Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Klymenko M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Klymenko M. V. 
Joint influence of internal fields and indium surface segregation on band structure in InGaN/GaN single quantum well = Сумісний вплив внутрішніх електростатичних полів та поверхневої сегрегації індію на зонну структуру в InGaN/GaN поодинокій квантовій ямі / M. V. Klymenko, S. I. Petrov, O. V. Shulika // Фотоэлектроника. - 2010. - Вып. 19. - С. 125-129. - Библиогр.: 19 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж67522 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Fomin O. 
Determination of dynamic load features of tank containers when transported by rail ferry / O. Fomin, A. Lovska, O. Melnychenko, I. Shpylovyi, V. Masliyev, O. Bambura, M. Klymenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 5/7. - С. 19-26. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Проведено моделювання динамічної навантаженості контейнера-цистерни під час перевезень у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Розроблено математичні моделі, які враховують можливі варіанти взаємодії контейнерів-цистерн (КЦ) із рамою вагонів-платформ (ВП). Розрахунки проведено щодо КЦ типорозміру 1СС, розміщеного на ВП моделі 13-4012М. Враховано, що перевезення КЦ здійснюється на залізничному поромі "Герои Шипки" акваторією Чорного моря. Встановлено, що найбільша величина прискорень діє на КЦ у випадку наявності переміщень ВП відносно палуби та КЦ відносно рами. Загальна величина прискорення у цьому випадку склала близько 0,9g. Досліджено стійкість КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розраховано допустимі кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість КЦ відносно рами ВП. Проведено комп'ютерне моделювання динамічної навантаженості КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розрахунок проведено в середовищі програмного забезпечення CosmosWorks. Визначено поля та числові значення прискорень, які діють на КЦ. Здійснено перевірку адекватності розроблених моделей за F-критерієм. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки та створенню рекомендацій щодо перевезень комбінованих поїздів на залізничних поромах морем, а також проектуванню КЦ із покращеними техніко-економічними, міцністними та екологічними характеристиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Fomin O. 
Determination of dynamic load features of tank containers when transported by rail ferry / O. Fomin, A. Lovska, O. Melnychenko, I. Shpylovyi, V. Masliyev, O. Bambura, M. Klymenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 5/7. - С. 19-26. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Проведено моделювання динамічної навантаженості контейнера-цистерни під час перевезень у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Розроблено математичні моделі, які враховують можливі варіанти взаємодії контейнерів-цистерн (КЦ) із рамою вагонів-платформ (ВП). Розрахунки проведено щодо КЦ типорозміру 1СС, розміщеного на ВП моделі 13-4012М. Враховано, що перевезення КЦ здійснюється на залізничному поромі "Герои Шипки" акваторією Чорного моря. Встановлено, що найбільша величина прискорень діє на КЦ у випадку наявності переміщень ВП відносно палуби та КЦ відносно рами. Загальна величина прискорення у цьому випадку склала близько 0,9g. Досліджено стійкість КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розраховано допустимі кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість КЦ відносно рами ВП. Проведено комп'ютерне моделювання динамічної навантаженості КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розрахунок проведено в середовищі програмного забезпечення CosmosWorks. Визначено поля та числові значення прискорень, які діють на КЦ. Здійснено перевірку адекватності розроблених моделей за F-критерієм. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки та створенню рекомендацій щодо перевезень комбінованих поїздів на залізничних поромах морем, а також проектуванню КЦ із покращеними техніко-економічними, міцністними та екологічними характеристиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Klymenko M. O. 
Formation factors of cytogenetic violation of Rutilus rutilus (Cypriniformes, Cyprinidae) in transformed river ecosystems = Фактори формування цитогенетичних порушень у Rutilus rutilus (Cypriniformes, Cyprinidae) в трансформованих річкових екосистемах / M. O. Klymenko, O. O. Biedunkova, O. M. Klymenko, A. M. Pryshchepa, I. I. Statnik, N. S. Kovalchuk // Vestnik zoologii. - 2019. - 53, № 5. - С. 423-432. - Бібліогр.: 432 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.334.252.53*44 + Е623.33*669.343.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27025 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Grebenyuk S. 
The homogenization of multi-modular composites at their longitudinal deformation / S. Grebenyuk, T. Smoliankova, M. Klymenko, O. Kudin // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 3/7. - С. 13-19. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Запропоновано модель гомогенізації трансверсально-ізотропного композитного матеріалу, механічні характеристики якого за поздовжнього розтягу та стиску відрізняються між собою. На її основі отримано поздовжній модуль пружності першого роду та коефіцієнт Пуассона для різномодульного композита. Ці показники необхідні для проектування елементів конструкцій, що виготовляються з композитів. Об'єктом дослідження є односпрямований волокнистий композит, що складається з ізотропних пружних матриці та волокна. Для визначення ефективних пружних сталих запропоновано підхід, що базується на використанні умов узгодження переміщень точок гомогенізованого композита, матриці та волокна. Спочатку визначаються переміщення та напруження для точок матриці та волокна у разі їх сумісного вісесиметричного розтягу. Для розв'язання цієї задачі попередньо отримано рівняння різномодульної теорії пружності. Аналогічні компоненти напружено-деформованого стану (НДС) визначаються за такого ж деформування циліндричної комірки з однорідного трансверсально-ізотропного композита (ТІК). Умовами узгодженості переміщень, отриманих під час розв'язання вказаних задач, є рівність осьових переміщень у довільному перерізі композита площиною, паралельною площині ізотропії, та радіальних переміщень на поверхні комірки композита. У результаті використання цих умов отримано формули для ефективних констант - поздовжнього модуля пружності першого роду та коефіцієнта Пуассона, що виражають ці показники через механічні характеристики матриці та волокна, а також частку волокна у об'ємі комірки композита. Аналогічні формули отримано для поздовжнього стиску. Отримані ефективні пружні характеристики ТІК можуть бути використані під час розрахунку НДС виготовлених із нього елементів конструкцій. У цьому випадку враховуються відмінності у значеннях напружень і деформацій за осьових розтягу та стиску.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж364.2 + Ж436.4-02 + В251.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Klymenko M. 
Economic prerequisites for the development of the ecological culture of future transport professionals = Економічні передумови розвитку екологічної культури майбутніх фахівців сфери транспорту / M. Klymenko, L. Bazyl, V. Orlov, T. Rulievska // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 3. - С. 530-537. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Мета роботи - вивчення економічних передумов розвитку екологічної культури майбутніх фахівців сфери транспорту та аналіз зарубіжного досвіду екологічної освіти учнівської молоді для адаптування її кращих практик до українських реалій і продуктивного використання досягнень у процесі підготовки майбутніх фахівців у сфері транспорту. Теоретичне значення полягає у визначенні економічних передумов розвитку екологічної культури майбутніх фахівців сфери транспорту, узагальненні результатів теоретико-порівняльного аналізу екологічної освіти зарубіжних країн, установленні можливостей адаптування кращих європейських практик в освітній контексті українських реалій, пов'язаних із професійної підготовкою майбутніх фахівців сфери транспорту; визначенні передумов формування екологічної культури здобувачів професійної фахової передвищої та вищої освіти; осмисленні викликів, що постають перед сферою професійної освіти та навчання у країнах світу, на вирішення яких спрямована екологізація освіти. Практичне значення полягає в тому, що на підставі вивчення зарубіжного досвіду запропоновано рекомендації щодо запровадження зарубіжного досвіду формування екологічної культури майбутніх фахівців сфери транспорту в Україні. У ході дослідження встановлено, що стан екологічної свідомості суспільства безпосередньо залежить від економічних передумов розвитку екологічної культури майбутніх фахівців у різних галузях промислового виробництва, ставлення держави до розвитку екологічної культури кожного громадянина. Рівень екологічної культури суспільства позиціоновано одним із визначальних факторів економічного розвитку держави, здоров'я нації, єдності позицій щодо збереження природного середовища, запобігання її забруднень шкідливими відходами виробництва та побуту. Доведено, що екологічна освіта покликана забезпечити майбутніх фахівців науковими знаннями про взаємозв'язок природи та суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому та кожної людини зокрема, сформувати розуміння, що природа - це першооснова існування людини, а людина - частина природи, виховати свідоме та бережливе ставлення до неї, почуття відповідальності за навколишнє природне середовище, розвивати творчу активність щодо ефективного використання, відновлення й охорони навколишнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)37 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського