Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Шуляр В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шабранський А. С. 
Довідник з хмелярства / А. С. Шабранський, В. М. Шуляр, М. Г. Ковтун, В. М. Венгер, Р. І. Рудик; Ін-т сіл. госп-ва Полісся УААН. - Житомир : Полісся, 2000. - 118 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено питання технології вирощування хмелю та післязбиральної обробки шишок, селекції, розсадництва. Особливу увагу приділено проблемапм захисту хмелю від шкідників, хвороб і бур'янів, механізації трудомістких процесів, живленню рослин. Подано детальну характеристику сортів хмелю вітчизняної селекції, терміни та визначення в хмелярстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: П259 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пєхота О. М. 
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : Навч. посіб. / О. М. Пєхота, В. Д. Будак, А. М. Старева, К. Ф. Нор, В. І. Шуляр; ред.: І. А. Зязюн. - К. : Вид-во А.С.К., 2003. - 239 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій під час педагогічної практики та у майбутній професійній діяльності. На підставі аналізу результатів дослідження, наукових джерел і сучасних освітніх документів висвітлено тенденції та перспективи розвитку сучасної педагогічної підготовки вчителя в університеті, її закономірності.

Рассмотрена проблема подготовки будущего учителя к внедрению педагогических технологий во время педагогической практики и в будущей профессиональной деятельности. На основании анализа результатов исследования, научных источников современных образовательных документов освещены тенденции и перспективы развития современной педагогической подготовки учителя в университете, ее закономерности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ва641216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шуляр В. А. 
Фізкультурно-оздоровчі комплекси - окремий тип архітектурної споруди / В. А. Шуляр // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 568. - С. 254-260. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Фізкультурно-оздоровчі комплекси - окремий тип архітектурної споруди, де створено можливості для поєднання умов для занять фізкультурою та спортом з лікувально-оздоровчими та відпочинково-розважальними функціями. Це - багатофункціональні споруди, які містять приміщення басейнів, спортивних, тренажерних залів, залів для занять аеробікою, шейпінгом, фітнес-клубів, приміщення для лікувально-оздоровчих процедур (фізіотерапії, бальнеології), розважального характеру (боулінг, більярд тощо), а також кафе, ресторани, салони краси тощо. Особливої популярності набули аквапарки, які можна віднести до фізкультурно-оздоровчих комплексів з розширеним асортиментом різноманітних водних розваг та атракціонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н712.82 + Ч511.95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шуляр В. І. 
Підготовка майбутнього вчителя літератури до конструкторсько-технологічної професійної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. І. Шуляр; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Вперше визначено комплекс педагогічних умов та розроблено методику підготовки майбутнього вчителя літератури до конструкторсько-технологічної діяльності. Уточнено сутність професійної та конструкторсько-технологічної компетентності в діяльності вчителя літератури. Удосконалено теоретичну модель учителя літератури за гуманістично зорієнтованою парадигмою освіти: учень-читач - автор - літературний твір (підручник) - учитель-фасилітатор - читач-учень за умов технологізації освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шуляр В. І. 
Планування літературної освіти школярів: технологічна концепція : монографія / В. І. Шуляр. - Миколаїв, 2006. - 96 c. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування проектно-конструкторської діяльності словесника. Запропоновано технологію підготовки програмно-тематичного комплексу планування літературної освіти школярів у загальноосвітніх навчальних закладах. Висвітлено тенденції формування технологічної компетентності вчителя-словесника в університеті.

Дано теоретическое обоснование проектно-конструкторской деятельности словесника. Предложена технология подготовки программно-тематического комплекта планирования литературного образования школьников в общеобразовательных учебных заведениях. Освещены тенденции формирования технологической компетентности учителя-словесника в университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванцова Н. Б. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу : посібник / Н. Б. Іванцова, С. І. Якименко, Л. Є. Пєтухова, І. П. Ящук, В. І. Шуляр, К. Ф. Нор, О. О. Сокуренко, І. А. Хозраткулова, І. В. Казанжи, Ю. О. Бабаян. - К. : Слово, 2011. - 460 c. - укp.

Розглянуто питання формування професійної компетентності (ПК) майбутніх вчителів (МВ) у ВНЗ. Визначено ПК МВ як загальну умову його педагогічної діяльності, комунікативну компетентність як складову професійної майстерності учителя та засіб побудови гуманних взаємин між учасниками навчально-виховного процесу. Розкрито методологічні засади формування інформаційних компетентностей МВ початкових класів. Описано модель професійно-фахової компетентності сучасного вчителя за умов неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шуляр В. І. 
Сучасний урок української літератури: теорія, методика, технологія : монографія / В. І. Шуляр; МОНМС України, Миколаїв. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 875 c. - Бібліогр.: с. 649-688 - укp.

Актуалізовано проблему створення типологічної класифікації сучасного уроку української літератури (УЛ) на основі компетентнісно-діяльнісної складової. Побудовано типологію уроків УЛ на основі системного, технологічного та компетентнісного підходів з урахуванням змістових ліній літературної освіти. Удосконалено систему планувальної діяльності вчителя літератури й учнів-читачів за компетентнісно-діяльнісною парадигмою та з урахуванням змістових ліній освітньої галузі "Мова і література". Запропоновано конструювання вивчення літературної теми суб'єктами літературної освіти з використанням електронних програмних засобів (ресурсів). Дістало подальшого розвитку структурування планувальної діяльності суб'єктів літературної освіти та навчально-методичних моделей уроків УЛ для основної та старшої школи. Узагальнено філософсько-освітні передумови, психолого-педагогічні характеристики, культурологічні, літературознавчі, методичні основи та технологічні аспекти сучасного уроку УЛ за умов компетентнісно-діяльнісної стратегії співпраці суб'єктів літературної освіти. Обгрунтовано методико-технологічні моделі компетентнісно-діяльнісних уроків УЛ для основної та старшої школи. Простежено розвиток методичної думки щодо типології уроків УЛ і вивчено сучасний стан вирішення проблеми. Визначено динаміку готовності вчителів до моделювання сучасного уроку УЛ як методичної системи та критерії оцінювання навчально-методичного контенту програмно-планувальних засобів (моделі планування та вивчення літературної теми суб'єктами педагогічного процесу).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шуляр В. 
Акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності вчителя-словесника в системі післядипломної освіти: теоретичний аспект / В. Шуляр // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 91-93. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обговорено спектр дефініцій поняття "компетентність" у професійно-методичній діяльності вчителя-словесника з позицій акмеології. З'ясовано акмеологічні основи успіху на шляху професійного зростання вчителя літератури.

Обсуждены спектр дефиниций понятия "компетентность" в профессионально-методической деятельности учителя-словесника с позиций акмеологии. Выяснены акмеологические основы успеха на пути профессионального роста учителя литературы.

discussed the spectrum of definitions of the concept of "competence"in a professional and methodical work of the teacher-teacher of literature from the standpoint of Acmeology. Found acmeological foundation for success in their career path literature teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ш141.14-913 + Ш5(4УКР) р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шуляр В. 
Візуалізація методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей учителя-словесника: постмодерновий погляд / В. Шуляр // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 27-29. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему візуалізації методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей вчителя-словесника. Окреслено технологію і методику формування візуальної компетентності вчителя-філолога. Проаналізовано систему підготовки компетентного вчителя літератури. Констатовано, що місія педагога має бути спрямована на таку співпрацю з учнем, де він виступатиме як організатор і партнер.

Освещена проблема визуализации методики изучения литературы в системе профессиональной компетенции учителя-словесника. Описаны технология и методика визуальной компетенции учителя-филолога. Проанализирована система подготовки компетентного учителя литературы. Констатирован факт, что миссия педагога состоит в таком сотрудничестве с учеником, где он будет выступать в роли организатора и партнера.

This article deals with the problem of visualization of a technique of studying of the literature in system of the professional competence of the teacher - language and literature teacher. The technology and a technique of the visual competence of theteacher - philologist is found out. The system of preparation of the competent teacher of the literature is analysed. The fact is ascertained, that mission of the teacher will consist in such form of co-operation with the pupil where he will act in a role of the organizer and the partner.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шуляр В. О. 
Юридико-психологічна характеристика протиправних діянь, скоєних у стані сильного душевного хвилювання : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 19.00.06 / В. О. Шуляр; Нац. акад. внутр. справ. - К., 2013. - 16 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та висвітлено результати емпіричного дослідження наукової проблеми, що полягає в розкритті юридико-психологічної сутності діянь, скоєних у стані сильного душевного хвилювання. Визначено психологічну сутність провідного мотиву та мети поведінки особи, яка перебуває в гіперафективному психічному стані: мотивом виступає спонукання захистити правоохоронювані інтереси, на які скоює напад майбутній потерпілий, а цілями - убезпечення власного чи своїх близьких життя та здоров'я, відновлення охоронюваних кримінальним законом відносин через припинення посягання на них. Встановлено особливості психологічної характеристики осіб, які скоїли злочин у гіперафективному психічному стані. Обгрунтовано необхідність проведення судово-психологічної експертизи у всіх випадках, коли афектоване протиправне діяння скоюється неповнолітніми, та доцільність настання кримінальної відповідальності за ст. 116 КК України з 16-ти років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.1-78 + Х881.9(4УКР)015.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шуляр В. І. 
Теоретико-методичні засади сучасного уроку української літератури в основній і старшій школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. І. Шуляр; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2015. - 44 c. - укp.

Розроблено технологічні моделі для конструювання сучасного уроку української літератури на компетентнісно-діяльнісній основі та теоретично обгрунтовано їх доцільність в основній і старшій школі із позиції синергетики. Створено модель управління розвитком методичної компетентності вчителів з конструювання компетентнісно-діяльнісного уроку української літератури (КДУУЛ). Запропоновано конструювання вивчення літературної теми її суб'єктами здійснювати з використанням електронних програмних засобів (ресурсів). Вдосконалено модель співпраці суб'єктів КДУУЛ з урахуванням змістових ліній освітньої галузі "Мови і літератури". Простежено розвиток методичної думки щодо поняття "педагогічна (едукативна) ситуація" як основи КДУУЛ і вивчено сучасний стан вирішення проблеми. Визначено стратегії типологізування сучасного уроку української літератури (асоціативно-констатувальна, структурно-утворювальна та діяльнісно-цільова). Досліджено структуру, компоненти, складники уроку (заняття) та сюжетно-змістові лінії співробітництва вчителя з учнями-читачами за компетентнісно-діяльнісною парадигмою. Експериментально доведено істотні переваги використання технологічних моделей уроку літератури, що посилюють роль суб'єктів як на підготовчому (планувальному) етапі вивчення літературної теми, так і під час безпосередньої їх співпраці, ураховують особистісний розвиток кожного з учасників навчання та забезпечують ефективність оновленої методичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шуляр В. І. 
Сучасний урок української літератури : монографія / В. І. Шуляр; Миколаїв. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 552 c. - Бібліогр.: с. 405-455 - укp.

Проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми та ступінь готовності вчителів-словесників до впровадження моделей сучасного уроку української літератури (СУУЛ) за компетентнісно-діяльнісною парадигмою співпраці з учнями-читачами. Обгрунтовано необхідність компетентнісно-діяльнісного підходу до СУУЛ за змістовими лініями державних стандартів галузі "Мова і література". Розроблено технологічні моделі СУУЛ за умов основної та старшої школи на компетентнісній основі з урахуванням змістових ліній державного стандарту, технологічності тощо. Розглянуто особливості розвитку методичної компетентності вчителів до конструювання навчальних моделей компетентнісно-діяльнісного уроку української літератури в основній і старшій школі. Виявлено сутність і результативність інноваційної діяльності суб'єктів літературної освіти до конструювання навчальних моделей уроку, вивчення літературної теми із використанням електронних програмних ресурсів. Виокремлено показники методичної готовності словесників до конструювання моделей СУУЛ. Експериментально перевірено ефективність моделей сучасного компетентнісно-діяльнісного уроку української літератури, їх упровадження за умов основної та старшої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Андрій Шуляр та його внесок у розвиток архітектури, містобудування, збереження архітектурної спадщини Львівщини. До 100-ліття з дня народження : матеріали конф., 13 груд. 2018 р., Львів / ред.: В. А. Шуляр; Львів. обл. держ. адмін., нац. ун-т "Львів. політехніка", Львів. обл. орг. Нац. спілки архітекторів України. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018. - 87 c. - укp. - англ.

Розглянуто особливості розвитку архітектури, містобудівної політики, проблеми та практику пам’яткоохоронної діяльності в україні та, зокрема у Львівській області в другій половині ХХ ст. та роль архітектора А. Шуляра в цих процесах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР)9-8 Шуляр я434(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шуляр В. А. 
Еволюція концепції територіального розширення центру Львова в урбаністичних проектах XX - поч. XXI ст. / В. А. Шуляр // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Архітектура. - 2019. - 1, № 1. - С. 123-140. - Бібліогр.: 139 назв. - укp.

Розглянуто урбаністичні проекти територіального розширення громадського центру м. Львів в північному напрямку в генеральних планах міста, детальних планах територій та інших урбаністичних проектах упродовж XX - поч. XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.91(4Укр-4Льв-2Л)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Архіт. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шуляр В. 
Український архітектурний модернізм 1955 - 1991 рр. / В. Шуляр // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Архітектура. - 2020. - 2, № 1. - С. 63-71. - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Розглянуто передумови та особливості розвитку архітектури радянського або соціалістичного модернізму 1955 - 1991 рр. в Україні. У цей складний для розвитку архітектури період, в умовах партійно-державного ідеологічного диктату, були створені будівлі та споруди, які є цінними мистецькими творами, архітектурними пам'ятками свого часу і є частиною всесвітньої архітектурної спадщини другої пол. XX ст. Ці будівлі нині активно реконструюються, перебудовуються, втрачається їх оригінальний вигляд, а часто і взагалі зносяться. Існує великий ризик втрати архітектури цього історичного періоду. Тому важливим є визнання її цінності, привернення уваги громадськості, фахівців, органів влади до питань збереження цієї архітектури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР)65-239.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Архіт. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шуляр В. І. 
Професійно-фахова студія: методика і технологія Нової української школи : наук.-метод. посіб. / В. І. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : МОІППО, 2023. - 250, [1] c. - Бібліогр.: с. 220-233 - укp.

Представлено посібник який містить теоретичні основи організації професійно-фахової студії для педагогів у системі підвищення кваліфікації. Обґрунтовано представлено інноваційні моделі організації занять, які підкріплено конкретними матеріалами занять із педагогічними працівниками. Апробовано запропоновані моделі під час курсів підвищення кваліфікації педагогів Миколаївщини та в закладі загальної середньої освіти № 57 імені Т. Г. Шевченка м. Миколаєва впродовж 2014 - 2020 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 + Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шуляр В. І. 
Модель літературної компетентності учнів-читачів Нової української школи : [навч.-метод. посіб.] / В. І. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : ОІППО, 2022. - 192 c. - Бібліогр.: с. 163-185 - укp.

Представлено навчально-методичний посібник, який є логічним продовженням серії видань "Формуємо компетентного читача Нової української школи". Проаналізовано джерела (нормативні та наукові) щодо становлення і розвитку компетентнісного підходу в Україні. Розроблено концепцію та модель складових компетентного випускника-читача відповідно до ідей Нової української школи, Державного стандарту базової середньої освіти та Модельних програм освітньої мовно-літературної галузі. Подано типологічну класифікацію літературного заняття, яку узгоджено із компетентнісною, діяльністю та особистісно зорієнтованою стратегіями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шуляр В. 
Вивчення біографії письменника: методика й технологія в Новій українській школі : монографія / В. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : ОІППО, 2022. - 300 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 293-298 - укp.

Наголошено, що вдосконалення системи літературної освіти полягає перш за все у створенні умов для її стійкого розвитку на основі безперервного освітньо-культурологічного та професійно-фахового зростання кожного суб'єкта, який залучається до культурних пластів вітчизняної і європейської науки, прагне до науково-дослідної діяльності за фундаментальними і прикладними напрямами досліджень у освітньому процесі та конкретному закладі освіти. Розроблено інноваційну модель планування та конструювання літературних занять, пакет методичних засобів які забезпечують ефективне досягнення надзавдання - мати вчителя літератури - ініціативного, мобільного, творчого, конкурентоспроможного у своїй сфері діяльності, щоб виховати успішну Я-особистість учня-читача, здатного жити, розвиватися і діяти стабільно в змінному середовищі. Зазначено, що осягнення ціннісно-етичної моделі життєдіяльності письменника допоможе словесникові формувати патріотично зорієнтовану особистість учня-читача тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шуляр В. 
Валеологізація літературного заняття: методичні стратегії і тактики Нової української школи : [монографія] / В. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : ОІППО, 2022. - 300 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 261-278, 293-298 - укp. - англ.

Представлено практико-орієнтовану монографію, яка містить методичні стратегії і тактики валеологізації літературного заняття узгоджені як з імперативами Нової української школи, так і класичними напрацюваннями педагогів (В. Сухомлинський, Я. Чепіга). Запропоновано філософсько-освітні та психолого-педагогічні основи валеологізацп літературного заняття, особливості конструювання моделей занять із використанням технологій візуалізацїї, музикотерапії, педагогічної рефлексїї. Представлено авторські матеріали та узагальнений досвід учителів-словесників України із застосування засобів, прийомів, вправ валеологізації мовно-літературної освіти взагалі та літературних занять зокрема. Зазначено, що матеріали монографії увідповіднено як до традиційних змістових лінії літературної освіти, так і ідей Нової української школи, Державного стандарту загальної середньої освіти, низки модельних програм, схвалених Міністерством освіти і науки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шуляр В. І. 
Нооосвітній ландшафт Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: трансформаційні процеси : [наук.-метод. посіб.] / В. І. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : Вид. центр МОІППО, 2022. - 124 c. - укp.

Системно викладено досвід колективу Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо створення ноосвітнього ландшафту в умовах децентралізації. Подано різноманітні моделі організації ноосвітнього середовища в закладах освіти за участі органів управління освітою в територіальних громадах. Наведено низку базових понять на основі філософії триєдності та візуалізовано їх за допомогою логіко-семіотичних моделей. Увагу приділено питанням партнерської освітянської співпраці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)7-8 + Ч34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863446 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського