Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Тимчук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Пенішкевич Д. І. 
Іларій Карбулицький - видатний педагог Буковини : Навч. посіб. / Д. І. Пенішкевич, Л. І. Тимчук; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1999. - 43 c. - Бібліогр.: 57 назв. - укp.

Розглянуто важливі аспекти життєвого шляху та суспільно-політичної та громадсько-педагогічної діяльності І.Карбулицького, його роль у функціонуванні учительських видань "Промінь" і "Каменярі". Особливу увагу приділено висвітленню педагогічних поглядів у творчій спадщині І.Карбулицького, зокрема, на культурно-освітній розвиток в Україні, реальний стан сільської школи, ставлення селян до освіти, жіночу освіту. Підкреслено значення педагогічної та літературної спадщини науковця для розкриття актуальних питань освіти і педагогічної думки Буковини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)-8 Карбулицький І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пенішкевич О. І. 
Соціальна педагогіка: Модульна технологія вивчення навчального курсу : Навч. посіб. / О. І. Пенішкевич, Л. І. Тимчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 336 c. - укp.

Розкрито наукові засади соціальної педагогіки (СП), теоретичні засади й особливості практичної взаємодії соціального педагога з різними категоріями населення. Висвітлено місце СП у системі наук про людину та суспільство. Розглянуто закономірності та принципи соціально-педагогічної діяльності (СПД), наведено їх характеристику. Запропоновано класифікацію методів СПД. Розкрито суть понять розвитку особистості, соціалізації. Проаналізовано вплив спадковості на розвиток і формування особистості дитини.

Раскрыты научные основы социальной педагогики (СП), теоретические основы и особенности практического взаимодействия социального педагога с разными категориями населения. Освещено место СП в системе наук о человеке и обществе. Рассмотрены закономерности и принципы социально-педагогической деятельности (СПД), приведена их характеристика. Предложена классификация методов СПД. Раскрыта сущность понятий развития личности, социализации. Проанализировано влияние наследственности на развитие и формирование личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тимчук Л. І. 
Організаційно-педагогічні засади української освіти дорослих на Буковині (1869 - 1940 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Тимчук; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано економічні, політичні й соціокультурні передумови розвитку української освіти дорослих на Буковині у 1869 - 1940 рр. Уперше розроблено його періодизацію та виявлено основні тенденції. Висвітлено еволюцію організаційних форм і змісту української освіти дорослих у досліджений період, узагальнено їх досвід з метою його подальшого використання у розвитку сучасної андрагогіки. Установлено, що у досліджений період на Буковині функціонувала умовна система української освіти дорослих, яка мала ступеневий характер та поєднувала інституції формальної освіти, громадсько-державні та народні форми. Проаналізовано навчальні плани й програми освіти дорослих. Охарактеризовано основні підручники й популярні видання для дорослих. Розкрито питання кадрового забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Розкрито сутність "м'якої" моделі професійної орієнтації молодших школярів. Визначено параметри сформованості професійних інтересів учнів початкових класів. З'ясовано шляхи прогностично-консультативної роботи з батьками щодо розвитку професійних інтересів дітей. Розроблено методику формування професійних інтересів школярів. Визначено критерії методичної готовності вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Запропоновано методи діагностики сформованості професійних інтересів молодших школярів. Вдосконалено положення про діяльність учителя у сфері профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пенішкевич Д. І. 
Соціальна педагогіка : модульна технологія навчального курсу / Д. І. Пенішкевич, Л. І. Тимчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2010. - 496 c. - укp.

Розкрито наукові основи соціальної педагогіки, теоретичні засади й особливості практичної взаємодії соціального педагога з різними категоріями населення. Розглянуно значення соціальної педагогіки як перспективний напрямок педагогічної науки, який досліджує можливості кооперації й інтеграції людей, організаційні форми надання допомоги членам суспільства, які зазнали складної життєвої ситуації через соціальне влаштування, виховання дітей, духовну підтримку. Соціальну педагогіку розглянуто у різних статусах - як науку, сферу практичної, в тому числі і професійної, діяльності, напрям професійної підготовки фахівців, навчальну дисципліну.

Раскрыты научные основы социальной педагогики, особенности практического взаимодействия социального педагога с разными категориями населения. Рассмотрено значение социальной педагогики как перспективное направление педагогической науки, которое исследует возможности кооперации и интеграции людей, организационные формы предоставления помощи членам общества, испытавшие сложности жизненных ситуаций через социальное устройство, воспитание дитей, духовную поддержку. Социальная педагогика рассмотрена в разных статусах - как наука, сфера практическая, в том числе профессиональная, деятельность, направление профессионной подготовки специалистов, учебная дисциплина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тимчук Л. І. 
Взаємозв'язок освіти дорослих і соціальної роботи: теоретичний аналіз та історичні аргументи / Л. І. Тимчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 81-84. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито обрані теоретичні аспекти проблеми освіти дорослих, що виявляють її взаємозв'язок і взаємозумовленість з соціальною роботою. На базі історичних фактів обгрунтовано соціальний потенціал освіти дорослих і розглянуто доцільність історико-педагогічного вивчення розвитку освіти дорослих як сфери соціальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тимчук Л. І. 
Ретроспективний екскурс проблеми прогностичної діяльності педагога / Л. І. Тимчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 274-284. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему прогностичної діяльності педагога. Наведено ретроспективний екскурс існуючих різноманітних педагогічних теорій, ідей, концепцій і поглядів видатних філософів і педагогів, що стосуються педагогічної прогностики. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку прогностичної функції освіти.

Рассмотрена актуальная проблема прогностической деятельности педагога. Приведен ретроспективный экскурс существующих разнообразных педагогических теорий, идей, концепций и взглядов выдающихся философов и педагогов, касающихся педагогической прогностики. Проанализированы соременные тенденции развития прогностической функции образования.

Article thesis is the actual problem of prediction of the teacher. The paper presents a retrospective tour of the existing variety of pedagogical theories, ideas, concepts and views of prominent philosophers and educators on teaching prediction. Analyzed soremennye trends forecasting functions of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тимчук Л. 
Діяльність курсів професійної освіти на Буковині (кінець ХІХ - перша третина ХХ ст.) / Л. Тимчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 188-196. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз діяльності курсів професійної освіти, що функціонували в системі організаційних форм освіти дорослих на Буковині у кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. Розкрито соціальну значимість курсів професійної освіти як фактора своєчасного забезпечення освітніх та професійних потреб кожної особистості.

Осуществлен ретроспективный анализ деятельности курсов профессионального образования, которые функционировали в системе организационных форм образования взрослых на Буковине в конце ХІХ - первой трети ХХ в. Раскрыта социальная значимость курсов профессионального образования как факторов своевременного обеспечения образовательных и профессиональных потребностей каждого человека.

The retrospective analysis of professional education courses activity that functioned in the system of organizational forms of adults' education in Bukovyna at the end of the XIXth century and the first third of the XXth centurt is made. The social meaning of professional education courses as a factor of meeting educational and professional needs of a person is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР337)5/6 + Ч454(4УКР)775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тимчук Л. І. 
Мистецтво у сімейному вихованні як засіб формування ранніх професійних інтересів школярів / Л. І. Тимчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 217-223. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив драматичного мистецтва на формування раннього професійного інтересу у молодших учнів, визначено ознаки їх раннього професійного самовизначення.

Проанализировано влияние драматического творчества на формирование раннего профессионального интереса у младших школьников, определены признаки раннего профессионального самоопределения.

It is analyzed the influence of Dramatic Art on the formation of early professional interest in primary school children are identified early signs of professional self-determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тимчук Л. 
Початки вітчизняної дидактики дорослих (друга половина XIX століття) / Л. Тимчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 126-130. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто другу половину XIX ст., яка супроводжувалась бурхливим розвитком різних форм навчання дорослих і початком теоретичних розробок основних питань його організації, змісту, форм і методів навчання, взаємозв'язку загальної та професійної освіти. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку вітчизняної освіти дорослих в другій половині XIX ст., на підставі якого виявлені перші спроби наукової рефлексії проблем, пов'язаних з освітою дорослих. Розглянуто матеріали, що відображають процеси зародження та розвитку педагогічних ідей, теоретичних узагальнень і положень щодо змісту освіти та методики викладання в школах для дорослих.

Представлена вторая половина XIX в., которая сопровождалась бурным развитием различных форм обучения взрослых и началом теоретических разработок основных вопросов его организации, содержания, форм и методов обучения, взаимосвязи общего и профессионального образования. Осуществлен ретроспективный анализ развития отечественного образования взрослых во второй половине XIX в., на основе которого выявлены первые попытки научной рефлексии проблем, связанных с образованием взрослых. Рассмотрены материалы, отражающие процессы зарождения и развития педагогических идей и теоретических обобщений и положений относительно содержания образования и методики преподавания в школах для взрослых.

Presentation of the second half of the XIX century, which was accompanied by the rapid development of various forms of adult education, and the beginning of the main issues of theoretical development of its organization, content, forms and methods of teaching, the relationship of general and vocational education. Performed a retrospective analysis of the development of the national adult education in the second half of the XIX century, on the basis of which revealed the first attempts of scientific reflection problems related to adult education. Examined the materials reflecting the nucleation and development of pedagogical ideas and theoretical generalizations and regulations regarding the content of education and teaching methods in schools for adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тимчук Л. І. 
Розробка організаційних форм і методів навчання дорослих у вітчизняній педагогіці 20-30-х років ХХ ст. / Л. І. Тимчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 146-158. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено важливий аспект розвитку дидактики дорослих в 1920 - 1930-х рр. - розробку організаційних форм і методів навчання дорослих і пошуки шляхів їх вдосконалення. На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано підходи вітчизняних педагогів до обгрунтування суті лабораторного плану, елементів учбово-проектної технології, методу екскурсії й інсценування як активних організаційних форм і методів навчання дорослих; розкрито загальні питання методик та їх використання.

Освещен важный аспект развития дидактики взрослых в1920 - 1930-х гг. - разработка организационных форм и методов обучения взрослых и поиски путей их совершенствования. На основе историко-педагогического анализа охарактеризованы подходы отечественных педагогов к обоснованию сущности лабораторного плана, элементов учебно-проектной технологии, метода экскурсии и инсценировки как активных организационных форм и методов обучения взрослых; раскрыты общие вопросы методик и их использования.

The article deals with an important aspect of the development of adults didactics in the 1920-1930 s – the development of organizational forms and methods of adult education and finding the ways for their improvement. Based on the historical and pedagogical analysis there are characterized the domestic pedagogs’ approaches to the substantiation of the laboratory plan essence, the training project technology elements, methods of excursion and dramatization as active organizational forms and methods of adult education; the general questions of their use are disclosed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лещенко М. П. 
Розвиток інформаційно-комунікаційних і медіа компетентностей учителів у міжнародному педагогічному просторі [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 13-28. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/931/696

Охарактеризовано зарубіжний досвід формування комплексу компетентностей, яким має володіти сучасний учитель для розвитку в учнів умінь ефективної діяльності в сучасному інформаційному просторі, виховання у них творчої взаємодії з мас-медіа, що грунтується на навчальних технологіях медіа педагогіки. Висвітлено застосування медіа й інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті, спрямованих на розвиток в учителів і учнів критичного сприймання інформації, здатності протистояти культу насильства, жорстокості, надмірної сексуалізації, що нагнітається в медіа продукції. З’ясовано стратегії творчого осмислення та використання медіа у викладанні навчальних дисциплін.

Охарактеризован зарубежный опыт формирования комплекса компетенций, которыми должен владеть современный учитель для развития умений учащихся эффективно действовать в современном информационном пространстве, воспитание у них творческого взаимодействия с массмедиа, основанного на учебных технологиях медиа педагогики. Освещено применение в образовании медиа и информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), направленных на развитие в учителей и учащихся критического восприятия информации, способности противостоять культу насилия, жестокости, чрезмерной сексуализации, нагнетаемого в медиа продукции. Выявлены стратегии творческого осмысления и использования медиа в преподавании учебных дисциплин.

The article describes the international experience of the complex of competences formation which every modern teacher must possess to develop the students’ skills of effective activity in information environment, to bring them to creative interaction with mass media, based on educational technologies of media pedagogy. It is lighted the use of media and information and communication technologies in education, aimed at teachers’ and students’ critical perception development, their ability to resist the cult of violence, brutality, excessive sexualization forced by media production. The strategies of creative interpretation and use of media in teaching activity are identified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тимчук Л. І. 
Становлення та розвиток андрагогіки в Україні (кінець XIX – XX століття) : монографія / Л. І. Тимчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2015. - 463 c. - Бібліогр.: с. 412-463 - укp.

Висвітлено концептуальні теоретико-методологічні засади андрагогіки як теорії та практики освіти дорослих в Україні наприкінці ХІХ - ХХ ст. Розроблено періодизацію розвитку андрагогіки в Україні та розкрито її сутність на кожному етапі. Простежено структурні трансформації системи освіти дорослих в Україні й обгрунтовано рівень її наукової розробки в різні періоди. Досліджено генезу дидактики дорослих й еволюцію наукових підходів до конструювання змісту, організаційних форм і методів навчання дорослих. Акцентовано увагу на узагальненні історичного досвіду підготовки фахівців для освіти дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тимчук Л. І. 
Становлення та розвиток андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні (кінець XIX - XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Тимчук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2016. - 38 c. - укp.

Висвітлено результати цілісного аналізу становлення та розвитку андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні наприкінці XIX - упродовж XX ст. Здійснено історіографічний аналіз досліджуваної проблеми. Розкрито концептуальні теоретико-методологічні засади андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих, обгрунтовано періодизацію її розвитку. З’ясовано, що у вітчизняній науці впродовж столітнього періоду здійснювалась усебічна розробка проблем навчання дорослої людини. Синонімічними до терміна "андрагогіка" використовувалися поняття "позашкільна освіта", "теорія позашкільної освіти", "енциклопедія позашкільної освіти","культурно-освітня робота", "політико-освітня робота", "ліквідація неписьменності", "теорія і практика навчання працюючої молоді", "педагогіка дорослих". На основі авторської періодизації простежено системотвірні процеси в освіті дорослих на рівні структури й організаційних форм, висвітлено генезу дидактики дорослих, доведено еволюційні процеси в розвитку наукових підходів до конструювання змісту, організаційних форм і методів освіти дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Биков В. 
Цифрова гуманістична педагогіка : посібник / В. Биков, М. Лещенко, Л. Тимчук; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Полтава : Астрая, 2017. - 180 c. - укp.

Охарактеризовано теоретико-методологічні засади цифрової гуманістичної педагогіки відкритої освіти - науки про закономірності створення позитивної інтегрованої педагогічної реальності за умови конвергенції фізичного та віртуального (створеного за допомогою ІКТ) навчальних просторів (середовищ). Зазначено, що на основі використання сучасних ІКТ навчальна діяльність (формальна, неформальна й інформальна) відбувається на перетині двох світів: реального та віртуального. Доведено, що методологія та методи педагогічних досліджень класичної педагогіки потребують перегляду й удосконалення в контексті сучасних реалій навчально-виховного процесу, потреб та інтересів усіх його суб'єктів. Увагу приділено актуальній проблемі застосування наративно-цифрового підходу у навчанні майбутніх учителів, особливостям застосування комп'ютерних технологій у творчому розвитку особистості. Обгрунтовано, що єдність креативного та технологічного підходів є засадничим методологічним принципом, на основі якого вибудовується концепція про роль цифрових технологій в підготовці сучасного вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА818476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навч. посіб. / А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко, К. О. Косова, М. П. Лещенко, П. А. Лещенко, Ж. В. Матюх, С. І. Нетьосов, Ю. Г. Носенко, Д. В. Соменко, О. О. Соменко, М. Д. Тарасюк, Л. І. Тимчук, А. А. Чернов, М. П. Шишкіна, А. В. Яцишин; ред.: Ю. Г. Носенко. - Полтава : ПУЕТ, 2018. - 261 c. - Бібліогр.: с. 237-261 - укp.

Зазначено, що сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) відкривають широкі перспективи для покращення якості та доступності освіти для осіб з особливими потребами. Представлено результати науково-педагогічних досліджень із питань інформаційно-комунікаційної підтримки інклюзивного навчання (ІН) на різних рівнях освіти, здійснено спробу систематизації досвіду вітчизняних фахівців у цьому аспекті. Виокремлено головні умови успішного впровадження ІН. Окреслено переваги та проблеми впровадження ІКТ у ролі засобу підтримки ІН. Розкрито особливості застосування ІКТ у навчанні та вихованні дітей з особливими потребами з позиції компенсування фізичних недоліків за допомогою новітніх засобів. Надано загальну характеристику рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації для дітей із порушеннями слуху, зору, ортопедичними патологіями та ДЦП, розладами аутистичного спектру, розумовою відсталістю. Описано зарубіжний досвід використання цифрових наративів у навчанні дітей з особливими потребами. Подано інформацію про Інтернет-обчислювальне середовище CoCalc як засіб підтримки ІН студентів із фізико-математичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.253 я7

Шифр НБУВ: ВА828936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тимчук Л. І. 
Теоретико-методичні засади проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.10 / Л. І. Тимчук; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2017. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи проектування цифрових наративів і методичну систему проектування біографічних цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти, визначено сутність категорії "цифровий наратив" і проаналізовано його властивості, види, функції і форми функціонування в сучасному інформаційному суспільстві, вивчено зарубіжний досвід наративно-цифрового навчання та визначено етапи його поширення у вищій освіті. Розроблено концепцію проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти на основі обгрунтування базових категорій та методологічних підходів дослідження. Розроблено педагогічну технологію проектування цифрових наративів, обгрунтовано й розроблено модель проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти, визначено критерії та показники сформованості цифрової компетентності майбутніх магістрів освіти з проектування біографічних цифрових наративів. Обгрунтовано методичну систему проектування цифрових біографічних наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку : колект. монографія : [у 2 ч.]. Ч. 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні / Г. В. Барабащук, О. А. Блінов, М. Г. Буйняк, О. В. Гаяш, Н. М. Гуцуляк, О. І. Дмітрієва, М. М. Душкевич, А. В. Камбур, Т. М. Канівець, В. В. Костик, Л. Б. Костик, О. С. Лісова, Т. В. Лясковська, С. П. Миронова, Ю. А. Михальська, А. В. Михальський, О. М. Молоч, Т. В. Петренко, Л. Б. Платаш, Л. М. Потапюк, В. М. Санжаровець, Н. В. Скрипник, А. В. Сушма, І. Ф. Тімкін, Л. І. Фесік, Г. С. Фесун, О. В. Чопік; ред.: С. П. Миронова, Л. Б. Платаш, С. З. Романюк, Л. І. Тимчук, Т. Д. Федірчик, О. В. Гаврилов, Н. С. Гаврилова, З. П. Ленів. - Чернівці, 2021. - 351 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Доведено про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. Окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб з порушеним зором і слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Висвітлено авторське бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.221.05 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358785/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука : колект. монографія. Т. 2 / О. В. Вознюк, М. П. Лещенко, В. Ф. Моргун, Г. Ф. Москалик, О. В. Овчарук, М. І. Піддячий, В. В. Рибалка, А. П. Самодрин, Л. І. Тимчук, В. В. Шакотько, Ю. О. Шилов. - Б.м., 2022. - 511 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку теорії ноосфери та ноосферогенезу в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та можливості їх упровадження в практику освіти, суспільства та культури України в психозойську еру людства. Реалізовано міждисциплінарний підхід до сучасної освіти як найкоротшого шляху до всепланетної ноосферної цивілізації, передбачає вивчення і розроблення теоретико-методологічних і прикладних положень її організації і протікання, гуманізує смисли поведінки людини та її розумної місії на Землі і у Всесвіті. Рекомендовано на науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, учителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації працівників освіти, управлінців, методистів, усіх небайдужих до сучасних проблем науки, культури і освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:А73 + Ч213(4УКР)5/6-8 Вернадськийи В.І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358556/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського