Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Щолокова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 182 с. - укp.

Збірник присвячено актуальним проблемам професійної підготовки вчителів. Проаналізовано становлення культури професійно-педагогічного спілкування студентів у вищих навчальних закладах. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього музиканта-інструменталіста. Основну увагу приділено творчості визначного українського композитора М.Д.Леонтовича, а також використанню української фортепіанної спадщини у процесі підготовки студентів до практичної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 310 с. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми професійної підготовки вчителів. Описано методику формування музично-виконавської культури майбутнього вчителя. Акцентовано увагу на деяких питаннях початкового музичного навчання дітей дошкільного віку. Висвітлено сучасні підходи до формування педагогічної майстерності та розвитку творчих якостей студентів. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти проблеми формування національної самосвідомості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р.я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 176 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки вчителів. Розкрито методичні засади науково-педагогічного керівництва підготовкою магістерської роботи, теоретичні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього викладача музики, його професіоналізму, герменевтичний аспект художньої інтерпретації. Викладено сучасні підходи до формування педагогічної майстерності та розвитку творчих якостей студентів. Описано феномен метафори у професійній підготовці студента-музиканта. Проаналізовано формування навичок самостійної роботи студентів в класі фортепіано. Визначено шляхи формування музичної культури школярів. Наведено методичні рекомендації щодо музичного виконавства та естетичного виховання молоді.

Освещены актуальные проблемы профессиональной подготовки учителей. Раскрыты методические основы научно-педагогического руководства подготовкой магистерской работы, теоретические аспекты формирования индивидуального стиля деятельности будущего преподавателя музыки, его профессионализма, герменевтический аспект художественной интерпретации. Изложены современные подходы к формированию педагогического мастерства и развития творческих качеств студентов. Описан феномен метафоры в профессиональной подготовке студента-музыканта. Проанализировано формирование навыков самостоятельной работы студентов в классе фортепиано. Определены пути формирования музыкальной культуры школьников. Приведены методические рекомендации в области музыкального исполнительства и эстетического воспитания молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Щолокова О. П. 
Світова художня культура : Від первісного суспільства до початку середньовіччя: Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / О. П. Щолокова, С. В. Шип, О. Л. Шевнюк, О. М. Семашко. - К. : Вища школа, 2004. - 175 c. - укp.

Висвітлено історичні, соціологічні, моральні, естетичні та виховні аспекти художньої культури світу від первісного суспільства до епохи середньовіччя. Розглянуто загальні закономірності соціального розвитку суспільства, розкрито сутність творів мистецтва у різних видах художньої творчості. Проаналізовано значні явища культурних процесів різних регіонів світу, визначено внутрішні зв'язки між видами мистецтва.

Освещены исторические, социологические, моральные, эстетические и воспитательные аспекты художественной культуры мира со времен первобытного общества до эпохи средневековья. Рассмотрены общие закономерности социального развития общества, раскрыта сущность произведений искусства в различных видах художественного творчества. Проанализированы выдающиеся явления культурных процессов различных регионов мира, определены внутренние связи между видами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(0)2/3я73 + Т3(0)0-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 213 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми педагогіки мистецтва, науково-методичні засади підготовки вчителя, шляхи формування музичної культури школярів. Розглянуто проблему підготовки майбутніх фахівців у системі ступеневої мистецької освіти. Описано основні принципи інтегрованої музично-теоретичної підготовки майбутніх вчителів музики, розкрито теоретико-методологічні основи формування їх художнього світогляду. Проаналізовано формування диригентсько-хорової майстерності у студентів інститутів мистецтв, особливості музичної драматургії у фортепіанних творах сучасного українського композитора М.Скорика. Наведено критерії сформованості професіоналізму та їх використання в процесі підготовки майбутнього музиканта-педагога. Визначено основні напрями методичного забезпечення взаємодії музичного та хореографічного навчання підлітків.

Освещены актуальные проблемы педагогики искусства, научно-методические основы подготовки учителя, пути формирования музыкальной культуры школьников. Рассмотрена проблема подготовки будущих специалистов в системе ступенчатого художественного образования. Описаны основные принципы интегрированной музыкально-теоретической подготовки будущих учителей музыки, раскрыты теоретико-методологические основы формирования их художественного мировоззрения. Проанализированы формирование дирижерско-хорового мастерства у студентов институтов искусств, особенности музыкальной драматургии в фортепианных произведениях современного украинского компизитора М.Скорика. Приведены критерии сформированности профессионализма и их использования в процессе подготовки будущего музыканта-педагога. Определены основные направления методического обеспечения взаимодействия музыкального и хореографического обучения подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Щолокова О. П. 
Методика викладання світової художньої культури : підручник / О. П. Щолокова. - 2-ге вид. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2009. - 288 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади мистецької освіти школярів, визначено психолого-педагогічні засоби особистісного розвитку дітей на підставі виявлення їх індивідуальних здібностей, потреб і інтересів. Розкрито питання систематизації та класифікації світу мистецтва, визначено зв'язки між його окремими видами. Запропоновано методику викладання курсу "Світова художня культура" у загальноосвітніх закладах. Обгрунтовано головні принципи побудови даної програми та сучасні технології її застосування. Особливу увагу приділено методу художньо-педагогічної драматургії.

Освещены теоретические основы художественного образования школьников, определены психолого-педагогические средства личностного развития детей на базе выявления их индивидуальных способностей, потребностей и интересов. Раскрыты вопросы систематизации и классификации мира искусства, определены связи между его отдельными видами. Предложена методика преподавания курса "Мировая художественная культура" в общеобразовательных учреждениях. Обоснованы главные принципы построения данной программы и современные технологии их применения. Особое внимание уделено методу художественно-педагогической драматургии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(0)я73 + Ю8,1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2009 р., Київ / ред.: О. П. Щолокова. - К., 2009. - 256 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 7(12)). - укp.

Висвітлено проблеми розвитку мистецької освіти (МО), теоретико-методологічні засади її модернізації. Розглянуто питання інструментально-виконавської підготовки в теорії та практиці МО, національного відродження України та виховання молоді засобами народної пісенної творчості. Проведено експертно-аналітичний аналіз формування фахової майстерності учителів музики, розкрито зміст і структуру їх музично-виконавської компетенції. Визначено педагогічні умови застосування гуманістично-орієнтованих технологій у загальній музичній освіті школярів. Описано особливості особистісно-зорієнтованих технологій музичного навчання і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Освещены проблемы развития художественного образования (ХО), теоретико-методологические основы его модернизации. Рассмотрены вопросы инструментально-исполнительской подготовки в теории и практике ХО, национального возрождения Украины и воспитания молодежи с помощью народного песенного творчества. Проведен экспертно-аналитический анализ формирования профессионального мастерства учителей музыки, раскрыты содержание и структура их музыкально-исполнительской компетенции. Определены педагогические условия применения гуманистическо-ориентированных технологий в общем музыкальном образовании школьников. Описаны особенности личностно-сориентированных технологий музыкального обучения и воспитания учеников общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03р(4Укр)я431(0) + Ч489.518.5я431(0)

Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2009 р., Київ / ред.: О. П. Щолокова. - К., 2009. - 241 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 8(13)). - укp.

Описано форми організації спільної діяльності викладачів і студентів за умов музично-педагогічної освіти. Визначено методологічні напрямки процесу підготовки магістрів мистецтва. Розкрито концептуальні засади професійного виховання музиканта як особистості. Проаналізовано музичну діяльність молодшого школяра у творчому розвитку його особистості в контексті комплексного підходу, українську народну музичну творчість як чинник виховання національної самоідентифікації молоді. Розкрито сутність образотворчої підготовки фахівців вищої архітектурної освіти. Описано нові педагогічні технології у діагностиці стану сформованості художньо-образного мислення студентів-вокалістів. Розглянуто питання діагностики сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних ВНЗ, стимулювання механізмів творчої самореалізації майбутнього вчителя музики в процесі виконавської діяльності. Висвітлено педагогічні умови виховання творчої самостійності учнів у процесі музично-виконавської підготовки, культурно-гуманістичну концепцію дошкільного музичного виховання.

Описаны формы организации общей деятельности преподавателей и студентов в условиях музыкально-педагогического образования. Определены методологические направления процесса подготовки магистров искусства. Раскрыты концептуальные основы профессионального воспитания музыканта как личности. Проанализированы музыкальная деятельность младшего школьника в творческом развитии его личности в контексте комплексного подхода, украинское народное музыкальное творчество как фактор воспитания национальной самоидентификации молодежи. Раскрыта сущность изобразительной подготовки специалистов высшего архитектурного образования. Описаны новые педагогические технологии в диагностике состояния сформированности художественно-образного мышления студентов-вокалистов. Рассмотрены вопросы диагностики сформированности профессиональных музыкальных компетенций студентов педагогических ВУЗ, стимулирования механизмов творческой самореализации будущего учителя музыки в процессе исполнительской деятельности. Освещены педагогические условия воспитания творческой самостоятельности учеников в процессе музыкально-исполнительской подготовки, культурно-гуманистическая концепция дошкольного музыкального воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2я54 + Щ31р.я54(4Укр)3 + Щ31р.я431(0)

Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Щолокова О. М. 
Оптимізація збутової діяльності компаній в сучасних умовах / О. М. Щолокова, О. С. Кострова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2011. - Вип. 22. - С. 70-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено маркетингові пропозиції щодо комплексної оцінки каналів збуту, методи впровадження системи GPS-моніторингу для металоторгівельних компаній з метою мінімізації витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Ек.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Щолокова О. 
Концепція художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя / О. Щолокова // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Мистецтво і освіта : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 6. - С. 161-169. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Профессиональное художественно-эстетическое образование рассмотрено как процесс и результат создания целостной системы подготовки специалистов гуманитарного профиля. Полнота и многогранность полученных студентами знаний достигается вследствие ориентации обучения на педагогическую интерпретацию художественной культуры, глубокое изучение художественных произведений в разных видах искусства, освоение методики их применения в эстетико-воспитательной работе школы. Разработана структура образования, в которой феномен художественной культуры реализуется на теоретическом и методическом уровнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції : зб. наук. пр. Кн. 3 / ред.: М. І. Степаненко, Є. А. Антонович, В. Я. Даниленко, С. М. Шевчук, К. М. Левківський, В. П. Титаренко, А. В. Чебикін, В. Г. Бутенко, М. П. Вовк, О. М. Дем'янчук, І. Є. Каньковський, М. С. Корець, Н. Д. Креденець, М. С. Курач, В. М. Мадзігон, С. Г. Мельничук, Н. Є. Миропольська, Н. Г. Ничкало, Л. В. Оршанський, О. М. Отич, Г. М. Падалка, Т. В. Паньок, В. О. Радкевич, А. А. Руденченко, Г. М. Сагач, Г. І. Сотська, Л. З. Тархан, В. П. Тименко, Т. П. Усатенко, Г. Г. Філіпчук, С. В. Чирчик, О. Л. Шевнюк, Г. П. Шевченко, О. П. Щолокова, О. Я. Боднар, І. Л. Бермес, В. Г. Дутчак, Р. В. Захарчук-Чугай, Т. В. Кара-Васильєва, Г. В. Карась, Т. Ф. Кротова, І. О. Кузнецова, О. А. Лагутенко, Н. М. Муфтієва, О. І. Никорак, В. А. Овсійчук, Р. В. Одрехівський, О. Ю. Оленіна, М. В. Приймич, С. Б. Рибалко, М. Р. Селівачов, Л. Д. Соколюк, М. Є. Станкевич, Г. Г. Стельмащук, О. А. Тарасенко, Н. О. Урсу, О. В. Школьна, О. Ю. Буров, О. В. Кардаш, О. В. Кащенко, В. І. Корабельський, В. Є. Михайленко, Н. Г. Романенко, К. О. Сазонов, А. Л. Славінська, О. В. Чепелюк, Ю. Л. Афанасьєв, Н. В. Барна, С. Д. Безклубенко, В. А. Бітаєв, Ю. Г. Легенький, В. А. Личковах, Л. Б. Мізіна, І. С. Рижова, В. А. Федь; Нац. акад. пед. наук України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Ін-т модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України, НАН України, Ін-т народознавства, Полт. облдержадмін., Полт. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Полт. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського, Полт. краєзнав. музей ім. В. Кричевського, Полт. худож. музей ім. М. Ярошенка. - Полтава, 2019. - 478 c. - укp. - англ.

Розглянуто етнодизайн як духовний культурно-мистецький феномен, народні традиції в архітектурі та дизайні. Висвітлено проблеми і перспективи реконструкції архітектурно-містобудівного середовища, питання відображення національної культури через етномаркери у дизайні середовища. Викладено особливості становлення екологічної свідомості майбутнього дизайнера у процесі професійної підготовки, критерії підготовки фахівців з дизайну костюма та брендової продукції на основі принципів етнодизайну. Наведено аспекти організації рекреаційно-туристичного простору Прикарпаття, описано новітні геометричні принципи побудови ландшафтних композицій прямокутної форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ123(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357870/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського