Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Хамська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Хамська Н. Б. 
Підліток на шляху до моральності : Навч.-метод. посіб. / Н. Б. Хамська. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 1998. - 136 c. - Бібліогр.: 165 назв. - укp.

Проблема формування моральних основ культури поведінки підлітків розглядається з позицій ставлення до людини як вищої життєвої і педагогічної цінності. Ефективність авторської Програми виховальних основ культури поведінки підлітків забезпечується суб'єктно-суб'єктною технологією виховання, культурологічним підходом, гуманізацією спілкування і взаємин учнів. Висвітлюється виховання моральних основ культури поведінки підлітків як соціально-педагогічна проблема, а також розглядається дослідно-експериментальна робота з виховання моральних основ культури поведінки підлітків у позаурочній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хамська Н. Б. 
Виховання моральних основ культури поведінки підлітків у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. Б. Хамська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

У дослідженні проблема формування моральних основ культури поведінки підлітків розглядається з позицій ставлення до людини як вищої життєвої і педагогічної цінності. Ефективність авторської Програми виховання моральних основ культури поведінки підлітків (курс "Підліток у сім'і, школі, суспільстві") забезпечується суб'єктно-суб'єктною технологією виховання, культурологічним підходом, гуманізацією спілкування і взаємин учнів. Умовами, що сприяють вихованню моральних основ культури поведінки підлітків, є діалогізація спілкування; застосування методів виховання, які стимулюють активність, самовираження та саморозвиток підлітків; розвиток рефлексії та емоційного сприйняття іншого; надання вихованню свободи вибору і волевиявлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хамська Н. Б. 
Інструктивно-методичний збір студентів - сходинка професійного зростання / Н. Б. Хамська, С. І. Цуприк // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 252-258. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано інструктивно-методичний збір як одну з форм підготовки студентів до позашкільної практики, спрямований на розвиток педагогічної компетентності майбутніх учителів, професійного самовдосконалення та рефлексії. Відзначено розвиток активності та самостійності, включення студента у професійну підготовку, яка набуває особистісного смислу.

Проанализирован инструктивно-методический сбор как одна из форм подготовки студентов к внешкольной практики, направленный на развитие педагогической компетентности будущих учителей, профессионального самосовершенствования и рефлексии. Отмечено развитие активности и самостоятельности, включение студента в профессиональную подготовку, которая приобретает личностный смысл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Акімова О. В. 
Авторські педагогічні технології в освітньо-виховному середовищі вищої школи : колект. монографія / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, О. В. Шестопалюк. - Вінниця : Нілан, 2015. - 179 c. - укp.

Представлено авторські технології навчання, виховання та взаємодії між педагогами та студентами. Запропоновано шляхи вирішення проблем громадянського виховання студентської молоді, розвитку творчого потенціалу й особистісної зрілості майбутнього вчителя, формування його професійної майстерності, конфліктологічної компетентності, готовності до толерантної педагогічної взаємодії та здатності успішно орієнтуватись у складних педагогічних ситуаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 - 30 листоп. 2018 р., Вінниця / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, В. І. Шахов, В. А. Фрицюк, І. І. Коновальчук, О. В. Вознюк, В. М. Галузяк, О. В. Волошина, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, С. І. Губіна; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Вінниця : Твори, 2018. - 247 c. - укp. - пол. - англ.

Наведено результати досліджень щодо сучасних підходів до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя, модернізації педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору, технологій психолого-педагогічного супроводу особистісно-професійного становлення майбутніх учителів, розвитку особистісної зрілості студентів педагогічних ЗВО, а також формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх учителів. Увагу приділено питанням педагогічної практики як чинника особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновацій у вищій педагогічній освіті, сучасних технологій навчання та професійної підготовки вчителя, особистісно-професійного розвитку вчителя в історико-педагогічному вимірі, підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах. Представлено модель корекційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗНЗ. Проаналізовано роль соціальних чинників у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів. Розглянуто засоби та методи естетичного виховання учнів на уроках іноземної мови. Визначено психологічні детермінанти розвитку професійної ідентичності особистості у студентському віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Університет - Школа: співпраця в умовах євроінтеграції : монографія / Н. І. Лазаренко, О. В. Акімова, В.О. Білоконь, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, І. Г. Герасимова, С. І. Губіна , С. В. Дембіцька, О. В. Дусик, Ю. Ю. Дячок, І. Є. Зозуля, В. В. Каплінський, Л. Ю. Шаповалюк, Н. І. Лепко, О. Ю. Пінаєва, С. С. Пугач, О. В. Столяренко, О. В. Столяренко, Л. О. Творун, Г. В. Троян, В. А. Фрицюк, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця : Твори, 2019. - 375 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(45УКР4-4ВІН-2В) + Ч421(45УКР4-4ВІН-2В)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840538 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя" (26-27 листопада 2020 р.) : [збірник] / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, О. Є. Антонова, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, І. І. Коновальчук, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, В. А. Фрицюк, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Вінниця : Твори, 2020. - 254 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Подано матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя». Тематичні напрями конференції: модернізація педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору; сучасні підходи до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя; технології психолого-педагогічного супроводу особистісно-професійного становлення майбутніх учителів; розвиток особистісного потенціалу студентів педагогічних закладів вищої освіти. Звернено увагу на розвиток педагогічного мислення майбутнього вчителя; формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх учителів. Розглянуто педагогічну практику як чинник особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновації у вищій педагогічній освіті. Висвітлено сучасні технології навчання і професійної підготовки вчителя, сучасний стан і тенденції підготовки вчителів у зарубіжних країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489 я431

Шифр НБУВ: ВА858322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Особистісно-професійне становлення педагога в контексті інтеграції України в європейський освітній простір", 29 - 30 листопада 2022 р. Ч. 1 / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, О. Є. Антонова, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, І. Г. Герасимова, С. І. Губіна, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, І. І. Коновальчук, Н. Р. Опушко, О. Ю. Пінаєва, О. В. Столяренко, В. А. Фрицюк, Н. Б. Хамська; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Вінниця, 2022. - 203 c. - укp.

Розкрито актуальні проблеми педагогіки в контексті формування Європейського освітнього простору. Висвітлено сучасні підходи до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя. Увагу приділено розвитку педагогічного мислення майбутніх учителів, сучасним технологіям навчання та професійної підготовки вчителя, особливостям підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах. Проаналізовано андрагогічні основи професійної підготовки майбутніх учителів. Розкрито особливості готовності майбутніх соціальних працівників до роботи з внутрішньо переміщеними особами. Розглянуто творчо-автономне освітнє середовище як фактор розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів. Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи до формування відповідальності майбутнього менеджера. Охарактеризовано методичні прийоми формування критичного мислення майбутніх менеджерів освіти. Досліджено нові філософські засади виховання культури безпечної поведінки педагога в умовах надзвичайних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359601/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського