Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чирчик С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Чирчик С. В. 
Механізм впливу випромінювання з області власного поглинання монокристалічного кремнію на його теплове випромінювання. Теорія і експеримент : монографія / С. В. Чирчик. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2008. - 128 c. - Бібліогр.: с. 115-124. - укp.

Вперше систематизовано результати досліджень модуляції випромінювання монокристалічного кремнію у спектральному діапазоні внутрішньозонних електронних переходів. Проаналізовано механізм впливу випромінювання з області фундаментального поглинання напівпровідника на його теплове випромінювання в широкому діапазоні температур. Розкрито залежності ефективності такого "перетворення світла" від параметрів зовнішніх впливів і параметрів кристалів монокристалічного кремнію. Запропоновано нові типи фотонних інфрачервоних випромінювачів і безконтактні оптичні методи вимірювання рекомбінаційних параметрів у напівпровідниках.

Впервые систематизированы результаты исследований модуляции излучения монокристаллического кремния в спектральном диапазоне внутриозонных электронных переходов. Проанализирован механизм влияния излучения из области фундаментального поглощения полупроводника на его тепловое излучение в широком спектре температур. Раскрыты зависимости эффективности такого "преобразования света" от параметров внешних влияний и параметров кристаллов монокристаллического кремния. Предложены новые типы фотонных инфракрасных излучателей и безконтактные оптические методы излучения рекомбинационных параметров в полупроводниках.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.227,021 + З843.312,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чирчик С. В. 
Механізм впливу випромінювання з області власного поглинання монокристалічного Si на його теплове випромінювання в ізотермічних умовах : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук / С. В. Чирчик; НАН України. Ін-т фізики напівпровідників ім. В.Є.Лашкарьова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.227,022 + З852.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чирчик С. В. 
Математичне моделювання у сучасному професійному дизайні: методологія, теорія, практика : монографія / С. В. Чирчик. - К., 2010. - 96 c. - укp.

Розглянуто методичні та методологічні засади математичного моделювання в дизайні. Наведено класифікацію математичних моделей, описано основні етапи та технологію їх побудови. Увагу приділено позиціюванню математичних моделей під час проектування приміщень. Розглянуто особливості проектування офісної споруди й освітлення приміщень.

Рассмотрены методические и методологические основы математического моделирования в дизайне. Приведена классификация математических моделей, описаны основные этапы и технология их построения. Уделено внимание позицированию математических моделей при проектировании помещений. Рассмотрены особенности проектирования офисного сооружения и освещения помещений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чирчик С. В. 
Безконтактний спосіб вимірювання рекомбінаційних параметрів носіїв заряду в напівпровідниках / С. В. Чирчик // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2009. - № 6. - С. 10-16. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Лисоченко С. В. 
Метод визначення рекомбінаційних параметрів в технологічних пластинах Si / С. В. Лисоченко, С. В. Чирчик // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 229-232. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано підхід до визначення рекомбінаційних параметрів з одного виміру у пластинах Si, таких як: швидкість поверхневої рекомбінації, "ефективний" і "об'ємний" час життя носіїв заряду. Метод ббазується на інжекції носіїв заряду шляхом імпульсної засвітки локальної області світлом з області фундаментального поглинання напівпровідника та вимірювання часової залежності зміни концентрації нерівноважних носіїв заряду. Метод тестовано за виробничих умов на технологічних пластинах кремнію і може використовуватись для якісного контролю у процесі виготовлення сонячних елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З843.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чирчик С. В. 
Экспресс-метод определения рекомбинационных параметров в технологических пластинах кремния / С. В. Чирчик // Изв. вузов. Радиоэлектроника. - 2012. - 55, № 3. - С. 43-47. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложен метод определения рекомбинационных параметров из одного измерения в пластинах Si, таких как скорость поверхностной рекомбинации, "эффективное" и "объемное" время жизни носителей заряда. В основе метода лежит инжекция носителей заряда путем импульсного засвечивания локальной области светом из области фундаментального поглощения полупроводника и измерение временной зависимости изменения концентрации неравновесных носителей заряда. Метод тестировался в производственных условиях на технологических пластинах кремния и может использоваться для качественного контроля в процессе изготовления солнечных элементов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З843.413 + В379.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27665/рад. эл. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гріффен Л. О. 
Основи світлотехніки для дизайнерів : навч. посіб. / Л. О. Гріффен, С. В. Чирчик. - К. : Лозовий, 2012. - 182 c. - Бібліогр.: с. 172-174. - укp.

Подано системи величин і одиниць, що використовуються у світлотехніці. Наведено оптичні та світлотехнічні характеристики матеріалів і випромінювання у матеріальному середовищі. Розглянуто основні питання колористики в контексті світлотехнічного конструювання, а також основи проектування освітлення. Охарактеризовано сучасні освітлювальні прилади, наведено приклади практичного застосування світлотехнічних засобів у дизайні. Представлено світлотехніку на рівні органічно-цілісного за структурою освітнього процесу, який реалізується з використанням методів дизайну та ергономіки: роль та значення світла, його характеристики, оптичні системи, колір, джерела світла, освітлювальні прилади та технічне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З294 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чирчик С. 
Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер’єру / С. Чирчик // Вища шк.. - 2012. - № 7. - С. 83-104. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Узагальнено результати наукових досліджень щодо визначення та змістового наповнення компетентнісного підходу у вищій дизайн-освіті. Зроблено компаративний аналіз понять «компетенція» та «компетентність». Окреслено дискусійне коло змістових аспектів цих понять. Сформульовано вимоги до випускників ВНЗ за напрямом «дизайн». Наведено структуру професійної компетенції випускника ВНЗ, в якій виділено загальнонаукові, інструментальні, соціально-особистісні, загальнокультурні, професійні компетенції. Наведено модель професійної компетентності дизайнера інтер’єру, проаналізовано її основні структурні компоненти та компетенції дизайнера інтер’єру.

Обобщены результаты научных исследований содержательного наполнения определения «компетентностный подход» в дизайн-образовании. Сделан компаративный анализ понятий «компетенция» и «компетентность». Определен дискуссионный круг содержательных аспектов этих понятий. Сформулированы требования к выпускникам ВУЗ по направлению «дизайн». Приведена структура профессиональной компетенции выпускника ВУЗ, в которой выделены общенаучные, инструментальные, социально-личностные, общекультурные, профессиональные компетенции. Представлена модель профессиональной компетентности дизайнера интерьера. Проанализированы ее основные структурные компоненты и компетенции дизайнера интерьера.

The results of the scientific projects pertaining the determination of the contents of the competence approach in higher design-education have been furnished. The modern requirements to the graduates of higher educational establishments of the speciality “design” are being formulated. The structure of professional competence of the interior designer have been presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чирчик С. 
Наука і дизайн-освіта / С. Чирчик // Вища шк.. - 2010. - № 11. - С. 87-93. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Висвітлено питання моделювання в контексті освіти та науки. Наведено мету й основні аспекти цього процесу. Розглянуто теоретико-дидактичні основи математичного моделювання в дизайн-освіті, особливості його впливу у процесі професійної підготовки. Визначено конкретні завдання, на розв'язання яких спрямоване моделювання в дизайні, серед яких - багаторівневе та стильове моделювання, моделювання етапів дизайн-програм.

Освещены вопросы моделирования в контексте образования. Указана цель и основные аспекты этого процесса. Рассмотрены теоретико-дидактические основы математического моделирования в дизайн-образовании, особенности его воздействия в процессе профессиональной подготовки. Определены конкретные задачи, на решение которых направлено моделирование в дизайне, среди которых - многоуровневое и стилевое моделирование, моделирование этапов дизайн-программ.

Devoted to modeling in the context of education. Given the purpose and basic aspects of this process. The theoretical-didactic framework of mathematical modeling in design education, particularly its impact in the process of training. Identifies specific problems addressed by the simulation in the design, including multilevel modeling, style modeling, simulation phases of design programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.3 + Ж182 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чирчик С. 
Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / С. Чирчик // Вища шк.. - 2011. - № 5/6. - С. 33-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми реалізації акмеологічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови реалізації цього підходу, які визначаються розумінням сутності акмеологічного підходу в дизайн-освіті, засвоєнням студентами прогресивних, сучасних методик і технологій навчання і виховання. Сформульовано основну мету дизайнерської освіти - формування у випускника постійного прагнення до самовдосконалення та розвиток у нього професійної компетентності. Запропоновано модель реалізації акмеологічного підходу в дизайн-освіті.

Рассмотрены проблемы реализации акмеологического подхода в контексте профессиональной подготовки будущих дизайнеров. Обоснованы психолого-педагогические условия реализации этого подхода, которые определяются пониманием сущности акмеологического подхода в дизайн-образовании; усвоением студентами прогрессивных, современных методик и технологий обучения и воспитания. Сформулирована основная цель дизайнерского образования - формирование у выпускника постоянного стремления к самосовершенствованию и развитие у него профессиональной компетентности. Предложена модель реализации акмеологического подхода в дизайн-образовании.

The problems of implementation acmeologic approach in the context of training future designers. Justified by the psychological and pedagogical conditions of realization of this approach, which is determined by: understanding the essence of acmeologic approach to design education, to provide students with innovative, modern methods and technology education and training. Describes the main purpose of design education - the formation of a graduate constant desire to improve and develop his professional competence. Placed a different implementation approach acmeologic in design education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чирчик С. 
Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера / С. Чирчик // Вища шк.. - 2013. - № 2. - С. 73-79. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено теоретичні аспекти інтеграції пізнавального чинника в освітній процес підготовки дизайнерів. Визначено його вплив на професійне становлення майбутнього дизайнера. Розглянуто сутність формування пізнавального інтересу студента за напрямом "дизайн". Актуалізовано шляхи формування цього компоненту, а саме: зміст навчальних предметів і додаткова організація пізнавальної діяльності студентів. Констатовано необхідність застосування активних методів навчання для успішної реалізації цих завдань, а саме: методів проблемного й евристичного навчання. Зазначено актуальність чотирикомпонентної моделі "знання - вміння - навички - досвід". Стверджено, що процес організації пізнавальної діяльності студента є основою для формування внутрішньої мотивації до навчання.

Исследованы теоретические аспекты интеграции познавательного фактора в образовательный процесс подготовки дизайнеров. Определено его влияние на их профессиональное становление. Рассмотрена сущность формирования познавательного интереса студента по направлению "дизайн". Актуализированы пути формирования этого компонента, а именно: содержание учебных предметов и дополнительная организация познавательной деятельности студентов. Констатирована необходимость применения активных методов обучения для успешной реализации этих задач, а именно: методов проблемного обучения, эвристического обучения. Отмечена актуальность четырехкомпонентной модели "знание - умение - навыки - опыт". Утверждается, что процесс организации познавательной деятельности студента является основой для формирования внутренней мотивации к обучению.

Scientific-pedagogical investigations of the integration of cognitive interest into educational process of training would-be designers have been carried out. The process of organizing student's cognitive activities as the basis for the formation of interest for learning is being shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чирчик С. 
Оптимізаційна модель "Інтеграл компетентності дизайнера" / С. Чирчик // Вища шк.. - 2014. - № 2. - С. 59-94. - укp.

Визначено переваги застосування математичної моделі для дослідження процесу становлення професійної компетентності майбутніх дизайнерів інтер’єру. Сформульовано поняття педагогічно-математичної моделі та запропоновано структурний алгоритм побудови математичної моделі педагогічного явища. Доведено переваги використання математичної моделі оптимізації педагогічного явища. Уточнено зміст і сутність професійної компетентності дизайнера та перелік складових методологічної оптимізації структури її становлення. Сформовано перелік професійних компетенцій дизайнера інтер’єру, які підлягають графоаналітичному оцінюванню в межах математичної моделі оптимізації становлення професійної компетентності. Виокремлено функціональні компоненти виробничих функцій і типових задач оптимізаційної структури професійної компетентності дизайнера: мотиваційно-особистісний, творчо-інноваційний, реалізаційно-діяльнісний і рефлексивний. Розкрито закономірності побудови математичної моделі професійної компетентності залежно від рівня та якості сформованості умінь і навичок фахівця. Запропоновано способи інтерпретації математичної моделі педагогічного явища. Подано інформацію про напрями використання математичних методів у педагогіці, наведено перелік професійних компетенцій за фахом і відповідні їм складові в таблицях.

Определены преимущества применения математической модели для исследования процесса становления профессиональной компетентности у будущих дизайнеров интерьера. Сформулировано понятие педагогическо-математической модели и предложен структурный алгоритм построения математической модели педагогического явления. Доказаны преимущества использования математической модели оптимизации педагогического явления. Уточнено содержание и сущность профессиональной компетентности дизайнера и перечень составляющих методологической оптимизации структуры ее становления. Сформирован перечень профессиональных компетенций дизайнера интерьера, подлежащих графоаналитической оценке в рамках математической модели оптимизации становления профессиональной компетентности. Выделены функциональные компоненты производственных функций и типовых задач оптимизационной структуры профессиональной компетентности дизайнера: мотивационно-личностный, творчески-инновационный, реализационно-деятельностный и рефлексивный. Раскрыты закономерности построения математической модели профессиональной компетентности в зависимости от уровня и качества сформированности умений и навыков специалиста. Предложены способы интерпретации математической модели педагогического явления. Представлена информация о направлениях использования математических методов в педагогике, приведены перечень профессиональных компетенций по специальности и соответствующие им составляющие в таблицах.

Determined are the advantages of application of mathematical models for the study of the process of professional competence of interior designers. Formulated is the notion of pedagogical and mathematical model and created a structural algorithm for constructing a mathematical model of educational phenomena. Proved are the advantages of the mathematical optimization model of pedagogical phenomena. Clarified are the content and nature of professional competence designer and methodological components for optimizing the structure of its formation. Formed is the list of competencies for professional interior designer to be evaluated within the graphic-analytical mathematical optimization model of professional competence. Distinguished are the functional components of production functions and typical problems of structure optimization professional competence designer: motivational and personal, creative and innovative, realizable and activity and reflective. Disclosed are the regularities mathematical model of professional competence depending on the level and quality of skills and professional skills. Proposed are methods of interpretation of the mathematical model of pedagogical phenomena. Presented is the information about areas of mathematical methods in teaching, and a list of professional competencies in the specialty, and the corresponding components in the tables.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ12 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чирчик С. В. 
Поняття "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність" в науці як ціннісні орієнтири дизайн-освіти / С. В. Чирчик // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 54. - С. 82-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сучасну парадигму вищої дизайн-освіти в контексті формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Значну увагу приділено аналізу висвітлених у науковій літературі напрямків дослідження структури, змісту, а також ієрархії понять "компетенція", "компетентність" і "професійна компетентність".

Рассмотрена современная парадигма высшего дизайн-образования в контексте формирования профессиональной компетентности будущих специалистов. Значительное внимание уделено анализу представленных в научной литературе направлений исследования структуры, содержания и иерархии понятий "компетенция", "компетентность" и "профессиональная компетентность".

The given research work deals with contemporary paradigms of higher education in the context of future specialists' professional competence forming. By this, special attention is given to the analysis of trends represented by scientific literature in the research of structure, content and hierarchy of such concepts as "ability", "competence" and "professional competence".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чирчик С. В. 
Методологічні аспекти підготовки дизайнерів інтер’єру / С. В. Чирчик // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 59-68. - Бібліогр.: 17 назв - укp.

Висвітлено наукові пошуки щодо методології дизайн-освіти в контексті компетентнісного підходу. Розглянуто основні цикли професійної підготовки дизайнера інтер'єру з деталізацією освітніх результатів. Застосування професійних компетенцій відображено в описі результатів навчання. Акцентовано увагу на критеріях формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів.

Представлены научные поиски методологии дизайн-образования в контексте компетентносного подхода. Рассмотрены основные цели профессиональной подготовки дизайнера интерьера с детализацией образовательных результатов. Использование профессиональных компетенций отображено в описании результатов обучения. Акцентировано внимание на критериях формирования профессиональной компетентности будущих дизайнеров.

This paper presents the scientific research of design education methodology in the context of competence approach. The main purposes of interior designer’s professional training with details of educational results are considered. The use of professional competence is reflected in the description of training results. The attention is focused on the formation criterion of future designers’ professional competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чирчик С. 
Структурно-логічна схема підготовки дизайнера інтер'єру / С. Чирчик // Вища шк.. - 2014. - № 10. - С. 71-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлені наукові пошуки у сфері методології дизайн-освіти в контексті компетентнісного підходу. Розглянуто систему професійної підготовки фахівців з дизайну інтер’єру. Визначено пріоритетні освітні тенденції. Наведено професійно-практичні дисципліни, які формують комплекс практичних навичок, необхідних для створення комплексних системних об’єктів середовища. Проведено детальний аналіз циклу професійної та практичної підготовки дизайнера інтер’єру. Відмічено необхідність оволодіння комп’ютерними технологіями, яке відбувається паралельно з дизайн-проектним циклом на основі спеціалізованого програмного забезпечення. Запропоновано структурно-логічну схему підготовки дизайнера інтер’єру.

Представленны научные исследования в области методологии дизайн-образования в контексте компетентностного подхода. Рассмотрена система профессиональной подготовки специалистов по дизайну интерьера. Определены приоритетные образовательные тенденции. Приведены профессионально-практические дисциплины, которые формируют комплекс практических навыков, необходимых для создания комплексных системных объектов среды. Проведен детальный анализ цикла профессиональной и практической подготовки дизайнера интерьера. Отмечена необходимость овладения компьютерными технологиями, которая происходит параллельно с дизайн-проектным циклом на основе специализированного программного обеспечения. Предложена структурно-логическая схема подготовки дизайнера интерьера.

The article deals with the problems in the sphere of methodology concerning design education in the context of competence approach. The system of interior designer training is described. Priority educational tendencies are identified. The author indicates those vocational and practical disciplines which form a set of practical skills necessary for creation of complex system objects of the environment. The detailed analysis of the cycle of vocational and practical interior designer training is done. The author marks the necessity of mastering computer technology, which goes simultaneously with the design-project cycle on the basis of special software. A structural-logic scheme of interior designer training is suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05р

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції : зб. наук. пр. Кн. 3 / ред.: М. І. Степаненко, Є. А. Антонович, В. Я. Даниленко, С. М. Шевчук, К. М. Левківський, В. П. Титаренко, А. В. Чебикін, В. Г. Бутенко, М. П. Вовк, О. М. Дем'янчук, І. Є. Каньковський, М. С. Корець, Н. Д. Креденець, М. С. Курач, В. М. Мадзігон, С. Г. Мельничук, Н. Є. Миропольська, Н. Г. Ничкало, Л. В. Оршанський, О. М. Отич, Г. М. Падалка, Т. В. Паньок, В. О. Радкевич, А. А. Руденченко, Г. М. Сагач, Г. І. Сотська, Л. З. Тархан, В. П. Тименко, Т. П. Усатенко, Г. Г. Філіпчук, С. В. Чирчик, О. Л. Шевнюк, Г. П. Шевченко, О. П. Щолокова, О. Я. Боднар, І. Л. Бермес, В. Г. Дутчак, Р. В. Захарчук-Чугай, Т. В. Кара-Васильєва, Г. В. Карась, Т. Ф. Кротова, І. О. Кузнецова, О. А. Лагутенко, Н. М. Муфтієва, О. І. Никорак, В. А. Овсійчук, Р. В. Одрехівський, О. Ю. Оленіна, М. В. Приймич, С. Б. Рибалко, М. Р. Селівачов, Л. Д. Соколюк, М. Є. Станкевич, Г. Г. Стельмащук, О. А. Тарасенко, Н. О. Урсу, О. В. Школьна, О. Ю. Буров, О. В. Кардаш, О. В. Кащенко, В. І. Корабельський, В. Є. Михайленко, Н. Г. Романенко, К. О. Сазонов, А. Л. Славінська, О. В. Чепелюк, Ю. Л. Афанасьєв, Н. В. Барна, С. Д. Безклубенко, В. А. Бітаєв, Ю. Г. Легенький, В. А. Личковах, Л. Б. Мізіна, І. С. Рижова, В. А. Федь; Нац. акад. пед. наук України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Ін-т модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України, НАН України, Ін-т народознавства, Полт. облдержадмін., Полт. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Полт. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського, Полт. краєзнав. музей ім. В. Кричевського, Полт. худож. музей ім. М. Ярошенка. - Полтава, 2019. - 478 c. - укp. - англ.

Розглянуто етнодизайн як духовний культурно-мистецький феномен, народні традиції в архітектурі та дизайні. Висвітлено проблеми і перспективи реконструкції архітектурно-містобудівного середовища, питання відображення національної культури через етномаркери у дизайні середовища. Викладено особливості становлення екологічної свідомості майбутнього дизайнера у процесі професійної підготовки, критерії підготовки фахівців з дизайну костюма та брендової продукції на основі принципів етнодизайну. Наведено аспекти організації рекреаційно-туристичного простору Прикарпаття, описано новітні геометричні принципи побудови ландшафтних композицій прямокутної форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ123(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357870/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чирчик С. В. 
Дослідження рекомбінаційних параметрів нерівноважних носіїв заряду у технологічних пластинах Si тепловізійним методом / С. В. Чирчик // Изв. вузов. Радиоэлектроника. - 2020. - 63, № 9. - С. 570-579. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27665/рад. эл. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Чирчик С. В. 
Кремнієвий фотонний випромінювач ІЧ діапазону / С. В. Чирчик // Изв. вузов. Радиоэлектроника. - 2020. - 63, № 11. - С. 705-714. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Запропоновано підхід щодо створення високоякісних дешевих випромінювачів на середній (MW) і дальній (LW) інфрачервоний (ІЧ) діапазони спектру. Запропоновано фотонний випромінювач ІЧ діапазону на основі процесу перетворення світла з області фундаментального поглинання напівпровідником в інфрачервоне (light down-conversion). Ефективність такого перетворення не залежить від квантового виходу міжзонної рекомбінації, зростає за збільшення температури випромінювача, та має оптичне керування. Пристрій має велику робочу площу поверхні зі спектральними характеристиками, що не залежать від ширини забороненої зони напівпровідника. Наведено розрахункові та експериментальні залежні потужності кремнієвого фотонного випромінювача в діапазонах 3 - 5 і 8 - 12 мкм від температури та інтенсивності збуджуючого випромінювання. Наведено порівняння параметрів відомих і запропонованого випромінювача та технологічний опис приладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З996-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27665/рад. эл. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чирчик С. В. 
Теоретичні і методичні основи формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер'єру : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. В. Чирчик; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2017. - 42 c. - укp.

Теоретично узагальнено й практично розв'язано наукову проблему формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер'єру. Здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів із дизайну інтер'єру на різних етапах суспільного розвитку. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх бакалаврів та проаналізовано категоріально-понятійний апарат проблемного поля дослідження. Уточнено сутнісні ознаки, структуру, критерії, показники та рівні розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну інтер'єру на основі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Визначено організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Розроблено, обгрунтовано й експериментально перевірено концептуальну модель і методику розвитку професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер'єру й оптимізаційну модель динаміки формування професійної компетентності. Створено та впроваджено навчально-методичне забезпечення щодо фахової підготовки майбутніх дизайнерів інтер'єру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3 + Щ129.05 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Чирчик С. В. 
Зменшення поверхневої рекомбінації в монокристалічному кремнії шляхом імпульсного лазерного осадження плівок з кремнієвими квантовими точками / С. В. Чирчик // Изв. вузов. Радиоэлектроника. - 2022. - 65, № 3. - С. 167-174. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З843.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27665:рад.эл Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського