Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Тихенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Тихенко Л. В. 
Інноваційна діяльність територіального відділення МАН України / Л. В. Тихенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто досвід практичної діяльності Сумського територіального відділення Малої академії наук України у формуванні та розвитку творчої активності та креативної культури обдарованої учнівської молоді засобами навчально-творчої та пошуково-дослідницької діяльності. Окреслено основні завдання стосовно забезпечення дієвої соціально-педагогічної моделі територіального відділення й охарактеризовано організаційно-технологічні умови, напрями та форми його освітньо-розвивальної діяльності. Визначено основні критерії оцінювання ефективності діяльності МАН як функціонального комплексу для розвитку креативних та інноваційних здібностей учнівської молоді. Висвітлено актуальні питання щодо поліпшення системи роботи МАН України та використання у її діяльності прогресивних європейських методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268

Рубрики:


      
Категорія:    
2.

Тихенко Л.  
Національне виховання особистості у процесі пошуково-дослідницької роботи / Л. Тихенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему гармонійного поєднання національного виховання та формування світоглядної свідомості особистості з роботою, що проводиться для її творчого розвитку та здійснюється засобами пошуково-дослідницької діяльності туристсько-краєзнавчого спрямування. Проаналізовано зміст навчально-виховних програм, за якими працюють педагоги позашкільних навчальних закладів Сумщини. Охарактеризовано рівні, а саме: початковий (ознайомчий), основний (пошуково-дослідницький) та вищий (науково-дослідницький) в організації пошукової та навчально-дослідницької роботи вихованців. Висвітлено можливості її використання у національному вихованні школярів. Розкрито різноманітні форми організаційно-масової роботи, на якій базується навчально-творча та пошукова діяльність учнів. Значну увагу приділено діяльності територіального відділення освітньо-виховної системи "Мала академія наук України" (МАН). Відзначено запровадження психолого-педагогічного супроводу навчально-виховної та організаційно-масової роботи з відпрацюванням методик діагностики креативного потенціалу учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.387

Рубрики:


      
Категорія:    
3.

Тихенко Л. В. 
Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в освітньо-виховній системі "Мала академія наук України" : навч.-метод. посіб. / Л. В. Тихенко, С. І. Ніколаєнко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 120 c. - Бібліогр.: с. 116-119. - укp.

Висвітлено історію формування та функціонування Малої академії наук (МАН) України як цілісної освітньо-виховної системи, спрямованої на розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді засобами пошуково-дослідницької діяльності. Висвітлено наукові засади й організаційні особливості освітньо-виховної та розвивальної роботи в системі МАН України, розглянуто методи визначення інтелектуальної й творчої обдарованості старшокласників. Розкрито роль практичного психолога в організації освітньо-розвивального та виховного процесу. Викладено освітньо-виховні програми "Основи творчої діяльності" та "Я - дослідник". Розглянуто особливості діяльності територіальних відділень МАН України, обгрунтовано психолого-педагогічні засади формування та розвитку творчої особистості й мотивації учнів до навчальної діяльності. Проаналізовано основні проблеми та перспективи розвитку освітньо-виховної системи "Мала академія наук України".

Освещена история формирования и функционирования Малой академии наук (МАН) Украины как целостной образовательно-воспитательной системы, направленной на развитие творческих способностей детей и учащейся молодежи средствами поисково-исследовательской деятельности. Освещены научные основы и организационные особенности образовательно-воспитательной и развивающей работы в системе МАН Украины, рассмотрены методы определения интеллектуальной и творческой одаренности старшеклассников. Раскрыта роль практического психолога в организации образовательно-развивающего и воспитательного процесса. Приведены образовательно-воспитательные программы "Основы творческой деятельности" и "Я - исследователь". Рассмотрены особенности деятельности территориальных отделений МАН Украины, разработаны психолого-педагогические основы формирования и развития творческой личности и мотивации учащихся к учебной деятельности. Проанализированы основные проблемы и перспективы развития образовательно-воспитательной системы "Малая академия наук Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) я7 + Ю983.724 я7 + Ю984.53 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тихенко Л. В. 
Вплив пошуково-дослідницької діяльності старшокласників на розвиток їхніх творчих здібностей / Л. В. Тихенко, Н. Ю. Сидоренко // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено соціально-педагогічні аспекти пошуково-дослідницької діяльності. Розглянуто групи базових вмінь та навичок (інтелектуальні, практичні, навички самоорганізації та самоконтролю), сформованих під час дослідницької роботи. На основі моніторингу навчально-виховної діяльності Малої академії наук України(МАН) визначено функції пошуково-дослідницької діяльності, що забезпечують розвиток творчих здібностей. Запропоновано авторську методику формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідницької роботи як складової системи навчально-виховної роботи, яку апробовано протягом 2003 - 2006 рр. в Сумському територіальному відділенні МАН. Охарактеризовано складові структури методики науково-методична розробка методики, реалізація методики, система роботи з розвитку творчих здібностей. Обгрунтовано думку, що організація навчально-виховної роботи територіального відділення МАН має здійснюватися з урахуванням її переорієнтації з навчальної на навчально-розвивальну мету, що залежить, зокрема, від якості розробки програмних та науково-методичних матеріалів. Висвітлено основні етапи здійснення орієнтації виховного процесу на розвиток творчих здібностей.


Ключ. слова: Мала академія наук, територіальне відділення, пошуково-дослідницька , старшокласник, творчі здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.220

Рубрики:


      
Категорія:    
5.

Пустовіт Г. П. 
Позашкільна освіта і виховання: дидактичні основи методів навчально-виховної роботи : монографія. Кн. 2 / Г. П. Пустовіт, Л. В. Тихенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 c. - Библиогр.: с. 267-271 - укp.

Висвітлено методологічні, психолого-педагогічні, дидактичні засади навчання та виховання у вітчизняній системі позашкільної освіти. Розкрито сутність методів і засобів навчально-виховної роботи, подано їх сучасні класифікації, визначено місце, роль і функції кожного з них у навчально-виховному процесі. Особливу увагу приділено інтерактивним методам навчання та виховання у позашкільному навчальному закладі.

Освещены методологические, психолого-педагогические, дидактические основы обучения и воспитания в отечественной системе внешкольного образования. Раскрыта сущность методов и средств учебно-воспитательной работы, приведены их современные классификации, определены место, роль и функции каждого из них в учебно-воспитательном процессе. Особое внимание уделено интерактивным методам обучения и воспитания во внешкольном учебном заведении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351074/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тихенко Л. В. 
Формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук України : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Тихенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук (МАН) України у педагогічній теорії та практиці. Досліджено процес становлення та розвитку МАН України як навчально-виховної системи. Розроблено критерії оцінювання та здійснено перевірку ефективності сучасної соціально-педагогічної моделі МАН України як комплексу організаційно-педагогічних умов для формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику такого формування. Окреслено стратегію розвитку навчально-виховної системи "Мала академія наук України" на державному, регіональному та процесуальному рівнях. Обгрунтовано необхідність переорієнтації освітнього середовища МАН України з навчальної мети на виховну та навчально-розвивальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268 + Ю984.51-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді в процесі пошуково-дослідницької діяльності в позашкільному навчально-виховному просторі: компетентнісний підхід, еколого-натуралістичний аспект : метод. посіб. з досвіду пед. колективу Сумського обл. центру позашк. освіти та роботи з талановитою молоддю / ред.: Л. В. Тихенко. - Суми : Ун-т. кн., 2010. - 608 c. - укp.

Висвітлено матеріали з досвіду роботи педагогічного колективу Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю в позашкільному навчально-виховному просторі. Висвітлено психолого-педагогічні й організаційно-технологічні аспекти навчально-виховної та розвивальної роботи позашкільного навчального закладу в контексті формування компетентностей особистості.

Изложены материалы из опыта работы педагогического коллектива Сумского областного центра внешкольного образования и работы с талантливой молодежью во внешкольном учебно-воспитательном пространстве. Освещены психолого-педагогические и организационно-технологические аспекты учебно-воспитательной и развивающей работы внешкольного учебного заведения в контексте формирования компетентностей личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) р + Ч421.385.2 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тихенко Л. 
Організаційно-педагогічні аспекти діяльності Всеукраїнської літньої хіміко-біологічної школи МАН України / Л. Тихенко // Рідна шк.. - 2011. - № 12. - С. 28-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено організаційно-технологічні та психолого-педагогічні засади навчально-виховної роботи у Всеукраїнській літній хіміко-біологічній школі Малої Академії наук України. Розкрито використання сучасних форм і методів, спрямованих на формування та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнівської молоді до пошуково-дослідницької діяльності у третьому оздоровчо-виховному семестрі. Проаналізовано роботу з організації та проведення занять Всеукраїнської літньої хіміко-біологічній школи Малої Академії наук України. Доведено, що проведення таких заходів сприяють не лише оволодінню методами творчого одержання знань, а й розвитку необхідних для науково-дослідної діяльності індивідуальних особливостей - прагнення до оригінальності у вирішенні науково-дослідних завдань, зацікавленості у пошуку нового, самостійності, наполегливості у досягненні мети, винахідливості, гнучкості мислення, сміливості.

Освещены организационно-технологические и психолого-педагогические основы воспитательной работы во Всеукраинской летней химико-биологической школе Малой Академии наук Украины. Раскрыто использование современных форм и методов, направленных на формирование и развитие интеллектуальных и творческих способностей учащейся молодежи к поисково-исследовательской деятельности в условиях третьего оздоровительно-воспитательного семестра. Проанализирована работа по организации и проведению занятий Всеукраинской летней химико-биологической школы Малой Академии наук Украины. Доказано, что проведение таких мероприятий способствует не только овладению методами творческого получения знаний, но и развитию необходимых для научно-исследовательской деятельности индивидуальных особенностей - стремления к оригинальности в решении научно-исследовательских задач, заинтересованности в поиске нового, самостоятельности, настойчивости в достижении цели, изобретательности, гибкости мышления, смелости.

Highlights the organizational and technological, psychological and pedagogical foundations of educational work in the Ukrainian chemical and biological summer school of the Small Academy of Sciences of Ukraine. Discloses the use of modern forms and methods aimed at the formation and development of intellectual and creative abilities of students to search and research activities in the third semester, recreational and educational. Analyzed the work of organizing and conducting training of Ukrainian chemical and biological summer school of the Small Academy of Sciences of Ukraine. It is proved that such activities not only promotes the mastery of creative methods of acquiring knowledge, but also necessary for the development of research activities of individual features – the desire for originality in solving research problems of interest in finding a new, self-reliance, persistence in achieving goals, ingenuity , flexibility of thinking, courage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тихенко Л. 
Пересувний позашкільний навчальних заклад - інноваційна форма роботи з дітьми та учнівською молоддю сільської місцевості / Л. Тихенко // Рідна шк.. - 2008. - № 7/8. - С. 48-49. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Охарактеризовано методи діяльності пересувного позашкільного навчального закладу, який є соціально-педагогічним проектом, розробленим педагогічним колективом Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю і апробованим у межах області. Розкрито зміст програм навчально-виховної роботи, орієнтованої на особистісні протреби дітей, зокрема у сільській місцевості, а також розвиток природних обдарувань учнів. Окреслено важливі організаційно-педагогічні функції пересувного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тихенко Л. 
Методика формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідницької діяльності в МАН України / Л. Тихенко // Рідна шк.. - 2010. - № 10. - С. 33-36. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Актуалізовано проблему підвищення ефективності освітніх систем, орієнтованих на формування та розвиток здібностей інтелектуально і творчо обдарованих дітей. Обгрунтовано необхідність розроблення та практичного застосування навчально-виховних методик формування творчих здібностей старшокласників. Запропоновано методику формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідницької діяльності, розроблену Сумським територіальним відділенням МАН України, розглянуто і охарактеризовано науково-методичну, практичну, навчально-виховну складові її структури, а також систему роботи з формування творчих здібностей особистості. Наведено модель структуризації змісту навчально-виховної роботи територіального відділення МАН України на вищому навчально-організаційному рівні. Підкреслено, що запропонована авторська методика сприяє переорієнтації діяльності МАН України з навчальної на навчально-розвивальну мету, актуалізує проблему подальшого пошуку ефективних психолого-педагогічних технологій формування та розвитку творчих здібностей вихованців засобами позашкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч214(4УКР)711-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Панченко С. М. 
Основи спостережень за станом довкілля : навч.-метод. посіб. / С. М. Панченко, Л. В. Тихенко, Р. В. Бабко, Н. Ф. Бойко, Л. М. Бондар; ред.: С. М. Панченко, Л. В. Тихенко; Сум. обл. центр позашк. освіти та роботи з талановитою молоддю, Нац. природ. парк "Деснянсько-Старогутський". - Суми : Унів. кн., 2013. - 351, [8] c. - укp.

Висвітлено процес організації роботи дітей і учнівської молоді за умов літньої школи або екологічного табору. Описано етапи дослідницької роботи та її оформлення. Наведено практичні рекомендації щодо вивчення та опису грунтового розрізу. Охарактеризовано облік різноманіття лишайників з метою індикації стану навколишнього середовища. Подано інформацію про різні аспекти дослідження школярами рослинного покриву й тваринного населення територій, а також про спостереження за сезонними міграціями птахів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р21-363

Шифр НБУВ: ВА776668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тихенко Л. В. 
Позашкільна освіта: теоретичні і практичні аспекти розвитку : монографія : [у 3 кн.]. Кн. 1 / Л. В. Тихенко, Л. М. Бондар, Т. М. Крекотіна, Н. В. Перепелиця , Н. Ю. Сидоренко. - Суми, 2013. - 270 c. - Бібліогр.: с. 206-250 - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвитку позашкільної освіти України як соціально-спрямованої багатопрофільної та багаторівневої освітньо-виховної системи. Розкрито сутність сучасних процесів розвитку, проблематику інноваційних процесів у позашкільних навчальних закладах. Розглянуто організаційно-технологічні, науково-методологічні, психологічні аспекти процесів, характерних для сучасного етапу розвитку позашкільної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355050/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крекотіна Т. М. 
Позашкільна освіта: теоретичні і практичні аспекти розвитку : монографія : у 3 кн. Кн. 1 / Т. М. Крекотіна, Н. В. Перепилиця, Н. Ю. Сидоренко; ред.: Л. В. Тихенко. - Суми : Унів. кн., 2015. - 270 c. - Бібліогр.: с. 206-250 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні й організаційно-технологічні аспекти розвитку позашкільної освіти як освітньо-виховної системи, що знаходиться в режимі сталого розвитку. Висвітлено проблеми сучасного етапу розвитку позашкільної освіти в організаційно-управлінській, освітньо-виховній, методико-технологічній, партнерській та інших сферах діяльності. З'ясовано перспективні напрями спільної діяльності вчених і педагогів-практиків щодо забезпечення інноваційних процесів, необхідних для розвитку позашкільної освіти як сучасної освітньо-виховної системи. Надано авторські ідеї щодо підвищення значення регіонального досвіду в забезпеченні загальносистемного розвитку позашкільної освіти, підвищенні її розвивально-виховного, соціалізуючого потенціалу. Визначено шляхи вирішення ряду актуальних проблем з упровадження інновацій для забезпечення ефективності функціонування та сталого розвитку позашкільної освітньо-виховної системи регіонального організаційного рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355791/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крекотіна Т. М. 
Позашкільна освіта: теоретичні і практичні аспекти розвитку : монографія : у 3 кн. Кн. 3 / Т. М. Крекотіна, Н. В. Перепилиця, Н. Ю. Сидоренко; ред.: Л. В. Тихенко. - Суми : Унів. кн., 2015. - 270 c. - укp.

Викладено організаційні, технологічні та методичні аспекти роботи, спрямованої на забезпечення розвитку системи позашкільної освіти в регіоні. Визначено умови і засоби реалізації стратегічної мети та завдань діяльності позашкільного педагогічного мікросоціуму Сумської області. Визначено також напрями і засоби роботи з виконання концептуальних положень. Висвітлено основні напрями проектної діяльності Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю для забезпечення системного розвитку такої освіти. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти роботи із забезпечення процесів розвитку в різних сферах діяльності системи регіону. Висвітлено досвід співпраці з науковими установами НАПН України з формування ціннісних орієнтацій дітей і учнівської молоді; проектування їх особистісного розвитку за умов діяльності позашкільного навчального закладу. Розкрито сутність роботи із забезпечення психологічного супроводу освітньо-виховної роботи з вихованцями та професійно творчої діяльності педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355791/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Енциклопедія позашкільної освіти / ред.: Г. П. Пустовіт, В. В. Вербицький, Р. В. Павелків, О. Б. Петренко, А. Л. Черній, Л. М. Баліка, О. В. Геревич, О. А. Драгомерецька, Ю. І. Завалєвський, В. В. Климчук, О. В. Литовченко, В. В. Мачуський, І. О. Первушевська, О. В. Сухомлинська, Т. І. Сущенко, Л. В. Тихенко; НАПН України, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Зень О., 2017. - 525 c. - укp.

Розглянуто позашкільний освітньо-виховний процес у контексті культурно-історичного, культурологічного, соціального розвитку та становлення. Охарактеризовано сучасні теоретико-методичні, психолого-педагогічні та дидактичні основи освіти та виховання дітей та учнівської молоді в позашкільних навчальних закладах. Висвітлено проблеми теорії, історії та практики сучасної позашкільної освіти. Розкрито специфіку основних понять і категорій поняттєво-термінологічних основ цієї освітньо-виховної галузі, системи навчання, виховання, розвитку, адаптації та соціалізації дітей та учнівської молоді в позашкільних навчальних закладах різних типів, профілів і напрямів. Наведено персоніфіковану інформацію про педагогів і громадських діячів, які сприяли розвитку позашкільної освіти, зокрема в Україні. Подано інформацію про дитячі об'єднання, організації та фонди України та зарубіжних країн, які здійснюють неформальну освіту дітей та учнівської молоді, а також відомі своїми здобутками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and Professional Teacher`s Competence: Theory and Practice : зб. наук. ст. : [матеріали V Всеукр. наук.-метод. практ. конф., 4 берез. 2021 р.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Г. С. Демидчик, Л. А. Коростіль, С. А. Мельник, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумська обласна державна адміністрація, "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад, Національна академія педагогічних наук України, "Університет менеджементу освіти", державний заклад вищої освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Інститут проблем виховання, Вінницький національний технічний університет, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, Запорізький національний університет, "Академія неперервної освіти", комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради, "Харківська академія неперервної освіти", комунальний вищий навчальний заклад, "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад Львівської обласної ради, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, "Лебединський педагогічний коледж імені А. С. Макаренка", комунальний заклад Сумської обласної ради, Сумське вище училище мистецтв і культури імені Дмитра Бортнянського, Обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, комунальний заклад, "Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика", всеукраїнська науково-методична практична конференція. - Суми : НІКО, 2021. - 420, [1] c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

У збірнику матеріалів конференції представлені доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно- професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійно' компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30(4УКР) я431 + Ч421.42 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher's competence: theory and practice : зб. наук. ст. [VI Всеукр. наук.-метод. практ. конф., Суми, 19 трав. 2022 р.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, С. А. Мельник, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад, "Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика", всукраїнська науково-методична практична конференція. - Суми : НІКО, 2022. - 127 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. Розкрито у контексті гуманітарних смислів педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher`s competence: theory and practice : зб. наук. ст. / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Суми : НІКО, 2023. - 206 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкрито педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. Окреслено організацію взаємодії учнів та вчителя на уроці як складову професійної компетентності вчителя початкових класів. Описано розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін в період початку впровадження нового освітнього стандарту. Виокремлено розвиток здоров'язбережувальної компетентності педагога нової української школи. Означено формування логико-математичної компетенції у дошкільнят засобом використання художніх творів. Розглянуто багато аспектів з проблем формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864588 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського