Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Черкасова И$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Черкасова И. П. 
Теоретико-методологическая основа исследования реабилитации подростков с физическими нарушениями / И. П. Черкасова // Наука і освіта. - 2010. - № 3. - С. 161-164. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена проблема реабилитации подростков в лечебно-профилактическом учреждении (ЛПУ) как процессуальная целостность, обеспечивающая обучение и воспитание, социально-педагогическую защиту личности, профилактику и коррекцию отклоняющегося поведения. Раскрыта методологическая основа исследования, определены и охарактеризованы комплекс системного, гуманистического, личностно-ориентированного, деятельностного подходов для успешной социализации и интеграции в общество детей с физическими нарушениями. Разработаны критерии и показатели эффективности работы с подростками в ЛПУ: комфортность интеграции подростка в социуме; мотивированность самоопределения личности; удовлетворенность социальной средой; самооценка; допустимость выраженности синдрома психоэмоциональной напряженности; сформированность коммуникативных навыков; уверенность в своих силах; защищенность; поддержка; толерантность. Выделены педагогические условия эффективности реабилитации подростков в ЛПУ: включение детей в позитивно-мотивированную деятельность с целью мобилизации их внутреннего потенциала и ориентации на саморазвитие; интеграция усилий всех субъектов реабилитации; социально-педагогическая помощь каждому ребенку с использованием его компенсаторных возможностей с учетом всех особенностей и реабилитационного потенциала; вовлечение в реабилитационный процесс родителей путем повышения их психолого-педагогической культуры; научно-методическое обеспечение эффективности реабилитации; специальная практикоориентированная подготовка специалистов по реабилитации детей.

Розглянуто проблему реабілітації підлітків у лікувально-профілактичному закладі (ЛПЗ) як процесуальну цілісність, що забезпечує навчання та виховання, соціально-педагогічний захист особистості, профілактику та корекцію, що відхиляється від норми поведінки. Розкрито методологічну основу дослідження, визначено й охарактеризовано комплекс системного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів до успішної соціалізації й інтеграції в суспільство дітей з фізичними порушеннями. Розроблено критерії та показники ефективності роботи з підлітками в ЛПУ: комфортність інтеграції підлітка в соціумі; мотивованість самовизначення особистості; задоволеність соціальним середовищем; самооцінка; припустимість вираженості синдрому психоемоційної напруженості; сформованість комунікативних навичок; впевненість у своїх силах; захищеність; підтримка; толерантність. Виділено педагогічні умови ефективності реабілітації підлітків у ЛПУ: включення дітей у позитивно-вмотивовану діяльність з метою мобілізації їх внутрішнього потенціалу й орієнтації на саморозвиток; інтеграція зусиль усіх суб'єктів реабілітації; соціально-педагогічна допомога кожній дитині з використанням його компенсаторних можливостей з урахуванням всіх особливостей та реабілітаційного потенціалу; залучення в реабілітаційний процес батьків шляхом підвищення їх психолого-педагогічної культури; науково-методичне забезпечення ефективності реабілітації; спеціальна практікоорієнтірована підготовка фахівців з реабілітації дітей.

The author investigates the process of rehabilitation of teenagers with physical infringements. The article suggests a methodological basis for the research; determines pedagogical conditions of rehabilitation of teenagers in treatment-and-prophylactic establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч439 + Р11(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Черкасова И. Ю. 
Ретроконверсия карточных каталогов в Библиотеке Пущинского научного центра РАН: подходы, результаты, перспективы / И. Ю. Черкасова, С. Б. Дронов // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 1. - С. 162. - рус.

Обоснована необходимость разработки методов проведения ретроконверсии карточных каталогов, приемлемых для Российских библиотек. Отмечено, что технология ретроконверсии, осуществляемая на базе ЦБ Пущинского научного центра, основывается на использовании внешних баз данных и отвечает оптимальному принципу проведения данного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч737.05-561(4Рос)541.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Черкасова И. Ю. 
Создание собственных информационных ресурсов в Центральной библиотеке Пущинского научного центра РАН. База данных диссертаций по физико-химической биологии / И. Ю. Черкасова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 8-я междунар. конф. "Крым-2001". - 2001. - 1. - С. 190-192. - рус.

Відзначено, що створення та розвиток власних інформаційних ресурсів - один із найважливіших напрямків діяльності Центральної Пущинської бібліотеки. Заслуговує уваги база даних дисертацій з фізико-хімічної біології, захищених в Пущинському науковому центрі РАН. Ця база дозволяє розкрити широкому колу учених і спеціалістів величезний науковий потенціал, закладений в дисертаційних працях .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.832.2(4Рос)543с51

Шифр НБУВ: В345647/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського