Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Якуц Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Якуц Р. Р. 
Феноменологічна та семіотична інтерпретаційні настанови в контексті дескрипційної методології / Р. Р. Якуц // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Філософ. науки. - 2006. - Вип. 9. - С. 80-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблеми конструювання метамови для опису феноменологічного та семіотичного інтерпретаційних патернів, а також проблему самоопису на метамовному рівні. Розрізнення інтерпретаційних настанов як метатекст опису запропоновано конструювати на базі семіотичних концептів.


Ключ. слова: інтенціональність, інтерпретація, семантика, об'єкт, метатекст, дескрипція
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю224.21 + Ю251.518.3 + Ш103.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Якуц Р. Р. 
Феноменологічна та семіотична інтерпретації настанов комунікації : Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.01 / Р. Р. Якуц; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено настанови комунікації в аспектах феноменології та семіотики. Розглянуто експлікації настанови у феноменологічній філософії, простежено розвиток інтерпретації даного поняття в герменевтиці, лінгвістиці та психології. Обгрунтовано такі семіотичні концепти як значення, сертифікат, смисл, код, семіоз, потенсіонал, іллокуція, прелокуція, внутрішня форма мови та встановлено їх взаємозв'язок з настановою комунікації. Обгрунтовано прагматичність і практичність семіотики настанови у порівнянні з феноменологічною інтерпретацією. З'ясовано, що у феноменології настанова інтерпретується як інтенція, буттєва риса присутності, а семіотика досліджує дане поняття в контексті знакової активності, текстотворення та комунікації. Обгрунтовано значення семіотики як методологічної бази конструювання та застосування настанов, кодових матриць, міфологем з метою впливу на масову свідомість, що успішно використовуються у PR та НЛП-технологіях, рекламі, ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю224.2 + Ю251.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського