Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шугалій Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Шугалій Н. Є. 
Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 - 1872) / Н. Є. Шугалій // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено життя та діяльність видатного датського просвітителя М. Грунтвіга, ініціатора створення вищих народних шкіл для дорослого населення. М. Грунтвіг стояв на позиції не просто "масової", а практично безперервної освіти всього населення і підтримки громадянської та професійної компетентності дорослих громадян держави на високому рівні. Висвітлено діяльність вищих народних шкіл для осіб, старших від 17-ти років, створених у середині ХІХ ст. з ініціативи М. Грунтвіга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ДАН)51-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шугалій Н. 
Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Шугалій // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Зроблено історичний екскурс в стан дослідження філософських, теософських поглядів відомого данського мислителя Фредеріка Северіна Грундтвіга, одного із основоположників андрагогіки. З'ясовано, що наукові дослідження, присвячені науково-педагогічній спадщині Грундтвіга охоплюють теоретико-методологічні питання філософії освіти, релігійні ідеї, теоретичні засади й організацію народної освіти для дорослих. Відзначено неповну розробленість наукової спадщини вченого, зокрема його науково-педагогічних, педагогічних і просвітницьких аспектів діяльності Н. Ф. С. Грундтвіга.

Сделан исторический экскурс в состояние исследования философских, теософских взглядов известного датского мыслителя Фредерика Северина Грундтвига, одного из основоположников андрагогики. Выяснено, что научные исследования, посвященные научно-педагогическому наследию Грундтвига, охватывают теоретико-методологические вопросы философии образования, религиозные идеи, теоретические основы и организацию народного образования для взрослых. Отмечена неполня разработанность научного наследия ученого, в частности научно-педагогические, педагогические и просветительские аспекты деятельности Н. Ф. С. Грундтвига.

The condition of researches of a scientific heritage of Grudntvig - the Danish poet, philosopher, theologian, and inspirer of social movement XIX of a century for national and cultural Fatherland revival is considered. The high potential of application in Ukraine its pedagogical inventions in education of adults is noted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4ДАН)5-8 Грундтвіг

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шугалій Н. 
Генеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано інтерпретацію концепції "Освіта впродовж життя". Показано еволюцію поглядів на цей концепт. Виокремлено ряд принципів, які є основою педагогічної практики народних вищих шкіл (НВШ) (на основі концепції Н. Ф. С. Грундтвіга): роль і значення селянства в історії, вивчення міфології, декламація поетичних творів про народ, природу і людське життя, почуття належності до спільноти, фізичні вправи, лекції і практичні вправи з різних тем сільського господарства, спільні молитви. Відзначено позитивний вплив діяльності на соціальні НВШ, економічні процеси в Данії. З'ясовано, що за відсутності державного контролю право на власну освітню політику та принцип рівності є основними складовими діяльності НВШ. Констатовано, що використання досвіду НВШ є актуальним напрямом становлення сучасної системи LLL.

Предложена интерпретация концепции "Образование в течение жизни". Показана эволюция взглядов на данный концепт. Выделен ряд принципов, которые являются основой педагогической практики народных высших школ (НВШ) (на основе концепции Н.Ф.С. Грундтвига): роль и значение крестьянства в истории, изучение мифологии, декламация поэтических произведений о народе, природе и человеческой жизни, чувство принадлежности к сообществу, физические упражнения, лекции и практические упражнения по различным темам сельского хозяйства, совместные молитвы. Отмечено положительное влияние деятельности НВШ на социальные, экономические процессы в Дании. Определено, что при отсутствии государственного контроля право на собственную образовательную политику и принцип равенства являются основными составляющими деятельности НВШ. Констатировано, что использование опыта НВШ является актуальным направлением становления современной системы LLL.

Genesis of idea and practice of continuous education, in particular, in aspects of additional and developing training of adults is considered. The role in creation of the higher popular schools as specific means of such training of the Danish scientist and theologian N-F.-S. Grundtwig is accented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ДАН)7 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шугалій Н. Є. 
Науково-педагогічна спадщина Ніколая Фредеріка Северіна Грунтвіга в контексті розвитку освіти Данії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Є. Шугалій; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано науково-педагогічну спадщину, просвітницькі ідеї Н. Ф. С. Грунтвіга в контексті становлення та розвитку данської системи освіти XVIII - XIX ст. Обгрунтовано періодизацію життєвого шляху Н. Ф. С. Грунтвіга, вплив релігійного вчення, традицій і скандинавської міфології на формування світогляду вченого. Розкрито соціально-економічні передумови розвитку освіти дорослих і створення Вищих народних шкіл (ВНШ) у Данії. Виявлено та систематизовано основні просвітницько-педагогічні ідеї Н. Ф. С. Грунтвіга за такими ознаками: ідеї, що стосуються виховання вільної корисної суспільству особистості; ідеї, що стосуються гармонійного розвитку данського суспільства; ідеї, що стосуються роботи саме ВНШ. Проаналізовано особистий підхід Н. Ф. С. Грунтвіга до розвитку датської освіти дорослих. Визначено перспективи творчого використання доробку Н. Ф. С. Грунтвіга за сучасних умов організації освіти дорослих в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4ДАН)5-8 Ґрунтвіг, Н. Ф.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського