Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Фроленкова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Фроленкова Н. А. 
Еколого-економічне оцінювання в управлінні меліоративними проектами : моногр. / Н. А. Фроленкова, Л. Ф. Кожушко, А. М. Рокочинський; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2007. - 257 c. - Бібліогр.: с. 213-225. - укp.

Розглянуто питання удосконалення механізму прийняття рішень під час розробки проектів меліоративних об'єктів з урахуванням екологічних і природно-кліматичних особливостей їх функціонування. Визначено наукові підходи до удосконалення еколого-економічного оцінювання меліоративних проектів як складних еколого-економічних систем. Розкрито можливості застосування динамічних методів оцінки інвестицій в такі проекти. Проаналізовано особливості оцінки доцільності реконструкції меліоративної системи в зоні Лісостепу, осушувальної системи в зоні Полісся, зрошувальної системи в зоні Степу.

Рассмотрены вопросы усовершенствования механизма принятия решений при разработке проектов мелиоративных объектов с учетом экологических и природно-климатических особенностей их функционирования. Определены научные подходы к усовершенствованию эколого-экономической оценки мелиоративных проектов как сложных эколого-экономических систем. Раскрыты возможности применения динамических методов оценки инвестиций в такие проекты. Проанализированы особенности оценки целесообразности реконструкции системы мелиорации в зоне Лесостепи, системы осушения в зоне Полесья, системы полива в зоне Степи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)451.0-55-21-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фроленкова Н. А. 
Еколого-економічне оцінювання меліоративних проектів : Автореф. дис... канд. екон. наук / Н. А. Фроленкова; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. - О., 2006. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичні, методологічні та прикладні положення еколого-економічного оцінювання проектних рішень у галузі меліорації за сучасних умов. Удосконалено теоретичні та прикладні аспекти економіки природокористування, проектного менеджменту та інвестиційного аналізу. Уточнено трактування терміна "меліоративний проект". Розглянуто особливості процесу розробки та еколого-економічного оцінювання даних проектів. Обгрунтовано наукові підходи щодо дослідження меліоративних проектів як складних еколого-економічних систем шляхом урахування впливу мінливих погодно кліматичних умов як чинників формування основних економічних й екологічних показників і критеріїв вибору оптимального проектного рішення. Здійснено апробацію розроблених підходів на реальних проектах реконструкції та будівництва меліоративних систем, розташованих у різних природно-кліматичних зонах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)451.51-281

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рокочинський А. М. 
Управління проектами у водному господарстві та природокористуванні : навч. посіб. для студ. ВНЗ, які навчаються за спец. "Гідромеліорація" / А. М. Рокочинський, Л. Ф. Кожушко, С. М. Кропивко, Н. А. Фроленкова; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2012. - 292 c. - Бібліогр.: с. 291-292. - укp.

Надано відомості про зміст фаз життєвого циклу інвестиційного проекту, його структуризацію, основні функції й інструменти управління проектами. Увагу приділено організації проектного фінансування, плануванню витрат на проект. Розкрито зміст і значення кошторисної документації. Розглянуто особливості проектних ризиків та їх загальну характеристику, сучасну концепцію управління якістю проекту. Охарактеризовано програмне забезпечення управління проектами. Розкрито значення та зміст проектного аналізу під час обгрунтування ефективності інвестицій у водогосподарські об'єкти. Наведено загальну модель еколого-економічного оцінювання водогосподарсько-меліоративного проекту. Показано особливості розрахунку показників ефективності інвестицій у галузі водного господарства та меліорації земель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)452 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фроленкова Н. О. 
Програмне забезпечення дошкільних навчальних закладів: концептуальний вимір / Н. О. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 319-323. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено спробу обґрунтувати та охарактеризувати програмне забезпечення дошкільних навчальних закладів з позиції концептуальних вимірів у сучасному освітньому просторі. Розкрито основні положення, принципи, методи та функції освітніх програм для дошкілля, а також уточнено дефінітивно-смисловий аспект навчально-виховної програми.

Осуществлена попытка обосновать и охарактеризовать программное обеспечение дошкольных учебных заведений с позиции концептуальных измерений в современном образовательном пространстве. Раскрыты основные положения, принципы, методы и функции образовательных программ для дошкольного образования, а также уточнен смысловой аспект учебно-воспитательной программы.

An attempt to ground and describe software of pre-school educational establishments from the position of the conceptual dimension is carried out in the article. Substantive provisions, principles, methods and functions of the educational programs, forpre-school education are exposed, and also the aspect of the educational program is specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фроленкова Н. О. 
Еволюція науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти: від радянських часів до незалежної України / Н. О. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 431-435. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто розвиток і становлення науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти у період від радянських часів і до незалежної України. Зосереджено увагу на результатах історико-педагогічного аналізу доробку теорії та практики дошкілля. Проаналізовано початкові спроби осягнення витоків програмного забезпечення змісту дошкільної освіти починаючи з перших десятиріч ХХ ст. Вони представлені у перших теоретичних напрацюваннях організаторів дошкільного виховання в Україні. Акцентовано увагу на прогресивних ідеях відомих вітчизняних педагогів і громадських діячів щодо розробки методичного забезпечення змісту дошкільної освіти.

Рассмотрено развитие и становление научно-методического обеспечения содержания дошкольного образования в период с советских времен и до независимой Украины. Сосредоточено внимание на результатах историко-педагогического анализа наследия теории и практики дошкольного образования. Проанализированы начальные попытки постижения истоков программного содержания дошкольного образования начиная с первых десятилетий ХХ в., которые представлены в первых теоретических наработках организаторов дошкольного воспитания в Украине. Дана характеристика прогрессивных идей известных отечественных педагогов и общественных деятелей по разработке методического обеспечения содержания дошкольного образования.

The article deals with the development and establishment of scientific methods of content preschool education from the Soviet Union to an independent Ukraine. The emphasis is on the results of historical and pedagogical analysis of the theory and practice of preschool education. Initial attempts to grasp the origins of software maintenance preschool education since the first decades of the twentieth century are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фроленкова Н. О. 
Теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти у вітчизняному освітньому просторі / Н. О. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 724-728. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти. Зосереджено увагу на поняттєвому апараті категорії змісту дошкільної освіти: охарактеризовано педагогічну сутність категорії «зміст освіти», його чинники, що безпосередньо впливають на структуру категорії «зміст дошкільної освіти». Розкрито основні підходи щодо визначення змісту цих категорій. Проаналізовано досліджувану проблему у колі сучасного вітчизняного освітнього простору. Зміст дошкільної освіти розглянуто як відкриту педагогічну систему.

Рассмотрено теоретико-познавательное осмысление содержания дошкольного образования. Сосредоточено внимание на понятийном аппарате категории содержания дошкольного образования: охарактеризована педагогическая сущность категории «содержание образования», его факторы, которые непосредственно влияют на структуру категории «содержание дошкольного образования». Раскрыты основные подходы к определению содержания данных категорий. Проанализирована исследуемая проблема в кругу современного отечественного образовательного пространства. Содержание дошкольного образования рассмотрено как открытую педагогическую систему.

The article deals with theoretical and cognitive understanding of the content of preschool education. Attention is concentrated on the conceptual apparatus of the content categories of preschool education: teaching describes the essence of the category of «educational content», it is the factors that directly affect the structure of the category «content pre-school education». The basic approaches are determining the content of these categories. The problem is analysed as to modern national system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фроленкова Н. 
Соціально-економічні та нормативно-законодавчі засади регулювання змісту дошкільної освіти в Українській РСР (друга половина ХХ століття) / Н. Фроленкова // Іст.-пед. альм.. - 2014. - Вип. 2. - С. 73-77. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

Розкрито соціально-економічний чинник як детермінант нормативно-законодавчого регулювання змісту дошкільної освіти УРСР в історико-педагогічному онтогенезі. Охарактеризовано зміст нормативно-законодавчих механізмів освітньої діяльності та їх зміни відповідно до соціально-економічних, політичних, ідеологічних та культурних впливів в УРСР. Зазначено, що державні освітні документи відображали своєрідність тогочасної суспільної теорії та практики дошкільної освіти у період від повоєнних часів до незалежності УРСР.

Раскрыт социально-экономический фактор как детерминантa нормативно-законодательного регулирования содержания дошкольного образования УССР в историко-педагогическом онтогенезе. Охарактеризованы содержание нормативно-законодательных механизмов образовательной деятельности и их изменения в соответствии с социально-экономическими, политическими, идеологическими и культурными влияними в УССР. Отмечено, что государственные образовательные документы отражали своеобразие тогдашней общественной теории и практики дошкольного образования в период с послевоенных времен до независимости УССР.

The social and economic factors as determinants of normative legal regulation of the content of pre-school education of USSR in historical and pedagogical ontogenesis. The characteristic content of legislative and regulatory mechanisms for educational activities and their changes according to socio-economic, political, ideological and cultural influences in the USSR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фроленкова Н. О. 
Науково-методичне забезпечення змісту дошкільної освіти в Україні (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. О. Фроленкова; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2016. - 22 c. - укp.

Розглянуто проблему науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти в Україні (другої половини XX - початку XXI ст.), у якій вперше на основі комплексного історико-хронологічного аналізу дошкільного виховання охарактеризовано чинне науково-методичне забезпечення та виокремлено в його структурі компоненти: законодавчий, нормативно-правовий та програмно-методичний. Визначено чинники впливу на еволюцію науково-методичного забезпечення, зумовлені політико-економічними та соціокультурними умовами на різних етапах функціонування дошкільного виховання; систематизовано основні підходи до формування програмно-методичного забезпечення дошкільної освіти (від 1950 рр., коли ще були відсутні єдині, науково та концептуально обгрунтовані підходи щодо програмотворення, щодо пролонгування кожного розділу чинних програм у руслі принципу наступності згідно з особистісно орієнтованим, діяльнісним і компетентнісним напрямами реалізації їх змісту). Доведено, що мета та зміст дошкільної освіти наприкінці 1990 рр. і до сьогодення об'єктивно детерміновані концептуальними орієнтирами; подальшого розвитку та коригування набули основні поняття та дефініції: "зміст дошкільної освіти", "якість дошкільної освіти", "науково-методичне забезпечення", "програмно-методичне забезпечення", "програмне забезпечення", "освітня програма", "методичне забезпечення", "педагогічна діагностика" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фроленкова Н. 
Якість змісту дошкільної освіти в Україні в кінці ХХ століття: вплив соціально-економічних чинників / Н. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 195-200. - Бібліогр.: с. 200 (8 назв) - укp.

Представлено кінець ХХ століття де перехід України до демократичного суспільства, правової держави та ринкової економіки потребував докорінного реформування системи освіти. На основі узагальнення виявлено, що в останньому десятиріччі минулого століття система дошкільної освіти зазнала кардинальних змін, відчуваючи як позитивний, так і негативний вплив. Прослідковано, що зміни були спричинені не стільки цілеспрямованою державною політикою з реформування галузі освіти, скільки тривалими кризовими явищами в економічному та суспільному розвитку загалом. Виявлено соціально-економічні та суспільно-політичні чинники, що впливали на зміст української дошкільної освіти і її якість у кінці ХХ століття. Охарактеризовано класифікацію чинників впливу, розглянуто їх особливості. Акцентовано увагу на тому, що попри соціально-економічні труднощі першого десятиріччя розвитку освіти в незалежній Україні творчо працювали, та продовжують працювати і науковці, і практики, забезпечуючи якість дошкільної освіти. Дану проблему розглянуто у соціально-економічному вимірі.

На основе обобщения выявлено, что в последнем десятилетии прошлого века система дошкольного образования Украины испытала кардинальные изменения, чувствуя как положительное, так и отрицательное влияние. Отслежено, что изменения были вызваны не столько целенаправленной государственной политикой по реформированию отрасли образования, сколько длительными кризисными явлениями в экономическом и общественном развитии страны. Определены социально-экономические и общественно-политические факторы, которые влияли на содержание украинского дошкольного образования и его качество в конце ХХ века. Осуществлена характеристика факторов влияния, их классификация и особенности.

Аt the end of the twentieth century Ukraine’s transition to democracy, the rule of law and market economy needed a radical reform of the education system. On the basis of summarizing it was found out that in the last decade of the last century the system of preschool education has undergone major changes, feeling both positive and negative effects. Following that the changes were caused not so much targeted policy reform education as long the crisis in the economic and social development in general.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського