Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>A=Тхоржевський Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Виховання національно свідомої особистості: (методичні рекомендації) : Метод. посіб. / ред.: Д. О. Тхоржевський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Глухів, 2001. - 144 c. - укp.

Наведено рекомендації щодо змісту діяльності кураторів академічних груп студентів і класних керівників, спрямованої на виховання національно свідомої особистості. Викладено методологічні аспекти національної самосвідомості як суспільного феномену. Розглянуто питання про методологію визначення сутності та внутрішньої структури феномену національної свідомості. Висвітлено проблему співвідношення об'єктивно-предметних і суб'єктивно-ціннісних факторів (чинників) націогенезу й етногенезу. Досліджено деякі проблеми патріотичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тхоржевський Д. О. 
Загальноосвітня підготовка учнів у процесі трудового навчання / Д. О. Тхоржевський, В. О. Дідух, В. К. Сидоренко, Р. О. Захарченко, В. І. Чепок; ред.: Д. О. Тхоржевський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 183 c. - укp.

Висвітлюються загальноосвітні завдання трудового навчання та шляхи їх здійснення, політехнічна освіта в процесі трудового навчання, соціально-психологічні передумови вибору професії, профорієнтаційна робота в загальноосвітньому навчально-виховному закладі, зміст трудового навчання як засіб профорієнтації школярів. Розглядаються різні види виховання особистості школяра: патріотичне, трудове, економічне, естетичне, екологічне, розумове та фізичне. Характеризуються загальні дидактичні основи індивідуального підходу до учнів, а також диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гушулей Й. М. 
Технічна підготовка школярів: проблеми змісту / Й. М. Гушулей; ред.: Д. О. Тхоржевський; Терноп. держ. пед. ін-т. - Т., 1997. - 159 c. - Бібліогр.: 127 назв. - укp.

Розглядається структура змісту технічної підготовки школярів як цілісна система, спрямована на вирішення завдання всебічного розвитку особистості. Висвітлюються проблеми технічної підготовки учнів у педагогічній науці і практиці, роль технічних знань у трудовій підготовці старшокласників, психолого-дидактичні передумови навчання основам техніки, педагогічне керівництво процесом навчання основам техніки. Представлені деякі методи і засоби формування системи технічних знань і умінь учнів. Повідомляється про досвід технічної підготовки школярів у зарубіжній педагогіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3 + Ч421.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тхоржевський Д. О. 
Методика трудового та професійного навчання : Підруч. для вищ. пед. навч. закл. / Д. О. Тхоржевський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 320 c. - укp.

Розкрито особливості предмету та завдань методики трудового навчання як навчального предмету та галузі педагогічної науки. Охарактеризовано питання генезису та трансформації трудового навчання як шкільного предмету, його загальноосвітні завдання та зміст позакласної роботи. Проаналізовано механізми формування технічних понять та практичних умінь і навичок, організаційні форми, принципи та методи навчання. Приділено увагу аспектам технічної праці у V - IX класах. Наведено приклади розробок, які охоплюють обробку металів, деревини, електротехнічні роботи та виготовлення виробів з деталями з різних матеріалів.

Раскрыты особенности предмета и заданий методики трудового обучения как учебного предмета и отрасли педагогической науки. Охарактеризованы вопросы генезиса и трансформации трудового обучения как школьного предмета, его общеобразовательные задачи и содержание внеклассной работы. Проанализированы механизмы формирования технических понятий, практических умений и навыков, организационные формы, принципы и методы обучения. Уделено внимание аспектам технического труда в V - IX классах. Приведены примеры разработок, которые охватывют обработку металлов, древесины, электротехнические работы и изготовление изделий с деталями из разных материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Всебічний розвиток особистості студента : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: Д. О. Тхоржевський; Акад. держ. податк. служби України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Ірпінь, 2001. - 598 c. - укp.

Висвітлено проблему осмислення цінностей та пріоритетів як компонента формування філософськи обгрунтованого світогляду студентства. Викладено теоретико-методологічні засади національного виховання студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні передумови вивчення проблеми всебічного розвитку студентів. Проаналізовано роль національного виховання у всебічному розвитку особистості студента. Акцентовано увагу на проблемах підготовки студентської молоді до управлінської діяльності. Розглянуто соціальні проблеми становлення та розвитку молодої сім'ї в Україні. Наведено рекомендації щодо використання методик дослідження національної самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА612121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борисов В. В. 
Вимірювання рівня розвитку складових національної самосвідомості особистості / В. В. Борисов, Д. О. Тхоржевський // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 51-58. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Используя методику Гуттмана, авторы разработали шесть шкал для измерения уровня осознанности респондентами некоторых концептуальных положений теории нации (стратегия национальных отношений, осознание себя субъектом нации, готовность к межнациональным контактам и др.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тхоржевський Д. О. 
Державний стандарт загальної середньої освіти і диференціація змісту навчання / Д. О. Тхоржевський // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 47-51. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського