Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Тарківська-Нагиналюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Тарківська-Нагиналюк О. 
Методичні принципи виховання музичного колективу К. К. Пігрова / О. Тарківська-Нагиналюк // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 155-159. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано методичні принципи виховання мистецького колективу К. К. Пігрова, висвітлено педагогічні засади його хорової школи, особливості творчого використання методики його роботи з музичним колективом. Викладено методичні принципи професійного виховання хорового колективу К. К. Пігрова. Актуалізовано педагогічний досвід ученого-педагога за умов модернізації колективного музикування ансамблю народних інструментів. Зроблено висновок, що методи роботи К. К. Пігрова з музичним текстом, спрямовані на розвиток музичних здібностей і метро-ритмічного відчуття, залишаються актуальними і сьогодні.

Обоснованы методические принципы воспитания художественного коллектива К. К. Пигрова, отражены педагогические принципы его хоровой школы, особенности творческого использования методики его работы с музыкальным коллективом. Изложены методические принципы профессионального воспитания хорового коллектива К. К. Пигрова. Актуализирован педагогический опыт ученого-педагога в условиях модернизации коллективного музицирования ансамбля народных инструментов. Сделан вывод, что методы работы К. К. Пигрова с музыкальным текстом, которые направлены на развитие музыкальных способностей и метро-ритмичного ощущения, остаются актуальными и сегодня.

Methodical principles of education of artistic collective of K. K. Pigrova are grounded. Pedagogical principles of his choral school, features of the creative use of his method of work, are reflected with a musical collective. Methodical principles of professional education of choral collective of K. K. Pigrova are expounded. It's considered pedagogical experience of scientist-teacher in the conditions of modernization of collective of band of folk instruments. A conclusion is done, that methods of work of K. K. Pigrova with a musical which are directed on development of musical capabilities and subway-rhythmic feeling remain actual and today.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7 р(4УКР)3 + Щ314.1-73(4УКР)-83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарківська-Нагиналюк О. 
Музично-теоретичний та педагогічний аспекти поняття "музичний ритм" / О. Тарківська-Нагиналюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 113-117. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

З метою визначення взаємозв’язків та взаємозалежності музично-теоретичних досліджень проблеми музичного ритму з музично-теоретичної та педагогічної точок зору розглянуто наукові концепції поняття ритму. Доведено, що узагальнені підходи до визначення суті поняття "музичний ритм" стали основою, на якій вибудовуються цілісні музично-педагогічні системи, у яких вирішуються питання розвитку відчуття ритму.

С целью определения взаимосвязей и взаимозависимости музыкально-теоретических исследований проблемы музыкального ритма с музыкально-теоретической и педагогической точек зрения рассмотрены научные концепции понятия ритма. Доказано, что обобщенные подходы к определению сущности понятия "музыкальный ритм" стали основой, на которой выстраиваются целостные музыкально-педагогические системы, в которых решаются вопросы развития чувства ритма.

In the article essence of concept of musical rhythm is examined from musically theoretical and pedagogical point of view with the purpose of determination of them correlations and to interdependence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарківська-Нагиналюк О. Д. 
Педагогічні умови розвитку метро-ритмічного чуття майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Д. Тарківська-Нагиналюк; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.

Проведено теоретично-експериментальне дослідження проблеми розвитку метро-ритмічного чуття майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки (ансамблі українських народних інструментів). Здійснено системний аналіз професійної підготовки такого фахівця. Розглянуто специфіку роботи керівника народно-інструментального колективу. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку метро-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики, що ґрунтується у всебічному розвитку музичних здібностей виконавців-ансамблістів і творчій індивідуальності керівника колективу. Розроблено й обґрунтовано критерії та показники оцінки розвитку метро-ритмічного чуття майбутніх вчителів музики під час музикування в ансамблевому колективі, рівень розвитку яких визначається трьома рівнями (високий, середній і низький). Під час проведення констатувального експерименту використано теоретичні, емпіричні, статистичні методи. Шляхом об'єднання науково-теоретичного дослідження та музично-педагогічного досвіду обґрунтовано педагогічні умови розвитку метро-ритмічного чуття в ансамблі українських народних інструментів студентів ЗВО як майбутніх вчителів музики. Встановлено, що основою запропонованої моделі розвитку метро-ритмічного чуття є новітні підходи підготовки студентів музично-педагогічного спрямування, ефективне стимулювання професійної мотивації й урахування в освітньому процесі специфіки майбутньої діяльності вчителя музики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3 в2:Ю945.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського