Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Truba H$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Truba H. 
The integrative approach in linguistics as a new stage of the consciousness research. The general theory of systems = Інтегративний підхід у лінгвістиці як новий етап когнітивних досліджень. Загальна теорія систем / H. Truba // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2018. - № 30. - С. 17-21. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Мета статті - простежити основні аспекти теорії цілісності як нового етапу вивчення лінгвістичних процесів і описати інтеграційний підхід у лінгвістиці як новий підхід, показавши всі переваги його використання. Вивчено нові підходи в лінгвістиці, розроблені на основі загальної теорії системи. Методи дослідження - описові та аналітичні. Результати роботи окреслюють новий спосіб дослідження явищ лінгвістики - інтегративний, який базується на загальній теорії системи та поєднує в собі всі наявні підходи, здібні показати повну картину матеріалу, що підлягає вивченню. Актуальність статті полягає у спробі розробити новий підхід та об'єднати всі існуючі підходи в комплексному вивченні мовних явищ задля виявлення якомога більшої повноти знань і уявлень про певні мовні факти, явища, процеси. Практична цінність дослідження полягає у можливості використання цих результатів для дослідження та оптимізації вивчення явищ лінгвістики, для оптимізації процесу навчання мовам, для істотного розуміння фундаментальних лінгвістичних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1в614

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Truba H. M. 
Neurophysiology and neurolinguistics background of the studying Ukrainian as foreign language = Нейрофізіологія та нейролінгвістика як підгрунтя вивчення української мови як іноземної / H. M. Truba // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2019. - № 32. - С. 88-92. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Після прийняття нового (2019) закону про мову вивчення української мови як іноземної - це не лише питання бажання чи смаку, але й необхідність для отримання громадянства. Таким чином, це ставить перед викладачами нові виклики. Мета статті - показати взаємозв'язок нейрофізіології та нейролінгвістики з методами навчання. Об'єкт вивчення - опис використання нейролінгвістики як основи для створення сучасних методик навчання іноземної мови, а предметом є вивчення ролі нейрофізіології в розробці спеціальних методик і створенні теоретичних засад для використання сучасних методів вивчення української мови як іноземної. У процесі дослідження було використано описовий і аналітичний методи. Результати дослідження - це винахід нового способу навчання української мови та напрацювання процедури та способів творення підручників. Актуальність статті - це спроба розробити новий підхід і поновити загальновідомі підходи до вивчення іноземної мови відповідно до реальної роботи головного мозку в процесі навчання. Практична цінність дослідження полягає у можливості використання цих результатів для дослідження й оптимізації явищ вивчення лінгвістики, для оптимізації навчального процесу, істотного розуміння основних лінгвістичних процесів і формування нових навчальних планів відповідно до нової реальності, яка потребує нових способів мислення та роботи мозку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.42 + Ш141.14-916.3 + Ю940.322.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Truba H. M. 
Neurophysiology and neurolinguistics background of the studying Ukrainian as foreign language = Нейрофізіологія та нейролінгвістика як підгрунтя вивчення української мови як іноземної / H. M. Truba // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2019. - № 32. - С. 88-92. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Після прийняття нового (2019) закону про мову вивчення української мови як іноземної - це не лише питання бажання чи смаку, але й необхідність для отримання громадянства. Таким чином, це ставить перед викладачами нові виклики. Мета статті - показати взаємозв'язок нейрофізіології та нейролінгвістики з методами навчання. Об'єкт вивчення - опис використання нейролінгвістики як основи для створення сучасних методик навчання іноземної мови, а предметом є вивчення ролі нейрофізіології в розробці спеціальних методик і створенні теоретичних засад для використання сучасних методів вивчення української мови як іноземної. У процесі дослідження було використано описовий і аналітичний методи. Результати дослідження - це винахід нового способу навчання української мови та напрацювання процедури та способів творення підручників. Актуальність статті - це спроба розробити новий підхід і поновити загальновідомі підходи до вивчення іноземної мови відповідно до реальної роботи головного мозку в процесі навчання. Практична цінність дослідження полягає у можливості використання цих результатів для дослідження й оптимізації явищ вивчення лінгвістики, для оптимізації навчального процесу, істотного розуміння основних лінгвістичних процесів і формування нових навчальних планів відповідно до нової реальності, яка потребує нових способів мислення та роботи мозку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.42 + Ш141.14-916.3 + Ю940.322.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського