Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Хомич Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Топчієв О. Г. 
Єврорегіон "Нижній Дунай": пріоритети загальнодержавної та регіональної політики у прикордонному співробітництві / О. Г. Топчієв, Л. Хомич // Укр. геогр. журн. - 1999. - № 1. - С. 32-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассматриваются цели и перспективы создания еврорегиона "Нижний Дунай", решение о формировании которого было принято представителями Румынии, Украины и Молдовы 14 августа 1998 года. Показаны подобие и актуальность проблем социально-экономического развития приграничных регионов стран-участниц. Дана оценка национальных и региональных интересов и приоритетных действий каждой стороны в реализации этого проекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8 + У9(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічна освіта і освіта дорослих: європейський вимір : зб. наук. пр. / уклад.: Л. О. Хомич, Л. Ю. Султанова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К.; Хмельниц., 2008. - 530 c. - укp.

Висвітлено філософські засади педагогічної освіти, вітчизняний і зарубіжний досвід модернізації освіти, питання творчого використання інноваційних технологій у вищих педагогічних навчальних закладах. Проаналізовано тенденціії розвитку післядипломної педагогічної освіти в світовому просторі. Розкрито особливості навчання за модульними програмами, що базуються на компетенціях. Увагу приділено реалізації дидактичних принципів в ігрових технологіях навчання.

Освещены философские основы педагогического образования, отечественный и зарубежный опыт модернизации образования, вопросы творческого использования инновационных технологий в высших педагогических учебных заведениях. Проанализированы тенденции развития последипломного педагогического образования в мировом образовательном пространстве. Раскрыты особенности обучения по модульным программам, базирующимся на компетенциях. Уделено внимание реализации дидактических принципов в игровых технологиях обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я43 + Ч30в2:Ю2я43 + Ч489.511.203я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хомич Л. В. 
Принципи і методи функціонально-територіальної організації берегової зони Одеської області : Автореф. дис... канд. геогр. наук : 11.00.02 / Л. В. Хомич; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2000. - 19 c. - укp.

Поглиблено та уточнено теоретико-методологічні положення концепції берегових зон відповідно до умов України. Запропоновано критерії встановлення меж і складу берегової зони, розроблено принципи й методи її функціонально-територіальної організації. Надано оцінку демографічної та господарської атрактивності берегової зони. Досліджено основні елементи компонентної, функціональної, територіальної її структури.Проведено функціональне зонування берегової зони Одещини, визначенно її проблеми, тенденції та напрямки розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ОДЕ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хомич Л. О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Хомич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 38 c. - укp. - рус.

Досліджено методологічні, історико-теоретичні та методичніх аспекти професійної підготовки вчителя початкових класів. Розглянуто становлення і розвиток педагогічної освіти за рубежем, сучасні зарубіжні технології підготовки вчителя початкових класів, проведено порівняльний аналіз педагогічної освіти України у світовому контексті. На основі цього визначено історичні етапи професійної освіти вчителя початкових класів і тенденції його психолого-педагогічної підготовки. Розроблено концептуальну модель системи психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів в основі якої цільова комплексна програма, що реалізована у вищих педагогічних закладах III і IV рівнів акредитації. До основи її розробки покладено загальні принципи організації педагогічного процесу та основні напрями конструювання змісту психолого-педагогічної підготовки, що забезпечують формування вчителя-дослідника, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання і виховання. Педагогічні умови реалізації перевірено на п'яти стадіях психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бондарук Г. А. 
Аксіологічний підхід - основа формування цілісної особистості майбутнього педагога : монографія / Г. А. Бондарук, Г. М. Лактіонова, С. В. Лапаєнко, О. А. Макаренко, І. М. Машкова; ред.: Л. О. Хомич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К.; Ніжин, 2010. - 143 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади педагогічної аксіології. Обгрунтовано аксіологічний підхід до формування особистості педагога в системі неперервної освіти. Розглянуто українознавчу ціннісно-смислову концептосферу як важливий чинник підготовки майбутнього педагога. Розкрито проблеми формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді щодо здорового способу життя. Увагу приділено формуванню впевненості майбутнього педагога у власній самоцінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.02 + Ю217

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічна готовність вчителя до організації самовиховання старшокласників (за вимогами кредитно-модульної системи) : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / З. І. Удич; ред.: Л. О. Хомич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, Ін-т педагогіки і психології. - Т. : Прінт-офіс, 2009. - 252 c. - укp.

Розкрито теоретичні основи самовиховного процесу, його параметри, рівні та напрямки. Розглянуто прийоми та методи самовиховання, формули самонавіювання. Наведено методику організації та педагогічної підтримки самовиховання старшокласників, а також шляхи підвищення ефективності його організації. Визначено основні вимоги, критерії та показники психолого-педагогічної готовності вчителя до організації та педагогічної підтримки самовиховання старшокласників, надано методичні рекомендації стосовно цього процесу під час проходження педагогічної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ч421.328 + Ч421.421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хомич Л. О. 
Теоретичні засади виховання в сучасній родині / Л. О. Хомич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 29-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Враховуючи те, що на сучасному етапі розвитку для цивілізації характерний динамізм, нарощування її культурного потенціалу, посилення соціальної ролі особистості, інтелектуалізація праці - необхідні принципово нові вимоги до виховання особистості дитини в сім'ї. Розкрито теоретичні основи виховання дітей у сучасній сім'ї, проаналізовано труднощі виконання її виховної функції. Визначено основи організації виховання у родині.

Учитывая то, что на современном этапе развития для цивилизации характерен динамизм, наращивание её культурного потенциала, усиление социальной роли личности, интелектуализация труда, быстрая смена техники и технологий - общество ставит принципиально новые требования к воспитанию личности ребёнка в семье. Проанализированы теоретические основы воспитания детей в современной семье.

Taking into consideration that modern civilisation development is characterized by dynamism, cultural potential raising, strengthening of individualsТ social role, labour intellectualization, fast techniqueТs and technologyТs change, the society pose fundamentally new requirements to childrenТs personality upbringing at the family. Taking this into account, we have analyzed theory of childrenТs upbringing in the modern family.


Ключ. слова: виховний процес, виховання в сімТї, батьківський контроль, соціальна робота в сімТї.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шелест Г. В. 
Україна в системі міжнародних заходів щодо придністровського врегулювання: пріоритети та інструменти : аналіт. доп. / Г. В. Шелест, І. В. Максименко, Ю. В. Сербіна, Л. В. Хомич; ред.: В. М. Якушик; Нац. ін-т стратег. дослідж., Регіон. філ. у м. Одесі. - О. : Фенікс, 2011. - 100 c. - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано стан врегулювання Придністровського конфлікту. Особливу увагу приділено ролі міжнародних акторів і посередників, зокрема, Росії, Румунії, ОБСЄ, ЄС у процесі мирного врегулювання конфлікту. Висвітлено роль України в придністровському врегулюванні, подано рекомендації щодо можливих варіантів співробітництва нашої держави з іншими країнами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР),9(4МОЛ5),302 + Ф4(0),9(4МОЛ5),302

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хомич Л. С. 
Вживання алкоголю під час вагітності: поширеність та можливі наслідки / Л. С. Хомич, Т. І. Андрєєва, Т. О. Салюк // Україна. Здоров'я нації. - 2010. - № 3. - С. 58-65. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо вживання алкоголю жінками перед та під час вагітності. Дослідження викликає багато полеміки як серед професіоналів, так і серед громадськості. Вторинний аналіз даних, одержаних під час опитування вагітних жінок, які відвідували жіночі консультації м. Київ у 2003 p., показав, що частка вагітних жінок, які вживали алкоголь протягом першого місяця вагітності, становила 27,2 %, протягом перших трьох місяців вагітності - 9,3 %. Показано, що зі зростанням дози вживання абсолютного алкоголю жінками протягом року спостерігається тенденція до збільшення терміну між припиненням контрацепції та настанням вагітності. Водночас антропометричні дані новонароджених не є чутливими показниками впливу вживання матір'ю алкоголю на ранніх етапах вагітності. В дослідженні не встановлено зв'язку між вживанням алкоголю матір'ю на ранніх етапах вагітності та антропометричними показниками новонародженого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.645.021.11

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хомич Л. Н. 
Работа редактора над переизданием произведений классиков литературы, в частности устранение искажений авторского текста (на примере произведений В. С. Короткевича) / Л. Н. Хомич // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 142-145. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто систему викривлень класичного тексту та причини їх появи, а також працю редактора-текстолога над їх усуненням. Як об'єкт обрано твори класика білоруської літератури В. С. Короткевича. Розглянуто перевидання його віршів "Був...Є...Буду...", а також перевидання деяких його оповідань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4БІЛ)6-4 + Ч617.154.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Хомич Л. С. 
Фактори ризику небажаних результатів вагітностей: (огляд) / Л. С. Хомич, Т. І. Андрєєва // Здоровье женщины. - 2011. - № 2. - С. 90-94. - Бібліогр.: 59 назв. - укp.

Зазначено, що негативні результати вагітностей є актуальною проблемою охорони здоров'я в усьому світі. Існують як цілком визнані фактори ризику спонтанних абортів, передчасних пологів, низької маси тіла під час народження та малого для гестаційного віку плода (вік матері, історія викиднів і безпліддя), так і контроверсійні поведінкові та соціальні фактори (споживання алкоголю, паління, споживання кофеїну, індекс маси тіла). Розглянуто фактори ризику таких негативних результатів вагітностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Культурологічна складова професійного розвитку педагога : зб. наук. пр. / ред.: Л. Хомич, Л. Султанова, Т. Шахрай; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Лисенко М.М., 2012. - 127 c. - укp.

Проаналізовано проблеми культурологічної скаладової професійного розвитку педагога. Висвітлено особливості культурологічного підходу у парадигмі сучасної системи освіти, у розвитку особистості педагога та його професійної культури. Охарактеризовано культурологічні основи розвитку педагогічної освіти за сучасних умов. Увагу приділено питанням використання біографічних досліджень у розвитку культури педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16 + Ч11 в2:Ч48

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Розвиток особистості та професіоналізму фахівця в системі неперервної освіти в контексті викликів XXI ст. : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 22 жовт. 2011 р., Чернівці / ред.: І.С. Руснак, М.Г. Іванчук, Л.О. Хомич. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2011. - 208 с.: табл. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; вип. 582 : Педагогіка та психологія). - укp.

Розкрито специфіку організації різних видів педагогічної практики майбутніх учителів музики за умов кредитно-модульної системи навчання. Наведено результати експериментальної перевірки дієвості моделі формування комунікативних умінь майбутніх аграрників у процесі інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ. Висвітлено педагогічну думку канадських українців про виховну роль художньої літератури, охарактеризовано методи родинного виховання українців Канади, акцентовано на діяльності Світової Наукової Ради у розвитку канадсько-українських освітніх зв'язків. Проаналізовано підготовку педагогічних кадрів до роботи з обдарованими учнями у навчальних закладах Франції. Увагу приділено дидактичним умовам реалізації наступності в етнокультурному просторі дошкільної та початкової освіти дітей. Розглянуто питання організації навчального співробітництва з молодшими школярами у навчально-виховному процесі. Розкрито психологічні особливості внутрішніх конфліктів в системі ціннісних орієнтацій особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)411 я54 + Ч489.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Психологічні і педагогічні проблеми педагогічної дії : зб. наук. пр. : у 2 ч. Ч. 2 / ред.: Л. О. Хомич, О. М. Ігнатович; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2012. - 358 c. - укp.

Визначено психологічні чинники розвитку асертивної поведінки в учнів ПТНЗ. Розкрито гендерні аспекти волонтерської діяльності. Розглянуто естетичну основу професіонального педагогічного спілкування. Висвітлено досвід застосування інтерактивних методів вивчення українських народних паремій у початкових класах. Висвітлено світові та національні тенденції у змінах структури сучасної сім'ї та сімейних відносин як фактор необхідності системних змін в освіті. Викладено психолого-методичні основи процесу підготовки сучасного педагога. Увагу приділено впровадженню інтерактивних технологій у навчальний процес підготовки викладача непедагогічного профілю. Досліджено мотиваційні чинники професійного становлення вчителя. Викладено аксіологічні аспекти мотивації майбутніх викладачів ВВНЗ до навчання. Розкрито роль педагогічної майстерності викладача в процесі підвищення кваліфікації фахівців перукарського мистецтва. Акцентовано на психологічному компоненті у підготовці до здійснення полікультурної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431 + Ч314 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354099/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хомич Л. 
Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна. До ювілею Івана Зязюна та з нагоди 15-річчя Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України / Л. Хомич // Рідна шк.. - 2008. - № 11. - С. 14-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано принципи організації професійної підготовки майбутнього вчителя, що були покладені в основу діяльності Полтавського державного педагогічного інституту ім. В.Г.Короленка І. Зязюном у середині 1970-х рр., які залишаються актуальними та життєдіяльними і на сьогодні. Розглянуто питання підвищення загального рівня гуманітарної культури майбутнього педагога, його духовної культури як передумови високого професіоналізму. Зосереджено увагу на значенні культурологічного аспекту підготовки майбутніх учителів, соціально-психологічної культури як якісного новоутворення його особистості, що допомагає творчо організовувати цілісний педагогічний процес у загальноосвітній школі. Розкрито складові формування професійної культури майбутнього вчителя, а саме: культуру мислення і праці, культуру спілкування і мовлення. Охарактеризовано естетичний та етичний аспекти мети професійної підготовки, основи педагогічної майстерності, важливість якої обгрунтовано І. Зязюном. Визначено роль психолого-педагогічних дисциплін у забезпеченні професійної підготовки студентів педагогічного ВУЗ, починаючи з I до V курсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч33(4УКР)6 д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хомич Л. 
Виховна система сучасного професійного навчального закладу / Л. Хомич // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 31-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто виховну систему як соціокультурне утворення, складну педагогічну систему, яка має соціальний і психологічний характер. Визначено характерні для сьогодення риси виховної системи. Враховуючи проаналізовані тенденції розвитку виховних систем і концептуальні засади організації виховної роботи у навчальних закладах, обгрунтовано методологічні основи проектування виховних педагогічних систем. Зосереджено увагу на умовах створення за допомогою проектування виховної педагогічної системи в ПТНЗ, а саме: на обгрунтуванні теоретико-методологічних або філософських засад виховної діяльності у навчальному закладі; визначенні основної ідеї та стратегічних цілей виховання; створенні "ідеальної моделі взаємодії вихованця і вихователів"; здійсненні планування і організації виховної взаємодії; визначенні критеріїв та добиранні діагностичних методик для відстеження ефективності виховної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хомич Л. О. 
Реалізація ідей А. Макаренка в системі психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1. - С. 168-176. - укp.

Автор раскрывает, как ныне в педвузах Украины учитываются требования А. Макаренко к психолого-педагогической и методологической подготовке и воспитанию будущего учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хомич Л. О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 104-110. - укp.

Рассмотрена комплексная психолого-педагогическая подготовка учителя начальных классов в вузах III и IV уровней аккредитации. Определены ее цель, функции, структура, содержание, формы и методы реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ю940.91с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хомич Л. В. 
Теоретичні основи реформування місцевих органів державної виконавчої влади в контексті адміністративної реформи в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / Л. В. Хомич; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Львів. регіон. ін-т держ. упр. - Львів, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано реформи місцевих органів державної виконавчої влади та визначено основні напрями та шляхи вдосконалення їх реформування. Досліджено сутність поняття "адміністративне реформування", подано визначення поняття "реформування місцевих органів державної виконавчої влади". Проаналізовано чинники, що визначають умови реформування. Визначено принципи та критерії ефективності реформування. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід реформування місцевих органів державної виконавчої влади, розглянуто підходи до реформування у зарубіжних країнах і виокремлено корисний для України досвід у проведенні відповідних реформ. На основі теоретичних розробок і позитивного досвіду окремих країн запропоновано підходи щодо вдосконалення реформування місцевих органів державної виконавчої влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2 + Х819(4УКР)010

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Я-концепція академіка Неллі Ничкало у вимірі професійного розвитку особистості : [зб. наук. пр.] / ред.: І. А. Зязюн, Л. О. Хомич; упоряд.: О. М. Отич, О. М. Боровік; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 542 c. - укp.

Розкрито основні концептуальні засади стратегії інформатизації освіти і головну парадигму прийдешнього суспільства знань. Проаналізовано психологічні підходи до визначення ефективності управлінської діяльності жінки - керівника навчального закладу. Розкрито психологічні особливості прийняття особистістю стратегічного життєвого рішення з визначення власної життєвої позиції. Висвітлено проблеми і перспективи доступу соціально незахищених верств населення до якісної вищої освіти. Охарактеризовано перспективи розвитку професійно мобільної особистості за умов глобалізаційних викликів суспільства. Визначено пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти. Висвітлено концептуальні засади розвитку скандинавської системи освіти дорослих. Викладено педагогічні аспекти професійної діяльності викладача вищої школи. Здійснено порівняльний аналіз систем підгототовки майбутніх учителів початкових класів у Японії та Україні. Вивчено динаміку формування Я-концепції академіка Н. Г. Ничкало.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 я43 + Ч311 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС58138 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського