Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Хайруліна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Хайруліна В. 
Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна // Шлях освіти. - 2007. - № 2. - С. 33-37. - укp.

Висвітлено практичні кроки з впровадження індивідуальних навчальних планів для профільних класів Українського коледжу ім. В.О. Сухомлинського. Особливу увагу звернено на ранню профілізацію та самореалізацію особистості учня. Проаналізовано діяльність психологічної служби та кафедри суспільних наук даного учбового закладу. Розглянуто й охарактеризовано навчально-виховний процес у початковій школі (I - IV класи), школі становлення дитини (V - IX класи), старшій школі (X - XI класи).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хайруліна В. М. 
Етика: духовні засади. Програма для I - XI класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Хайруліна, Л. С. Євсюкова, Л. О. Крисальна, О. В. Сухомлинська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 62-70. - укp.

Розкрито основну мету, завдання та теоретичні засади етики. Окреслено основні принципи викладання предмета, очікувані результати та оцінювання навчальної діяльності учнів. Акцентовано увагу на лінійно-концентричному підході до побудови даної програми, за якого надзвичайно актуальним є утверджений В.О. Сухомлинським розвивальний принцип як один із визначальних критеріїв самопізнання, самооцінювання та самовиховання, що сприяє гармонійному єднанню інтелектуальної та чуттєвої сфер особистості учня та включає такі складові: виховну, світоглядну, історико-культурологічну, пізнавальну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7р20-211

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хайруліна В. 
Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського - фундамент культурної перспективи України / В. Хайруліна, Л. Крисальна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 57-61. - укp.

Висвітлено досвід використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в навчально-виховному процесі Українського коледжу ім. В.О. Сухомлинського. Проаналізовано роботу Духовної оази Школи Радості - шкільного музею видатного педагога. Розкрито специфіку експериментального курсу "Етика: духовні засади" (I - XI кл.), спрямованого на відновлення єдності культури та життя, збереження святовітчизняних традицій, створення відповідних умов зростання духовного потенціалу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ю7р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хайруліна В. М. 
Сприяти саморозвитку особистості / В. М. Хайруліна // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 3. - С. 63-70. - укp.

Автор рассказывает о содержании учебно-воспитательной работы в Украинском колледже им.В.А.Сухомлинского (г.Киев).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хайруліна В. 
Шляхи реалізації міжпредметних зв'язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна // Рідна шк.. - 2013. - № 10. - С. 60-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Подано характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Виокремлено та охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції: редукції, дидактичного синтезу, цілісності. Визначено роль міжпредметних зв'язків у розв'язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв'язків на уроках із предметів «Літературне читання», «Людина і світ» у проектних класах «Інтелект України». Відзначено потужний дидактичний потенціал уроків, у ході проведення яких реалізовано міжпредметні зв’язки, що сприяють формуванню в учнів цілісної системи уявлень про закони пізнання навколишнього світу.

34 Представлена характеристика интегрированного подхода как одного из ведущих направлений модернизации системы начального общего образования Украины. Выделены и охарактеризованы три уровня дидактической интеграции: редукции, дидактического синтеза, целостности. Определена роль межпредметных связей в решении задач образования, воспитания и развития учащихся младшего школьного возраста. Презентован опыт реализации межпредметных связей на уроках по предметам «Литературное чтение», «Человек и мир» в проектных классах «Интеллект Украины». Отмечен мощный дидактический потенциал уроков, в ходе проведения которых реализованы межпредметные связи, способствующие формированию у учащихся целостной системы представлений о законах познания окружающего мира.

The characteristics of the integrated approach being one of the leading methods of primary education modernization in Ukraine have been presented. The three levels of didactic integration have been described. The role of cross-subject communications in performing the tasks of teaching, educating and upbringing primary school-aged children has been defined. The experience of using cross-subject communications at the lessons at «Intellect of Ukraine» project classes has been presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського