Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Тягунова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Тягунова Н. М. 
Основи підприємництва : Навч. посіб. для студ. / Н. М. Тягунова, І. В. Юрко; Укоопспілка, Навч.-метод. центр "Укоопосвіта". - К., 2002. - 161 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії підприємництва, висвітлено історичні аспекти розвитку та практики підприємницької діяльності. Проаналізовано роль підприємництва в економічному розвитку суспільства, методи та соціально-психологічні аспекти діяльності підприємництва. Наведено порівняльну характеристику організаційно-правових форм підприємництва, описано його структури та функції. Розкрито організаційно-технічні та технологічні основи створення власного підприємства.

Рассмотрены вопросы теории предпринимательства, освещены исторические аспекты развития и практики предпринимательской деятельности. Проанализированы роль предпринимательства в экономическом развитии общества, методы и социально-психологические аспекты деятельности предпринимательства. Приведена сравнительная характеристика организационно-правовых форм предпринимательства, описаны его структуры и функции. Раскрыты организационно-технические и технологические основы создания собственного предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33я73 + У9(4УКР)0-131.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Брітченко І. Г. 
Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c. - Бібліогр.: с. 319-343. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингу в банках. Розкрито основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, охарактеризовано його інструментарій, продукти та процеси. Проаналізовано можливості підвищення конкурентоздатності банку та банківської системи на підставі застосування маркетингу й оптимізації структури управління.

Освещены теоретические основы маркетинга в банках. Раскрыты главные параметры маркетинга механизмов формирования, функционирования и распределения банковского капитала, охарактеризованы его инструментарий, продукты и процессы. Проанализированы возможности повышения конкурентоспособности банка и банковской системы на основе примения маркетинга и оптимизации структуры управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424.1я7 + У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тягунова Н. М. 
Конкурентоспроможність торговельних підприємств : монографія / Н. М. Тягунова, В. О. Боїн; Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Полтава, 2010. - 154 c. - Бібліогр.: 234 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методичні та практичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств (ТП). Охарактеризовано організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю роздрібних ТП, розкрито особливості його діагностики. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ТП на засадах маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України : матеріали III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17 - 18 квіт. 2013 р., Полтава / ред.: О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі", Бєлгород. ун-т кооперації, економіки і права, Білорус. торг.-екон. ун-т спожив. кооперації. - Полтава : ПУЕТ, 2013. - 241 c. - укp. - рус.

Досліджено проблеми розвитку підприємництва в сфері ресторанного бізнесу. Запропоновано напрями вдосконалення фінансово-кредитного забезпечення товарного ринку за кризових умов. Розкрито проблеми розвитку державно-приватного партнерства в сфері туризму. Розглянуто сучасні технології дистанційного навчання. Проаналізовано економічну сталість як інструмент економічного обгрунтування конкурентоорієнтованої стратегії розвитку ринків споживчої кооперації. Досліджено проблеми регіонального управління ринками споживчої кооперації в економіці ринкового типу. Викладено особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Визначено роль та функції власних торговельних марок в діяльності роздрібних мереж. Розглянуто особливості зберігання хлібобулочних виробів під дією ультрафіолетового опромінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я431 + У542.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тягунова Н. М. 
Інтернет-торгівля: сутність та особливості / Н. М. Тягунова, М. Ю. Гудзенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2013. - № 3. - С. 160-162. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Узагальнено і систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців щодо визначення сутності понять "електронна комерція" та "Інтернет-комерція". Запропоновано визначення поняття "Інтернет-торгівля" на основі аналізу основних складових торговельної діяльності, що здійснюється за допомогою телекомунікаційних можливостей, всесвітньої мережі: "Інтернет-торгівля" - це така форма торгівлі, за якої вся діяльність, пов'язана з купівлею-продажем товарів, ведеться через Інтернет. В цьому разі внутрішні процеси, пов'язані з організацією торговельної діяльності, можуть бути реалізовані різними електронними методами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали IV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 16 - 17 квіт. 2014 р., Полтава / ред.: О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі", Бєлгород. ун-т кооперації, економіки і права, Білорус. торг.-екон. ун-т спожив. кооперації. - Полтава : ПУЕТ, 2014. - 255 c. - укp. - рус.

Досліджено трансформаційні процеси у розвитку роздрібної торгівлі за умов ринкової економіки. З'ясовано сучасні підходи до організації логістичного забезпечення вітчизняних корпоративних торговельних мереж на основі ІТ-технологій. Вивчено проблему підготовки фахівців торгівлі як причину зниження продуктивності праці. Охарактеризовано освітні послуги як складову ринку товарів і послуг України. Приділено увагу формуванню конкурентно-спроможної системи торгівлі споживчої кооперації. Визначено сутність і місце в структурі управління фінансової стратегії торговельного підприємства. Описано сучасні методи маркетингу для підвищення ефективності функціонування торгівельних підприємств. Проаналізовано багатоаспектні підходи до класифікації власних торговельних марок ретейлерів. Показано сплив системи мерчандайзингу на ефективність тоговельної діяльності. Розглянуто семіотику як складову сучасних рекламних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 я431 + У9(4УКР)421 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тягунова Н. М. 
Чинники, що визначають конкурентні стратегії торговельних підприємств споживчої кооперації / Н. М. Тягунова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 199-203. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено внутрішні та зовнішні чинники функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації. Запропоновано авторський погляд на висвітлення сутності та особливостей впливу даних чинників на подальшу розробку конкурентних стратегій розвитку підприємств за сучасних умов господарювання. Зокрема, зовнішніми чинниками, що впливають на формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації, визначено такі: стан макросередовища, ринкова ситуація, безпосередні конкуренти, стан громадської думки, поведінка споживачів. У свою чергу, внутрішніми чинниками, що впливають на формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації, запропоновано вважати такі: параметри стратегічних альтернатив підприємства, комунікаційний напрямок діяльності торговельних підприємств, навички та ресурси, сильні та слабкі сторони у використанні можливостей у сфері маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 - 16 квіт. 2015 р., Полтава / ред.: О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі", Білорус. торг.-екон. ун-т спожив. кооперації, Кооперат.-торг. ун-т Молдови. - Полтава, 2015. - 191, [1] c. - укp. - рус. - англ.

Розкрито особливості регулювання глобалізаційних процесів у сучасному світі. Визначено місце та роль внутрішньої торгівлі в системі національної економіки. Охарактеризовано сучасний стан та тенденції розвитку ринку кисломолочного сиру в Україні. Викладено деякі аспекти підготовки та забезпечення торгових організацій кваліфікованими кадрами. Обгрунтовано стратегії розвитку торговельних мереж в Україні. Проаналізовано логістичні системи торговельних підприємств. Розкрито особливості розвитку мережевого маркетингу в Росії. Вивчено розвиток торгових мереж у Республіці Білорусь. Увагу приділено оцінюванню якості та конкурентоспроможності сирокопчених ковбас вітчизняних виробників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 я431 + У9(4УКР)421 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доп. XLI Міжнар. наук. студент. конф. за підсумками н.-д. робіт студентів за 2017 рік, присвяч. 100-річчю НААН України, 17-18 квіт. 2018 р., м. Полтава / ред.: С. В. Гаркуша, Я. М. Бичков, Н. М. Тягунова, В. О. Скрипник, Н. І. Коливушка, В. М. Бондаренко; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2018. - 479, [1] c. - укp. - рус. - англ.

Основну увагу приділено висвітленню результатів наукових досліджень у сфері економіки й підприємництва, інформаційних і мережевих технологій, товарознавства, харчових технологій та інженерії. Зазначено, що порушені проблеми, вирізняються своєю актуальністю та новизною наукових підходів. Зауважено, що важливими передумовами формування сучасного громадянського суспільства є надання молоді реальних можливостей та інструментаріїв свідомої участі у прийнятті рішень у сфері молодіжної політики. Розглянуто новітні дослідження в галузях технологічного обладнання харчових виробництв, безпеки життя та охорони праці. Охарактеризовано аспекти управління персоналом у XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(0) + Л8/9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827986 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського