Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Татарина И$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Татарина И. А. 
Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей / И. А. Татарина // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 108-110. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Определена сущность эвристики и проанализована ее значимость в процессе коммуникативной подготовки будущих учителей. Приведены примеры практических коммуникативных заданий, направленных на формирование навыков ведения дискуссии будущими учителями.

The article defines the essence of rhetoric of discussion. The significance of the latter for the communicative training of future teachers is analyzed. The example of practical assignments aimed at the development of corresponding skills are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю424 + Ш7р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Татарина И. А. 
К вопросу об интенсивном обучении англоязычной грамматике / И. А. Татарина, О. Б. Алексеева // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 112-115. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проанализированы особенности интенсивных методов изучения иностранных языков, где обучение идет от усвоения целостных коммуникативных блоков, в котором недооценивается изучение грамматической системы языка. В контексте сказанного, актуализируется потребность интенсивного изучения грамматики, для реализации которого разработан и апробирован на базе ряда школ и ВУЗ Украины экспериментальный курс изучения англоязычной грамматики. Креативность предлагаемого курса заключается в том, что за счет многократного и обязательного повторения нового материала со всем ранее изученным в языковых, предречевых и речевых действиях, достигается сформированность механизмов англоязычной речи. Обучение на основе алгоритмизированной системы упражнений способствует росту уровня грамматической компетенции студентов. Констатирована перспективность развития этого экспериментального курса.

Проаналізовано особливості інтенсивних методів вивчення іноземних мов, де навчання йде від засвоєння цілісних комунікативних блоків, в якому недооцінюється вивчення граматичної системи мови. У контексті сказаного актуалізовано потребу інтенсивного вивчення граматики. Для реалізації даного напряму розроблено й апробовано на базі ряду шкіл та ВНЗ України експериментальний курс вивчення англомовної граматики. Креативність запропонованого курсу полягає в тому, що за рахунок багаторазового й обов'язкового повторення нового матеріалу з вивченим раніше у мовних, передмовленнєвих та мовленнєвих вправах, досягається сформованість механізмів англійського мовлення. Навчання на основі алгоритмізованої системи вправ сприяє зростанню рівня граматичної компетенції студентів. Констатовано перспективність розвитку цього експериментального курсу.

The article deals with the problem of intensive teaching of English grammar. It presents a developed experimental course of intensive teaching of English grammar. Its novelty is in development of mechanisms of English speech by means of repetitions ofnew material and the material studied before in language, pre-speech and speech training exercises. The process of teaching on the basis of algorythmized system of exercises contributed to considerable increase in the level of students' grammatical competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.32 + Ш143.21-913.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського