие от существующих, учитывает специфику автомобильного транспорта, базируется на использовании аппарата нечетких множеств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шинкаренко В. Г. 
Етимологія понять "споживач", "покупець" і "клієнт" та їх використання на автотранспортних підприємствах / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 120-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Підприємству будь-якої галузі важливо розрізняти його споживачів, покупців та клієнтів, адже кожна з цих категорій ставить різні цілі: клієнт має не втрачати інтерес до діяльності підприємства, покупець - бажання купувати, а споживач - необхідність користування послугами. Виділено основні риси понять "споживач", "покупець" та "клієнт", уточнено їх визначення та застосовано до сфери надання автотранспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Криворучко О. М. 
Визначення внеску інтегрованих процесів у забезпечення якості автотранспортних послуг / О. М. Криворучко // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 110-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено методичний підхід до визначення внеску інтегрованих процесів у забезпечення якості автотранспортних послуг, який грунтується на встановленні невідповідностей складових процесу вимогам споживачів у певних їх "точках зіткнення" з АТП. Такий підхід дозволяє виконати аналіз процесів, що забезпечують якість автотранспортних послуг з позицій споживачів, встановити найбільш критичні з усього переліку та сформувати доцільні рішення щодо досягнення цілей у сфері якості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шинкаренко В. Г. 
Параметри споживчої цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 102-110. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Встановлено, що якість послуги визначає її цінність. Обгрунтовано параметри якості послуг автомобільного транспорту. Виділено серед них основні, ті що визначають споживчу цінність послуги. Як критерій поділу параметрів на основні і другорядні використовувалася їх цінність для споживачів, що визначалася експертним опитуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федотова І. В. 
Визначення рівня стратегічної стійкості функціонування АТП / І. В. Федотова // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 90-102. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Удосконалено методичні основи визначення рівня стратегічної стійкості функціонування АТП, що грунтуються на оцінці та аналізі стійкості окремих видів діяльності АТП з використанням апарату теорії нечітких множин, системного та багатокритерійного підходів. Запропоновані методичні основи дозволяють не тільки оцінити стратегічну стійкість АТП та його підсистем, а й проаналізувати зміну стійкості підприємства в динаміці за ряд років.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Криворучко О. М. 
Основні положення бенчмаркінгу бізнес-процесів АТП / О. М. Криворучко, Ю. О. Сукач // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 77-89. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Запропоновано науково-методичні рекомендації щодо бенчмаркінгу бізнес-процесів АТП, особливістю яких є обгрунтування вибору підприємства-партнера з бенчмаркінгу та використання методу аналізу ієрархій для встановлення пріоритетності показників оцінки бізнес-процесів та "еталонного" процесу як об'єкта порівняння. Вибір підприємств-партнерів здійснюється як з позиції підприємства-виробника, так і з позиції споживача, співставляючи зусилля підприємств та очікування споживачів щодо результатів їх діяльності. "Еталонний" процес обирається на основі значення глобального пріоритету, визначеного за допомогою методу аналізу ієрархій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шинкаренко В. Г. 
Оцінка інтенсивності конкуренції на ринку автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, Т. Є. Лазарєва // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 60-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто існуючі методи оцінки інтенсивності конкуренції в галузі; встановлено їх переваги і недоліки. Виходячи з цього, запропоновано авторську методику оцінки інтенсивності конкуренції в галузі, яка на відміну від існуючих дозволяє визначити вплив кожного фактора і сили на узагальнюючий показник конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кононов А. И. 
Система управления стоимостью предприятия / А. И. Кононов // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 49-59. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

На основе системно-кибернетического подхода сформирована система управления стоимостью предприятия (УСП) в виде контура, ориентированного на УСП, определен состав и содержание функций управления. Для установления взаимосвязи и последовательности реализации управленческих функций в каждом цикле УСП объединены в три блока: решающий, преобразующий и информационно-контрольный.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Криворучко О. М. 
Визначення компетенцій працівників підприємства / О. М. Криворучко, Т. О. Водолажська // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 36-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано методичний підхід до визначення компетенцій працівників АТП з використанням методів дослідження витрат робочого часу, який відрізняється від існуючих способом виділення із загального переліку (системи компетенцій) базових компетенцій працівників кожної категорії та встановлення потрібних значень з врахуванням вагомості. Наведено алгоритм визначення компетенцій правників за допомогою методу парних порівнянь. Розроблено критерії для оцінювання наявних компетенцій водіїв АТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пипенко І. С. 
Обгрунтування структури потенціалу підприємства / І. С. Пипенко // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 28-36. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Уточнено структуру потенціалу підприємства за системою ознак (залежно від здатності підприємства здійснювати пошук/перерозподіл зусиль використання ресурсів, сфери їх виникнення та застосування); обгрунтовано елементи потенціалу підприємства та зв'язки між ними. Запропонована структура потенціалу підприємства грунтується на необхідності врахування галузевих особливостей підприємства щодо сфер застосування ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Криворучко О. М. 
Процес реалізації маркетингу персоналу на підприємстві / О. М. Криворучко, О. І. Гладка // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 18-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано етапи реалізації маркетингу персоналу на підставі розмежування робіт за видами маркетингу персоналу (зовнішнього та внутрішнього). Передбачено виконання робіт на підставі застосування моделі "7Р". Моделювання процесу здійснено на підставі методології IDEF0, за рахунок якої можливо найбільш слушним способом представити процес маркетингу персоналу, врахувати основні його етапи (аналіз, планування, реалізацію та контроль), а також відобразити елементи комплексу внутрішнього та зовнішнього видів маркетингу персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шинкаренко В. Г. 
Оценка восприятия потребителями материальной среды предоставления услуг / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 5-17. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Определено место оценки восприятия материальной среды в процессе выбора услуг. Разработан алгоритм оценки восприятия материальной среды предоставления услуг. Применительно к перевозкам пассажиров автобусами определен состав элементов каждого канала восприятия транспортных средств, рассчитана оценка его восприятия потребителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шинкаренко В. Г. 
Обоснование объекта при управлении стоимостью предприятия / В. Г. Шинкаренко, А. И. Кононов // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 7-14. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Обоснованы состав и структура объекта при управлении стоимостью предприятия на основе стратифицированного подхода; установлена взаимосвязь его отдельных составляющих, определены их основные характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Криворучко О. М. 
Основні положення реінжинірингу процесів управління персоналом / О. М. Криворучко, Ю. О. Сукач // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 15-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Встановлено сутність реінжинірингу процесів управління персоналом як фундаментального переосмислення і радикального перепроектування процесів планування, організації, мотивації, контролю та координації роботи персоналу для істотного покращання основних параметрів їх функціонування (тривалість, вартість, якість), з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Визначено склад процесів управління персоналом як об'єкта реінжинірингу. Обгрунтовано доцільність застосування реінжинірингу процесів управління персоналом на різних стадіях життєвого циклу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Федорова В. А. 
Содержание понятия "имидж предприятия" / В. А. Федорова // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 26-40. - Библиогр.: 28 назв. - рус.

Предложено следующее содержание понятия "имидж предприятия": целенаправленно формируемый в сознании различных целевых групп (субъектов непосредственного окружения и работников) образ предприятия на основе использования элементов комплекса маркетинга для достижения поставленных целей за счет обеспечения приверженности к нему представителей данных групп. В отличие от существующих, в предложенном содержании уточнен источник формирования имиджа, субъекты его восприятия, инструмент, а также цель формирования имиджа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Стогул О. И. 
Сущность понятия "экономический механизм развития предприятия" / О. И. Стогул // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 41-53. - Библиогр.: 36 назв. - рус.

Рассмотрено, уточнено и дополнено понятие "экономический механизм развития предприятия" на основе анализа исследуемого понятия. Под рассматриваемым понятием предлагается понимать целостную систему экономических методов, способов и рычагов, которые реализуют воздействие управленческой системы на управляемую с целью перехода последней в новое, более качественное состояние, вследствие чего повышается эффективность функционирования предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ачкасова Л. М. 
Удосконалення оцінки фінансового стану підприємства / Л. М. Ачкасова // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 53-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано удосконалену методику оцінки фінансового стану підприємства за допомогою матричного моделювання. Методика передбачає побудову матриць, що характеризують окремі аспекти фінансового стану: ліквідність та платоспроможність, рентабельність, фінансову стійкість, ділову активність та майновий стан підприємства. Також обгрунтовано підхід до визначення інтегральної оцінки фінансового стану на підставі результатів розрахунку матриць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гладка О. І. 
Оцінка привабливості підприємства як роботодавця на ринку праці / О. І. Гладка // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 62-72. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано методичний підхід до оцінки привабливості підприємства як роботодавця на ринку праці, який, на відміну від існуючих, грунтується на використанні показників, сформованих за елементами комплексу маркетингу персоналу "7Р", та застосуванні багатокритеріального вибору на основі методів нечіткої логіки. Застосування такого підходу забезпечить комплексність оцінки привабливості роботодавця за різними напрямами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського