Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чепурна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Чепурна Н. В. 
Системи з штучним децентралізованим мікрокліматом Ц шлях до підвищення енергоефективності та конкурентноздатності тепличних господарств / Н. В. Чепурна // Вентиляція, освітлення та теплогазопостачання. - 2004. - Вип. 7. - С. 74-81. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н762.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71510 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Десятов Т. М. 
Наука управління загальноосвітнім навчальним закладом : Навч. посіб. / Т. М. Десятов, О. М. Коберник, Б. Л. Тевлін, Н. М. Чепурна. - Х. : Вид. група "Основа", 2003. - 240 c. - (Упр. шк.). - укp.

Розглянуто наукові засади управління загальноосвітнім навчальним закладом, а також функції, принципи та методи управління. Описано систему внутрішньошкільного керівництва та контролю, наведено методику аналізу стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів. Розкрито теоретичні аспекти ефективного планування роботи даних закладів.

Рассмотрены научные основы управления общеобразовательным учебным заведением, а также функции, принципы и методы управления. Описана система внутришкольного руководства и контроля, приведена методика анализа преподавания и уровня научных достижений учеников. Раскрыты теоретические аспекты эффективного планирования работы данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7

Шифр НБУВ: ВА655368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малкін Е. С. 
Аналітичні дослідження полів швидкостей і температур повітря в теплицях децентралізованого мікроклімату / Е. С. Малкін, І. Е. Фуртат, Н. В. Чепурна // Вентиляція, освітлення та теплогазопостачання. - 2005. - Вип. 8. - С. 43-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати аналітичних досліджень полів швидкостей і температур повітря в теплицях з камерами децентралізованого мікроклімату. Ці результати є основою для розроблення методики інженерного розрахунку системи опалення таких теплиць.


Індекс рубрикатора НБУВ: П082.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пархоменко О. В. 
Зоологія : Навч. посіб. / О. В. Пархоменко, О. В. Барабаш, А. А. Безродна, Н. С. Філіпчук, Н. П. Чепурна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 151 c. - Бібліогр.: с. 151. - укp.

Подано тлумачення 1 000 термінів і понять з різних галузей зоології, зокрема, систематики, морфології, фізіології, паразитології, ембріології, ентомології, екології тварин, зоогеографії. Наведено відомості щодо голозойного типу живлення, променевої та радіальної симетрії, циприсоподібної личинки, птахотазових динозаврів, птеродактилів.

Подано толкование 1 000 терминов и понятий из разных отрасленй зоологии, в частности, систематики, морфологии, физиологии, паразитологии, эмбриологии, энтомологии, экологии животных, зоогеографии. Приведены сведения о голозойном типе питания, лучевой и радиальной симметрии, циприсоподобных личинках, птицетазовых динозаврах, птеродактелях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е6я73-1

Шифр НБУВ: ВА682795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чепурна Н. М. 
Науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників України (1970 - 2004 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Чепурна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників (СПКПП) України у 1979 - 2004 рр., зокрема, теоретично обгрунтовані, об'єктивно зумовлені цілі, завдання, принципи, структуру, зміст і методичне забезпечення усіх рівнів і форм цієї системи. Зауважено, що зазначений період характеризується переходом від нестабільності у науково-методичному забезпеченні СПКПП до системності. Здійснено історико-логічний аналіз її становлення, розвитку та науково-методичного забезпечення. З'ясовано, що такі системи можуть слугувати базою для подальшого розвитку теорії та методики післядипломної педагогічної освіти в Україні. Згідно з цією методикою навчальний процес розглядається як інтеграція загально-педагогічних, функціональних і культурологічних знань і вмінь педагогічних працівників; вибір форм і методів навчання дорослих грунтується на засадах андрагогіки, педагогічної творчості, педагогічної інноватики; передбачається систематичне впровадження до змісту навчання досягнень педагогічної науки, передового досвіду, педагогічних інновацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Розвиток професійної орієнтації в Україні : наук.-допом. бібліогр. покажч. / ред.: П. І. Рогова, Н. М. Чепурна; уклад.: Л. О. Пономаренко, Н. А. Стельмах, Л. І. Ніколюк; АПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського, Ін-т пробл. виховання, Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К.; Черкаси, 2009. - 195 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку теорії та методики професійної спрямованості (ПС) дітей, молоді та дорослих в Україні. Розглянуто питання нормативно-правового забезпечення системи ПС населення. Висвітлено джерела розвитку і перспективи розбудови державної системи ПС. Розкрито теоретико-методичні основи професійного самовизначення особистості. Розглянуто питання планування та реалізації індивідуальної освіти та кар'єри професійного зростання, психолого-педагогічного зростання ПС осіб різного віку і соціально-професійного статусу. Увагу приділено ПС дітей та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах (НЗ), позашкільних закладах та інших державних установах, професійно-технічних НЗ, студентів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6я1 + Ю941.19я1

Шифр НБУВ: ВА736084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чепурна Н. В. 
Системи децентралізованого забезпечення мікроклімату розсадних відділень теплиць : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.03 / Н. В. Чепурна; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано фізичні моделі процесів повітро- та тепломасообміну всередині та зовні міні-теплиць, які дозволили створити системи децентралізованого забезпечення мікроклімату, і на їх основі проведено аналітичні дослідження цих процесів. Одержано залежності для визначення температурно-вологісних і швидкісних параметрів на базі аналітичних та експериментальних досліджень процесів повітро- та темломасообміну, а на їх основі розроблено методику розрахунку систем децентралізованого забезпечення мікроклімату. Експериментально обгрунтовано доцільність застосування міні-теплиць з системами децентралізованого забезпечення мікроклімату для підтримання більш рівномірних і стабільних нормативних параметрів теплового режиму для росту рослин і суттєвого зменшення енерговитрат з одночасним підвищенням врожайності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П082.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чепурна Н. 
Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 25-29. - укp.

Висвітлено діяльність Черкаського інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) у контексті вирішення проблеми інформатизації освіти. Визначено напрями роботи над створенням трирівневого технологічного стандарту для вчителів загальноосвітньої школи з інформаційно-комунікаційних технологій ("Початківець", "Активний користувач", "Експерт"). Наголошено на призначенні, стратегічній меті, цілях і основних завданнях Проекту інституційного розвитку Черкаського ІППО на 2007 - 2008 рр. Охарактеризовано проекти: "Регіональна система науково-методичної підтримки навчального процесу в школі", "Регіональна система інформаційно-ресурсної підтримки шкільних бібліотек".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чепурна Н. 
Нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників засобами інформаційних технологій / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 52-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Надано інформацію про проект "Інформатизація регіональної системи освіти", пілотний варіант якого впроваджується в Чернівецькій області. Розкрито завдання проекту, зокрема, створення навчальних матеріалів нового покоління. Ключовою умовою проекту є забезпечення високого рівня доступності інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) для педагогів і учнів. Висвітлено досвід створення ресурсного центру Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. Визначено задачі, які призначене розв'язувати дистанційне навчання. Вказано на можливості використання ІКТ шкільними бібліотеками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чепурна Н. 
Використання ІКТ у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників області / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 33-37. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість розв'язання проблеми інформатизації освіти та доцільність створення трирівневого технологічного стандарту для вчителів загальноосвітньої школи з інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ): "Початківець", "Активний користувач", "Експерт". Висвітлено практичну діяльність Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників щодо реалізації проекту інституційного розвитку, стратегічною метою якого є створення умов для системного впровадження та активного використання ІКТ учасниками освітньої галузі регіону. Визначено основні завдання проекту та викладено заходи, спрямовані на їх виконання: формування у структурованому вигляді матеріалів для науково-методичної підтримки навчального процесу у школах, створення системи інформаційної підтримки бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечення бібліотек системи післядипломної педагогічної освіти АПН України ресурсами провідних вітчизняних книгозбірень та інформаційних центрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч489.514(4УКР-4ЧЕК)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чепурна Н. 
Проблема створення освітнього середовища сільської школи у педагогічній теорії та практиці / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 59-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено поняття освітнього середовища, яке розуміють як простір, де панує певний педагогічно сформований спосіб життя, засіб виховання, а не лише його умова чи фактор. Обгрунтовано якість освітнього середовища. Виокремлено різні види виховних систем. Проаналізовано проблему забезпечення соціальної рівності різних верств населення в правах на якісну освіту на сучасному етапі розвитку сільської школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Малкін Е. С. 
Термодинамічні основи розробки високоенергоефективних систем гарячого водопостачання : навч. посіб. для студ., які навчаються за напрямом підгот. "Будівництво" / Е. С. Малкін, І. Є. Фуртат, Н. В. Чепурна; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - Київ : КНУБА, 2013. - 59 c. - Бібліогр.: с. 49-50 - укp.

Викладено теоретичні основи, конструктивні особливості та методи енергетичного й ексергетичного розрахунку систем гарячого водопостачання, проведено термодинамічний аналіз таких систем. Увагу приділено обгрунтуванню та розробці принципових схем енергоефективних систем гарячого водопостачання. Розглянуто приклади вирішення конкретних завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н765 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чепурна Н. М. 
Гуманне мислення – основа педагогіки майбутнього / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 12-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

За допомогою ідей видатних мислителів і педагогів минулого та сучасності (Яна Амоса Коменського, Г. Сковороди, Адольфа Дістервега, К. Ушинського, О. Захаренка, В. Сухомлинського та Ш. Амонашвілі) обгрунтовано гуманістичний смисл педагогічної діяльності, її переорієнтацію на гуманне педагогічне мислення. Наголошено, що тільки на засадах гуманної педагогіки можна сформувати людину майбутнього гуманного суспільства. Головне – це необхідність здійснення педагогічного впливу гуманістичного, а не авторитарного характеру. З’ясовано, що гуманно-педагогічне мислення грунтується на духовно-моральних цінностях православ’я, світової філософії, психології та педагогіки.

С помощью идей выдающихся мыслителей и педагогов прошлого и современности (Яна Амоса Коменского, Г. Сковороды, Адольфа Дистервега, К. Ушинского, А. Захаренко, В. Сухомлинского, Ш. Амонашвили) обоснован гуманистический смысл педагогической деятельности, ее переориентация на гуманное педагогическое мышление. Отмечено, что только на принципах гуманной педагогики можно сформировать человека будущего гуманного общества. Главное – это необходимость осуществления педагогического влияния гуманистического, а не авторитарного характера. Выяснено, что гуманное педагогическое мышление основывается на духовно-моральных ценностях православия, мировой философии, психологии и педагогики.

By the ideas of prominent thinkers and teachers of the pas and contemporaneity (Jan Amos Komenskiy, Adolf Distervega, K. Ushinskiy, A. Zakharenko, V. Sukhomlinskiy, Sh. Amonashvili) humanism sense of pedagogical activity, its reorientation, is grounded on humane pedagogical thought. It is marked, what only on principles of humane pedagogics it is possible to form the man of future humane society. Mainly is the necessity of realization of pedagogical influence of humanism, but not authoritarian character. It is found out that humane pedagogical thought is based on the spiritual-moral values of orthodoxy, world philosophy, psychology and pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чепурна Н. 
Взаємодія Черкаського ОІПОПП та регіональних методичних служб щодо організації навчально-виховного процесу у новому навчальному році / Н. Чепурна // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 28-32. - укp.

Проаналізовано проблему науково-методичного та організаційного супроводу основних заходів Державних освітніх програм, спрямованих на підвищення якості освіти. Висвітлено досвід освітян Черкаської області в реалізації Державних стандартів початкової освіти. Визначено ряд стратегічних завдань, які вирішує колектив науковців і методистів Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. Виокремлено широкий спектр методичних послуг, які мають можливість отримати всі учасники освітнього процесу від науковців і методистів інституту. Проаналізовано допрофільну підготовку та профільне навчання. Розкрито питання профілактики синдрому емоційного вигоряння вчителя та навчання грамотному прояву емоцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЧЕК)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чепурна Н. М. 
Висвітлення ролі директора школи у розвитку педагогічного колективу у працях В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка. / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на ролі директора школи у розвитку педагогічного колективу як пріоритетної умови стратегічного розвитку навчального закладу в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського та О.А. Захаренка. Розглянуто розвиток педагогічної культури, професійної компетентності як умови успішної діяльності закладу в довгостроковій перспективі. Розкрито, засади стратегічного управління навчальним закладом. Аргументовано, що почуття обов'язку й відповідальності, на думку О.А. Захаренка, народжуються лише в тому педагогічному колективі, в якому кожний вчитель "своїм особистим прикладом і працею вносить конкретний внесок у справу педагогічного колективу, де цей внесок отримує визнання, схвалення, оцінку". Зазначено, що досвід діяльності В.О. Сухомлинського і О.А. Захаренка як директорів авторських шкіл набуває особливої актуальності на сучасному етапі становлення конкурентоспроможної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чепурна Н. М. 
Шляхи формування патріотизму учнівської молоді / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2010. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто аспекти організації діяльності школярів щодо вивчення і збереження історико-культурних цінностей Черкащини, виховання культурної пам'яті, формування бережливого ставлення до рідної землі, звичаїв і традицій краю в контексті реалізації державної програми "Золота підкова Черкащини", на основі якої пам'яткоохоронні заходи вперше набули комплексного і системного характеру. Висвітлено напрями, методи, форми процесу патріотичного виховання, створено розділ освітянського порталу "Науково-методичне забезпечення ЗНЗ", який поповнюється науково-методичними та інформаційними матеріалами з даної тематики. Подано результати дослідно-експериментальної діяльності освітян, підготовлено друковані матеріали експериментальних закладів Звенигородського, Корсунь-Шевченківського та Чигиринського районів області з патріотичного виховання. Реалізація теоретичних засад патріотичного виховання привертає увагу державної влади до даної проблеми, сприяє виробленню відповідної політики, підвищенню соціального статусу патріотичного виховання в ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чепурна Н. М. 
Реалізація положень державних цільових програм - основне завдання освіти області / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 4-6. - укp.

Визначено шляхи співпраці методичних служб з органами управління освітою усіх рівнів, охарактеризовано інновації, які допоможуть забезпечити ефективне впровадження Державних цільових програм з питань розвитку дошкільної, природничо-математичної, позашкільної та інклюзивної освіти, впровадження ІКТ. Особливу увагу приділено створенню системи дистанційного навчання дітей з обмеженими можливостями та дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні; формуванню дистанційної системи виявлення обдарованих учнів, налагодженню їх ефективного електронного зв'язку з провідними фахівцями та вченими. Констатовано необхідність апробації інноваційних технологій науково-методичного супроводу сучасного управління навчальними закладами, активізації залучення педагогічних працівників до діяльності обласних творчих об'єднань педагогів у дослідженні психолого-педагогічних проблем, запровадженню системи допомоги вчителям у визначенні власних освітніх цілей, складанні індивідуальних освітньо-професійних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чепурна Н. М. 
Пріоритетні завдання методичного супроводу підвищення ефективності регіональної системи освіти / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 7-9. - укp.

Охарактеризовано основні тенденції розвитку навчально-вихованого процесу в освітніх закладах Черкаської області в 2013 - 2014 навчальному році. Підведено підсумки діяльності науково-педагогічної громади в області за минулий навчальний рік. Висвітлено науково-педагогічні заходи Обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, спрямовані на якісне запровадження Державного стандарту початкової загальної освіти. Особливу увагу приділено матеріально-технічному забезпеченню викладання дисциплін «Сходинки до інформатики» та «Інформатика». Розкрито основні напрямки роботи Інституту післядипломної освіти в сфері забезпечення якісного викладання іноземних мов. Описано досвід налагодження взаємодії вчителів в освітньому Інтеренет-просторі та його складові (Інтернет-заходи та Колекція цифрових ресурсів Черкаського освітянського порталу). Подано перелік нормативно-правових документів у галузі освіти.

Охарактеризованы основные тенденции развития учебно-воспитанного процесса в образовательных учреждениях Черкасской области в 2013 - 2014 учебном году. Подведены итоги деятельности научно-педагогического сообщества в области за прошедший учебный год. Освещены научно-педагогические мероприятия Областного института последипломного образования педагогических работников, направленные на качественное внедрение Государственного стандарта начального общего образования. Особое внимание уделено материально-техническому обеспечению преподавания дисциплин «Ступеньки к информатике» и «Информатика». Раскрыты основные направления работы Института последипломного образования в сфере обеспечения качественного преподавания иностранных языков. Описан опыт налаживания взаимодействия учителей в образовательном Интеренет-пространстве и его составляющие (Интернет-мероприятия и Коллекция цифровых ресурсов Черкасского образовательного портала). Дан перечень нормативно-правовых документов в области образования.

Characterized are the basic trends in the educational process educated in educational institutions in Cherkassy region in 2013-2014 academic year. Summed are the results of the research and educational communities in the past academic year. Elucidated are the research and teaching activities of the Regional Institute of Postgraduate Education of teachers aimed at implementing the State standard of quality primary education. Particular attention is given to logistical support teaching subjects "Steps to science" and "science”. Covered are the basic directions of the Institute of Postgraduate Studies in the field of quality of teaching foreign languages. Described is the experience of establishing teachers’ cooperation in education internet space and its components (Internet activities and collection of digital resources Cherkassy educational portal). Posted is the list of legal instruments in the field of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр-4Чек)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського