Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Tunik A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Tunik A. A. 
Sequential Hsub2/sub-optimization procedure for robust Flight Control Law's parametric synthesis = Послідовна процедура Hsub2/sub-оптимізації для параметричного синтезу робастних законів управління польотом / A. A. Tunik, E. M. Krinetskaya // Вісн. Київ. міжнар. ун-ту цив. авіації. - 1999. - № 2. - С. 86-91. - Библиогр.: 5 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70152 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Tunik A. A. 
Sequential H-optimization procedure for robust flight control laws parametric synthesis = Послідовна процедура H2-оптимізації для параметричного синтезу робастних законів управління польотом / A. A. Tunik, E. M. Krinetskaya // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 1999. - № 2. - С. 86-91. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

Запропоновано послідовну ітеративну процедуру робастної параметричної оптимізації закону керування. Як перший крок цієї процедури обрано H2-оптимізацію з квадратичним критерієм якості, коефіцієнти якої визначено відповідно до вимог льотної придатності. Наступні кроки зроблено для розширення області стійкості в просторі варійованих параметрів з застосуванням вищеописаної процедури для оптимізації складового критерію, компоненти якого залежать від впливу параметричних збурень. Практичним прикладом проілюстровано ефективність цієї процедури.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Tunik A.  
Combination of fuzzy and "crisp" principles in modern mutivariable robust flight control = Комбінація нечітких та чітких підходів для багатовимірних робастних систем керування польотом / A. Tunik, M. A. Touat // Систем. технології. - 2008. - № 6. - С. 10-26. - Библиогр.: 16 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Mohand A. T. 
Design of UAV robust autopilot based on adaptive neuro-fuzzy inference system / A. T. Mohand, A. A. Tunik // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2008. - № 4. - С. 9-17. - Библиогр.: 19 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Tunik A. A. 
Structured parametric optimization of multivariable robust control based on genetic algorithms / A. A. Tunik, M. A. Toua // Proc. of the Nat. Aviation Univ.. - 2008. - № 2. - С. 10-17. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

This paper is devoted to the parametric robust optimization of the LQC - controller designed for multivariable flight control system. At the 1 stage LQC-regulator is designed using the separation theorem. At the 2 stage this controller was parametrically optimized using genetic algorithm to find the trade-off between the performance and robustness. The sensitivity theory is applied to reduce the number of parameters involved in the optimization procedure.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.974

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Tunik A. A. 
An LMI-based design of flight control systems with fuzzy controllers / A. A. Tunik, M. M. Komnatska // Інформ. системи, механіка та керування : наук.-техн. зб. - 2010. - Вип. 5. - С. 119-130. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто задачу синтезу статичного регулятора за виходом у ланцюзі зворотного зв'язку для системи управління польотом малого безпілотного апарата, яка складається із двох контурів: внутрішнього "чіткого" та зовнішнього нечіткого. Задача синтезу статичного зворотного зв'язку за виходом розглядається в термінах лінійних матричних нерівностей (ЛМН). Особливість полягає в тому, що ЛМН, які використовуються для синтезу "чіткого" зворотного зв'язку, використовуються у процедурі синтезу статичного зворотного зв'язку за виходом зовнішнього контуру управління для нечіткої моделі Такагі - Сугено. Ефективність запропонованого методу проілюстровано на прикладі синтезу системи управління бічним рухом безпілотного літального апарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Sushchenko O. A. 
Algorithms of robust optimization of inertially stabilized platforms / O. A. Sushchenko, A. A. Tunik // Електроніка та системи упр.. - 2012. - № 4. - С. 130-137. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто особливості параметричної і структурної робастної оптимізації інерціальних стабілізованих платформ. Описано основні завдання інерціальних стабілізованих платформ для наземних і морських рухливих об'єктів. Наведено постановки проблем параметричної і структурної робастної оптимізації інерціальних стабілізованих платформ для рухомих об'єктів розглянутого класу. Показано результати оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Larin V. B. 
Algorithms of gyro-free accelerometer-based satellite-inertial navigation system / V. B. Larin, A. A. Tunik // Електроніка та системи упр.. - 2012. - № 4. - С. 32-45. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Основна проблема, що виникає під час створення акселерометричних безплатформенних інерціальних навігаційних систем, є перетворення показань надлишкових лінійних акселерометрів в оцінку кутових прискорень, кутових швидкостей та вирішення, таким чином, завдання кутової орієнтації. Досліджено співвідношення між кількістю надлишкових датчиків і якістю (точністю) алгоритмів оброблення сигналів. Показано, що збільшення кількості датчиків від мінімальної величини шість до дванадцяти надає додаткові можливості для корекції результатів оцінювання та збільшення їх точності. Моделювання цих систем показує ефективність оцінювання особливо для випадку рухомих об'єктів, що обертаються з великою кутовою швидкістю, коли традиційне використання гіроскопів може бути досить проблематичним.


Індекс рубрикатора НБУВ: О671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Tunik A. 
Usage of vector parametric optimization for robust stabilization of ground vehicles information-measuring devices = Векторна параметрична оптимізація робастних систем стабілізації інформаційно-вимірювальних пристроїв наземних рухомих об'єктів / A. Tunik, O. Sushchenko // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2013. - 57, № 4. - С. 23-32. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

Розглянуто особливості постановки задачі векторної параметричної оптимізації робастних систем стабілізації з урахуванням 2-х груп обмежень: умов стійкості системи та виконання надаваних до неї технічних вимог. Здійснено векторизацію критерію оптимізації робастної системи стабілізації інформаційно-вимірювальних пристроїв, експлуатованих на рухомих об'єктах. Запропоновано інтерактивну евристичну процедуру розв'язання цієї задачі, що складається з 2-х етапів. Ефективність запропонованої процедури підтверджено результатами моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Tunik A. A. 
Practical experience of intellectual UAV attitude stabilization system computer-aided design = Практичний досвід комп'ютеризованого проектування інтелектуальної системи кутової стабілізації повітряного безпілотного повітряного судна / A. A. Tunik, K. Rydlo, O. V. Savchenko, K. V. Melnik // Електроніка та системи упр.. - 2015. - № 1. - С. 17-25. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Розглянуто задачу проектування інтелектуальної системи кутової стабілізації для малого безпілотного повітряного судна. Ця система призначається для покращення стійкості і керованості безпілотного повітряного судна врежимі ручного управління. Поставлену задачу вирішено за допомогою сполучення елементів традиційного іробастного управління з використанням методів модельно-орієнтованого моделювання. Результати проектування верифікуються за допомогою багатоетапного моделювання та експериментальних льотних випробувань. Наведено їх інтерпретацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Tunik A. A. 
On structures of combined UAV flight control systems with elements of fuzzy logics = О структурах систем управления полетом БПЛА с элементами нечеткого управления / A. A. Tunik, M. M. Komnatska // Електроніка та системи упр.. - 2014. - № 3. - С. 20-28. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The paper deals with flight control system development in a form of successive loop control that involves "crisp" and fuzzy contours. The paper explores peculiarities of sharing the control functions between "crisp" and fuzzy parts of the developed autopilot. The division of the autopilot structure into "crisp" and fuzzy parts is performed by applying the-robust stability theory of fuzzy systems and the describing function approach. The design procedure is illustrated by a case study of unmanned aerial vehicle lateral channel control. It was proved that application of the fuzzy control is expedient for outermost contour in the successive loop structure of flight control system.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Tunik A. A. 
Robust optimization of the UAV gain-scheduled flight control system = Робастна оптимізація системи керування безпілотним літальним апаратом з програмною адаптацією коефіцієнтів підсилення / A. A. Tunik, O. I. Nadsadna // Електроніка та системи упр.. - 2017. - № 3. - С. 67-74. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Представлений регулятор з програмною адаптацією коефіцієнтів посилення для всього діапазону польоту малого безпілотного літального апарату. Запропоновано субоптимальну робастну систему керування польотом на основі підходу, заснованого на програмній адаптації коефіцієнтів підсилення. Оскільки малі безпілотні літальні апарати виконують польоти на малих висотах, досить вибрати в якості значення змінної, що визначає зміну динаміки обієкта істинну повітряну швидкість. Крім того, процедура робастної оптимізації, заснована на генетичних алгоритмах, добре підходить для пошуку компромісу при вирішенні задачі багатокритеріальної оптимізації та пошуку компромісу між робастністю і якістю. Дискретне керування з використанням програмної адаптації коефіцієнтів посилення забезпечується за допомогою інтерполяції Лагранжа між локальними регуляторами. Процедуру синтезу наведено для системи керування бічним каналом безпілотного літального апарату. З результатів моделювання видно, що запропонована система керування забезпечує значно кращий результат, ніж регулятор з фіксованими значеннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Tunik A. A. 
Computer-aided design of fixed wing UAV path tracking system = Комп'ютерне проектування системи траєкторного керування БПЛА з фіксованими крилами / A. A. Tunik, M. O. Lavanova // Електроніка та системи упр.. - 2018. - № 3. - С. 128-136. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Розглянуто задачу плавного відслідковування еталонної траєкторії для безпілотного літального апарата (ЛА) з фіксованими крилами, коли еталонна траєкторія є кусково-лінійною, що має точки розриву з різкою зміною курсового кута. Кінцевою ціллю є придушення відхилень компонентів вектора стану , які є небезпечними з точки зору безпеки польоту, приймаючи до уваги повну математичну модель внутрішнього контуру кутової стабілізації. Внутрішня система кутової стабілізації та зовнішня система траєкторного керування складається з найпростіших елементів, що часто використовуються, таких як ПД-регулятори, згладжуючі фільтри та фазовипереджаючі ланки, параметри котрих були знайдені з допомогою процедури оптимізації, що базується на генетичних алгоритмах. Щоб запобігти надмірної параметризації процедури оптимізації, запропоновано вирішити цю проблему, використовуючи її розклад на два послідовних етапи: пошук оптимальних параметрів внутрішнього контуру на першому етапі, а потім пошук оптимальних параметрів зовнішнього контуру на другому етапі. Запропоновано використати фільтр низьких частот для перетворення еталонного сигналу крену для того, щоб отримати гладку псевдо-Дубінсовську траєкторію польоту безпілотного ЛА. Моделювання польоту безпілотного ЛА в спокійній та помірно турбулентній атмосфері доводить ефективність запропонованого методу проектування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Tunik A. A. 
Synthesis of quadrotor robust guidance and control system VIA parameterization of all stabilizing H-infinity state-feedback gains = Синтез робастної системи наведення та керування квадрокоптера за допомогою параметризації усіх стабілізувальних підсилень $E H sub inf зворотного зв'язку за станом / A. A. Tunik, S. I. Ilnytska, O. A. Sushchenko // Electronics and Control Systems. - 2019. - № 4. - С. 33-41. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О539-082.02

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Tunik A. A. 
Synthesis of quadrotor robust guidance and control system VIA parameterization of all stabilizing H-infinity state-feedback gains = Синтез робастної системи наведення та керування квадрокоптера за допомогою параметризації усіх стабілізувальних підсилень $E H sub inf зворотного зв'язку за станом / A. A. Tunik, S. I. Ilnytska, O. A. Sushchenko // Electronics and Control Systems. - 2019. - № 4. - С. 33-41. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О539-082.02

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія: Транспорт   
16.

Tunik A. A. 
On features of planning trajectories for quadrotors = Особливості планування траєкторій для квадрокоптерів / A. A. Tunik, V. B. Larin, O. A. Sushchenko, S. I. Ilnytska // Electronics and Control Systems. - 2021. - № 3. - С. 48-55. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Досліджено процес планування траєкторій під час польоту квадрокоптера. Проаналізовано типові траєкторії польотів дронів. Наведено структурну схему системи керування в неголономному випадку для горизонтального польоту. Представлено порівняльний аналіз найбільш поширених траєкторій. Проаналізовано можливість використання двох типів траєкторії Дубінса. Запропоновано введення полярних координат для формування траєкторій польоту. Запропоновано обгрунтований вибір траєкторій квадрокоптера для різних випадків голономної та неголономної замкнутих систем керування. Проаналізовано переваги та недоліки планування траєкторій у кожному з цих випадків. Розроблено Simulink-моделі для генераторів траєкторій квадрокоптера. Наведено результати моделювання процесу генерації цих траєкторій. Показано можливості MATLAB для моделювання траєкторій польоту. Одержані результати можуть бути застосовані для безпілотних літальних апаратів різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О541.2-01 + О538

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського